Wiceminister wyleczony z Covid-19: Wziąłem amantadynę – piorunujący efekt! - zdjęcie
14.12.20, 15:59fot. yt/telewizja republika

Wiceminister wyleczony z Covid-19: Wziąłem amantadynę – piorunujący efekt!

109

- Amantadyna działa na COVID! Jestem przykładem. Najpierw syn, potem żona, w końcu ja: wysoka gorączka, ogromny ból, silny kaszel, wg. lekarza tak 7 dni, a potem apogeum, wiec wziąłem amantadynę – piorunujący efekt! Zadziałało! Będę domagał się od Ministerstwa Zdrowia, by zajął się tym lekiem – napisał na Twitterze wiceminister sprawiedliwości Marcin Warchoł.

W dniu dzisiejszym podczas konferencji prasowej Ministerstwa zdrowia rzecznik resortu pytany w wpis wiceministra sprawiedliwości powiedział:

- Amantadyna była opiniowana przez AOTMiT – Agencję Oceny Technologii Medycznych i Taryfikacji. Jest jedna opinia i bardzo znacząca – nie ma na dziś badań klinicznych na szeroką skalę, której potwierdziłyby z jednej strony skuteczność amantadyny w leczeniu COVID-19, a z drugiej strony bezpieczeństwo takiej terapii.

- Więc my jako Ministerstwo Zdrowia nie możemy rekomendować terapii, które nie są przetestowanedodał.

Z kolei prezes Polskiego Towarzystwa Epidemiologów i Lekarzy Chorób Zakaźnych, dotyczących leczenia COVID-19 prof. Robert Flisiak oświadczył, że Amantadyna nie została umieszczona w najnowszych, trzecich już rekomendacjach, ponieważ:

- Nie ma bowiem żadnych podstaw merytorycznych ani naukowych do stosowania amantadyny w zakażeniach wywołanych przez koronawirusa SARS-CoV-2.

Amantadyna bowiem jest lekiem stosowanym w leczeniu schorzeń neurologicznych.

mp/pap/twitter/niezalezna,pl

Komentarze (109):

gumowa kaczka2020.12.15 17:52
na katar też Atlantyda pomaga błyskawicznie - po 7 dniach nie ma śladu ,jaki mamy mondry żąd
Zastanow się Marysiu2020.12.15 11:11
skoro "nie ma żadnej epidemii" to z czego się "wyleczył" wycofanym z użycia lekiem?
Anonim2020.12.15 11:37
Nie wycofanym, ale administracyjnie wykastrowanym tylko do leczenia Parkinsona, i jeszcze jeden przypadek. Wyakstrowanym, po publiznym zawołaniem dr Bodnara, i wykazaniu jego skuteczności w leczeniu COVID-19?Zastanawiam się, jakby dr Bodmar nie ogłosił skuteczności Amantadyny, mógłby w dalszym ciągu skutecznie leczyć ludzi? Co za paranoja? Kuriozum?
Maria Błaszczyk2020.12.15 15:16
Eeee... Problem w tym, ze nic takiego nie zostało wykazane. Ja rozumiem, że jak nie ma leku, to się szuka po omacku, ale mówienie o leku w żaden sposób nieprzetestowanym, ze "wykazano jego skuteczność", to absurd. Na razie mamy pojedyncze dowody anegdotyczne, zupełnie nic niewarte.A tymczasem o szczepionkach przetestowanych na podwójnie ślepych próbach na kohortach liczących po kilkadziesiąt tysięcy osób są "niesprawdzone", "mogą mieć działania uboczne" albo "spisek Bipharmy" to jest co? Żeby była jasność - uważam, że należy tę amantadynę sprawdzać, bo czemu nie, naprawdę nie mamy chyba nic lepszego, ale pisanie o "wykazaniu" ma równie dużo sensu co pisanie, że skoro ktoś miał grypę i zjadł pomidora i wyzdrowiał, to oznacza, że pomidor jest cudownym lekiem na grypę.
Anonim2020.12.15 9:20
no popatrz, jaki ten minister jest kłamcą? i żeby tak publicznie? zobacz, jak kłamie dr Bodnar? jak kłamią ci profesorowie, co porejestrowali badania nad amantadyny, i leczą ludzi? oczywiście, liczba 100 osób wyleczonych przy udziale Amantadyny przez dr Bodnara to lipa? to kolejne kłamstwo? poza tym, co to za sukces? 100 osób? jakbyś zażądał dowodów, to je przedstawiam: https://przychodnia-przemysl.pl/tag/wlodzimierz-bodnar/
Albert2020.12.15 9:55
Minister nie jest kłamcą, jest zwyczajnym nieukiem. Kłamcą jest Bodnar i wszyscy ci, którzy twierdzą, że amantadyna leczy infekcję koronawirusem. Wystarczy raptem 10 minut, żeby wiedzieć, że to jeden piramidalny stek bredni i nic więcej.
Anonim2020.12.15 11:41
Tak, to powiedz to tym ludziom, co ucielki spod respiratora? Jakbyś się wsłuchał w to, co mówi dr Bodnar, to dostrzegł, że Amantadyna nie tylko blokuje wirusa, ale cofa uszkodzenia płuc - co udowodnił zdjęciami Rtg swoich pacjętów? Zanajdziesz ich na stronie Przychodnia OPTIMA w Przemyślu?
