18.09.19, 15:00(fot. youtube)

Ks. Piotr Glas: Każdy z nas ma miejsce w piekle. Musimy walczyć, by tam nie trafić

Święta Teresa z Ávili opowiadała także, że miała wizję, w której widziała swoje miejsce w piekle. To jest przerażające: ja też mam swoje miejsce w piekle, każdy z nas ma miejsce w piekle. To nie jest tak, że siedzę sobie wygodnie i wszystko mi się należy, Pan Bóg mnie kocha, wszystko jest OK. Ja muszę zacząć walczyć o to, żeby tam nie trafić.

Żyjemy w czasach apostazji. Ktokolwiek podróżuje po świecie, ten widzi, że praktycznie wszędzie dzieje się źle. Jeszcze nigdy w historii Kościoła nie było odejścia od wiary i od Boga na taką skalę. Patrzymy na całą Europę – tam właściwie nie ma już wiary.

W Stanach Zjednoczonych w dużej mierze wiara to jest biznes: każdy robi jakiś interes na Panu Bogu. W Ameryce Południowej wiara jest bardzo pomieszana z okultyzmem, podobnie w Afryce. Sytuacja jest bardzo trudna, dlatego trzeba dzisiaj mówić prawdę. Ludzie są dziś tak bardzo pogubieni, nie wiedzą, dokąd iść, co robić, komu wierzyć, kogo słuchać. Twierdzi się, że Jezus to przeżytek, nie ma nic nowego i ciekawego do powiedzenia. Na Zachodzie mówią, że w protestanckich zborach najlepsi wierni to ekskatolicy, bo oni nienawidzą Kościoła. Oni to wiedzą, oni to podsycają.

Stąpanie po ziemi niczyjej

Tymczasem sprawa jest bardzo prosta. Święta Teresa z Ávili w XVI wieku powiedziała, że są dwie grupy ludzi. Jedna, bardzo mała, to wyznawcy Jezusa. Druga to przyjaciele Lucyfera, którzy w dzień udają przyjaciół Jezusa.

Zobacz, co dzisiaj dzieje się w naszych wspólnotach. W niedzielę wszyscy udają, że są przyjaciółmi Jezusa, a od poniedziałku do soboty wszystko zawieszają i żyją tak, jakby Boga nie było. Tymczasem tak być nie może, bo albo należysz do Pana Boga, albo do drugiej, ciemnej strony. Nie można sobie chodzić własnymi ścieżkami i wyznawać własnej filozofii. Ludzie często twierdzą, że należą do Kościoła, a nie zdają sobie sprawy, że zaprzeczenie prawdom wiary wyklucza ich ze wspólnoty Kościoła katolickiego.

Droga do życia jest wąska

Dzisiaj najwięcej ludzi, nawet katolików, stąpa po ziemi niczyjej, która niestety należy do strony ciemności. Kiedy wchodzimy na ten teren, wpadamy w tarapaty. Dlatego trzeba wiedzieć, jaka jest strategia Szatana, bo on wymyśla coraz to nowe sztuczki. Wchodzimy w to, choć wiemy, że jest to ziemia niczyja, wiemy, że skończy się to dla nas tragicznie. Postępujemy tak, bo żyjemy w zakłamaniu, nasze mózgi są wyprane z prawdy. Dopiero kiedy człowiek z tego wyjdzie, zrobi krok do tyłu, zobaczy, na czym to wszystko polega, jakie to jest bagno.

Święta Teresa z Ávili opowiadała także, że miała wizję, w której widziała swoje miejsce w piekle. To jest przerażające: ja też mam swoje miejsce w piekle, każdy z nas ma miejsce w piekle. To nie jest tak, że siedzę sobie wygodnie i wszystko mi się należy, Pan Bóg mnie kocha, wszystko jest OK. Ja muszę zacząć walczyć o to, żeby tam nie trafić. Przecież Jezus powiedział, że wąska, śliska i niebezpieczna jest droga, która prowadzi do życia, a szeroka, piękna jest ta droga, która prowadzi do zguby (zob. Mt 7, 13–14). Niestety, ciągle wielu ludzi idzie drogą prowadzącą do zagłady. A czy ty potrafisz wiernie iść wąską drogą? Czy wybierasz życie?


Ks. Piotr Glas – rekolekcjonista i były egzorcysta. Powyższy tekst jest fragmentem książki „40 dni walki duchowej”.

źródło: twojawalkaduchowa.pl

Komentarze

Luzifer® 2019.09.19 3:52
Glas, szamanie w czarnej sukience, co ty k***a wiesz o piekle?
Piotr2019.09.19 8:24
Ksiądz Glas na pewno wie o wiele więcej od przeciętnego człowieka. Posłuchaj go sobie na you tube. No i pewnie ty też dużo wiesz o piekle skoro nazywasz siebie lucyferem.
aga2019.09.20 8:25
Bezczelny jesteś, atakujesz tego księdza, bo go nie znasz, przesłuchałam kilka jego wystąpień, przeczytałam wszystkie jego książki i wiem, że mówi prawdę, to kapłan, człowiek, któremu ufam. A o piekle ten ksiądz wie bardzo dużo. Swoje spostrzeżenia na ten temat czerpie zarówno ze swojej wieloletniej pracy jako egzorcysty jak i relacji Świętych, którzy w swoich wizjach przedstawiali "obraz" piekła. Powiem tak Luzifer, czas końca jest bliski i zapewniam Cię, że kiedy on nastąpi, będziesz barrrdzo zdziwiony, zaskoczony, zdumiony, a na końcu przerażony, bo już drugiej szansy dla ciebie nie będzie.
obserwator2019.09.18 23:18
Wreszcie mamy księdza, który nie schlebia, który jest wymagający. W dzisiejszym płytkim swiecie musimy jeszcze bardziej zdecydowanie walczyc o ty, by się nie zagubić. By nie przestać rozrozniac dobra i zla. By nie trafic do piekla, o którym wyraznie mowil Pan Jezus.
Robert2019.09.18 21:47
Uwazam prosze księdza że kazdy ma z nas miejsce w niebie i ono na nas czeka byc moze i czekla miejsce na wszelki wypadek u konkurencji ale my jestesmy przeznaczeni do zbawienia , Bóg jest miłościa , kocha nas , wysłał swojego Syna , dla Nas.Naprawde ksiądz mysli ze od razu zarezerwował nam miejsca w piekle? Nie , a czy dostaniemy sie do Nieba to juz inna sprawa , nie mozna siedziec i pachniec , jestem wieżacy to Bog mnie zbawi , otoz nie koniecznie , nie mozna powiedziec jestem ksiedzem bede zabwiony od strzala .Tez nie .Ale to nei oznacza ze jest dla kazdego miejsce w piekle.
