08.07.20, 21:08Fot. Adrian Tync, via: Wikipedia CC 4.0/ president.gov.ua, via: Wikipedia CC 4.0

Kantar: W tych wyborach ważny jest każdy głos

Jak pokazuje najnowszy sondaż przeprowadzony przez pracownię Kanar, w II turze wyborów prezydenckich ważny będzie naprawdę każdy głos. Obaj kandydaci idą „łeb w łeb” po najwyższy urząd w państwie. Wciąż jest też sporo niezdecydowanych wyborców.

12 lipca, w II turze wyborów prezydenckich, znowu możemy liczyć na bardzo wysoką frekwencję. W badaniu wykonanym przez pracownię Kantar chęć udziału w głosowaniu zadeklarowało aż 81 proc. respondentów. 53 proc. z nich jest pewnych tego, że zagłosują, a 28 proc. jest raczej skłonnych wziąć udział w głosowaniu. Przypomnijmy, że w I turze wyborów frekwencja wyniosła 64,51 proc.

Niezainteresowanych udziałem w wyborach jest 13 proc. badanych. 6 proc. z nich nie zagłosuje na pewno, a 7 proc. raczej nie weźmie udziału w głosowaniu. Natomiast 6 proc. uczestników badania jeszcze nie wie, czy w niedzielę zagłosuje.

Spośród respondentów, którzy wyrazili chęć oddania głosu, 45 proc. zadeklarowało poparcie kandydata KO Rafała Trzaskowskiego. Na ubiegającego się o reelekcję prezydenta zagłosować chce 44 proc. z nich. Niezdecydowanych jest wciąż 11 proc.

kak/PAP, Onet.pl

Komentarze

robaczek 2.02020.07.9 9:54
BABCIE I DZIADKI DO LOKALI WYBORCZYCH!!! czas na naturalną selekcje ;] ;] ;]; ];];];];];];];];]
niech bedzie pochwalony jaroslaw kaczynski.2020.07.9 8:29
To juz jest wielka porazka Adriana, ze przy tych wszystkich transferach wprost do kieszeni elekoratu, sukcesach rzadu w ogole jest drugiej turze!! Niewdzieczni Polacy!!! Prezes musi miec [email protected] tyle dał a Adrian ledwo ledwo o punkt moze dwa..
503🏴‍☠️2020.07.9 8:19
Według tego, co nam wciska przedwyborczy kabaret, w niedzielę nie będziemy wybierać prezydenta, tylko Boga Wszechmogącego :)
Anonim2020.07.9 7:38
I jeszcze jedno, współczesny władca sezamu powiedział, że pragnie być kochany. Jeżeli tak to możemy mieć jakieś własne propozycje, oparte na naszej wiedzy i kulturze, które do takiej miłości, mogą wdzięcznych ludzi doprowadzić!
Anonim2020.07.9 7:34
I rzecz zasadnicza. Z Prezydentem Dudą, myślę tu o całym zespole, będziemy wychodzić z naszymi własnymi inicjatywami, propozycjami, opartymi na naszej wiedzy i rozsądku, być może one się przebiją. Z Trzaskowskim nie będzie takich propozycji: programu brak, tylko postaw: przyjmę wszystko cokolwiek zdecydujecie się mi zaoferować! I nic dziwnego, proszę państwa, bo leniwi i bezmyślni, nie mogą liczyć na nic więcej! Typowym przedstawicielem tego gatunku jest Tusk.