Albert2020.12.15 11:58
Wsłuchałem się w opowieści Bodnara. Są warte tyle samo, co banialuki Jerzego Zięby. Wcale mnie to nie dziwi, że jesteś nimi zachwycony - są skierowane do takiej bandy niewykształconych i bezrozumnych katoprawackich debili, którym każdą ciemnotę można wcisnąć.
Anonim2020.12.15 11:47
@Albercik, nie intersuje mnie twoje 10 min w internecie? Pokaż dowody na to, co piszesz? JA tak na prawdę, nie isteresuje mnie twoje zdanie, ale świadectwa namacalnych ludzi? Daruj już sobie?
Albert2020.12.15 12:00
To ty twierdzisz, że amantadyna leczy infekcję koronawirusem i jako jedyny argument podajesz bajki jakiegoś palanta żerującego na ludzkiej naiwności. Chcesz podyskutować? Podaj naukowo potwierdzone i udowodnione argumenty na skuteczność amantadyny. A jak ich nie masz, to skup się na mamrotaniu zdrowasiek i żarciu wafli z trupa.
JanP2020.12.15 6:39
Że też na świecie nie poznali się na tym cudownym leku. Moja szwagierka też poszła tą drogą i zamiast chemioterapii leczyła się borsuczym sadłem. Już trzeci rok zapalamy świeczki na jej grobie.
Anonim2020.12.15 9:22
@JanP, nie ma co komentować, życzę dużo zdrowia po szczepieniu?
obserwator2020.12.15 6:34
pewnie też go wyrzucą, jak Kowalskiego bo podważa jedynie słuszną linię partii, która postawiła na szczepionki szemranej firmy.
Anna2020.12.15 6:31
Amantadyna jest lekiem przeciwwirusowym i o szerokim działaniu. Hamuje replikację wirusa.
Anonim2020.12.15 6:48
Tak szerokim, że sie go stosuje tylko do grypy typu A
yee2020.12.15 7:35
A wiesz o tym, że przeciwciała po Covid-19 są identyczne jak po zwykłej grypie ? Okazało się to w badaniach amerykańskiej badaczki. Z tego powodu działa też na coronawirusa.
Anonim2020.12.15 7:48
Nie ma takiej możliwości, ta badaczka kłamie albo ty nie rozumiesz co odkryła.
Anonim2020.12.15 9:26
a ty tak za durno? czy ciza to płacą? bo że płacą za agitowanie, to "oni" nawet tego nie ukrywają?
Anonim2020.12.15 6:23
Wasz idol Trumpek zaleca płukać płuca domestosem, spróbujcie!
bbb2020.12.15 7:33
Ty wypłucz mózg trollu.
Anna G.2020.12.15 6:21
Pulmonolog z Przemyśla dr. W. Bodnar w swojej klinice wyleczył już ponad 100 osób amantadyną. Mówi o tym w internecie. Proponuję poszukać.
Olo2020.12.15 3:59
W listopadzie 2020 zmarło na Covid 11 200 osób, i dodatkowo 18 400 osób więcej niż w listopadzie 2019. Te dodatkowe zgodny nastąpiły na skutek zapaści służby zdrowia, którą PiS nie tylko nie budował, ale ŚWIADOMIE niszczył (np. 2 miliardy zabrane pacjentom onkologicznym na propagandę). No ale jakoś nadal PiS jest na 1 miejscu w sondażach. Albo oglądają tylko TVP, albo są tacy głupi. To jest jakiś syndrom sztokholmski. Umierają przez PiS, i nadal wpatrzeni w dziada krowim wzrokiem. Pewnie się cały czas ślinią na te 500+, które z powodu wysokiej inflacji jest już warte 300zł.
Mike2020.12.15 7:05
A może po prostu ludzie patrzą na alternatywę...
jox2020.12.15 2:47
Reda Haddad o kobietach i zaletach pandemii www.youtube.com/watch?v=leqQu2go3ho
Palindrom2020.12.14 23:07
Efekt działania antybiotyku, to 2–3 dni, a tu proszę, «piorunujący efekt», jak po pacebo albo wizycie i prochach od szamana… To ci dopiero wiceminister zdrowia!
Anonim2020.12.14 23:43
Szydero, impotencie umysłowy, zastanów się co i jak piszesz? nie aby pisać, ale aby było rychtelne i zrozumiałe? merytoryczne?
ZUZIA2020.12.14 22:46
OBEJRZYJCIE DZISIEJSZE WYDANIE "WARTO ROZMAWIAĆ" POŚPIESZALSKIEGO w TVP VOD które jest poświęcone amantadynie a zobaczycie 2 zgredów myślących tylko o papierkach a nie o zdrowiu Polaków oraz Ministra Zdrowia nazywających lekarzy kołtunami! Całe to towarzystwo powinno przez 3 dni 24 godz na dobę oglądać film Dr Wilczur może wtedy zrozumieją że na pierwszym miejscu jest umierający człowiek a potem procedury!