JS2019.09.18 22:15
Tak, każdy ma miejsce a nawet mieszkanie w Niebie. Każdy jest przeznaczony do Nieba. Patrząc na sposób życia chrześcijan, pytam się dlaczego jest tak mało chętnych do Nieba ? Jeżeli zbawienie było by zagwarantowane z automatu, jak mówi ks. Glas, to po co byłaby ta cała okrutna Ofiara Jezusa, Syna Bożego ??? Przecież wystarczyłoby, że Bóg da nam przeżyć to ziemskie życie, pocierpimy trochę i zarobimy w ten sposób na Niebo. Niestety ale ks. Glas i to co mówi stygmatyczka bł. Emmerich, ma rację. Jesteśmy wszyscy synami marnotrawnymi, którzy mają szansę powrotu do Boga. Pan Jezus powiedział Alicji Lenczewskiej, że ponownie zjednoczy się z Nim. Ponownie. Można snuć domysły dlaczego tak a nie inaczej powiedział. Ja mam swój. Może tak jest a może nie ale doszedłem do przekonania, że my tam już kiedyś byliśmy ale coś poszło nie tak i bierzemy udział w "programie" powrotu do Nieba przez uczenie się Miłości, szukanie Boga. Pozdr.
Jarek2019.09.18 17:59
Dużo się mówi o niebie a jeszcze więcej o piekle ale mało o czyśćcu a to podobno tam trafia najwięcej dusz ...
anonim2019.09.18 18:26
Jarek2019.09.18 19:33
nie podszywaj się - prawda nie jednemu psu burek.
JS2019.09.18 20:03
Poczytaj co mówią dusze czyśćcowe np. do Marii Simmy. Pozdr.
bezlitosny internauta2019.09.18 22:08
A streścisz swoimi słowami co mówią?
bezlitosny internauta2019.09.18 17:09
Piotr Glas: „Każdy z nas ma miejsce w piekle. Musimy walczyć, by tam nie trafić.” Stefan Kisielewski: „Socjalizm bohatersko walczy z problemami nieznanymi w żadnym innym ustroju.”
Pielgrzym2019.09.18 17:12
Obozy koncentracyjne, łagry nie były na ziemskimi odbiciami piekła ?
bezlitosny internauta2019.09.18 17:14
Nie, nie były. A ty nigdy nigdzie nie pielgrzymowałeś. Aaa... i jeszcze o Stalinie i Hitlerze było wspomnieć, że ateiści.
stan2019.09.18 18:27
Mów do człowieka z troską, a on swoje. Obyś tam się nie znalazł!
bezlitosny internauta2019.09.18 20:05
W rosyjskim łagrze?
Lennon2019.09.18 17:04
Jak już czytam - egzorcysta - to myślę - czy dzwonić po psychiatrę, czy raczej po policję - bo egzorcyści wykorzystują psychicznie chorych, albo nawet generują choroby dla swoich celów i dochodu.
Pielgrzym2019.09.18 17:10
Pana Jezusa też byś wysłał do psychiatry, albo zadzwonił na policję, żeby Go aresztowała ?
stan2019.09.18 18:31
Wyznawca szatana? Człowieku, czy Ty cokolwiek wiesz o egzorcyzmach, czy tylko tyle co wyczytałeś z Gazety Wyborczej? Przede wszystkim egzorcysta odsyła taką osobę najpierw do psychologa i psychiatry. Jak można być takim niedouczonym, a przechwalać się jakby się posiadło wszelkie mądrości
Taki ktoś 2019.09.18 19:04
Tak jest Stanie ,nie mają pojęcia ,a się wymądrzają.
JS2019.09.18 20:02
Zbyt mało wiesz o tym świecie, Obejrzyj Egzorcyzmy Anneliese Michel. Na yt jest też cała nagrana kaseta z egzorcyzmów z polskim tłumaczeniem. Jaj tego nie oglądałem, bo nie potrzebuję więcej dowodów na istnienie szatanów. Jednak czasem może dla otrzeźwienia warto by przypomnieć sobie takie wstrząsające sceny. Pozdr.
Boholt2019.09.19 13:47
A widziałeś Gwiezdne Wojny? Tam są dowody na istnienie Jedi. Wstrząsające sceny.
gniew. 2019.09.18 16:51
Ja nie dopcham się do piekła,bo będzie zapchane biskupami KK za ich czyny. Pójdę prosto do nieba.
Pielgrzym2019.09.18 16:59
Jeśli jakimś cudem pójdziesz do nieba, to spotkanie się z wieloma świętymi biskupami będzie w nim nie do uniknięcia. Wygląda więc na to, że wcale do niego nie zmierzasz.
JS2019.09.18 19:59
Ostatni będą pierwszymi a pierwsi ostatnimi. Jeżeli Bóg w Miłosierdzi Swoim niezgłębionym podaruje nam Niebo nie zobaczymy tych, którzy wg nas powinni tam być a ujrzymy tych co do których myśleliśmy, że zostaną potępieni. Pozdr.
Michał Pasierb 2019.09.18 16:40
Teologia strachu- przeciwieństwo tzw.teologii nadziei; ks.P. Glas powinien zostać rekolekcjonistą papieża Franciszka zamiast Raniero Cantalamessy....
Pielgrzym2019.09.18 16:49
Tu nie chodzi o strach, ale o ostrzeżenie przed konsekwencjami trwania w grzechach, którymi może być piekło. Przecież nie można powiedzieć, że np. Pan Jezus straszył ludzi piekłem.
bezlitosny internauta2019.09.18 17:15
Nie, nie straszył piekłem, tylko używał analogii do wysypiska śmieci usytuowanego poza obrębem murów Jerozolimy.
Michał Pasierb 2019.09.18 17:26
Nie można.PAN JEZUS poszedł do domu OJCA przygotować nam miejsce.../J 14,1-12/
stan2019.09.18 18:24
Nam, to znaczy komu? Do kogo skierował Pan Jezus te słowa? Utożsamiasz się z tymi ludźmi, że jesteś taki pewien?
Pielgrzym2019.09.18 16:37
Ludzie owładnięci pychą i nienawiścią nie mogą znaleźć miejsca w niebie, ponieważ to nie jest właściwe dla nich miejsce, a jest nim piekło. Czyż nie było tak, że tworzyli i tworzą je już tu na ziemi, nawet jeśli nie do końca zdają sobie sprawy z konsekwencji swoich czynów ? Drogę do nieba zaś, trzeba zawsze zaczynać od żalu za swoje grzechy i nieustannej walki o zerwanie z nimi, korzystając z Bożej łaski, której w tym życiu nie brakuje.
