Homomafia w polskim Kościele. Ks. Dziewiecki: Perwersyjna struktura zła - zdjęcie
18.11.20, 11:00Fot. via Pixabay

Homomafia w polskim Kościele. Ks. Dziewiecki: Perwersyjna struktura zła

83

W Polsce „wyjątkiem są takie seminaria, w których” nie można się zetknąć „z problemem homoseksualizmu” — „jest coraz więcej takich przypadków”. „W niektórych seminariach istnieją już kliki homoseksualnych duchownych, obejmujące niektórych wykładowców, innych księży, a także kleryków […] w takich seminariach wręcz zastraszani, prześladowani są ci alumni, którzy nie dali się uwieść” czy też zdemaskowali istnienie homoseksualnej mafii w danym seminarium. „Są też takie seminaria, w których, według wszelkich przesłanek, kliki czy mafie homoseksualne sięgają przełożonych seminariów i biskupów”.

Autorem tej wstrząsającej opinii (zamieszczonej we wstępie do wydanej nakładem wydawnictwa AA pracy „Lawendowa mafia” autorstwa księdza Dariusza OKO — doktora teologii oraz dr hab. filozofii, prof. UPJP2, kierownika Katedry Kultury Wydziału Filozoficznego Uniwersytetu Papieskiego Jana Pawła II w Krakowie) jest ksiądz Marek Dziewiecki doktor psychologii, adiunkt Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego, autor kilkunastu książek z dziedziny psychologii wychowawczej, przygotowania do życia w rodzinie, profilaktyki i terapii uzależnień, w latach 1999-2014 krajowy duszpasterza powołań, a od 2003 wicedyrektor Europejskiego Centrum Powołań.

Zdaniem księdza Marka Dziewieckiego w Polsce zbyt wielu kleryków jest homoseksualistami i ten problem z roku na rok narasta. Kiedy ksiądz Dziewiecki styka się z homoseksualistami w seminariach, zawsze doradzał im porzucenie seminarium i podejmował „stanowcze działania, żeby któryś z kleryków nie przyjął kapłaństwa w sposób niegodny czy nieważny”. Niestety wielu duchownych boi się bronić normalnych seminarzystów i normalnych księży przed homoseksualną mafią.

Według księdza Marka Dziewieckiego homoseksualna mafia od dekad funkcjonuje w diecezjach, instytucjach, Watykanie – szczególnie wzmocniła się w latach 60 XX wieku. W opinii duchownego „wiele diecezji Kościoła katolickiego na wszystkich kontynentach zostało wręcz wziętych w zarządzanie przez homoseksualne mafie” składające się z księży, kardynałów, biskupów, dostojników kurialnych, rektorów wyższych seminariów duchownych. Wielu z nich, co opisały media, prowadzi perwersyjny, wręcz demoniczny, styl życia.

Ksiądz Marek Dziewiecki uważa, że przedstawiciele homoseksualnej mafii w Kościele są aroganccy i butni, całkowicie bezkarni. Mają wsparcie hierarchów, polityków, liberalnych mediów, tęczowych organizacji, wszystkich tych, którzy chcą zniszczyć Kościół od środka.

W opinii księdza Marka Dziewieckiego „przez ostatnie kilkadziesiąt lat dokonał się marsz gejowskiej mafii przez instytucje Kościoła”. Marsz podobny do „marszu neomarksistów przez instytucje państwowe i społeczne, przez uniwersytety, samorządy, media, teatry, kina i wszystko to, co wiąże się ze współczesną antykulturą”.

Dla księdza Marka Dziewieckiego homoseksualna mafia w Kościele to „perwersyjna struktura zła, zorganizowana w sposób przemyślany i niemal perfekcyjny w swej przewrotności”, dysponująca władzą, pieniędzmi, wpływami w Kościele i wśród świeckich.

Duchowny uważa, że homoseksualna mafia w Kościele to „układ, który sam się odtwarza i multiplikuje przez wciąganie kolejnych osób”, układ, który dąży do pełni władzy, oparty na mafijnej lojalności, wykorzystujący wszelkie kłamstwa, podłość, szantaż, zastraszanie, prześladowanie, wobec każdego, kto nie tylko krytykuje homoseksualną mafię, ale nawet ujawnia jej istnienie.