Anonim2020.12.14 22:59
Czy ta zaruzomiała szarlataneria z tytułem profesor medycyny może coś zrozumieć z filmu Profesor Wilczur, szczerze wątpię, to odległość galaktyki, może i oni porafią złożyć kolcki Lego, ułożyć kostę Rubika, ale wrażliwości lekarza prof. Wilczura to ani jotę, ani zero tysięcznej joty? to wykidajły Big Pharmy?
w imie Mosadu2020.12.15 0:19
oglądałem, potwierdzam, dla tych profesorków tylko szczepionka z USA jest boska i nie trzeba jej w Polsce w ogóle badać, to samo ględził Dworczyk, jedyny cel tego pisowskiego ogłupienia to szczepić się żydowską szczepionką z USA, o innych szczepionkach nikt się nawet nie zająknął, dla nich objawieniem będzie to co im powiedzą ci z USA, jeden obłąkaniec z izby lekarskiej będzie przesłuchiwał lekarzy i straszył odebraniem uprawnień a drugi pajac z PIS (dumny pisowski minister zdrowia) nazywa ich kołtunami i warchołami i wchodzi w żopie temu z izby lekarskiej, chcieliście bolszewie pisowską to macie, straszenie ludzi jak za Stalina , jak się Kaczyńskiemu komuna podobała , wszak ograł Kiszczaka i Jaruzelskiego i nie dał się złapać i internować
Alojzy Cedzidło2020.12.14 21:36
Panie Ministrze ,.a gdzie Pan zdobył tą amantadynę Udawał pan chorego na parkinsona ?
Anonim2020.12.14 23:05
Marny żart? Zdziwisz się, ale lekarze i pielęgniarki dobrze poinformowane zrobily sobie zapasik, zanim Herodzi z tytułem profesor medycyny ograniczyli dostępność w aptekach?
Alojzy Cedzidło2020.12.15 14:08
A gdzie ja żartowałem " Anonimku " Szanowny . ? Gdzie ? W jakim miejscu mojego wpisu . Pisząc ten tekst , wyczytałem , nie na Frondzie , że w naszych aptekach leku nie kupisz . Prawdy nie znam . Dlatego poważnie pytałem Pana Ministra . Nie wiem też prawdy skąd się wziął ten wirus i kto na nim zarobił A szczepionka . Zbadana skuteczność w biegu . Doktor Bodnar dokładniej " przetestował" l ten swój lek na parkinsona , leczący podobno chorych na tego koronowanego..
Teresa2020.12.14 21:29
Nie popierają amantadyny bo jak to?! lek za 20 zł a nie za 2000 zł ma wyleczyć covid?
Japa2020.12.14 21:40
A wie Pani co , pani " Tereso" ? Mnie by przekonała nie cena a badania skuteczności leku o które to badania od dawna prosi doktor Bodnar z Przemyśla .
Krystyna2020.12.14 21:19
Czy to prawda, że otrzymał pan amantadynę bez kolejki, podczas gdy nie wszyscy mogą skorzystać z tej terapii? Komu odebrano ten lek, Panie Ministrze, żeby podać go panu - młodemu zdrowemu człowiekowi, który poczuł się źle, czyli tak jak większość przeciętnie przechodzących tę chorobę?
Anonim2020.12.14 23:33
Skąd to szyderstwo? Amantadyna, to nie jest coś wyszukanego, opantetowanego, niedostępnego? To decyzją administracyjną ograniczono jej dostępność? Należy pytać naszych urzędników, dlaczego Amantadyny nie ma w apketkach, tak, jak polopiryny, paracetamolu? Dlaczego fabryki nie pracują pełną parą, skoro jest zapotrzebowanie na Amantadynę? Każda partia ma datę ważności, i do apteki, Ludzie kupują, zapłacą podatek VAT do budżetu państwa, niech im się nie przyda, niech stoi na półce, minie okres ważności, wyrzucą, jak wiele lekarstw ze swojej podręcznej apteczki? O co chodzi min. Zdrowia? Nie zależy urzędnikom z rządu RP na podatkach, dochodach Państwa? Nie zależy min. Zdrowia na zdrowiu Polaków?
oficer LWP2020.12.15 0:22
nie Polaków tylko głupiego polskiego goja,
KJ....2020.12.15 2:30
"OFICERZE LWP"- ...PEDO- KELLERZE! ...PRZECIEŻ WIEMY KIM JESTEŚ I CO DZIECIOM ROBIŁEŚ! Nie popisuj się głupio! Dla twojej wiadomości podaję ci: ... DLA MNIE BYCIE POLAKIEM, TO ZASZCZYT, ...NATOMIAST BYCIE GEJEM, JAK TY, TO DOPIERO TRAGEDIA!...WYLEJ NIENAWISTNĄ ŻÓŁĆ̣ Z ŹỌŁADKA, BO ZACHORUJESZ !!!! SIEDZISZ W TYM SWOIM SZAMBIE "PO USZY"! Nienawidzisz siebie i całego świata...! Nic dziwnego, sam sobie na to zasłużyłeś! JESTEŚ JUŻ STARY, SAMOTNY BEZ ŻONY, BEZ DZIECI I BEZ ŻADNEJ RODZINY! WOLAŁES PEDAŁOWANIE...i SB! Zbyt dużo o tobie wiemy z IPNu! ...Zaprzeczysz???