Władca pierścieni2019.09.18 16:18
Czy ktoś z wierzących chciałby odkupić moje dziedzictwo niebiańskie? Tanio sprzedam. Zapewniam, że nie jest obarczone Dekretem Bieruta (Jaki to może potwierdzić)
JS2019.09.18 19:56
Władać to ty możesz swoimi butami albo jakimś tanim pierścieniem ale nie własną duszą, czy dziedzictwem niebieskim. Ktoś niewyczuwalny i niewidzialny włada tobą jak kukiełką i stąd piszesz takie rzeczy. Obyś zdołał poznac Prawdę przed odejściem. Ma nastąpić Oświecenie sumień i ujrzymy je w oczach Boga, wtedy będzie ostatnia szansa. Pozdr.
Władca pierścieni2019.09.18 21:33
No ale nic nie piszesz czy reflektujesz na moje dziedzictwo? Jak wierzysz w to co piszesz to chyba zdajesz sobie sprawę z wartości oferty. Poza tym, po co ci mamona z tej strony? A mnie się przyda bo na drugą stronę się nie szykuję. A może ty jesteś jednym z tych co sobie myślą że wiara wiarą ale zawsze to lepszy wróbel w garści niż gołąb na dachu?
stan2019.09.18 21:43
Ja Ci odpowiem. Za szatańskie dziedzictwo nikt nie da ZŁAMANEGO SZELĄGA. A ci, co wierzą na wszelki wypadek, to chyba naczytali się żartów żydowskich. To nie jest żadna wiara, ale biznes (typowe myślenie żydowskie). Nie myśl, że na drugiej stronie będziesz się cieszył mamoną i korzystał z przyjemności. Diabeł jest nienawiścią i nie pozwoli, by ktokolwiek tam był szczęśliwy. TYLKO JEZUS JEST PANEM, TYLKO JEZUS JEST MIŁOŚCIĄ!
Władca pierścieni2019.09.18 22:14
Ty nie świruj. Dla żonatego faceta Diabeł nie jest taki straszny, bo piekło już przeżył. Zresztą, czytałem parę waszych książek i mam wrażenie, że nic o tym niebie nie wiecie – tam może być strasznie nudno, i to jeszcze na wieki – katorgi. Tam podobno seksu nie będzie, Internetu nie będzie, piwa nie będzie. To nie dla mnie takie życie. Dlatego dziedzictwo sprzedaje. Ty się nie wahaj tylko bierz.
JS2019.09.18 22:06
Wiem co piszę. Nie masz pojęcia jak wielką rzecz postanowiłeś wymienić w kantorze diabła na garść srebrników. Judasz myślał, że dobrze robi wydając Jezusa wysokiej radzie a jak zorientował się jak go wykorzystali i potraktowali jak szmatę, wyrzucił te marne pieniądze. Chcesz być niewypowiedzianie gorzej potraktowany ? Pozdr.
Władca pierścieni2019.09.18 22:22
„…wielką rzecz postanowiłeś wymienić…”. Ty, ziomek, ty mi nie mów o wysokiej wartości bo cenę podniosę. żarty żartami, ale jeżeli to jest tyle warte to dlaczego nikt nie chce tego kupić?
stan2019.09.19 0:05
Ty chyba jesteś Żydem, bo na wszystkim chcesz zarabiać. Sprzedaj swoje dziedzictwo komuchom, bo chyba tylko oni się na to połakomią.
JS2019.09.18 16:11
Tak, to PRAWDA co mówi ks. Glas. Z naszym pobytem na ziemi jak i z naszym powstaniem, stworzeniem jest związana jakaś tajemnica. Bł. A.K. Emmerich pisze, że my na nic nie zasługujemy a to podpowiada jaki jest stan naszych dusz. Wszystkie dusze starotestamentowe przebywały w Otchłani, nawet św. Jana Chrzciciela ! Gdyby Pan Jezus nie przyszedł na świat albo zrezygnował w Ogrodzie Getsemani z ogromu cierpień i oddania życia za nas, wówczas te i nasze dusze nie ujrzałyby NIEBA ! Gdzie by się więc znalazły ? Odpowiedź podaje ks. Glas. Za ZBYT WIELKĄ CENĘ zostaliśmy wykupieni ale jeszcze nie zbawieni. Króluj nam Chryste Pozdr.
darek2019.09.18 17:38
Nie piszę, że nie masz racji. Ale mi trudno kochać takiego Boga. Nawet ziemscy rodzice, mało kochający swoje dzieci, nie skazaliby ich na wieczne udręki z powodu ich przewinień. Nawet zemsta ludzka w większości zna granice. Owszem na nic nie zasługujemy. Tak samo ziemskie dzieci na nich nie zasługują. Jednak biedni i ułomni ziemscy rodzice biorą za nich odpowiedzialność, skoro już ich spłodzili. Mnie wizja wiecznego miejsca kaźni zniechęca do Boga. Pewnie jestem zły, wiem. Żyjemy krótki i w większości męczymy się w życiu. Po czym 1/3 (według objawień) trafi do piekła. Przerażająca wizja...
bieta2019.09.18 18:13
Jezus też wziął odpowiedzialność za nasze grzechy na siebie, dlatego umarł na krzyżu. Kto prosi o przebaczenie grzechów zawsze je otrzyma. Piekło jest wyborem człowieka, a nie kaprysem Boga.
Wiktoria2019.09.18 19:33
bieta! napisałaś świętą prawdę ! Pan BÓG szanuje naszą wolną wolę. Jeżeli chcemy robić źle, bez poprawy i prośby o przebaczenie, to wiadomo, że sami tak wybieramy i skazujemy sie na piekło ! Dlatego trzeba myśleć o Niebie , a nie o wiecznym piekle, bo przecież z niego już nie ma wyjścia!
JS2019.09.18 19:41
Sęk w tym, że my nie mamy tak naprawdę całkowicie wolnej woli. Nasze myśli w nieokreślonym stopni nie są naszymi myślami ale projektowanymi nam do głowy. Te wszystkie wynalazki nie są wymysłem ludzkim ale podsuniętymi w wyobraźni obrazami. Pozdr,.