5032020.07.9 8:21
Tak, tak, żoliborski melepeta będzie się pochylał nad twoimi pomysłami, aż mu się łupież posypie :)
genus2020.07.9 10:44
Jak nie żoliborski to Budka z grodzkim będą się pochylać nad twoją pustą głową
Walter2020.07.9 7:32
Podsumowanie działalności Andrzeja Dudy. Andrzej Duda ośmiokrotnie złamał konstytucję, na którą przysięgał, co wypomniał mu nawet jego były promotor prof. Jan Zimmermann. Złamał następujące artykuły: art. 2, 10, 32, 42, 126, 173, 183, 187, 190. Dał się poznać jako posłuszny wykonawca poleceń Jarosława Kaczyńskiego. W czasie rządów PO i PSL w Europarlamencie oskarżał polskie władze o sfałszowanie wyborów, nie mając żadnych dowodów. Unię Europejską publicznie nazwał "wyimaginowaną wspólnotą, z której nic nie wynika". Powiedział również "ojczyznę dojną racz nam zwrócić, Panie", co w związku z licznymi aferami PiS-u brzmi jak prośba o kontynuację. W 2012 r. podpisał projekt ustawy przewidujący karę 2 lat więzienia za in vitro. Skrytykował Unię Europejską za promowanie żarówek energooszczędnych, być może woli lampy naftowe. Jest rekordzistą w ilości odbytych lotów na koszt podatników. Jego prezydentura kosztowała budżet państwa ponad 880 mln zł. Objął patronat nad uroczystością upamiętniającą 75-lecie powołania Brygady Świętokrzyskiej Narodowych Sił Zbrojnych, oskarżanej o kolaborację z Niemcami. W czasie wystąpień głośno krzyczy i opowiada niewybredne kawały ośmieszające rektora Akademii Górniczo-Hutniczej. Zgodnie z nakazem Jarosława Kaczyńskiego mianował Krystynę Pawłowicz i Stanisława Piotrowicza sędziami Trybunału Konstytucyjnego. Wstydząc się tych nominacji nie wpuścił dziennikarzy na ich zaprzysiężenie. Określił wybór prof. Małgorzaty Gersdorf na Pierwszego Prezesa Sądu Najwyższego jako "wstyd". Wolał 2 mld zł z budżetu państwa przeznaczyć na dotowanie tzw. telewizji publicznej, a tak naprawdę pisowskiej, niż na leczenie onkologiczne. Chciał przeprowadzenia wyborów korespondencyjnych w dniu 10 maja 2020 r., które byłyby bardzo łatwe do sfałszowania. Powiedział, że jest przeciwnikiem jakichkolwiek szczepień obowiązkowych.
genus2020.07.9 10:46
Ile kasujesz za mącenie ????
Anonim2020.07.9 7:32
Proste. Dobrze na moment wrócić do przeszłości. W trakcie kampanii wyborczej do samorządów, Patryk Jaki i politycy PiS-u wyraźnie zwracali uwagę na to, że wybór Rafała Trzaskowskiego to kontynuacja rządów Hanny Gronkiewicz-Waltz w Warszawie. I teraz pytanie: czy w Warszawie po pięciu latach żyje się lepiej, tak samo, gorzej? Pięć lat konkretnej władzy konkretnego człowieka, który teraz jest kandydatem na Urząd Prezydenta Polski.
Anonim2020.07.9 7:39
Homoseksualiści szermują pojęciem "miłości" i bywa powołują się na Pismo Święte bo "Bóg jest miłością". Otóż ten sam Bóg, który "jest miłością", zrównał z ziemią Sodomę i Gomorę a św. Paweł podtrzyma przekaz Starego Testametu, że "mężczyźni współżyjący ze sobą" (tak samo i kobiety) popełniają obrzydliwość w oczach Boga, "który jest miłością". Zatem homoseksualizm nic wspólnego nie ma z miłością rozumianą jako dar Boga. Biorąc zaś pod uwagę słowa Pisma, że to co Bóg stworzył jest dobre, homoseksualizm nie jest zgodny z naturą. Homoseksualizm to emocje i seks. I nic więcej. Zmienne emocje a nie stała miłość, której źródłem jest Bóg Wszechmogący, Stwórca wszystkiego.
Anonim2020.07.9 7:43
Ps. Powoływanie się przez homoseksualistów na Boga, o którym jest w Piśmie Świętym, że homoseksualizm jest dobry, jest absurdalne. Jest niejako świętokradztwem. A biologia wyraźnie mówi, że tylko heteroseksualizm jest właściwą dla natury drogą rozwoju.
Arek2020.07.9 7:29
Duda to życie z przyszłością na bogato w Polsce rozwijającej się. Trzaskowski to życie pod dominacją Niemiec w ciągłym konflikcie i pod kierownictwem Tuska i Sorosa. To co Niemcy pokazali ostatnio ta brutalna ingerencja w nasze wybory to prawdziwy skandal.