Chlop2020.12.14 19:31
Ministerstwo nie moze rekomendowac tej terapii , ktora nie jest sprawdzona, a chca szczepic szczepionka o ktorej tez nic nie wiadomo i to 80 % populacji. A zaczna szczepic starych ludzi. Kto jest po 70-siatce czy 80+, to po co mu szczepionka, na ile moze liczyc? O to wlasnie chodzi. Tylko jak beda zmuszac ludzi zeby sie zaszczepili, to bedzie tak jak w obozach. Beda represje , kary? Mozna sie tego spodziewac.?
taki po 70tce2020.12.14 20:07
Jeszcze nie jeden Cię przeżyje. Z taka mądrością życiową długo nie pociągniesz.
Les2020.12.15 5:43
Tobie udalo sie przezyc te ponad 70 lat,tylko na amerykanskiej tuszonce z sowieckich rezerw.
ula2020.12.14 19:01
no masz racje jest pusty, byl chory lezal i dogorywal, a po amantadynie wstal i poszedl do pracy.. no glupi, mysli ze jest zdrowy, anie wie tego, co wiesz ty : ze dalej jest chory i ma dogorywac w lozku
comic2020.12.14 19:08
piorunująco szybko dostał amantadynę, która jest zablokowana dla zwykłych śmiertelników. .
Anonim2020.12.14 19:48
Amantadyna jest sprowadzana z zagranicy, nie ma próżni, jest czarny rynek?
Albert2020.12.14 17:52
Amantadyna niczego nie leczy, a jedynie osłabia objawy infekcji. To tak jak Gripex i grypa. Ten biedny przygłup twierdzący, że się wyleczył, jest dalej zainfekowany i może zarażać innych w swoim otoczeniu. Typowy katoprawacki analfabeta, któremu się wydaje, że coś wie, a tymczasem jest pusty jak dzwon Zygmunta.
Japa2020.12.14 18:07
Alberciku Drogi ! Napisz coś więcej o sobie . Nie o rzeczach intymnych , bo mnie to g....o obchodzi . Napisz jakie masz kwalifikacje do wydawania opinii o amantadynie . Aaaa i jeszcze jedna sprawa . Gdyby ten pan Wiceminister był wyznania mojrzeszoego , to byś bił brawo . O islamie nie wspomnę , bo tu ze starchu bił byś to brawo.
Albert2020.12.15 7:46
Jakie mam kwalifikacje? Umiem czytać i rozumiem to, co czytam. W odróżnieniu od szerokiej rzeszy katoprawactwa.
Japa2020.12.15 9:07
Aaaa .... To przepraszam ... Muszę zacząć czytać tą Szabas Wyborczą i ten Doitsche Newsweek I już będę wiedział wszystko ?.
Albert2020.12.15 9:52
Nie. Zacznij od białek typu E, M i M2.
Japa2020.12.15 14:19
No i proszę . Masz rację Ciemna masa jestem . Nie zacząłem od białek typu E ,M i M2 Zacznę, jak mi napiszesz kto to drukuje , albo co to jest . Co będę udawał mądrego uczonego , który działa pod przykrywką TW Anonim
Albert2020.12.16 11:22
Skoro więc wiesz, że jesteś ciemna masa, to co fikasz? Skup się na tym, co ciemnej masie wychodzi najlepiej, czyli na ślepym wykonywaniu rozkazów pedofili w kieckach.
Anonim2020.12.14 18:27
@Albert, pyskaczu, nie potrafisz wykonać prostej czynności i zweryfikować informacji w sieci? Jesteś taki głupi cały, czy masz tylko głupią głowe? Mówisz, masz, ok. 100 przypadków wyleczenia z COVID-19 AMANTADYNĄ wraz ze diagnostyką i historią na stronie przychodni dr Bodnara OPTIMA w Przemyślu, o czym pulmonolog dr Bodnar mówi kilku wywiadach na YT, w mediach, oto link: https://przychodnia-przemysl.pl/tag/wlodzimierz-bodnar/
Palindrom2020.12.14 23:13
Zastanawiałeś się może, dlaczego dr Amantadyna nie opublikował swoich "rewelacji" w ŻADNYM piśmie medycznych, nawet w Chinach, Indiach, Brazylii…?
Maria Błaszczyk2020.12.15 15:23
On nie ma nic do opublikowania. On ma jakiś pomysł i przeświadczenie. To bardzo mało, ale nie mamy leku, który działa, testujemy co wpadnie komu w ręce, kolejne leki wykluczamy, były już chlorochina, hydrochlorochina, azytromycyna, favipiravir, famotydyna, interferon, kaletra i właśnie odpada remdesivir, obecnie wciąż testuje się leczenie azytromycyną, osoczem ozdrowieńców, tocilizumabem, czy przeciwciałami monoklonalnymi. Wszystko to robi się metodą prób i błędów, a chyba jednak w porównaniu chociażby do chlorochiny tu ryzyko jest mniejsze, bo działania uboczne łagodniejsze. Nie wiem, czemu akurat tej opcji nie można by przetestować, tanie to jest, w miarę bezpieczne, no a może przypadkiem zadziała?