Niezwykle ważną obserwacją duchownego na temat homoseksualnej mafii w Kościele jest to, że cechą homoseksualnej mafii w Kościele, jest to, że nie jest ona zainteresowana realnymi wyzwaniami, przed jakimi stoi Kościół katolicki, nie dba o rozwój i aktywną obecność Kościoła w życiu społecznym, często prześladuje każdego normalnego i aktywnego duchownego – jest zainteresowana tylko tym, by miała zapewnione życie w luksusie i rozpuście.

Ksiądz Marek Dziewiecki uważa, że homoseksualnej mafii w Kościele sprzyja bierność katolików – zadziwiająco głupia, bo większość duchownych jest normalna i nie ma nic wspólnego z homoseksualną mafią. Rozwiązaniem problemu z homoseksualną mafią w Kościele jest usunięcie ze stanu duchownego wszystkich homoseksualistów. Jest to tym ważniejsze, że homoseksualna mafia odpowiada za pedofile wśród duchownych, i za bezkarność zboczeńców. Takiemu stanowi sprzyja to, że lewicowe media ukrywają homoseksualizm pedofilów w sutannach.

Jan Bodakowski

Komentarze (83):

kat2020.11.18 17:12
Kościół to wszyscy wierni. Konsekrowani i świeccy. W interesie Kościoła jest ujawnienie i wydalenie ze stanu kapłańskiego wszystkich homoseksualistów.
Torchwood2020.11.18 16:08
Tak, polski Kościół to niewątpliwie perwersyjna struktura zła.
Jerzy2020.11.18 15:51
Kolejny przyklad, jak ciemnemu ludowi mozna wciskac kit. Zapedalowione seminaria duchowne sa wynikiem swiadomej polityki koscielnego establiszmentu. A ten biedny ksiezulo probuje wywolac u ludzi wrazenie, ze jakas zla mafia homoseksualna dziala z rozkazu szatana i probuje sprowadzic dobrych heteroalumnow na zla droge. Smiac sie chce.
🎃Jaceniacka2020.11.18 15:50
Noo, wreszcie wiadomo dlaczego kler. kat. tak nienawidzi kobiet i chce im zafundować cierpienia. Księża wpajają to na religii, że normalny sex to coś brudnego. W ICH wykonaniu tak. Bo gwałcąc dzieci mają świadomość, że to jest brudne. Winę za sex i grzech wpajają wiernym którzy poprzez to wierzą w ich czystość. Jak długo jeszcze? Mam nadzieję, źe niedługo to WALNIE w proch
Przeciw kretynom2020.11.18 15:48
W związku z taką nadreprezentacją obrzydłych pedałów wśród księży należy wymyśleć sposób ich ujawniania i napiętnowania prowadzący do opuszczenia szeregów kapłaństwa. Musi się to odbyć oddolnie ze strony parafian albowiem jak wynika z faktów o tym środowisku mafijnym sami siebie chronią. Niech wierni wprost zadają księżą pytania o preferencje seksualne, niech żyjący rodzice kapłanów łaskawie zapytają syneczków czy przypadkiem nie są pedalskimi zbokami. Mogą nawet nie być tego świadomi, bo chłopczyna miał przecież powołanie. Tego typu działanie możliwe, że wykurzyłoby co niektórych pedryli.
Ben2020.11.18 18:24
Jedyny sposób na wykrycie homoseksualisty w seminarium jest sprawdzenie czy jest zdolny do stosunków seksualnych z kobietą.
Anonim2020.11.18 15:43
Przecież Benedykt XVI wydał rozporządzenia dotyczące tej sprawy, w czym problem? O ile się nie mylę, nie jest problemem podziękowanie takim ludziom. Robiono tak w wojsku, już przy rekrutacji!
Anonim2020.11.18 15:52
problem w tym, kto te rozporządzenia ma wykonywać, jak 3/4 kurii rzymskiej i episkopatów jest homo.
