Krzysztof Wyszkowski dla Frondy: 'Mord polityczny'? Najgłupsze, co można powiedzieć! - zdjęcie
14.01.19, 21:15Zdj. Twitter/Miasto Gdańsk (edytowane), Telewizja Republika/screen Youtube

Krzysztof Wyszkowski dla Frondy: 'Mord polityczny'? Najgłupsze, co można powiedzieć!

49

Krzysztof Wyszkowski. To atak szaleńca.

Martyna Ochnik: Dzisiaj po południu dowiedzieliśmy się o śmierci Prezydenta Gdańska Pana Pawła Adamowicza. Trudno pojąć jak mogło dojść do takiej tragedii, szczególnie w takich okolicznościach, kiedy wszyscy obecni świętowali zakończenie akcji WOŚP.

Krzysztof Wyszkowski: Tak, ale to właśnie te okoliczności były elementem stymulującym bandytę.

W jaki sposób?

Wiadomo, że to człowiek prymitywny, ze środowiska marginesu społecznego. Niewątpliwie też posiadający pewne deficyty psychiczne. Chociaż trudno wypowiadać się na temat diagnozy chorobowej, bo tej nie znamy, ale jestem przekonany, że należy brać pod uwagę poważne zaburzenia…

Takie mamy informacje medialne.

Tak, ale nie tylko to… Nie chcę teraz mówić na jakiej podstawie, ale ja sam mam takie informacje. I choć otoczenie tego człowieka wypiera się jakiegokolwiek współudziału, to ogólna atmosfera tego środowiska sprzyja takim zupełnie szaleńczym czy desperackim wybuchom nienawiści. Myślę, że można tutaj mówić o kompleksie Herostratesa – człowiek prymitywny, mający poczucie zmarnowanego życia, nie umiejący odnaleźć się po wyjściu z więzienia, nie poddający się resocjalizacji, postanowił dokonać straceńczego aktu, który miał uczynić go nie tylko aktorem podczas samego zdarzenia, ale i oddając się w ręce służb porządkowych a potem policji zapewnił sobie na długi czas pozycję swego rodzaju celebryty. Dla wielu ludzi taka „kariera” warta jest najwyższej ofiary. Dodałbym jeszcze, że rzecz nieprzypadkowo miała miejsce w Gdańsku. Tutaj presja na to, by zostać kimś wybitnym, walka o zaistnienie przybrała charakter manii. Wielu ludzi stąd pochodzących ma się za wręcz naznaczonych przez Opatrzność, przeznaczonych do niezwykłych czynów. To też mogło być stymulatorem psychicznym dla szaleńca.

Pan postrzega to więc jako działanie indywidualne?

Oczywiście. Policja przecież zwolniła członków jego rodziny po przesłuchaniach uznawszy, że napastnik działał sam. Co prawda nie możemy zapominać o środowisku jego kolegów, chociaż tutaj brak nam dokładnych danych… W każdym razie jest to człowiek, który poziomem swojego niezrównoważenia odstawał nawet od własnej rodziny.

Zastanawiałam się nie tylko nad uwarunkowaniami rodzinnymi… Przecież ten zamachowiec miał plakietkę z napisem MEDIA, którą dostawało się dopiero po sprawdzeniu przez służby WOŚP… jednak miał tyle przytomności umysłu, żeby zadbać o możliwość łatwego dostania się w pobliże sceny.

Ja nie twierdzę, że to jest regularny wariat, tylko zauważam te elementy chorob,y które pozwalając na w miarę normalne funkcjonowanie zarazem umożliwiają tworzenie w umyśle jakichś maniakalnych idei. Choćby te jego prostackie napady na banki. Pokazują, że to człowiek niezdolny do zapewnienia sobie bezpieczeństwa. Co prawda krążą po Trójmieście rozmaite spiskowe teorie odnoszące się do jego pobytu w więzieniu – to zostanie oczywiście szczegółowo zbadana, z kim przebywał, czy byli to ludzie którzy mogli go jakoś inspirować. W świecie przestępczym jest wiele osobowości skrajnych, wybitnych w najgorszym sensie; dążenie by być kimś wyjątkowym nie jest tam odosobnione. Ci ludzie chcą być gwiazdami – skoro nic nie potrafię, to mogę przynajmniej zostać sławny i będę w telewizji. To może być bardzo silna pokusa dla maniaków.