Albert2020.12.15 7:46
Jakbyś wiedział czym jest amantadyna i jak działa, tobyś wiedział, że to brednie katoprawacki idioto.
Anonim2020.12.14 18:34
@Albet mówisz, że to grypa, a nas nabijają w butekę, i mówią, że pandemia? i do eksperymentu zaganiają jak trzodę w chlewiku?
Alex2020.12.14 22:40
Albert zmien nicka na Jelop, to bardziej pasuje do twoich wywod
Leon2020.12.15 2:38
Alex" Przecież on ma nicka, który do niego bardzo pasuje! Nie raz pisze po nickiem: "...kretynizacja..."! Myślisz, że normalny człowiek tak sam na siebie nazwałby ???
Anonim2020.12.14 17:42
Niedziekski i spółka musza forsować politykę ogólno światowa. Tutaj liczy sie kasa , a nie chory. Szczepionki to nakomity biznes wiec jak z niego zrezygnować.
Anonim2020.12.14 18:30
tym razem wielka sprawa, i duży biznes? wycieczka "naukowa" gratis, czy coś więcej?
Anonim2020.12.14 17:36
Działaj więc odważnie by ratować życie Polaków. Bo być może twoi koledzy z ministerstwa zdrowia, a może i premier, są na smyczy zniewolenia tych co rządzą światem. A oni nie chcą dopuścić żadnego taniego leku przeciw covid. Będą używać wszelkich nacisków by nic i nikt nie zepsuł i dochodowego planu szczepienia miliardów ludzi. A przy okazji wprowadzania nanometali do naszych ciał. Nanometale gromadzą się w określonych komórkach nerwowych. A poprzez stymulację falami elektromagnetycznymi, mogą wywoływać określone pożądane przez niech efekty wpływania na nasze mózgi i zmysły. Czyli naszą cyborgizację. Również mogą pewnie służyć do detekcji naszy stanów emocjonalnych a być może i niektórych myśli. Czyli taki szczepionkowy chip bestii. Szczepionki dla ludzi zawierają zanieczyszczenia nanometalami. Dla zwierząt nie.
Anonim2020.12.14 18:54
ludzie umarli? dużo zgonów? i co? mamy przejść nad tym do porządu dziennego? zapomnieć? nie pytać? nie rozliczać? nie żądać sprawiedliwości?
Artur2020.12.14 17:33
A może pora pozwać Ministerstwo Zdrowia z gangsterem Niedzielskim na czele i podać do sądu, a może pora na jakąś petycję, a może pora na interpolację poselską
spawacz słomy2020.12.14 17:43
przecież PIS uchwalił ustawę,z której wynika, że nawet jak spowodują śmierć 20 milionów ludzi to są bezkarni
Anonim2020.12.14 18:48
PILNE! STAŁO SIĘ! Grzegorz Braun DONOSI na Morawieckiego? "Moi Prawnicy Szykują Zawiadomienie!" ...... https://www.youtube.com/watch?v=VcoAkDWkhts
Anonim2020.12.14 17:31
Tylko takie leki są odpowiednie za które słono zapłacimy i które będą miały jak największą liczbę skutków ubocznych! Wszystko co proste, tanie i bezpieczne - jest złe i rząd powinien tego zakazać!
Taro2020.12.14 17:30
Szczepiony nie sa prztestowane,ale garbaty ciul,ktory sie chce mienic ministrem zdrowia chce wpakowac je obowiazkowo wszystkim Polakom.
Anonim2020.12.14 17:30
PILNE! Ile osób musi umrzeć? Podawanie leku AMANTADYNY chorym na Covid zabronione! Dr W. Bodnar! ..... https://youtu.be/KGUHGGMVYFM?t=26
oficer LWP2020.12.14 17:44
dla zażydznego PIS każda ilość polskiego goja będzie liczbą właściwą
Do tawariszcza z Polszy2020.12.14 19:21
Żuj jaja powska-bolszewicka dziwko. Jesteś idealnym reprezentantem tych swoich przyjebów przyglupow. 🤣🤣 Przygłupie wymyśl coś sensownego ale czym masz myśleć? 😂😂😂 Nu akak dumac kak mozga nie tu.
kapitan NKWD2020.12.14 19:22
Tolko strielat nada.
Anonim2020.12.14 17:28
Czy szczepionka na Covid-19 powoduje bezpłodność? Czy to niebezpieczne? Dr Sienkiewicz ... https://www.youtube.com/watch?v=WZN5sGYFPo4
Anonim2020.12.14 17:20
Dr Wodarg wRealu24! Odradzam brania szczepionki! Koronawirus nie jest tak niebezpieczny! ... https://www.fronda.pl/a/kom,154316.html
Niedzielski won!2020.12.14 17:18
https://www.youtube.com/watch?v=KGUHGGMVYFM
zatroskany2020.12.14 17:13
A szczepionka nie sprawdzona jaką ma wartość naukową,ludzie będą królikami doświadczczalnymi nikt nie bierze odpowiedzialności za negatywne działanie trefnej szczepionki.
stan12020.12.14 17:08
Tak trzymać!!!!!!!!!!!!.