Gnostyk2019.09.18 20:20
Argument wolnej woli jest bardzo kiepski m.in dlatego, że świat gdzie nie ma zła i jego konsekwencji, a wolna wola istnieje jest możliwy. Tak według doktryny ma wyglądać katolickie niebo. Gdyby Bóg był nieskończenie dobry oraz wszechmocny, to by od razu stworzył człowieka do szczęścia. Na dodatek zasada, że na zbawienie trzeba zasłużyć jest wadliwa, chociażby dlatego, że Adam i Ewa żadnych zasług mieć nie musieli żeby od razu żyć w szczęściu. Grzech pieroworodny też nic nie tłumaczy, bo jest to zastosowanie zasady odpowiedzalności zbiorowej. Z której strony nie ruszysz katolicyzmu to się sypie...a głowa aż puchnie od sprzeczności.
stan2019.09.18 19:12
Jezus jest Drogą, Prawdą i Życiem dla każdego człowieka. O każdego się troszczy i każdego kocha. Jakże był udręczony, gdy widział, że wielu nie skorzysta z Jego ofiary. To my wybieramy, nie Bóg. Bóg dał nam wolną wolę i liczy się z każdym wyborem człowieka, nie chce niewolnika. A ponieważ człowiek jest bardzo słaby, ułomny, podarował nam swe Miłosierdzie, pojednanie i od nas zależy, czy będziemy z Bogiem, czy z diabłem. Innej opcji nie ma. BÓG JEST NAJWIĘKSZĄ MIŁOŚCIĄ I WSZYSTKO STWORZYŁ Z MIŁOŚCI. Jak można nie chcieć takiego Boga?
darek2019.09.18 19:19
Wyobraź sobie, że rodzisz się w rodzinie, która dała dużo cierpienia. Twoje dzieciństwo to koszmar. Masz w spadku wiele chorób, które uniemożliwiają założenie rodziny, normalną pracę, życie. "Obrażasz" się na Boga, bo twoim cierpieniem można obdarować kilkanaście osób. Twoje życie, to nie twój wybór. Nie bluźnisz przeciw Bogu, ale jednocześnie masz głęboki żal do niego. Zapewne trafisz za to do piekło. Życie - przedsmak piekła, po śmierci - piekło. Naprawdę masz wybór? Nie chcesz diabła, nie chcesz z nim być. Nie pisz zatem, że wybór Bóg albo diabeł.
JS2019.09.18 19:52
Darek, piszesz tak jakbym czytał własną historię życia ! Od dzieciństwa mam pod górkę, także teraz. Wcześniej Boga mało co znałem, a właściwie nie wiedziałem czy jest czy nie. Teraz jak mam o wiele, wiele większą świadomość Jego istnienia, przez to co mnie spotyka mam podświadomy, stłumiony żal za doświadczenia, cierpienie, brak szczęścia na ziemi. Mam jednak cichą nadzieję, że idąc przez życie od niedawna z Maryją, nie trafię do po śmierci ciała do wiecznego horroru. Uciekam się do Miłosierdzia Bożego i innych oddaję. Z miłością bliźniego u mnie różnie bywa ale staram się i często przepraszam innych za moje błędy, zachowania, słowa. Poznanie przez objawienie dane bł. Emmerich, Męki Jezusa a wczesniej Jego życia, zrozumiałem za jak ZBYT WIELKĄ CENĘ zostaliśmy wykupieni ale jeszcze nie zbawieni. Pozdr.
stan2019.09.18 21:34
Darku, piszesz, że nie chcesz diabła, tzn. już wybrałeś dobro, czyli Boga. A dlaczego tak jest czasami paskudnie w życiu? dowiemy się dopiero po śmierci. Mówią, że kogo Bóg miłuje, temu krzyżyków nie żałuje.Któraś ze świętych żartowała: Panie Boże kochaj mnie trochę mniej. Jesteś na tej wąskiej i niebezpiecznej drodze, która wiedzie do Boga. Tak trzymaj i pracuj nad przebaczaniem. pozdrawiam!
JS2019.09.18 19:38
Darek, jeszcze niedawno nie potrafiłem zrozumieć Boga, Męki Jezusa a świat uważałem za miejsce jednorazowego życia a reszta była niepewna. Dlatego przestałem złościć się na ludzi, że nie słuchają Kościoła, księży i robią swoje, co im potrzebne jest dla jak najefektywniejszego życia na ziemi, i ich dzieci oczywiście. Dopiero jak sięgnąłem po objawienia tzw. prywatne zacząłem rozumieć, że Bóg, że Jezus to nie mity i legendy ale RZECZYWISTOŚĆ. Kupiłem objawienie dane bł. Emmerich i dopiero wtedy zacząłem coraz bardziej rozumieć Ewangelie i plan zbawienia ludzkości. Bez tego objawienia nie miałbym takiej wiary jak dzisiaj. Bóg nie jest odpowiedzialny za zło ale my i złe duchy. A co byś powiedział gdybyś dowiedział się, że bierzesz udział w "programie" powrotu do Boga ? Brzmi to dziwnie, nie prawda ? Ale na to mi wychodzi po przeczytaniu objawienia danego bł. Emmerich i Bogu dzięki za to co jej objawił. Ale my nie wiemy w czym bierzemy udział i dlatego żyjemy tak nędznie na ziemi, zanieczyszczając samych siebie postępem, który wkrótce zacznie nas zabijać, bo dla garstki ludzi, która ma tylko ziemskie myślenie staliśmy się szkodnikami na tej ziemi i chce wyeliminować 90% populacji. Ale na szczęście jest życie wieczne a Boga nie trzeba się bać, tylko Go szukać i słuchać tego co powiedział nam Jezus. A jedynymi przepustkami do Nieba są Miłość i Miłosierdzie Boże. Króluj nam Chryste Pozdrawiam
andrzejhahn32019.09.18 15:54
glass ty nierobie koscielny ...........za pasozytnicze zycie twoje miejsce powinno byc w rynsztoku
Wiktoria2019.09.18 19:02
Hahn 3! Oj, jak bluźnisz ! WIDAĆ, ŻE CIE BARDZO ZABOLAŁO! W rynsztoku chłopie, w szambie, to ty już dawno jesteś! Niestety, nie chce ci się z niego podnieść, Ty już nawet sam nie myślisz, tylko masz diabelskie podszepty! Przecież sam pisałeś o sobie , że jesteś starym s....nem! Więc piszę prawdę ,to i tak delikatnie!
JS2019.09.18 22:01
Ten pan ma jeszcze myślenie typowe dla dziecka. Nie dojrzał jeszcze do poważnych rozmów o życiu i świecie co i skąd się wzięło. Myśli, że wie już wszystko a wie tyle co nic i to z najgorszego źródła. Brakuje mu samodzielności myślenia. Pozdr.
Anna2019.09.19 12:21
Andrzej..... ale siarą od ciebie jedzie...
Maria2019.09.19 22:10
Dlaczego jesteś tak niegodziwym człowiekiem,wyzywasz i osądzasz?