Tymczasem ze strony opozycji słychać głosy, że to mord polityczny…

(śmiech)

Pan się z tego śmieje?

To już najgłupsza rzecz, jaką można powiedzieć. Przecież jeżeli Prezydentowi ktoś na terenie Gdańska miałby zagrażać, to na pewno nie środowiska związane z PiS, lecz środowisko PO, które usunąwszy Pawła Adamowicza z partii wystawiło przeciwko niemu młodego Wałęsę. Jeżeli więc ktoś miałby dążyć do tego, by „odziedziczyć” fotel Prezydenta Gdańska, to jedynie Jarosław Wałęsa. Ja zresztą nie dopuszczam takiej możliwości, mówię tylko o pewnej atmosferze, która pozwala wyobrazić sobie, że gdyby ten przestępca chciałby komuś się przysłużyć, to przecież nikomu z PiS. To bezsensowna koncepcja, bo przecież gdyby nawet ktoś chciał w taki sposób „pomóc” Wałęsie, musiałby brać pod uwagę, że do czasu wyborów to Rząd wyznaczyłby komisarza sprawującego tymczasową władzę w Gdańsku, a wynik wyborów nie jest sprawą pewną. Szczególne że Jarosław Wałęsa okazał się nieudolnym kandydatem; przegrał z niemal niezagrożonej pozycji.

Czy zastanawiał się Pan nad ewentualnymi skutkami tej tragedii?

Ważne co będzie jutro. Słyszę, że opozycja czyli PO i SLD odmówiły udziału w spotkaniu z Prezydentem Andrzejem Duda. Tymczasem Prezydent zaprasza wszystkich na jutrzejszy marsz w Gdańsku, więc zobaczymy czy wszyscy politycy okażą się odpowiedzialni, czy też będą usiłowali zbrodnię maniaka wykorzystać do bezpardonowej walki politycznej. Gdyby tak się stało, mogą na tym wiele stracić.

Dziękuję za rozmowę.

Komentarze (49):