Anonim2020.07.9 7:29
Są też pewne ograniczenia, w świecie Dudy miejsce w takiej czy innej strukturze zależy od wiedzy, kompetencji, walorów moralnych, w świecie Trzaskowskiego od arbitralnej decyzji władcy, którego pomysły, mamy bezkrytycznie realizować, bo nie jesteśmy niczym innych niż narzędziami w jego rękach. To namiestnik właściciela sezamu, i nasza umiejętność przypodobania się mu, będzie najważniejsza, dokądkolwiek nas to zaprowadzi.
Jan2020.07.9 7:27
Pozostaje do wyjaśnienia jeszcze jedne mylne wyobrażenie pt" wykształceni głosują na PO". Na podstawie tego co widzę mieszkańcy Warszawy w stołecznych miejscach pracy stanowią, tak na oko, 10% zatrudnionych. Reszta to ludność napływowa - wielu ma tzw wykształcenie wyższe. Pochodzą najczęściej z małych miejscowości lub ze wsi. Przechodząc do sedna, ich wykształcenie wyższe jest tak w okolicy dobrej szkoły średniej w Warszawie. Z tym, że to tylko wykształcenie zawodowe. To nie są osoby, które rozumieją procesy zachodzące wokół nich i potrafią podjąć decyzje w oparciu o samodzielne procesy myślowe. Ich schematy myślowe są na poziomie zwykłego robotnika wykwalifikowanego a umiejętności zawodowe najczęściej ograniczają się do sprawnego pisania na komputerze i posiadania znajomość obsługi komputerów które są często mniej skomplikowane w obsłudze niż naostrzenie kosy. Osoby dobrze wykształcone i samodzielnie myślące głosują w większości na PiS.
Anonim2020.07.9 7:23
Czyli wybór między Duda: dobrym życiem, bo tylko pełne życie możemy tak nazwać, a Trzaskowski przeżyciem, może na bogato, ale bez wielkiej możliwości wyboru sposobu życia i bez samorealizacji, czyli rozwoju pełni własnego potencjału. Do rozwoju pełni potencjału konieczny jest priorytet prawdy!
Anonim2020.07.9 7:20
Czyli wybór między: Duda, i dążenie do aktualizacji pełni walorów wspólnoty i poszczególnych osób, Trzaskowski przetrwanie fizyczne, dla części wysoki status materialny, przy podporządkowaniu wszelkich walorów duchowych, bądź ich eliminacji. Forma przetrwalnikowa.
Leśne R.2020.07.9 8:31
Precz z dyktaturą, łamaniem Konstytucji i marionetkowym prezydentem!!
Anonim2020.07.9 7:14
Wybór między Prezydentem Dudą, a Panem Trzaskowskim, to wybór między rozsądkiem, myśleniem krytycznym, rozwagą, odpowiedzialnością za podejmowane decyzje, to Prezydent Duda, a całkowicie bezwolnym, bezkrytycznym, bezrozumnym, poddaniem się temu co okaże się w danym momencie najsilniejsze, na arenie świata. Wygrają Chiny to poddajemy się Chinom, Rosja, to Rosji, Ameryka to Ameryce. Z całym dobrodziejstwem inwentarza.
der2020.07.9 7:03
POLAKU PATRIOTO ZOBACZ SPOT „RAFAŁ NIE KŁAM” https://www.youtube.com/watch?v=bC87YYvxCVk PRZEKAŹ DALEJ INNYM POLAKOM !!!!!! DZIAŁAJ, BY NIE ŻAŁOWAĆ.
Polak2020.07.9 8:19
Raczej "cykorze Adrianku, nie łżyj jak pies". Pamiętaj, każdy Polak z patriotycznego obowiązku zagłosuje przeciwko tchórzliwej pisowskiej pacynce.
Polak2020.07.9 6:55
I właśnie dlatego każdy Polak z patriotycznego obowiązku, dla dobra Polski będzie głosował przeciwko tchórzliwej pisowskiej pacynce.
Jan2020.07.9 6:21
W niedzielę mecz Polska - Niemcy
ToJa2020.07.9 7:15
Znam już wynik, Polska przegrała.
Anonim2020.07.9 7:26
Poważnie? I co cieszysz się z tego?