Judasz2019.09.18 15:52
Panie ksiądz, jeśli należy pan do PO, i mówi , że każdy z nas (PeOwców) ma miejsce w piekle - to zgoda ! I żeby było jasne - żadna walka wam nie pomoże - wszyscy do piekła ! Piosenka: Ta nie pomoże już nic, nic się nie zmieni .......
Albert - extra VERGIN oil do smarowania rectum2019.09.18 15:46
- "Oliwa extra vergin (VERGIN, a nie VIRGIN.." - Piekło to miejsce dla niemytej pochwy jaką jest 𝐀𝐥𝐛𝐞𝐫𝐭 𝐏𝐨𝐜𝐡𝐰𝐚.
bezlitosny internauta2019.09.18 17:18
A już pierwszego listopada ze wszystkich kranów świata popłynie piwo Carsberg (a nie Carlsberg).
du er en svimmel2019.09.18 17:27
a doopy będą się same wycierały arbejdsløs igen
bezlitosny internauta2019.09.18 17:31
A ty nazywasz się Jędruś i napisałeś książkę o Romanie Dmowskim, którą wstydzisz się pochwalić.
du er en svimmel 2019.09.18 17:53
tak, tak ...
bezlitosny internauta2019.09.18 18:26
Wziąłeś sobie do serca moją radę i już nie będziesz Jędrusiem tylko Magdaleną Ogórek?
ZCzegoUtrzymujeSięKleroPasożytGlas2019.09.18 15:41
Ten Glas to wyjątkowy klero-pozer. Gęba mu się nie zamyka od pustych, płytkich, jałowych, mętnych kato-frazesów. Zawsze opartych na zastraszaniu.
stan2019.09.18 18:13
Ten ks. Glas jest egzorcystą i doskonale wie, co mówi. To jest przestroga, troska o zbawienie bliźniego - to jest jego obowiązek, przestrzegać przed wiecznym potępieniem, wyrywać dusze szatanowi, który jest kłamcą, bluźniercą i samą nienawiścią. Nienawidzi także swoich służących. Początkowo, by zmamić w swoje sidła sprzyja osaczonemu, a potem wyładuje na nim całą swoją wściekłość. Iluż ludzi zawdzięcza ks. Glasowi uwolnienie z szatańskiej mocy. Ogromnie żałuję niewierzących, wojujących ateistów i ludzi dobrowolnie idących w niewolę zła.
Monika K.2019.09.18 18:51
Lechu Keller /to twój nick/ ! Wiemy, bo o tym pisałeś! Ten Lech, to wyjątkowy pedo-lewak! Gęba mu się nie zamyka od pustych, płytkich, jałowych i mętnych pedo- frazesów! Zawsze oparte są one na wielkich bluźnierstwach KK i jadzie nienawiści do nas! P.s. Ważne jest z czego sam się Kellerze utrzymujesz!? NIE MA WIĘKSZEGO PASOŻYTA OD CIEBIE! JESTEŚ TU PRAWIE 24 GODZ. NA DOBĘ ! WIĘC KTO CIĘ UTRZYMUJE PASOŻYCIE ??? NO NAPISZ NAM !
Heteryk2019.09.18 19:50
A co ciebie to może obchodzić, co głosi x Glas? Nie czytaj i nie komentuj czegoś, co cię nie dotyczy, Ty przecież masz to w nosie. Nikt ci nie każe ani wierzyć w piekło, ani walczyć o to, by tam nie trafić. Każdy z nas ma wybór. Zadziwia mnie, jak tacy jak ty nienawistnicy, gorliwie i namiętnie komentują coś, co ich nie powinno, z racji ich światopoglądu, obchodzić. Zastanów się może , po co to robisz? Co ci tam w twoim życiu nie styka?
aga2019.09.20 8:08
przeczytaj chociaż jedną książkę ks. Piotra, to zmienisz zdanie. On mówi jak jest i co będzie, jeśli pójdziemy za szatanem. 10 lat egzorcyzmowania!!! to ogromna wiedza, to nie rzeczy wyssane z palca. szatan na egzorcyzmach powiedział mu-dosłownie powiedział - jak niszczy człowieka, kiedy go łapie w swoje sidła (podaje w szczegółach co do minuty-kiedy, gdzie i jak przejmuje duszę), jak drwi z człowieka i Świętości i jak upadla go i jak go nienawidzi. Poczytaj, bo warto wiedzieć.
niezahipnotyzowana TVENEM I LEWACTWEM2019.09.18 15:40
Czyli z tym że JEZUS umarł na krzyzu dla naszego zbawienia to ściema proszę księdza.....umarł by uwolnić nas z grzechu dlatego to każdy ma grzech pierworodny ????każdy rodzi się z grzechem??? a co się stało z tymi co się rodzą bez grzechu bo ich JEZUS własną smiercią odkupił.Umarł na krzyżu dla naszego zbawienia i co KTOŚ GO OSZUKAŁ TO BYŁ ŻART????oddałem za nich zycie i rodzą się grzeszni czyli prosto z piekła na ziemię przychodzą????od SZATANA prosto czy od BOGA może choć fakt matka z ojcem musieli spółkować więc poczeli dziecko w grzechu .....co za jazda prawda.Rozejrzyjcie się dookoła i sami powiedzcie kto waszym zdaniem nadaje się obecnie do NIEBA ...
stan2019.09.18 18:05
Aj waj, jaki tu galimatias! Bez grzechu pierworodnego urodziła się tylko NMP i Jezus. Wszyscy skażeni jesteśmy grzechem pierworodnym - pychą. Tu być może przemawia nawet przez Ciebie. Jezus umarł na Krzyżu dla naszego zbawienia, ale bóg dał Ci wolna wolę i od Ciebie zależy, czy skorzystasz z danej przez Jezusa możliwości. Koniecznie zapoznaj się z KKK, bo te wywody są strasznie dziwne, bardzo dalekie od wiary chrześcijańskiej.
Tadeusz2019.09.18 21:57
To jest bardziej skąplikowane niż się nam wydaje. Sądzę, że Jezus poprzez oddanie siebie na krzyżu ratuje dusze, które są uwięzione na ziemi, ale spełniają kryteria powrotu do Boga. Wystarczy zobaczyć mitologię egipską i się już rozumie co się dzieje z duszą, która jest cięższa niż piórko na wadze, a jak się nie nadaje to jest krokodyl, który chętnie skonumuje taką duszę.