Przeciw kretynom2020.11.18 16:04
W czym problem? Ano w mafijności. Nie rozumiesz, że pedał kapłan, który prowadzi rozmowę z kandydatem do seminarium, widząc młodego zboka nawet ukrywającego się nie podejmuję żadnego działania jakie powinien podjąć właśnie ze względu na rozporządzenie Benedykta. A przecież spora część homosiów należy do tak zwanych przegiętych czyli jawnych nawet z samego wyglądu, gadki itp. Już na wstępie nie są odsiewani a dalej w ogóle.
skuter2020.11.18 15:43
Lewicowe kręgi chcąc akceptować homoseksualizm Chcą jednocześnie wyeliminować pedofilię Tak nie da się tego zrobić Bo jedno z drugim się wiąże
Anonim2020.11.18 15:50
W mojej parafii proboszcz to dziewczynki lubił, w następnej to nawet dziecko zmajstrował 15 latce, ten z Tylawy też się raczej za dziewczynkami oglądał. Gdzie tu homoseksualizm?
Przeciw kretynom2020.11.18 16:16
Nadreprezentacja homoseksualistów wśród księży nie oznacza braku tych hetero, którzy dodatkowo się łajdaczą. Czego nie rozumiesz?
Koroner2020.11.18 15:25
Pytaniem nie jest już czy jacyś księża są zboczkami. Pytanie brzmi inaczej. Czy wszyscy księża to zboczki? Przecież to jest plaga. Parę lat temu w internecie krążył taki niby znak drogowy "uwaga ksiądz". Niby śmieszny nawet ale uważałem że grubo przesadzona sprawa z d. wzięta. Okazuje się że niestety nie.
Maria Błaszczyk2020.11.18 15:08
"Zdaniem księdza Marka Dziewieckiego w Polsce zbyt wielu kleryków jest homoseksualistami i ten problem z roku na rok narasta". No nie. Wszystkie dane wskazują na to, że ten problem z roku na rok maleje: https://pl.aleteia.org/2020/05/07/15-lat-temu-ponad-7-tys-dzis-niespelna-3-tys-mamy-coraz-mniej-kandydatow-na-ksiezy/
katolicka deratyzacja Polski2020.11.18 14:23
Komunisci,ktorych propaganda jest zakazana konstytucyjnie ,maja najwiecej do powiedzenia na temat Kosciola Swietego i kultury polskiej,i daza do powrotu stalinizmu w Polsce.
Spierrdalaj parchu kremlowski!2020.11.18 14:52
Spróbuj 80-letnią Natalje Siwiec w rectum.
katolicka deratyzacja Polski2020.11.18 14:10
Podejrzewam,ze Drzewiecki po prostu bezczelnie klamie. Najwiekszy bojowiec przeciwko mafii ksiadz Isakowicz Zaleski,ostatnio przyznal,ze nigdy w zyciu nie spotkal w polskim kosciele ani jednego homoseksualisty.
Anonim2020.11.18 14:13
Może był brzydki.
katolicka deratyzacja Polski2020.11.18 14:14
Obrzydliwe dowcipy komunistow o robaczywych mozgach ludobojcow sowieckich.
Spierrdalaj parchu kremlowski!2020.11.18 14:21
Spróbuj 80-letnią Natalje Siwiec w rectum.
Anonim2020.11.18 14:42
Księże wikary, jak można?
Kuriozalne2020.11.18 13:57
I to jest dowód na to, że powołania to bzdura wymyślona na potrzeby Kościoła. Czyżby Bóg powoływał takie osoby? Większość pochodzi ze wsi bo ta społeczność nie dała by im żyć, a tak jeszcze splendor dla rodziny. Pewnie wiele rodzin nie było i nadal nie jest świadomych orientacji synów.Ktoś z prawdziwym powołaniem wolałby z takiego seminarium uciec niż na to się godzić.
katolicka deratyzacja Polski2020.11.18 14:11
Belkot z zaropialego mozgu komunisty.
Anonim2020.11.18 13:56
500 PO REFORMACJI DALEJ TO SAMO...
katolicka deratyzacja Polski2020.11.18 14:16