Anonim2020.12.14 17:02
Niektórym faszystom już się kiedyś wydawało, że wykonują tylko polecenia, rozkazy, ale społeczność międzynarodowa uznała, że NIE, i wykonano wyroki. Norymberga 2.0.
man.of.Stagira2020.12.14 17:11
Spece zas****ani od "Norymbergi". Wasza histeria bardziej przypomina FASZYZM niż działania tego rządu...debile!
Anonim2020.12.14 17:35
@man.of.Stagira, a ty co, fachowiec, lekarz praktyk? Jeśli tak, to może merytorycznie i w opaciu o dowody medyczne?
Torchwood2020.12.14 17:00
Dowód anegdotyczny ("wzięłem i było lepiej") ma wartość naukową bliską zera. Tą samą metodą naciągacze sprzedają ròżne magiczne koce, poduszki, "suplementy diety", albo wmawiają naiwnym, że jakiś gość zmartwychwstał 2000 lat temu.
Anonim2020.12.14 17:39
a ty co, masz dodowy, że Amantadyna nie leczy? i komu ty o mówisz, tym co się wyleczyli Amantadyną? cieszą się życiem? zamknij japę, bo możesz komuś zaszkodzić?
Albert2020.12.14 17:53
Masz jakiś dowód, że amantadyna leczy? Jak nie, to ͏w͏y͏p͏i͏e͏r͏d͏a͏l͏a͏j degustować wafle z trupa.
Anonim2020.12.14 18:13
@Albert, pyskaczu, nie potrafisz zweryfikować informacji w sieci? Jesteś taki głupi cały, czy masz tylko głupią głowe? Mówisz, masz, ok. 100 przypadków wyleczenia z COVID-19 wraz ze diagnostyką i historią na stronie przychodni dr Bodnara OPTIMA w Przemyślu, o czym pulmonolog dr Bodnar mówi kilku wywiadach na YT, w mediach, oto link: https://przychodnia-przemysl.pl/tag/wlodzimierz-bodnar/
Iwo...2020.12.15 2:59
ALBERT" ! Twoje chamstwo bije szczyty Himalajów! Zapewne, Lechu Kellerze/.. niesłynny geju/, twoi żydowscy ziomkowie wstydzą się za ciebie! A wafle są smaczne, szczególnie latem w lodach! Innych nie znam! Ty oczywiście wolisz co innego zamiast loda ... z tyłu lizać, prawda? Tfu!
Anonim2020.12.14 17:40
ty to jesteś cały głupi, czy tylko masz głowę głupią?
jack2020.12.14 18:01
Ciekawe tylko że za to "wmawianie" oddawali życie w GIGANTYCZNYCH męczarniach.
Anonim2020.12.14 18:22
A może ukrywanie skuteczności Amantadyny skutkuje w niepotrzebne gigantyczne męczarnie i sito w płucach pacjętów, tym, co im się szczęśliwie udało??? Odsłuchaj końcówkę wywiadu jakiego udzielił pulmonolog dr Bodnar w tym linku: https://www.youtube.com/watch?v=KGUHGGMVYFM
Anonim2020.12.14 16:32
Ludzie mówią, że to efekt wyzdrowień na oddziałach COVID --- to AMANTADYNA, ale na Oddziałach w drugim obiegu? Lekarze, pielęgniarki, VIP-y, i ich rodziny leczą się Amantadyną. Amantadyna leczy COVID, łamie wirusa w dwa, trzy dni. Cena w aptece pełn. ok. 30 zł. Nikt już tego nie ukrywa. Oczywiście poza Ministerstwem Zdrowia, który Rozp. Min. Zdrowia ograniczył dostępność Amantadyny w aptekach. Dostępna jest na czarnym rynku z zagranicy. Kuriozum? Nowy faszyzm Min. Zdrowia i jego świty??? Szczepionka tak, ale AMANTADYNA nie!
Ciekawy2020.12.14 16:29
W ocenie dr Prusak prezes Stowarzyszenia Katolickich Farmaceutów Polski „Z naszego punktu widzenia sytuacja jest trudna, ponieważ producent nie bierze odpowiedzialności za szczepionkę, która nie jest jeszcze do końca zbadana. Lekarze nie biorą odpowiedzialności, bo mają w ustawie covidowej zapisane, że nie będą ponosić konsekwencji. Generalnie pacjent zostanie sam ze szczepionką i to on będzie podejmował decyzję o zaszczepieniu oraz konsekwencje tej decyzji— mówiła. W ocenie dr Prusak badania powinny być przeprowadzone w grupach ryzyka i dopiero po ich wynikach należałoby wprowadzić szczepionkę do użycia.