Tadeusz2019.09.18 22:00
Jestem przekonany, że Jezus nie powstał ze stosunku seksulanego, ale z boskiej kreacji. Wiem, że ciężko to zrozumieć, gdyż kiedyś się nad tym zastanawiałem, ale dzisiaj jestem praktycznie pewien, że tak własnie było i jest prawdziwmy dzieckiem Boga poczęty z prawdziwej boskiej miłości.
Hak Ci w smark2019.09.18 15:35
Ja tam mam w piekle cały apartament.
JS2019.09.18 17:39
Nawet nie myśl, że tam można żyć podobnie jak tu! Za mało wiesz jak tam jest, poszukaj, dowiedz się i rozważ czy na pewno chcesz tam być na wieczność. Jeżeli nie kochasz, nienawidzisz dobra, uwielbiasz własny ból i cierpienie, uwielbiasz być niewolnikiem, nie lubisz światła, przyjemnych zapachów, pięknych widoków itp. to znaczy że jesteś w przedsionku piekła. Dopóki żyjesz masz szanse na zmianę tego w co na wieczność wejdziesz. Niebo jest za darmo, trzeba tylko uwierzyć w Tego, Kto je stworzył i jest jedynym Zbawicielem od złego, w Jezusa. Pozdr.
Hak Ci w smark2019.09.18 18:55
Im dalej mentalności okołofrondowej tym lepiej. Nawet jeżeli jest to kocioł ze smołą.
anonim2019.09.18 19:01
To ciekawe po co tu jesteś, trochę to dziwne Haku .
Hak Ci w smark2019.09.18 22:26
Pośmiać się z Was jest fajnie ale spędzić wieczność już niekoniecznie.
JS2019.09.18 19:14
To bardzo smutne co piszesz. Nie wiesz co tracisz. Na zawsze. Boże zlituj się nad duszą tej osoby. Pozdr.
JS2019.09.18 21:57
Haku obejrzyj film Egzorcyzmy Anneliese Michel. Jest po Polsku. Pozdr.
Hak Ci w smark2019.09.18 22:27
Widziałam, takie 6,5/10 Przykro mi KK nie zasłużył sobie na moją duszę ale dziękuje za dobre słowo.
Krystyna2019.09.18 18:34
Biedny "Haku...! Aż się zdziwisz, jak zobaczysz ten swój apartament, jak będziesz w ogniu w Kotle ze smołą !
Hak Ci w smark2019.09.18 18:57
Dobrze Krysia że Ty pewnie 9 piątków zrobiłaś i do nieba wejdziesz bez kolejki.
Wiktoria2019.09.18 19:24
Hak, nie w smak ! Jeżeli wiesz, że jest takie Nabożeństwo, to co się zastanawiasz? Ty możesz też być bez kolejki, chcesz się tam piec ? POmyśl! Ja też obeszłam 9 Pierwszych Piątków Miesiąca i to nie raz ! Żadna to ujma, a wręcz odwrotnie. Nie ma co się śmiać, jak masz taką broń.
Hak Ci w smark2019.09.18 22:25
Raz zrobiłam prawie siedem. Prawie bo już przysypiałam na mszy to się chyba za połowę liczy XD. Kurde nawet spowiadałam się co miesiąc jak pani katechetka radziła. Jak już nabierze się dystansu i zobaczy jak to wygląda bez tej religijnej otoczki to człowieka szlag trafia, że się dał się tyle lat w konia robić.
Jarek2019.09.18 19:36
@ Krystyna Na jakim etapie edukacji się zatrzymałaś? skąd ten kocioł ze smołą? Ale mnie rozbawiłaś. Jedynie, co Ci tłumaczy, to to, że jesteś katechetką w przedszkolu i się zapomniałaś.
Krystyna2019.09.18 19:51
OJ, jAREK, Widzę, że wiele rzeczy nie wiesz! Ja użyłam skrótu myślowego ! Poczytaj, w piekle jest olbrzymie morze ognia i siarki ! To nie przedszkole, to prawda !
Jarek2019.09.18 20:01
Oj oczywiście masz dar nadprzyrodzony i wiesz co wiem, a czego nie wiem. Mam niezły ubaw i tyle. A wbrew pozorom trochę wiedzy religijnej posiadam, ale masz wolną wolę i wykorzystałaś do osądzenia mnie. A jest napisane: "Nie sądźcie, abyście nie byli sądzeni. Bo takim sądem, jakim sądzicie, i was osądzą; i taką miarą, jaką wy mierzycie, wam odmierzą." Mt. 7
Jarek2019.09.18 20:09
@ Krystyna Odnośnie Twojego kotła ze smołą: 553 rok – Sobór Konstantynopoliański II ogłasza dogmat istnienia piekła i kary wiecznej Karą dla Adama i Ewy za nieposłuszeństwo wobec woli Boga, było wygnanie z Raju i odczuwanie cierpienia, trudu i doświadczanie chorób. Wyjaśnij mi dlaczego Bóg ich nie unicestwił i nie stworzył idealnych, niegrzeszących? Potem były: Sodoma i Gomora, wielki Potop, Wieża Babel Naprawdę masz przedszkolne pojęcie piekła. Piekłem może być np. brak możliwości oglądania oblicza Boga w Raju. Siarka - u Sienkiewicza była siarka. Odnośnie osądów innych napisałem Ci poniżej
Tadeusz2019.09.18 21:52
Jestem przekonany, że piekło istnieje i nikt nie jest wstanie pomóc duszy w piekle idzie na wieczną tułaczkę, aż w końcu się rozładuje lub zostanie skonsumowana. Na nic się nie zda płacz w czeluściach piekielnych, gdyż w piekle są głodne istoty i tam trzeba przecież coś jeść, a ulubiony pokarm to ludzkie mózgi i zawarta tam energia i mądrość. Te istoty wyglądają dosyć interesująco mają martwe oczy są pozbawione duszy naprawdę jest to paskudne miejsce i nikt nie powinien marzyć, aby mieć w tym miejski apartament, gdyż życzenia się spełniają. Jeśli to jest przedsionek piekła, gdzie byłem to nie chcę wiedzieć, jak jest w piekle, gdyż mi już wystarczyło bycie w przedsionku. Istoty tam mieszkające będą was straszyć i nękać na każdym kroku i nie będziecie wstanie tam wytrzymać i sami się unicestwicie, zanim oni się za was zabiorą. Te byty nie posiadają uczuć i cieszą ich zabawy i sprawianie wam bólu i strachu. Będziecie wściekli na swoich partnerów, dzieci i inne osoby za to, że was zwiedli, a tak naprawdę będziecie wściekli na siebie. Że pomimo sumienia zdaliście się zwieść i posłuchaliście żony, męża itd… zamiast posłuchać własnej intuicji i rozumu to potrafi boleć. Czasem bycie w złych związku przynosi katastroficzne skutki na duszy, gdyż wikła was w różne dziwactwa i zamiast do Boga kierować swoją uwagę to zajmujecie się głupotami. Osoba kochająca Boga i Jezusa będzie chciała być tylko z Bogiem nic więcej nie będzie potrzebować do życia to jest miłość absolutna. Zawsze wierzyłem w Boga, ale moja miłość nie była taka jaka powinna. Bardzo chciałbym wam pokazać co to jest i jak się odczuwa choć przez 10 sekund od razu byście nie mieli wątpliwości i zaczęlibyście płakać krokodylimi łzami. Wasz świat stałby się już tylko dramatem bez tego uczucia wydmuszką. Niestety przez swoją głupotę znów jestem umarły i tęsknie za tym stanem. Dla mnie życiu właściwie się skończyło po takim doświadczeniu, gdyż nie wiem jak wrócić do łask Boga , gdyż nie jest to proces prosty i każdy ma inną drogę do Boga. Nie mam uniwersalnej recepty, gdyż droga jest wąska nie tak jak do piekieł. Wiec zacznijcie się interesować ważnymi rzeczami zanim będzie za późno, gdyż o 2 lub 3 w nocy możecie zostać zabrani i nie będzie już powrotu do waszych rodzin i światów. Pozostanie ból i tęsknota w sercu. Bóg jest miłością, więc nie traktujcie tego tekstu jako formę siania strachu, ale bardziej jako uświadomienie, że w każdej chwili możecie zostać przeniesieni do takiego niesympatycznego miejsca, gdyż mało osób raczej trafia do nieba z racji uwikłań i poczucia nie zakończenia życia we właściwy sposób.