Protestanci i Zydzi zawsze z Komuna. Tylko w Polsce kilka milionow katolickich ofiar z rak protestantow od XVI wieku.
MT (‿ˠ‿), Po 11..., MaxFiend,2020.11.18 13:47
Natalja Siwiec, Göwno z Nilu, Krakus, Suweren, Darek, Jonasik, AAAtomek, okazyjnie "kretynizacja", Anonim.... itp. To duet parchów Tadziu i Jasiu Hertrich-Woleński. . . . . Wiesz o tym "podróżniku" medialny, że Fronda jest prawicowa, katolicka i zastanawia taki drobiazg, ty lewak, jak przypuszczam, co ty tu robisz? Nudno na lewackich forach? Cenzura? A może masz misje, tylko jaką? W kółko pieprzysz te same głodne kawałki, te same frazesy, oskarżenia, biadolenia, porady, linki (tak jakbyś miał monopol na internet) ... Do znudzenia. Wiem, samotność jest straszna, ale o tym trzeba było myśleć dekady wcześniej. No więc, o co ci chodzi? Zupełnie zapomniałem, jesteś twórcą, naukowcem, doradzasz ... A z braku klienteli siedzisz tutaj u prawaków-katoli a bazując na dniu wczorajszym, niemal 16 godz. Prawdziwy z ciebie stachanowiec.
PIOTR2020.11.18 13:44
W Diecezji Koszalińsko-Kołobrzeskiej tak jest. A Początku trzeba szukać w Seminarium w Paradyżu /Gorzów/. Trwa to do dzisiaj. Homoseksualni Wykładowcy, potem klerycy, potem Księża....i koło się zamyka, następni wykładowcy, klerycy, księża. A nazwiska i homoseksualistów i prześladowanych do dzisiaj TEŻ ZNANE
Po 11 ...2020.11.18 13:32
Trzeba sobie jasno powiedzieć, nie ma innej instytucji, która by bardziej zajmowała się, pielęgnowała i przez wieki utrzymywała homoseksualistów. W obliczu prześladowań, trzeba KK za to podziękować. Dzięki KK, homoseksualiści miali i mają ciepły dom, lekką pracę, pieniądze i kochających partnerów. Brawo, tak trzymać!
katolicka deratyzacja Polski2020.11.18 14:13
Komunisci tylko morduja ,rabuja i klamia. ZAWSZE !
Jacek i Placek2020.11.18 14:44
Najgorsze jest to, że nie tylko komuniści zawsze mordują, rabują i kłamią. Bo komunistów nie było a kłamstwo, rabunek i mord są z nami od zawsze.
Natalja Siwiec2020.11.18 13:30
Ks. Dziewiecki z typowym dla siebie i nieodłącznym uśmieszkiem właśnie zdemaskował struktury Kościoła.
Marian2020.11.18 13:16
Szczerze mówiąc nie wierzę by szatan wił sobie swoje gniazdka w seminariach.
Po 11 ...2020.11.18 13:27
Racja. Kto wije sobie gniazdka u siebie w domu?
Anonim2020.11.18 14:12
Nie wiem jak teraz, ale lata 80, 90, to w seminariach było jedno wielkie homoseksualne ryćkanie. Hetero byli w zdecydowanej mniejszości.
Marduk2020.11.18 13:07
Zdecydowana większość księży to porządni, patriotyczni duchowni, niestety procent zboków wśród kleru niszczy wizerunek tych normalnych. Przy tym aprobata zachowań dewiacyjnych przez biskupów bulwersuje i zniesmacza wiernych. Gulbinowicz czy Paetz zostali ujawnieni a co z resztą - obciąć im jaja?????
Jenny2020.11.18 13:06
Moja sasiadka ma wieloletni romans z ksiedzem,odwiedza ja kilka razy w tygodniu,cala dzielnica,cala parafia o tym mowi,wiec nie wierze,ze ksiedza przelozeni nic o tym nie slyszeli,tak dziala ten system.
Marduk2020.11.18 13:10
Ale jest przynajmniej jest normalny i nikomu nie robi krzywdy. Piętnować należy zboków homoseksualnych i pedofili - to oni są wrogami Chrystusa i Boga Najwyższego!!!!!!!!!!!
Jenny2020.11.18 13:24