Jan Radziszewski2019.01.16 10:58
Pouczenia Pana Jezusa i Orędzia dla Polski, Kościoła, świata wtorek, 15 stycznia 2019 15 i 16 I (po północy) 2018 Pewne upomnienie dla S. i M. Krajskich i innych/ - Tak dziecko, to kolejna inscenizacja. Prezydent Adamowicz nie został zabity.
Holmes2019.01.15 0:19
W świetle jupiterów znane osobistości ochoczo przeżywają dramat z powodu zaistniałej sytuacji. Po za blaskiem świateł prawdziwy dramat przeżywają dwie nie znające się rodziny.
Artur2019.01.15 0:01
Smutne jest to, że politycy wykorzystują tę tragedię do ataku na PiS. Zbydlęcenie dochodzi do zenitu. Jak tak można? Z jednej strony psychicznie chory kryminalista z przeszłością, który jest tak śliski, że odkleją się od niego wszelkie na siłę doklejane polityczne etykiety, z drugiej strony polityk zamordowany przez szaleńca,któremu wszyscy jesteśmy winni dać pełną szacunku i modlitwy ciszę w dniu tragicznej śmierci. Zamiast tego, wokół banda politycznych wampirów z niemieckim emigrantem na czele, żywiąca się krwią jeszcze dziś żyjącej ofiary.
Holmes2019.01.14 23:58
W świetle jupiterów znane osobistości ochoczo przeżywają zaistniały dramat. Po za blaskiem świateł prawdziwy dramat przeżywają dwie, nieznające się rodziny.
cozaludzie2019.01.14 23:07
WOŚP przestał być akcją charytatywną a stał się bardziej polityczną. Ludzie często wrzucali monetę jako deklarację światopoglądową a nie na inkubator. A teraz człowiek który to firmował mówi róbta co chceta i siema!
nikt2019.01.14 22:57
Służby prowadzące PO tą akcją upiekły kilka pieczeni na jednym ogniu: 1) Ukarały A. za zdradę i porażkę młodego Wałęsy w ostatnich wyborach. Następny się 2 razy zastanowi zanim postawi się PO i dawnemu układowi. 2) Uderzyły w swojego byłego człowieka, który jednak przez większość ludzi dalej był kojarzony z PO. W ten sposób PO może wskazać palcem na PIS i powiedzieć TO WASZA WINA. Zaraz zacznie się masowe plucie na PIS. PO urośnie, PIS straci, a o to przecież chodzi. 3) Proces karny przeciwko A. nie będzie kontynuowany, a ewentualny wyrok, który mógłby tu zapaść nie będzie obciążał konta PO. To ważne przed wyborami. 4) Zamordowany A. znał bardzo wiele brudnych tajemnic ludzi z PO z czasów, gdy jeszcze był jednym z nich. Wraz jego śmiercią dużo ważnych ludzi z PO może odetchnąć z ulgą, bo te tajemnice A. zabierze ze sobą do grobu. 5) Morderca raczej będzie niepoczytalny i nikt nie uwierzy mu nawet jak będzie mówił prawdę. Takimi zaburzonymi ludźmi najłatwiej się manipuluje. Albo znajdą go powieszonego w celi. Nikt nigdy nie dojdzie do prawdziwych mocodawców. Poza tym wszystkim szkoda człowieka. Podaj dalej.
Stachu2019.01.14 22:23
Jako tzw. lewak w życiu nie głosowałem na PO (zawsze na SLD, Palikota, Razem) ale od tej pory będę głosować tylko na PO. To najlepsze, co mogę zrobić by wam prawakom udowodnić, że ten zamach i ta zbrodnia były czynem inspirowanym politycznie i że wszyscy którzy przez ostatnie lata szczuli Polaków przeciw Polakom są za to morderstwo współodpowiedzialni. Tysiące ludzi słyszało na własne uszy polityczną deklarację zamachowca. To był zamach na polityka PO.
click2019.01.14 22:29
Uszy sobie odmrożę, czapki nie założę ... Dzieciak jesteś, w dodatku bezmyślny :-)
Stachu2019.01.15 2:43
A pewnie. A tak poza tym to sprawca był chory psychicznie i nie był to żaden zamach a jedynie incydent jakich ostatnio bez liku w Europie.
Jan Radziszewski2019.01.15 11:32
wiesz zapewne że wszelkie lewaki z żydami na czele mają już dawno przygotowane miejsce u swojego cezara /J 19,15) tj Lucyfera jakbyś nie wiedział kim jest ten cezar /Iz 14,12-15 Sura 113,1) zw Czerwonym Smokiem /Ap 12,3 nn) i on naprawdę ZAPEWNIA GIT "rozrywkę" bo i artystki i Wł Lenin z Adolfem Hitlerem i Jude Stalinem tam cię powitają z radością, - że nie tylko oni ale i inni głupi się znaleźli