Jarek2019.09.18 22:52
@ Tadeusz, To był komentarz do Krystyny, ale skoro czujesz się też Krystyną, no to trudno. Rozumiem, że byłeś i widziałeś piekło z bliska - stąd tyle opisu. Rozumiem też, że Ty czujesz się na tyle pewnie, że choćbyś dziś musiał odejść z tego świata, to idziesz prosto do Nieba. Czy tak?
Majka2019.09.19 19:37
Jarek, widzę że nie rozumiesz, albo UDAJESZ! Pan Bóg stworzył dobro, nie zło! Dał jednak ludziom wolną wolę ! Jedni postępują dobrze, inni bardzo grzeszą ! Każdy zasługuje sobie wg tego jak postepuje ! "..... PAN BÓG NIE RYCHLIWY, ALE SPRAWIEDLIWY "! Czeka na nawrócenie, a potem , niestety karze, jeżeli nadal grzeszą ludzie !
violencja2019.09.18 22:57
Proszę , nie mów tak.Tam jest bardzo ciemno i cały czas mrok , bez światła , i bardzo żle,tam nie ma miłości i nadziei , tam jest sam ból i szkaradności. Żyjesz tutaj i na pewno przeżyłaś trudne chwile , tak jak każdy z nas, a tam jest wielokrotnie gorzej niż podczas naszych cierpień tutaj .Nie ma tam apartamentów, nie rzucaj słów na wiatr Siostro.
anonim2019.09.18 15:25
A Jezus poszedł nam przygotować miejsce w niebie
anonim2019.09.18 15:42
I sie zgadza ,ale nie wszyscy tam trafia ,bo niektorzy wybieraja sami pieklo .
Jarek2019.09.18 16:15
Anonymusy Kim Wy jesteście, że tak przejmujecie się bliźnimi. Przecież każdy człowiek będzie odpowiadał sam przed Bogiem za swój dorobek. Wy za mój nie będziecie - więc o co ten larum?
Wiktoria2019.09.18 19:36
Jarek , Napisane jest: " błądzących upominać...."!
Jarek2019.09.18 19:57
I co upominasz? A jakich wzorców używasz, do upominania? Czy aby jesteś pewna, że one są słuszne? Ja np. nie odważyłbym się używać wzorców Jędraszewskiego do upominania innych. Czujesz się odpowiedzialna za moje zbawienie?
Jarek2019.09.18 15:18
No nie!! Jędraszewskiego aniołowie zaniosą do nieba bram - i przed bramą zostawią; Kaczor - będzie negocjował ze Św. Piotrem; Bratanica Kaczora - może się wstawi za nią Maria Magdalena. Prezydentowi Dudzie - może wybaczą kłamstwa wyborcze dla frankowiczów, bo za pokutę klęka nawet przed dużym grillem myśląc, że to kapliczka. Krysia Pawłowicz - zostanie wzięta to nieba - jako zawsze dziewica. Uprzedzając wpisy - ja spodziewam się piekła, ale ma nadzieję, że skoro zbawienie jest łaską (jedno z głównych prawd wiary), to może Bóg mnie nią obdarzy. Taką nadzieją żyje.
stan2019.09.18 17:56
Zapominasz, że o tę łaskę trzeba prosić, a także o tym, że Bóg jest nie tylko miłosierny, ale i sprawiedliwy. Miłosierdzie obejmuje nas tu na ziemi, za naszego życia. Każdy ma szansę nawrócenia się, tylko nie wiadomo, czy zdąży z tej szansy skorzystać, nie wiadomo kto le ma czasu na tym świecie. Odchodzą nie tylko starzy, ale i dzieci, osoby młode. Prawdziwą sprawiedliwością jest śmierć - dotyka biednych i bogatych, wierzących i niewierzących w jednakowym stopniu. Po niej pozostaje Sąd Ostateczny, czyli sprawiedliwość Boża i każdy otrzyma wg tego na co zasłużył za życia. To masoneria wprowadza ludzi w ogłupienie (mówiąc o miłosierdziu bez granic., o tym, że powinnością Boga jest nas zbawiać, że Jezus umarł za wszystkich, więc wszyscy będziemy zbawieni, nawet szatan) i to jest właśnie podstęp szatana! Najbardziej się cieszy, gdy myślimy, że go nie ma lub gdy liczymy na nieskończone Miłosierdzie Boże po śmierci. Z każdego czynu, słowa, myśli będziemy zdawali sobie jasno sprawę, we właściwym świetle. Dlatego warto żyć uczciwie, zgodnie z Bożymi przykazaniami i z każdego upadku szybko powstawać.
darek2019.09.18 19:23
Gdyby po śmierci każdy dostawał to na co zasłużył, to raczej kiepsko to widzę dla 99% ludzi. Wiara w nieskończone miłosierdzie nie jest błędem, ale wiara w miłosierdzie i brak chęci poprawy już tak. Jedno pełne ufności zwrócenie się do Jezusa rozwiązuje (przecież) wszystkie problemy i zmazuje grzechy.
stan2019.09.18 21:10
Oczywiście, masz rację. Może to źle ująłem. My sami, bez Łaski Bożej nie mamy żadnych zasług. Chodzi moi o pojednanie z Panem Bogiem - za życia, co nie wyklucza, że zanim wejdzie się do wiecznej szczęśliwości, trzeba będzie się oczyścić z każdej zmazy grzechowej.