ula2020.12.14 16:29
skoro jednak amantadyna jest lekiem - to została wczesniej przebadana, nie w odniesieniu do DOVID, ale przebadana jako lek, czego nie można powiedziec o proponowanych szczepionkach.. podać ciężko choremu na COVID amantadynę - to chyba niewielkie ryzyko, mniejsze, niż jej nie podać, skoro jest wiele doniesień, że działa
Anonim2020.12.14 17:01
Amantadyna zarejstrowana jako lek antywirusowy, ale gdy dr. Bodnar ogłosił swoje sukcesy w leczeniu Amantadyną COVID-19, i o b. dobrych efetach leczenia informował Min. Zdrowia i szarlataneria szcepionkowa ograniczyła jej stosowanie do Parkinsona i zniknęła z aptek jako lek przeciwirusowy w cenie ok. 30 zł. Widać, że ta banda żydowskich faryzeuszy chce nas wykończyć wyszczepiając niezbadanym medycznie syfnym preparatem akującym układ odpornościowy. Teraz już wiadomo po co banda ustawo wprowadziła sobie bezkarność COVID-19? Za śmierć każdego pacjęta z COVD-19 pod sąd. Niektórym faszystom już się kiedyś wydawało, że wykonują tylko polecenia, rozkazy, ale społeczność międzynarodowa uznała, że nie, i wykonano wyroki. Norymberga 2.0.
HELENA2020.12.14 16:27
AMANTADYNY bezpiecznej nam nie polecacie ale niesprawdzoną i nie przetestowaną zagraniczną szczepionkę to Polakom --polecacie, a nawet usiłujecie narzucić. ! Po co nam taki minister zdrowia. ? Brawo pan minister M. Warchoł. Przestaję głosować na PiS.
Anonim2020.12.14 16:43
@HELENA, po prostu Skur..syństwo! Nie potrafię inaczej! Sitwa! Dobra zmiana chce nas poddać eksperymentowi medycznemu szczepiąc do końca niezbadanym preparatem, podkreślam, preparatem, a tu jest Amantadyna, która leczy, ale zakaz nakłada Min. Zdrowia, a może zgromadzona koło niego szarlataneria z tytułami prof. Chcą nas wysłać na tamten świat poprzez szczepienia preparatami? Nawet ogromne koszty tego przedsięwzięcia im nie przeszkadzają? A nawet więcej, zaporzyczają się u lichwy, aby nas wyszczepić? Skurw..syństwo kilku szarlatanów z tytułem profesor?
Anonim2020.12.14 16:44
Premier i Min. Zdrowia pod Trybunał Stanu?
Anonim2020.12.14 16:45
nowy faszyzm? Norymberga v. 2.0?
Anonim2020.12.14 17:03
Niektórym faszystom już się kiedyś wydawało, że wykonują tylko polecenia, rozkazy, ale społeczność międzynarodowa uznała, że NIE, i wykonano wyroki.
man.of.Stagira2020.12.14 17:10
Głupstwa opowiadasz. To lek przeciwwirusowy. Jeżeli nie pomoże wywoła poważne skutki uboczne z osłabieniem do tego stopnia włącznie, że człowiek umrze...na zwykłą grypę. BIERZESZ odpowiedzialność ZA tych którzy CZYTAJĄ TWÓJ WPIS!? NIE! Więc morda w KUBEŁ! // Spece zas****ani od "Norymbergi". Wasza histeria bardziej przypomina FASZYZM niż działania tego rządu...debile!
Anonim2020.12.14 18:00
Nie strasz, bo się posrasz? Jeśli nie jesteś lekarzem, a po wpisie widać, że nie jesteś, to postaraj się uzupełnić wiedzę na temat amatayny w leczeniu COVID-19. A wystarczy pomaglować trochę Google. Jak nie byłeś chory, i nie życzę ci tego, to zamknij buzię. Poza tym, uważasz, że wiceminister sprawiedliwości Marcin Warchoł kłamie, oszukuje, deziinformuje, tak jak ekipa kowidowa?
Japa2020.12.14 21:32
A co Cię tak wnerwiło "m.o.S. Czytałem wcześniej Pana " komentarze . Nie były nerwowe . U tu proszę . Minister opowiada o swoim leczeniu . Minister nie pikuś warto spokojnie zbadać Jego opowieść Tym bardziej,.że ta opowieść o amantadynie po raz pierwszy wychodżi z ust urzędnika państwowego. Tymczasem doktor Bodnar od dwóch lat stara się wzbudzić zainteresowanie tym lekiem w Polsce . Pewno tak nie jest ale wygląda na to ,że komuś może zależeć na nie wprowadzeniu tego leku do leczenia . Amantadyna nie sprawdzona . A szczepionka tsk? .Pewno tak nie jest ale wygląda .... Wygląda na to ,że ktoś nie chce stracić zarobku na szczepionce. Takie podejrzenie pomaga wzbudzać trudnoć ze zdobyciem amantadyny w naszych aptekach.Tak więc . panie "m.o.S." , nie ma co fluchcić na kogoś kto ma inne zdanie.
Anonim2020.12.14 16:19
Dobrze że cebulę wolno używać. U mnie nieznanego wirusa który zaatakował całą rodzinę cebula zbijała momentalnie. Niestety zamknięte okna na noc i brak świeżego powietrza sprawiły że w ogóle chorowałem. Szczeście i tak że własnym domu wolno spać bez szmaty na mordzie.