Czytaj ze zrozumieniem o homoseksualizmie i pedofilii najwyzej postawione osoby w KK wiedza doskonale,ale nic z tym nie robia,dobrze sie bawia o Jankowskim w trojmiescie mowilo sie od zawsze i co?
ateusz2020.11.18 13:33
Ja mam w rodzinie księdza na wsi, obecnie emerytowany proboszcz, który większość życia był w związku ze swoją gosposią. Byli razem na Kubie, w Paragwaju i paru innych miejscach. Porządny chłop, w życiu żadnego dziecka by nie skrzywdził, całe życie z jedną kobietą, żadnych patchworkowych związków :)
Po 11 ...2020.11.18 14:37
Niby ładna historia, ale, ale byli razem na ... Kubie? A Kuba w jakim wieku? Zgodził się na taki trójkącik??? Hmmm?
pytajnik2020.11.18 12:55
Dlaczego ks. M. Dziewiecki nie pracuje nad realizacją nauczania swych zwierzchników-biskupów : "Kościół nie zostawia ich samotnych w obliczu życiowych zmagań. Wśród osób, które skorzystały z terapii w katolickich ośrodkach „Odwagi” ponad 30% potrafiło zmienić swą orientację i podjąć życie w sakramentalnych związkach małżeńskich.” ( http://episkopat.pl/swiadkowie-ewangelii-zycia/ )? Czy świadome pozostawienie bez pomocy ludzi mających trudności z ukierunkowaniem swej seksualności nie jest najgorszym sabotażem episkopatu, Kościoła, wiernych, niewierzących i całej cywilizacji? Jaka mafia stoi za tym sabotażem?
Jarek2020.11.18 12:54
To wszystko przez celibat, który jest wbrew Biblii. Polecam 1 Tm 3. Odnośnie wytycznych dla biskupów i diakonów. Jak czytam lub słyszę, że popęd seksualny można "zdusić" transcendencją, to mnie śmiech ogarnia. Ktoś, kto tak twierdzi jest oderwany od rzeczywistości i dysfunkcyjny. Polecam piramidę potrzeb Maslowa do przestudiowania. Ale informacje naprawdę szokujące. Urzędnicy KK zdyskredytowali się sami.
leszczyna2020.11.18 14:01
Zgoda, ale tylko w przypadku celibatu "pierwotnego", gdy księży rekrutuje się spośród młodzieńców nieświadomych życia, niedojrzałych. Niestety nie przyjmuje się do seminariów wdowców, choćby właśnie "mężów jednej żony", którzy mają dorosłe dzieci i wolę pracy na rzecz wspólnoty, a także dojrzałość życiową i zawodową. Bo oni nie wejdą w patologiczne układy, od których zależy ich byt społeczny i finansowy. Celibat ma wartość, ale nie sam w sobie i powinien być ślubowany nie w sposób dozgonny.
ateusz2020.11.18 12:53
Kościół zawsze był ostoją dla homoseksualistów. Społecznie nieakceptowani, mogli żyć zgodnie ze swoją naturą w zaciszu domów zakonnych i plebanii. Niewielu heteroseksualnych facetów zgodzi się żyć w celibacie, mając w otoczeniu prawie samych mężczyzn.
bogdanus2020.11.18 12:46
W objawieniach maryjnych o tych kapłanach Matka Boża mówiła ze zdradzają jej Syna i niszczą jego Kościół. Co biskupi mają zamiar zrobić z tą destrukcją w KK... . Już nie wystarczy przemilczeć lub udać ze niema problemu. Po której stronie staniecie, Maryi czy szatana o ile jeszcze macie wiarę?
Jarek2020.11.18 12:56
@bogdanus - przypominam Ci, że Maryja nie jest Bogiem. Dogmat o kulcie NMP jako orędowniczki został ogłoszony w 1950 roku! Ani Bóg, ani Chrystus nie nakazał modlić się, czy też czcić Maryję.
Hirek2020.11.18 13:18
