Gigantyczna afera pedofilska w Niemczech - zdjęcie
12.11.19, 10:40Fot. via Pixabay, CC 0

Gigantyczna afera pedofilska w Niemczech

141

Szokujące doniesienia na temat afery pedofilskiej w Niemczech. Jak informuje w swoim serwisie „Deutsche Welle”: „Przypadek szerzenia pornografii dziecięcej w Bergisch Gladbach pod Kolonią zatacza coraz większe kręgi”.

Czytamy, że duża grupa mężczyzn wykorzystywała seksualnie w Bergisch Gladbach swoje dzieci lub dzieci partnerów i robiła sobie przy tym zdjęcia oraz filmy wideo, dzieląc się materiałami z odbiorcami na specjalnych grupach czatu.

Do tej pory służbom udało się ująć siedmiu podejrzanych. W trakcie rewizji w Bergisch Gladbach wielkie ilości materiału dowodowego zabezpieczono w mieszkaniu 42-letniego ojca. Smartfon mężczyzny pozwolił znaleźć wskazówki na temat pozostałych sprawców.

Rzecznik kolońskiej policji Uwe Jacob powiedział w trakcie konferencji prasowej

Do jak perfidnych w szczegółach czynów doszło, dowodzą zebrane przez nas materiały dowodowe”.

Znaleziono między innymi gadżety oraz akcesoria erotyczne, także do krępowania czy listy miłosne pisane ręką dzieci.

Według prokuratury przynajmniej dwóch mężczyzn w trakcie nadużyć seksualnych wymieniło się swoimi dziećmi. Ofiarą nadużyć padło około 12 dzieci z Nadrenii Północnej-Westfalii oraz jedno z Hestii. Najmłodsze z nich nie ma nawet roku, najstarsze zaś 11 lat.

Większość z nich była wykorzystywana przez własnych ojców lub ojczymów. Zdaniem grupy dochodzeniowej ofiar może być dużo więcej”

- pisze „DW”.

Łącznie udało się zabezpieczyć ponad 10 tys. gigabajtów materiałów dowodowych. Aż 250 funkcjonariuszy w systemie zmianowym zajmuje się ich analizą. Konieczne było otwarcie specjalnej placówki wsparcia dla osób zajmujących się dowodami w sprawie.

dam/dw.com/pl,Fronda.pl

Komentarze (141):