Marek2020.12.14 16:19
Minister jest w dobrej jak widać formie więc nie kłamie. A swoja drpgą szczepionki są też nie sprawdzone.... Więc chętni samobójcy bedą musieli poczekać
Ciekawy2020.12.14 16:18
"Pamiętajmy, że do leczenia konkretnej choroby musi być badanie kliniczne z oceną skuteczności, jakości i bezpieczeństwa. Na dziś takich badań klinicznych na szeroką skalę nie ma. Więc my jako Ministerstwo Zdrowia nie możemy rekomendować terapii, które nie są przetestowane" – dodał”. Szczyt hipokryzji. Szwajcarzy właśnie z tych powodów nie będą szczepić swoich rodaków. Badania można było przeprowadzić już od marca. Od pierwszego listu doktora Bodnara, który je proponował. To co lepiej szczepić niesprawdzoną szczepionką kosztującą miliardy, niż ratować życie Polaków lekiem kosztującym 30,- zł i ponadto nie mieć zajętych respiratorów i łóżek w szpitalach o co MZ tak się martwi .
man.of.Stagira2020.12.14 17:02
NIE jest tak, że Szwajcarzy zrezygnowali. Poczytaj więcej.
Anonim2020.12.14 17:17
Tyle tego chemicznego gówna aptecznego przypisują pacjętom, otworzysz ulotkę, to litania przeciwskazań, i pomimo tego przypisują bez krępacji, oby więcej, będzie gratis kalendarz, a może i gratis wycieczka naukowa? A tu Amantadyna leczy COVID-19, lek dopuszczony i antywirusowy, to są fakty, jest historia leczenia, a ta szarlataneria z tytułami profesorskim zabrania leczenia Amantadyną bonie ma jakiejś rekomendacji, w sytuacji tragedii, pandemi, ludzie umierają, i co, brak rekomendacji? Kogo Min Zdrowia chce przekonać do tych farmazonów, a może i celowych zejść, tych co odchdzą od nas, czy nas?
man.of.Stagira2020.12.14 16:10
NO, rzesz, QRVA.."Amantadyna była opiniowana przez AOTMiT – Agencję Oceny Technologii Medycznych i Taryfikacji. Jest jedna opinia i bardzo znacząca – nie ma na dziś badań klinicznych na szeroką skalę, której potwierdziłyby z jednej strony skuteczność amantadyny w leczeniu COVID-19, a z drugiej strony bezpieczeństwo takiej terapii." PRZECIEŻ to NIE jest opinia o tym LEKU! Tekst tzw. "opinii" mówi, że NIE ma badań skuteczności ANI bezpieczeństwa. QRVA ludzie czy wy nie umiecie myśleć?! Przecież to jest odpowiedź na INNE pytanie niż to które Nas interesuje! MYŚLCIE ludzie, myślcie bo się dacie pozabijać. Co oczywiście nie znaczy, że SĄ badania. Owszem, nie ma. Eh...barany, barany...
Toni2020.12.14 16:10
Co zrobią zagraniczne koncerny które liczyły na miliardowe zyski ze szczepionki nie przebadanej jak ludzie zaczną się leczyć lekiem sprawdzonym jakim jest amantadyna, będą zawiedzeni.
Polonia Semper Fidelis2020.12.14 16:05
Uwaga! Nasz stary znajomy "Anonim" (czasem AAAtomek) oraz tenże pod wieloma innymi nickami jest chory z nienawiści i pogardy do chrześcijaństwa, Kościoła i Polski. To beneficjent starych układów z czasów rządów PO, który nie może się pogodzić z nieodwracalnością obecnych rządów w kraju. Uporczywie wieszczy ich upadek, w co zresztą sam nie wierzy. Bluźnierstwa są dla niego jak narkotyk dla ćpuna lub alkohol dla pijaka - przynoszą mu złudne wrażenie ulgi. Ale potem następuje eskalacja jego choroby i bluźnierczy, pełen bełkotu cykl się powtarza ze zdwojoną siłą. Brak reakcji administracji Frondy na jego chamstwo i bluzgi to oczywisty skandal, ale na nich nie ma rady – udają głuchych. Może mają z nim jakąś cichą umowę? A może się boją oskarżenia o straszną zbrodnię antysemityzmu? Tak, czy inaczej: NIE WCHODŹCIE W ŻADNE SŁOWNE PRZEPYCHANKI Z TYM TYPEM, BO JEMU WŁAŚNIE O TO CHODZI. To jest sadomasochista, który atakowany czuje lubieżną satysfakcję. W jego przypadku logika nie działa. Jego „argumenty” to Talmud w czystej postaci – pokrętny, złośliwy, pełen fałszywych oskarżeń. Mózg wyprany przez lekturę Wyborczej, Newsweeka i Onetu. Potomek ewangelicznych faryzeuszy, którego obłudnie „smuci” los dzieci molestowanych przez księży. Dobro wywołuje w nim furię. Skandale, prawdziwe, naciągane lub wręcz urojone go cieszą. Niech więc prowadzi ten swój maniacki, bełkotliwy dialog sam ze sobą. To żałosny, nieszczęśliwy, godny politowania typ, któremu bardzo śpieszy się do piekła i rad by tam zaciągnąć też innych.
Anonim2020.12.14 16:03
Podobno domestos zabija koronawirusa w 30 sekund. Polem wypróbować na panu wiceministrze!
Pan Warchol słucha nie tvpic a2020.12.14 16:02
wrealu 24....https://www.youtube.com/watch?v=KGUHGGMVYFM