Masz rację - jednak jest to teza propagowana przez protestantów wszystkich odmian. Polak wierzy w objawienia Maryjne, jej dobroć i przesłania - a znakiem tego był cud słońca w Fatimie, którego świadkiem był kilkudziesięciotysięczny tłum wiernych i ateistów.
Jo2020.11.18 14:15
Czyli jak zawsze. Tylko Polak jest katolikiem?
katolicka deratyzacja Polski2020.11.18 14:19
Tylko,i to tez nie zawsze. Protestantyzm to Cywilizacja Zydowska , brak moralnosci ,sam pijar i mordowanie ludzi.
Kuba2020.11.18 12:44
Z odnową w Kościele jest jak z dietą cud. Zawsze wygrywa efekt jojo.
man.of.Stagira2020.11.18 12:38
"Takiemu stanowi sprzyja to, że lewicowe media ukrywają homoseksualizm pedofilów w sutannach." NIEMOŻLIWE!..o co chodzi?..dlaczego?.. xD... nie wierzę...
verizanus2020.11.18 12:30
Musiałby być OFICJALNY dokument papieża, który ZOBOWIĄZYWAŁBY W SUMIENIU zrezygnowanie wszystkich homo z zajmowanych stanowisk. Wierzący by posłuchali....
Anonim2020.11.18 12:31
Niemożliwe, w Watykanie nie mieli by dla kogo gotować.
Po 11 ...2020.11.18 12:30
Wstrząsająca opinia??? Naprawdę? Mam podobną wstrząsającą opinię: Dziś jest środa, a jutro będzie prawdopodobnie czwartek.
Anonim2020.11.18 12:23
To po tym tekście ruch należy do Konferencji Episkopatu Polski. Zrobić czystkę i wszystkich duchownych homoseksualistów wsadzić do klasztorów.
Anonim2020.11.18 12:25
Skąd oni naraz tyle klasztorów wezmą? Stadiony trzeba będzie adaptować...
buhahaha..2020.11.18 12:30
Już widzę Klasztor Ojców Pedofilianów, Bracia Pederastianie Analni...
Zgromadzenie2020.11.18 12:40
Braci Tylnych.
Wtedy pozostali2020.11.18 12:37
zmieszczą się w jednym niedużym kościele.
leszczyna2020.11.18 14:06
A po co do klasztorów? Do cywila i do roboty by się wzięli.
Jerzy2020.11.18 16:02
Masz na mysli klasztory zenskie. Tak?
Cywil2020.11.18 12:23
Do tych normalnych: nie myślcie, że tym razem uda się przemilczeć, przeczekać, wyciszyć. Laikat nie jest głupi.
Anonim2020.11.18 12:20
Jak się okazało, że w liberalnej Europie bycie homo jest ok, to nagle seminaria, te odwieczne schronienie gejow i kryptogejów, zaświeciły pustkami... Strasznie przeszkadza to naszemu KK, który od wieków opiera się w dużej mierze na opcji homoseksualnej.
Bianka2020.11.18 12:06
Ciężko się to czyta...niestety ta rzeczywistość zbiega się z myśleniem ludzi, którzy twierdzą, że KK to zwyczajnie machina do robienia pieniędzy i przechowalnia dla zboczeńców...aż strach pomyśleć, że ja także należę do tego porąbanego Kościoła...ale nie odetnę się nigdy od niego z jednego tylko powodu, bo jest w nim Prawdziwy Bóg - Jezus Chrystus mój Pan i Zbawiciel, który za mnie i za cały Kościół umarł na krzyżu...Drodzy Wierzący Frodnowicze, rozważajmy Mękę Pana Jezusa, tam znajdziemy ukojenie...ja sama wiele w życiu nagrzeszyłam i nadal jestem słaba, ale przecież my wszyscy potrzebujemy siebie wzajemnie, księża nas świeckich, a my świeccy kapłanów...
Anonim2020.11.18 12:20
Nic dodać , nic ująć. Trafione w 10 -tkę.
Po 11 ...2020.11.18 12:32
Bianka masz rację. Kiedy reszta zrozumie, że my NIE walczymy z wiarą, z Jezusem. Walczymy ze złą instytucją, ze złymi ludźmi. Kiedyś to zrozumiecie.
A ci dobrzy2020.11.18 12:42
to ci, którzy bzykają kobiety?
??2020.11.18 13:17