Polak2020.07.9 8:07
Raczej Polska: Rosja, pisowska mafia jest kierowana z Moskwy, nie z Berlina.
Borys B.2020.07.9 6:20
Korona wirus, wirus korona cała PO wirusem nienawiści zarażona. Współczesna targowica.
Cała prawda o K. Bosaku2020.07.9 4:55
https://www.youtube.com/watch?v=bYV7Z27W6Ww
Tylko nie PO2020.07.8 23:33
Przecież Polska cała nie zagłosuje na przypała
Klapaucjusz2020.07.8 23:15
Tato! Tato! Sprawa się rypła! Mamy 500+, 300+, Mieszkanie+, 13-emeryturę, bony na wakacje, tubę propagandową TVP i tubki propagandowe Frondy, WSieci, Gazety Polskiej i mimo tego niecała połowa Polaków chce głosować na Andrzeja Dudę, pomazańca prezesowego? Czy możemy pozwolić, aby takie przypadkowe i niewdzięczne społeczeństwo decydowało o losach Polski?
Foster2020.07.8 23:12
Panie Prezesie trzeba unieważnić wybory bo przegramy !!!
sct2020.07.8 23:08
Bez przesady, Trzaskowski nie ma szans;)
violencja2020.07.8 22:55
W tych wyborach ważny jest każdy głos-wiemy , wiemy! Dlatego my wyborcy jesteśmy w tych dniach niezwykle cenni , obiecujecie dosłownie wszystko , kochacie wszystkich ,nawet onuce. Po 10 lipca puszczanie oczka zaprzestane będzie.Hipokryci.
Bogusław Linda2020.07.8 22:53
Trzask....... i nawaliłem w portki.
Polecajmy Polskę Panu Jezusowi2020.07.8 22:35
Pamiętajmy, że obwołaliśmy Pana Jezusa Królem Polski. Wierzmy i prośmy Go o to aby to On sam panował i nie dopuścił aby najważniejszy urząd w Polsce był sprawowany przez tego który z nauki Bożej czyni kpinę i dopuszcza do demoralizacji dzieci i młodzieży za nic mając ostrzeżenie: "Lecz kto by się stał powodem grzechu dla jednego z tych małych, którzy wierzą we Mnie, temu byłoby lepiej kamień młyński zawiesić u szyi i utopić go w głębi morza."
Miejmy w pamięci zalecenia WHO2020.07.8 22:36
dotyczące seksualizacji i demoralizacji dzieci. Te zalecenia wspiera Trzaskowski.
Anonim2020.07.8 22:29
Dlaczego nie zagłosuję na Trzaskowskiego, bo nie zmienia poglądy jak rękawiczki, w zależności od okoliczności i powiewu wiatru. Ponieważ na wiatrem panować się nie da, istnieje niebezpieczeństwo totalnego chaosu i braku przewidywalności. Co do Pana Prezydenta, to mam świadomość, że jeżeli jest do czegoś przekonany to w miarę istniejących możliwości będzie się starał to realizować, a dobro kraju leży mu na sercu. Wierzę też, że można go przekonać do wszystkiego co dobru Polaków i Polski służy.
polacke2020.07.8 22:29
To tak jak z wypadem do Brazylii, nie ma żadnych istotnych korzyści z działalności pana Trzaskowskiego. Jak ktoś takowe zna, niech poda. W normalnym kraju ten człowiek winien osiągnąć wynik wyborczy na poziomie błędu statystycznego.