Prawy2019.01.14 22:16
Kiedy zamkną ten portal za ciągłe propagowanie nienawiści?
michu2019.01.14 22:22
Jak na powrót obejmą władzę pełni miłości internacjonalistyczni socjaliści jak w latach powojennych, albo narodowi socjaliści również pełni miłości i dobra jak w latach 39-45 ;).
Prawy2019.01.14 22:34
No to jest problem, bo oglądałem 2 dni temu w TVP INFO taką propagandę o wielkiej złej brzydkiej "żydówce?" HGW i marionetce Owsiaku. Złodziejka była paskudna niczym "Demon Źyd" z plakatów i jaka chciwa! Okradała naród! Chyba już żyję w latach 30 XX wieku!
michu2019.01.14 22:41
No ale to w TVP a nie na tym portalu. Zresztą coś w tym jest, bo jawnie antykatolicki "Kler" był wyświetlany bez przeszkód. Obojętnie kogo propaganda dotyczy nie jest dobrze. Jak agitka z czasów stalinowskich. Zresztą tzw. gebels stanu wojennego bez przeszkód antykatolickie karykatury emitował. Nawet są w przestrzeni publicznej np "Fakty i mity" dość chyba antyklerykalne. Normalnie lata 30 tyle, że w ZSRR, albo 50 -te.
Prawy2019.01.14 22:55
Problem tylko w tym, że "Kler" mimo, iż fabularyzowany to prawda (nawet osoby ze świata duchownego potrafią określić kto jest kim w filmie), a dokument Sekielskiego już niedługo. Reklama Owsiaka to fikcja i szkalowanie! Rzeczywistość nie jest taka jaka chcemy by była. Jest jaka jest! Dlatego nikt kościoła nie ruszał przez lata bo chciał wierzyć, że to ostoja miłości do bliźniego. Niestety okazała się wylęgarnią kłamców i przestępców seksualnych.
michu2019.01.15 13:46
Ten wpis najwięcej wyjaśnia :). Logika lewaków to logika Kalego. Jak lewaki hejtować KK to być ok. bo trzeba bo rzeczywistość. A jak ktoś hejtować lewaków to być nienawiść i nie tolerancja.
piotr2019.01.14 22:14
Takie tam przemyślenia na gorąco https://youtu.be/UENq3V0SIaU
michu2019.01.14 22:06
Może i najgłupsze, ale może komuś potrzebne.
na pohybel!2019.01.14 22:05
Oczywiście, że polityczny, bo na zlecenie propagandowych prawackich mediów, które nieustannie od trzech lat szczują na siebie Polaków
Click2019.01.14 22:16
Polacy są skłóceni od "nocnej zmiany" dziecino a nie od 3lat.
Prawy2019.01.14 22:22
Brednie gadasz! Kto wcisnął Polakom kłamstwo smoleńskie? Kto ciągle powtarzał kłamstwa "wina Tuska", "PO kradnie"! Czas rozliczyć tą bandę oszustów i patologicznych kłamców!
Gay Pride2019.01.15 12:15
bredzisz chłoptasiu, wiem co było przed piss i też nie było kolorowo, ale bez porównania z tym co rozpętała banda prawactwa
gośka2019.01.14 21:54
ale brzydka skórka!......i jeszcze gra w sygnalizcaję świetlną!...no nic...jakoś się przeżyje...przecież sam bandyta to powiedział biegając z nożem po scenie....a ciekawe czy podczas wypadku premierowej badali gościa psychiatrycznie?....
Maria Błaszczyk2019.01.14 21:30
Znalazł się specjalista od zdrowia psychicznego od siedmiu boleści. Tylko że specjaliści od zdrowia psychicznego są ograniczani przez kodeksy etyczne swoich zawodów. A pan Wyszkowski może paplać dowolną głupotę, którą mu slina na język przeniesie (albo która wydaje mu się politycznie użyteczna). A sprawca jasno zadeklarował, że zamach na pana Adamowicza ma miejsce w związku z rzekomymi krzywdami doznanymi przez tego człowieka przez PO. Więc jeszcze do tego pomija pan ogólnie znane fakty, bo panu do teorii nie pasują.
Skorpion2019.01.14 21:40
Przypominam . Prawie sto procent więźniów w zakładach penitencjarnych głosowało na PO. To o czymś świadczy Głosował swój na swego. Tylko człowiek o niezwykle niskim poziomie inteligencji może napisać coś takiego. Trzeba niezwykle dużo złej woli aby takie głupoty rozpowszechniać. Osoby o skłonnościach lewicowych mogą coś tak wstrętnego i pokrętnego wymyślić.
janstan2019.01.14 22:06