Jarek2019.09.18 19:32
@ stan, darek Ci trafnie odpowiedział. Jeśli uważasz, że zasłużysz sobie na zbawienie - sorry nie skomentuję tego. Użyłem sarkazmu celowo, aby sprawdzić, czy odezwie się jakiś klecha. Przepraszam piszę klecha, bo takie mam mniemanie o obecnych urzędasach KK. Byłem kiedyś bardzo gorliwy, ale obecnie nie potrafię się utożsamiać np. gościem, którego wymieniłem na pierwszym miejscu. Nie próbuj mnie nawracać - wrócę do KK, jeśli usłyszę szczere "mea culpa" i spełnienie przez KK piątego warunku dobrej spowiedzi w stosunku do pokrzywdzonych przez pedofilów.
Jarek2019.09.18 19:50
Co uraziłem pedofila? I dlatego łapka w dół?
anonim2019.09.23 8:45
błędne myślenie... nie Wszyscy są tacy sami; Ty jesteś inny niż "druga osoba" w Twoim wieku, z Twoim wykształceniem, zawodem itd... Tak samo jest z Księżmi, czy też jak ich nazywasz ,z KLECHAMI. Ja zmieniłam parafię i teraz nie irytuję się podczas mszy św. mogę w pełni poświęcić swą uwagę BODU, modlitwie, medytacji... Trzeba tylko chcieć :) Niech siła i wytrwałość będzie z Tobą
Stanislaw2019.09.18 15:06
Teolog tak o piekle nie powie. Nie utożsamia piekła z miejscem, nadto przygotowanym miejscem! Pieklo to raczej stan wiecznego życia bez Boga, ze wszystkimi tego konsekwencjami! Nie jest ono już "przygotowane". Może być tylko przez "klientów" wybrane!
acb2019.09.18 15:57
Niebo to też przede wszystkim stan a Pan Jezus mówił: "oto idę przygotować wam miejsce". Był kiepskim teologiem, czy jak?
Stanislaw2019.09.18 20:31
Nadto Jezus wstąpił w górę, wzniósł się ponad obłoki... Biedaku, nie wiesz, że Ewangelia (autorzy/redaktorzy Ewangelii) mówi językiem swojego czasu i swoich ludzi?
JS2019.09.18 17:33
Piekło jest miejscem, przestrzenią jakkolwiek to nazwiemy ale jest. To odosobnienie, miejsce sami sobie oni zgotowali a Bóg nawet nie pomyślał o nim dla tych istot, które zbuntowały się przeciwko Niemu. Wiemy to od pewnego włoskiego egzorcysty. Udzielił im tego miejsca w taki miejscu aby nie mogli przedostać się do NIEBA i ponownie niepokoić, atakować jego mieszkańców. Ten "stan" dusz piekielnych to jest walka, przemoc, przymus, ból, palący, nienawiść, wściekłość rozpalone do czerwoności, że stracili Przewspaniały świat i Miłość Bożą i że ten stan nigdy się nie zmieni. Króluj nam Chryste Pozdr.
Stanislaw2019.09.18 20:34
Mówisz językiem życia. Wolno. Ale czowiekowi oczytanemu w tekstach biblijnych i w teologii wypada mysleć trochę głębiej!
JS2019.09.18 20:56
Nie jestem oczytany w Biblii ani nie czytałem myśli teologicznej. Człowiek na ziemi nie jest po to by zgłębiać wiedzę ale słuchać Boga w Osobie Jezusa. Tu i tylko tu jest zbawienie i powrót do Niebieskiej Ojczyzny.Nie wiedz,a nie wszelkie umiejętności czy skarby ale MIŁOŚĆ największa jest. Niestety ja także mam trudności w okazywaniu miłości innym. Pozdr.
Stanislaw2019.09.19 8:27
Liczba głosów w dół świadczy o zaniżonych potrzebach rozumienia wiary w środowisku znachorskim
anonim2019.09.18 15:03
On na pewno
Onegdaj2019.09.18 15:02
Każda religia ma swoja zaświaty. Które są prawdziwe?
Tomasz2019.09.18 15:16
Żadna religia, poza katolicyzmem nie ma żadnych zaświatów. Rozumiem, że te "zaświaty" to niebo i piekło. One są tylko w katolicyzmie. Jeden jest Bóg. To jest Jezus w Trójcy Jedyny. Kto ma uszy niechaj słucha....
Gnostyk2019.09.18 16:01
Co za bzdury tu wymyślasz! Koncepcja nieba i piekła istniała tysiące lat przed katolicyzmem (chrześcijaństwem) i przyszła do chrześcijaństwa za pośrednictwem wczesnego Judaizmu z Zaratusztrianizmu. Jest to koncepcja nienowa I na dodatek dośc szeroko rozpowszechniona.
Monika K.2019.09.18 18:53
Co to jest Zaratusztrianizm?? To twoje wyznanie?
Gnostyk2019.09.18 20:02
Moje czemu ? Nigdy nie słyszałas o najstarszej religii monoteistycznej na świecie ? Pogogluj sobie. Czemu ja mam tłumaczyć ?
JS2019.09.18 20:13
O tym, że istnieje życie po życiu ale już nie w ciele tylko w innej formie duchowej, wiedzą demony i od początku świata o tym mówią, dają sygnały że ono jest. Dopiero gdy Jezus przyszedł wyjaśnił wszystko, nikt nie miał takiej mocy jak On a i tak bardzo, bardzo skromnie się nią posługiwał, bo tu nie chodziło o efekty specjalne dzięki którymi przyciągnąłby do Siebie wyznawców. Jeżeli człowiek nie zmieni swojego serca to nawet sam Bóg tego nie zmieni. Mamy nieśmiertelną cząstkę Boga. Bóg podzielił się z nami Swoim istnieniem i nie może, a raczej nie chce zneutralizować żadnej duszy. To jest Jego Wola. On może uczynić ze swoim dziełem co zechce ale jest Bogiem odpowiedzialnym za swoje stworzenie i ratuje je, nawet gdy my tego nie za bardzo chcemy. On wie kto chce przywłaszczyć nasze dusze. Pozdr.
A skąd to wszystko wiesz?2019.10.13 12:41
rozmawiałeś z panem buczkiem?