Observer2020.07.8 22:27
Sytuacja wydaje się dość optymistyczna dla PiS. Otóż Kantar zgodnie z moimi wcześniejszymi zapowiedziami przed samymi wyborami zmniejsza różnicę między kandydatami do poziomu losowej różnicy błędu statystycznego ale.... przy założeniu 75% frekwencji. Wiemy wszyscy że taka frekwencja nie jest możliwa w czasie wakacji. Wystarczy spojrzeć na liczbę osób wypoczywających na plażach i wyjeżdżających za granicę. Czyli o ile nie zawiedzie elektorat PiS i nasi znajomi nie wybiorą się na ogródki działkowe zamiast na wybory to Duda te wybory ma bardzo duże szanse wygrać co wykształconym osobom wydaje się dość oczywiste - w tej kampanii to on reprezentuje siły dobra i jest w gruncie rzeczy tym szlachetnym. Niestety Czaskoski i jego sztab bardzo zawiedli, mieliśmy dzięki nim uczestniczyć w najbardziej ohydnej i poniżającej kampanii w dziejach Polski. Poziom chamstwa PO zadziwia, chyba nikt się sądził że można postępować aż o tyle poniżej ludzkiej godności. Wydaje się że taka postawa może spowodować dużą niespodziankę bo to jednak młodzież a nie dorośli są bardziej wrażliwi na brak kultury i empatii dla drugiego człowieka. Czym jest Polska i polska młodzież? Czy stawia na dobro czy stanie po stronie orków i Sarumana? Już wkrótce się o tym dowiemy.
Wyksztaceni2020.07.8 22:31
To dlaczego wykształceni głosują niemal wszyscy przeciw pis?
Po 11...2020.07.8 22:43
Ponieważ szkolnictwo, a szczególnie wyższe zostało zawłaszczone przez lewacką, komunistyczną, żydowską masonerięm, finansowaną przez Sorosa i Putina, która to niszczy zdrowe patriotyczne umysły za pomocą czarnej magii, szatańskich zaklęć, indoktrynacji podprogowej, hipnozy, molestowania i wciskania ideologii LGBT. Już wiesz dlaczego?
Foster2020.07.8 23:16
Jak widzą klamstwa najważniejszych dygnitarzy PIS - to się nie dziwię, że są zniesmaczeni.
Darek2020.07.9 7:13
Właśnie dlatego że są wykształceni. Każdy rozumny wyborca wie jakie są prerogatywy prezydenta i wie że nawet jak woli PiS od PO jako partię to w jego i w interesie kraju jest głosowanie na prezydenta z innej partii niż rządząca, bo niczego nie straci a może tylko zyskać. Prezydent ani nie może nikomu zabrać 500+ ani zmienić wieku emerytalnego, ale może zablokować dociskanie śruby jak wprowadzenie po ciuchu kary więzienia za obrażanie prezydenta wprowadzone jako tarcza antycovodowa 4.0 i inne nowe pisowskie durnoty. Prezydent z opozycji dodatkowo będzie musiał działać jak najlepiej i jak najrozważniej bo od pierwszego dnia prowadzić będzie kampanię wyborczą - nie może więc podjąć żadnej decyzji z której by wyborcy nie byli zadowoleni, bo nie będzie miał później możliwości przekupić wyborców swoim 500+ bo o tym, jak i o budżecie jego kancelarii nawet decyduje sejmowa większość. Poza tym dla człowieka wykształconego, oglądanie prezydenta Dudy kompromitującego nasz kraj swoją łamaną angielszczyzną i wyrzucającym w błoto miliardy złotych na zrobienie sobie zdjęcia i poklepanie po plecach przez Trumpa jest zwyczajnie nie do przyjęcia. Zagłosowanie w obecnej sytuacji na Dudę bez względu na to jaką partię się popiera byłoby po prostu zdradą stanu.
Ciekawy2020.07.9 11:48
Sralis mazgalis laverentus duptus Dareczku. Korytko ucieka.
Anonim2020.07.8 22:20
Te nagonki trolli szczególnie wówczas są skuteczne, kiedy nie przemyśleliśmy naszych racji, tak łatwo nas wówczas zmanipulować. Jeżeli tylu jest przeciw to i ja muszę się dostosować, pewnie nie mam racji. Ale skąd mam wiedzieć, że mam rację, jeżeli nikt nie nauczył mnie myśleć, i pozostawił ślepym i bezradnym?
Czaskoski jest takim cwaniaczkiem z Warszawki2020.07.8 22:17
Przyjedzie w odwiedziny, dostanie dobry obiadek, zapakują mu ziemniaki do samochodu on w tym czasie okradnie właściciela ze wszystkich oszczędności i jeszcze na pożegnanie przyjmie podziękowanie za wizytę.
Anonim2020.07.8 22:15
Kiedy patrzę na komentarze, to wówczas zdaję sobie sprawę jaką potężną stratą może być jeden człowiek, którego nagle zabraknie.