Szanowny Panie ,,SKORPION" tu trzeba teraz wielkiego samozaparcia; nie odpowiadać na opluwanie- przyjąć ,jakże trudną do wytrzymania,postawę Jezusa Chrystusa,gdy czapę cierniową na głowę Jego zaciśnięto, i oblicze opluwano, wyśmiewano Go. On milczał. A teraz przyjdzie czas wielkiego jazgotu. MIlczmy i módlmy się za nich, bo mamy wielką moc w Eucharystii. Sp. Adamowicz byl mainstrimowcem, szczerze, brzydziłem się jego postawą, ale przemogłem sie i o13-tej modliłem , o 15-tej też w godz. Miłosierdzia. Pokój jego duszy.
Maria Błaszczyk2019.01.14 23:02
Niby jakie prawie100% głosowało na PO? Jak mozna tak obrzysliwie łżeć? I po co? Wybory 2015 - w ogóle zagłosowało 45 proc. Z tego - 47% na PO. Wybory 2011 - PO miała 36,5% głosów.
Lebowsky2019.01.14 23:50
Ok! z procentami przesadził, faktem jednak jest, że Platforna w ZK ma tradycyjnie najwieksze poparcie ... Przypadek?! :)
Maria Błaszczyk2019.01.15 0:56
Np. w 2011 miała mniejsze niż w populacji ogólnej - w ZK i AŚ uzyskała 36,5, a w całym kraju 39,18%. Natomiast w 2015 roku było odwrotnie, i w więzieniach uzyskała 47%, a w ogóle to 24,09%. Jakaś marna ta tradycja, nieprawdaż? Trend jakiś niejasny... Raz tak, a raz siak.... Więc chyba jednak przypadek.
Lebowsky2019.01.15 12:49
Te 36.5% w 2011 roku to i tak był najwyższy wynik spośród wszystkich partii w ZK ... drugi w kolejności był "Ruch Palikota" Nie manipuluj więc Marysiu, bo Udało Ci się tylko wykazać, że poparcie dla PO w ZK ma tendencję wzrostową, w ciagu 5lat o 10.5%!!! czyli prawie 1/3 stanu początkowego ... Gratuluje Ci Marysiu zdolności analitycznych! BRAWO!!! :-))
Maria Błaszczyk2019.01.15 23:13
No tak, najwyższy. I trochę ponad 1/3 wspomnianych "prawie 100%". Nigdzie nie napisałam, że nie było najwięcej na PO - tylko że było MNIEJ niz w populacji ogólnej (gdzie PO też wygrało). Gdzie tu manipulacja?
Lebowsky2019.01.16 8:39
Reasumując! ... w ostatnich wyborach parlamentarnych PO zwyciężyło w ZK dwukrotnie z rzędu, notując ok 30% wzrost poparcia mimo drastycznego spadku poparcia w skali kraju . ... chcesz coś dodać MANIPULANTKO?!!!
Janek terli2019.01.15 8:34
No niewiadomo, czy największe - na kogo glosowalo pozostale 53% w 2015? A nawet jesli parę % więcej niż PiS to nie znaczy, ze prawie wszyscy, tylko ze kilka procen wiecej niz PiS
Ania2019.01.14 22:14
Sama Matka przesłuchiwana powiedziała że syn chorował na schisofreni e maniakalną Ostatnio leków nie brał Więc skąd Pani takie uprzedzenie do Pana Krzysztofa On powiedział co media przekazują prawie już całą dobę
Lebowsky2019.01.14 22:25
To nie pasuje do ich scenariusza, gdyby to był muzułmanin. to kłóciłaby się, że był psychicznie chory :-) Te typy a szczególnie Maria, już tak mają. Pozdro
Maria Błaszczyk2019.01.14 22:40
Matka powiedziała, to jej prawo. Tymczasem pan Wyszkowski snuje teorie o dużo większym zasięgu: "Myślę, że można tutaj mówić o kompleksie Herostratesa"; więc wychodzi dużo poza to, co powiedziałą matka, wymyślając, jakież to motywy miał sprawca, do tego nijak nie pasujące do schizofrenii. "Ja nie twierdzę, że to jest regularny wariat, tylko zauważam te elementy chorob,y które pozwalając na w miarę normalne funkcjonowanie zarazem umożliwiają tworzenie w umyśle jakichś maniakalnych idei" - nie mam pojęcia, co to jest "maniakalna idea, zapewne chodzi o ideę nadwartościową - ale to nie jest "element choroby" - otóż co najwyzej może to być element zaburzeń osobowości. Chyba że chodzi jednak o urojenia - ale wtedy nie pasuje stwierdzenie o "nieregularnym wariacie", co by to nie było. Więc reasumując - nie stawia się diagnoz, zwłaszcza tak dyletanckich, na podstawie doniesień prasowych. Matka powiedziała prawdę - albo i nie, biorąc pod uwagę, że nie istnieje schoizofrenia maniakalna (o ile mi wiadomo, istnieją: paranoidalna, hebefreniczna, rezydualna, zdezorganizowana, prosta, katatoniczna i niezróżnicowana. Ale wtedy wszystkie teorie o Herostratesach biora w łeb. Albo człowiek nie jest chory (nieregularny wariat) - ale wtedy pani argument właśnie się zawalił, bo wtedy pan Wyszkowski tym bardziej gada głupoty.