Nie ma żadnych dowodów, że w Kościele jest Bóg. Jest cała masa dowodów, że w Kościele jest szatan!
AAAtomek2020.11.18 12:00
Obawiam się, że po usunięciu wszystkich homoseksualnych księży, zakonników i zakonnic trzeba będzie zamknąć większość kościołów w PL.
cal.502020.11.18 12:07
O katolików się nie martw, ty wiecznie zatroskany ateisto. Zabieraj swoje dzieci, o ile je masz jak ci w Polsce źle i jedź na postępowy (lewacki) zachód, np. Francji, Holandii, Belgii, Szwecji. Tam twoje lewackie i postępackie ideologie są modne i wszystkie lewusy się nimi nasładzają.
Anonim2020.11.18 12:10
Takie prawiczkowe miękkie faje nie będą decydować, kto ma zostać, a kto wypier..lać.
cal.502020.11.18 17:32
Miękkie faje to lewacy, tacy jak ty i twoje klony internetowe. Tak, Polacy są suwerenem we własnym kraju i lewactwo nie będzie nam narzucać jak mamy żyć.
Anonim2020.11.18 12:11
"Nie podoba ci się, jedź na zachód" odc. 2137.
Anonim2020.11.18 12:56
A jak już wszyscy których nie lubisz pojadą na zachód, to kto ci będzie pracował na 500+?
cal.502020.11.18 17:34
A ty w ogóle pracujesz, że się wymądrzasz...? Czy tylko pomieszkujesz w jakimś lewackim kolektywie sponsorowanym przez miasto? Zajmij się pożytecznym działaniem, weź się do uczciwej pracy to tęczowo - lewackie pierdy wywietrzeją ci z główki.
Katolik2020.11.18 11:37
Fundamentu bowiem nikt nie może położyć innego, jak ten, który jest położony, a którym jest Jezus Chrystus. 12 I tak jak ktoś na tym fundamencie buduje: ze złota, ze srebra, z drogich kamieni, z drzewa, z trawy lub ze słomy, 13 tak też jawne się stanie dzieło każdego: odsłoni je dzień [Pański]; okaże się bowiem w ogniu, który je wypróbuje, jakie jest. 14 Ten, którego dzieło wzniesione na fundamencie przetrwa, otrzyma zapłatę; 15 ten zaś, którego dzieło spłonie, poniesie szkodę: sam wprawdzie ocaleje, lecz tak jakby przez ogień1. 16 Czyż nie wiecie, żeście świątynią Boga i że Duch Boży mieszka w was? 17 Jeżeli ktoś zniszczy świątynię Boga, tego zniszczy Bóg. Świątynia Boga jest świętą, a wy nią jesteście.
Natalja Siwiec2020.11.18 12:10
Fundamentem KK są relacje homoseksualne.
katolik2020.11.18 11:37
grzech sodomski to grzech i trzeba go tak nazywać po prostu. Jest to smutne. Werbowanie do tego dzieci przez mafię jest największą podłością dzisiejszego świata
Augustyn2020.11.18 11:36
Heteroseksualni księża, alumni, zacznijcie uprawiać sport, ćwiczcie z ciężarkami, chodżcie na ćwiczenia z boksu, przecież możecie to robić. Wasza męskość się wzmocni. Macie absolutne prawo walić po ryjach kolegów księży pederastów, żeby im obrzydło życie w KK. Walić ich codziennie, przed śniadaniem najmocniej. Nawet nie trzeba się z tego spowiadać.
Anonim2020.11.18 12:02
Zwariowałeś? Samotnie ma się rzucać na dziesięciu? Zatłuką go....
Heteroseksualni księża2020.11.18 12:45
to ci, którzy bzykają kobiety?
Anonim2020.11.18 11:33
Nie ma nic bardziej zabawnego niż KK i jego obrońcy wymyślający sobie wymówki. A to lobby homoseksualistów, a to JP2 co to nic nie wiedział, niedługo będzie atak kosmitów xD Bodakowski, mam nadzieję że dobrze ci chociaż za te wysrywy płacą
Anonim2020.11.18 11:19
KK do likwidacji!!!