Topek2020.07.8 22:14
Konfederaci nie zapominajcie jeszcze że PiS połknęło Solidarną Polskę i Polskę Razem, z wami zrobi to samo
Topek2020.07.8 22:03
Widzę że dzięki Giertychowi i Leperowi to na dobrym sercu Kaczyńskiego nawet wyborcy Konfederacji się poznali
Anonim2020.07.8 22:14
Za to wyborcy po I turze zaczęli się poznawać na "patriotyzmie" Konfy.
Eris442020.07.8 22:21
Ten "patriotyzm" Konfederacji, jest mocno "sputnikowy".
Wielkie brawa dla szczura "kretynizacja"!2020.07.8 22:01
Szczur "kretynizacja" już napie*dala dobre 11 godz. (!!), JEDENAŚCIE GODZIN, NON - STOP ! Ale szczury jak "kretynizacja" nie ograniczają się tylko do jednej strony. Czy to jest tylko jeden szczur "kretynizacja, czy jest CAŁE GNIAZDO szczurów, ale ...! Tak nadaktywne szczury ZDYCHAJĄ SZYBKO. Należy więc szczurowi/-om "kretynizacja" tylko kibicować!
matis892020.07.8 21:58
Duda odetnij się od satanistycznego, masońskiego i apokaliptycznego projektu PIS czyli państwa bezgotówkowego do Znamienia Bestii. Nic nie kupisz i nie sprzedaż bez Znamienia bo będzie satanistyczne PISowskie państwo bezgotówkowe. Ten maoński projekt wspierają wszystkie lewackie partie na czele z PISem. Inaczej w drugiej turze nie dostaniesz wielu głosów swoich byłych wyborców i możesz przegrać.
Foster2020.07.8 21:53
Nie dziwię się Konfederatom, po tylu bluzgach i klamstwach kierowanych przez PIS w ich stronęm zrobilbym to samo. Glosować na Trzaskowskiego i dążyć do wyeliminowania PIS ze sceny politycznej.
Eris442020.07.8 22:35
A Konfederacja podzieli los PiS, bo dla PO-KO jest tylko "faszystowskim g... fecesem", które trzeba zdelegalizować.
Tylko Konfederacja2020.07.8 21:39
Nie głosujmy na Dudę to nie w naszym interesie, nie popełnijmy tego błędu co LPR i Samoobrona! W naszym interesie jest osłabić populistyczny PiS by Konfederacja rosła w siłę! Kaczyński jest bezwzględny zniszczy każdą konkurencję
Anonim2020.07.8 21:45
He, he, he... wyznawcy korwinowskiego darwinizmu ekonomicznego płaczą, że ktoś niszczy konkurencję? Przecież Wy sami uważacie, że tylko najsilniejsi przetrwają. Gdybyście tylko mieli możliwość to byście cały PiS wyrżnęli czym się da a najlepiej przy pomocy AK-47 od wujka Putina.
Eris442020.07.8 21:49
Trzaskowski i PO-KO nie dopuszczą, żeby Konfederacja urosła w siłę. Jakby Trzaskowski został prezydentem - zapomni o wszystkich obietnicach złożonych Konfederacji i dołoży wszelkich starań, abyście zniknęli ze sceny politycznej. Zostanie osłabione PiS, a Konfederacja zostanie zdelegalizowana, jako "faszystowskie g****", jak mówią niektórzy zwolennicy PO-KO i Trzaskowskiego. Teraz przyjmą Wasze poparcie, bo jak sami mówią - "jak się nie ma co się lubi, to się lubi co się ma", ale nie będą kwitować. Potem się z Wami rozprawią. Taka jest prawda. A nadzieje, że po kadencji Trzaskowskiego Konfederacja stanie się siłą zdolną przejąć władzę, to mrzonki, chciejstwo. Po kadencji Trzaskowskiego i pewnie przyspieszonych wyborach parlamentarnych - będą pewnie związki partnerskie, a może nawet małżeństwa LGBT, w drodze będzie adopcja dzieci przez małżeństwa LGBT i inne rzeczy, których nie chcecie. I nie będzie się już tego dało odwrócić.