lebowsky2019.01.14 23:16
Nie wiem, czy zdajesz sobie sprawę z faktu, że własnie silisz sie na diagnozowanie na podstawie medialnych doniesień Ale co tam tylko innym zapewne nie wolno robic takich rzeczy.... P.s. Niby dlaczego "urojenia" miałyby wykluczać stany remisji (rozumiem, że to miałaś na myśli?)
Maria Błaszczyk2019.01.15 0:25
Nie, nie silę się. Znajdź, gdzie ja coś zdiagnozowałam. Rozbijam "diagnozę" pana Wyszkowskiego wykazując jej wewnetrzną sprzeczność. I tyle. W ogóle się nie wypowiadam na temat sprawcy.
Lebowsky2019.01.15 22:01
ooo przepraszam! ... rozbijanie diagnozy przecież nie jest stawianiem diagnozy ... no jak mogłem nie zauważyc różnicy (?):-))
Maria Błaszczyk2019.01.16 9:04
Nie wiem... Serio, nie mam pojęcia. Jak np. stwierdzenie, że przyczyną wypadku nie mógł być opad śniegu współwystępujący z rozgrzaniem od upału asfaltu do temperatury ponad 100 stopni, można uznac za wypowiedź na temat przyczyn rzeczonego wypadku???
Harnaś2019.01.14 23:11
Pani to j est , pani Mario . Wszystko Pani wie i zna się na wszystkim. A nie lepiej poczekać z osądami Teraz jedyną wg, mnie , dopuszczalna reakcja człowieka kulturalnego , jest wspólczucie rodzinie śp Prezydenta Adamowicza Resztę zostawić organom do tego upoważnionym.. Niech badaja czy np. Stefan W . to nie drugi Cyba . Czy moze pan Jerzy Owsiak powinien raczej znależc inny spośób na robienie kasy.
Maria Błaszczyk2019.01.14 23:53
No toteż ja się nie wypowiadam o sprawie (gdzie ja coś napisałam o tym człowieku albo panu prezydencie?) - tylko właśnie krytykuję pana Wyszkowskiego, który sie wypowiada, do tego idiotycznie, wprowadzając ludzi w błąd. Niczego nie osądzam - tego mi nawet nie wolno robić. A to mój zawód, to się znam (i czekać też nie ma na co - właśnie to piszę, że kodeksy etyczne nie pozwalają na diagnozowanie nikogo na podtsawie doniesień medialnych - ale pozwala na prostowanie głupot tak w ogóle).
Reytan2019.01.15 14:57
Maria Blaszczyk to najbardziej zajadla bolszewiczka na Frondzie,i donosicielka do FB. Wnosze,by natychmiast zostala na zawsze usunieta z Frondy na zawsze,gdzie sieje dzika nienawisc do Kosiola i do Polski. Tacy ja ta ubeczka nie bawia sie w falszywa tolerancje,tylko nas likwiduja wszedzie,kiedy nie moga nas mordowac.
Maria Błaszczyk2019.01.15 21:54
O, to Ty, skarbie. Cieszysz się z rozwodu Frondy z FB, bo już wszystko możesz napisać? Rozsiewać swą miłość bliźniego (i bliźniej), jak naucza Twój kosciół? A Polskę kocham, to mój kraaj, o który się troszczę - i stąd moja działalność. Trochę absurdalne te Twoje zarzuty - niby jak likwidować? Kogo my mordujemy? Serio, nigdy w życiu nikogo nie zamordowałam, nawet nie znam nikogo, kto to zrobił... Miłego wieczoru, kochany. Buziaczki.
Lebowsky2019.01.16 8:52
A Ty nie cieszysz sie Marysiu? ... wreszcie można podyskutować na równych zasadach i prawach.
Skorpion2019.01.14 21:26
Panie Wyszkowski. Może to najgłupsze co można wymyślić. Ale ta banda to wymyśli i będzie nas w tym utwierdzać. Ta sytuacja tej lewackiej zarazie bardzo odpowiada i nie zawahają się jej użyć. Przykre ale prawdziwe. Przekonamy się o tym bardzo szybko.
lolek2019.01.14 21:31
"Może to najgłupsze co można wymyślić" - Smoleńsk się nasuwa... Z katastrofy zamach zrobić...
click2019.01.14 22:27
Miej umiar lolek!
Jan Radziszewski2019.01.15 11:21
marny z ciebie patriota - to była zbrodnia stanu i dokonana przez żydów z GRU - a żeby ci uświadomić zbrodnia była dokonana w Polsce i w Rosji a część ofiar jest pogrzebana w Hangarze na lotnisku w Warszawie i samolot wylądował na brzuchu bo było celowo uszkodzone podwozie samolotu a lecący w nim zostali zamordowani . j.t przekręt Smoleński ot ofiary tego zamachu przywieziono na lotnisko samochodami Izraela