Anonim2020.07.8 22:11
Oczywiście. Konfederacja co najwyżej dostanie rolę kapo w obozie, który stworzy PO. Poseł Nitras, w Sejmie jasno wyłożył koncepcję sprawowania przez nich władzy.
Eris442020.07.8 22:25
Gdyby doszło do sytuacji opisanej w moim wcześniejszym poście - nastąpi powrót do sytuacji z lat 2011-2015, ergo siły patriotyczne będą się grupować wokół mocno osłabionego PiS-u. Tyle, że ataki liberałów na PiS mogą być teraz jeszcze silniejsze, niż wtedy. Być może, po delegalizacji Konfederacji, nastąpi próba delegalizacji PiS-u, któremu też będą przypinać łatkę partii "faszystowskiej".
Eris442020.07.8 22:28
A co do posła Nitrasa, we wspomnianej w Twym poście sprawie akurat mu wierzę, gdyż była to szczera wypowiedź, jak rzadko.
Tylko Konfederacja2020.07.8 21:38
Nie głosujmy na Dude, to nie w naszym interesie słaby PiS silna Konfederacja gdy Kaczyński odejdzie PiS się rozpadnie to Konfederacja będzie rosła w siłę
Anonim2020.07.8 21:43
Ach, ach... Wy z POKO (PO+KOnfederacja) ciągle nie ustajecie w trosce o dobro ludu pracującego... A że "się nadziwić nie mogę"...
robert2020.07.8 23:02
Spadaj onuco! Tylko PiS! DUDA 2020
Anonim2020.07.8 21:34
https://euroislam.pl/na-tropie-islamofobii/ ... Trzaskowski to chyba jest za tropieniem, czyż nie?
Anonim2020.07.8 21:40
Ech to składanie samokrytyk za komuny... Przedtem to było lokalne a teraz robi się światowe. Co to postępacy wypominają Kościołowi co robił w Średniowieczu... Teraz jest na większą skalę i tak nowocześnie. Z smartfonem w ręku...
Jan2020.07.8 21:31
Niech uchwalą stop447 to wyborcy Bosaka poprą Dudę.
Foster2020.07.8 23:21
Nie zrobią tego - boją się Mosbacher.
MaxFiend2020.07.8 21:25
Przy tak zmasowanej propagandzie telewizji Kurskiego sytuacja PAD odzwierciedla prawdziwy stan społecznego poparcia dla PiS :-D
Foster2020.07.8 23:25
Też tak myślę, przesadzili z propagandą na wzór bolszewicki. Ludzie się zdenerwowali robieniem z nich (przez rządzących) idiotów.
katolicka kretynizacja polski 🇵🇱2020.07.8 21:23
Po wygranej Pana Trzaskowskiego rejony zdominowane przez PiSdowatych można oddać z powrotem Rosji... ta sama mentalność i zachowanie, pańszczyźniane chłopki pod butem plebana nawet nie odczują różnicy!
IRENEUSZ2020.07.8 21:45
"kretyński" pedale! vel Lechu Keller...! Żebyś pisał nie wiem co i nie wiem ile, to jedno wiedz! JESTEŚ DLA NAS NIKIM ! A TAKIE "NIC" NIE JEST ZDOLNE NAS OBRAZIĆ! JESTEŚ DNEM MORALNYM I NIKT Z NAS NIE BĘDZIE SIĘ DO TWEGO POZIOMU SZAMBIARSKIEGO ZNIŻAŁ! ROZUMIESZ??? WIĘC LOGICZNE JEST, ABYŚ WYNIÓSŁ SIĘ DO SWOICH PORTALI!
katolicka kretynizacja polski 🇵🇱2020.07.8 22:44
ireneuszu vel szczurze gowno - nie napinaj się tak bo ci ze złości żyłka w dopie pęknie i w niedziele będzie cie jeszcze gorzej bolało jak ci ksiądz podczas rozgrzeszenia wepchnie w zad swoje konsekrowane prącie. buhaha...
Głowa do góry2020.07.8 22:24
Odkryłeś jak działa Targowica - gratulacje! A wiesz skąd Ty i Rosja ma takie kompleksy w stosunku do Polski? - bo bez pomocy Niemców i Targowicy nie mają szans.
503☠2020.07.8 21:23
😂 Napiszcie, że Duda miażdży 😂 No napiszcie 😂
Marian2020.07.9 8:36
Proszę bardzo.Duda miażdży !
503☠2020.07.9 12:13
Dzięki, Opa. Na was, Szkopów, zawsze można liczyć.
Tasman2020.07.8 21:22
Jakoś Fronda słowem się nie zająknęła w temacie przeprosin jaki musi opublikować Kaczyński za kłamstwa wobec Sikorskiego. I to na Onecie. Taki wstyd!
XYZ2020.07.8 21:22
A właściwie gdzie jest jeden z większych autorytetów Frondy,matka kurka.Czyżby schowany jak Macierewicz i Kaczyński.
Aga Dziedzic ❤️ 🌼2020.07.8 21:31
Może nadal na urlopie, miał w marcu jechać do Włoch.
Konfederacyjna Polska2020.07.8 21:18
Chłopaki i Dziewczyny z Konfederacji, przypominam tytuły w frondzie o NAS! #Dr Jerzy Targalski: Dlaczego Konfederacja jest ,,partią rosyjską''? #O. Tadeusz Rydzyk: Rozczarowałem się Konfederacją #Konfederacja obnażona. Cytaty z Korwina ku chwale Putina - to mówi samo za siebie #Konfederacja ramię w ramię z Trzaskowskim? Grodzki i Bosak się tłumaczą #Matka Kurka: Konfederacja moskiewskich nieudaczników #Konfederacja może cuchnąć ruską onucą #Dr Jerzy Targalski: Dlaczego Konfederacja musi się rozpaść #Dr Jerzy Targalski ostrzega: Konfederacja ciągnie młodzież w kierunku Rosji #Konfederacja tradycyjnie antyamerykańska, antysemicka i prorosyjska #Tomasz Sakiewicz: Konfederacja ma utorować drogę Platformie #Konfederacja to 5 partia czy V kolumna Putina? Pamiętam i dlatego nie zagłosuję na Dudę.
Anonim2020.07.8 21:51
GŁUPCZE! LECHU K...PRZECIEŻ TY NIE ROBISZ ŻADNEJ ŁASKI..! NIE JESTEŚ POLAKIEM, WIĘC NIE ZAGŁOSUJESZ! TO OCZYWISTE! WIĘC CZYM TY STRASZYSZ????
Eris442020.07.8 22:19
Bo niestety, ale to wszystko prawda o Konfederacji, przynajmniej tych jej politykach, którzy brylują w ruskich mediach (Sputkin, Russia Today). Naprawdę, po co akurat tam goszczą? Tylko Wowka z Kremla zaciera łapska. A koncepcje prowadzenia przez Polskę polityki wielowektorowej, zalatują utopią, myśleniem życzeniowym. Mamy niestety alternatywę - albo bycie kondominium niemiecko-rosyjskim, albo polityka w oparciu o sojusz z USA, którym z Niemcami i Rosją coraz bardziej nie po drodze.
ala2020.07.8 21:17
Trzaskowski oznacza powrót do normalności...Duda oznacza dalsze kaparzenie i wspieranie rodzin wielodzietnych tj. patologicznym kosztem normalnych...bo to patologia gdy starsza siostra jest matką a starszy brat ojcem bo rodzice nie nadążają...to chore...rozwój dziecka uwsteczniony
ciekawy2020.07.8 21:30
"to chore...rozwój dziecka uwsteczniony". Piszesz o sobie? Normalność u Ciebie to złodziejstwo, wyprzedaż Polski i dewiacje.
ala i as2020.07.8 22:00
ALA" ! A ile ty masz dziecko lat??? Tak ci kazali napisać? A zapłacili chociaż ??? Jest wszystko na odwrót z tym co piszesz i ty doskonale wiesz!
Eris442020.07.8 22:33
A kto będzie później pracować i płacić podatki, jak nie dzieci w dużej mierze z rodzin wielodzietnych? Migranci z Afryki? No kto? Normalnością są właśnie rodziny z kilkorgiem, min. trojgiem dzieci (vide Izrael, gdzie nawet nieortodoksyjne rodziny żydowskie mają po 3, 4 dzieci).