igor2019.11.12 19:39
powinno się ich rozstrzelać!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ojciec z-ca dyr 2019.11.12 19:39
Pedofilów należy bezwzględnie, przykładnie karać. Kary za pedofile mają być dotkliwe i bardzo surowe, z kastracja włącznie. A dzieci powinniśmy uczyć jak najdłużej żyć w niewinności i czystości, bo to warunek ich dalszego normalnego życia. Nie otwierajmy na oścież drzwi do źle pojmowanej sfery dorosłości, bo ludzkie życie to nie tylko rżniecie się z kim i gdzie popadnie, to przyjdzie z czasem, jak u każdego normalnego człowieka. Dawniej nie było gwałtów dzieci na dzieciach, nie było tyle zepsucia i traktowania drugiego człowieka jako przedmiot do zaspakajanie swych zwierzęcych żądz. Dawniej, jak sobie pamiętam, żeby oglądnąć porno, trzeba było iść do wypożyczalni video i pożyczyć jakiś "wyciskacz łez" na nazwisko. Dzis każdy gówniarz (teoretycznie anonimowo) ma filmy porno w telefonie i to takie, że starsi ludzie byliby po ich obejrzeniu zawstydzeni. Powinien być całkowity zakaz pornografii, kto dorosły chce to oglądać, niech z imienia nazwiska wykupi dostęp, a gówniarze niech się uczą, czytają książki, rozwijają się jak Pan Bóg przykazał a nie czerpią swej wiedzy seksualnej od dewiantów z obciętymi jajcami lub degeneratów z porno biznesu. My mamy z naszymi dziećmi deal, my je wychowujemy, żeby nas na starość utrzymywały. Jak je nauczymy myśleć tylko o 'wkładaniu i wyciąganiu', to nie tylko sami skarzemy się na unicestwienie (owe dzieci penalizują kiedyś eutanazje) ale na zagładę skarzemy także je same, bo będą bezmyślnymi uzależnionymi od seksu robotami nie ludźmi, z których można ulepić wszystko, pod warunkiem że dostarczy się im dziennej dawki perwersyjnych seksualnych doznań - endorfin
Gryfita2019.11.12 15:55
Niemcy - kraj swingresów. Skoro można wymieniać się partnerami, można i dzieciami. Ciekawe jaki wpływ na to zbozcenie ma przymusowa seksedukacja od najmłodszych lat życia?
Sebastian Lorenc2019.11.12 16:02
Edukacja seksualna w Niemczech jest przedmiotem nieobowiązkowym i tylko i wyłącznie dla dzieci powyżej 14 roku życia. Obecna jest w szkołach od 1968 roku. Obowiązkowa jest tylko w Irlandii i to dopiero na poziomie szkoły średniej. Może warto coś poczytać, zanim się napisze komentarz?
Gryfita2019.11.12 16:11
Edukacja seksualna od przedszkola jest obowiązkowa także w Niemczech. Maluchy za naszą zachodnią granicą w przedszkolu uczą się m.in. anatomii. https://gloswielkopolski.pl/seksedukacja-w-europie-zobacz-jak-wyglada-to-u-naszych-zachodnich-sasiadow-kontrowersyjny-raport/ar/912697
Sebastian Lorenc2019.11.12 16:27
Wiesz, zależy co Cię gorszy. Bo w Niemczech w przedszkolach dzieci uczą się rozpoznawać symbole/znaczki na publicznych toaletach, żeby wiedzieć do której pójść. Porozmawiaj z kimś kto ma tam dzieci w przedszkolu. Mnóstwo Polaków ma. I jakoś nikt nie opowiada takich niesamowitych historii, o jakich fantazjujecie. A prawdziwa seksedukacja jest dla młodzieży i nieobowiązkowa.
Gryfita2019.11.12 16:45
Nie wiem czego dokładnie nauczają w Niemczech. Wiem za to, że w Bostnonie udało im się doprowadzić do sytuacji, gdzie 1/4 młodzieży ok. 20 roku życia deklaruje się jako geje, lesby albo transseksualiści. To prawdziwy sukces, jestem pod wrażeniem co można zrobić z dzieci, byle postępować podstępnie i metodycznie.
anonim2019.11.12 23:45
Dane, Złotko, dej mnie dane!
Gryfita2019.11.13 1:18
A jak dam to co? Odszczekasz swoje lewactwo? Nie? Pies z tobą tańcował.
anonim2019.11.13 18:38
To je przeczytam, jezu.
leszczyna2019.11.12 17:25
Edukacja seksualna nieobowiązkowa w Niemczech? To wbrew standardom WHO. A to? Niemcy: więzienie za odmowę posyłania dzieci na kurs ... www.bibula.com/?p=16593 Gender a seksualizacja dzieci w Niemczech na konkretnych ... blogpublika.com/2016/09/25/gender-a-seksualizacja-dzieci-w-niemczech-na-konkretnych... Niemcy: lekcje wychowania seksualnego obowiązkowe i ... https://www.dw.com/pl/niemcy-lekcje-wychowania... Będziemy powielać niemiecki model wychowania seksualnego ... https://fakty.interia.pl/swiat/news-bedziemy-powielac-niemiecki-model-wychowania... To wszystko nieprawda?
Sebastian Lorenc2019.11.12 17:37
O tych baptystach odpowiedziałam Tobie tam, wyżej.
leszczyna2019.11.12 20:04
Tak, czytałam, dziękuję. Ale mi chodzi też o resztę. WHO chce edukacji obowiązkowej, a w Niemczech jak kto chce? To nieprzekonujące. Inne materiały niż ten o baptystach pokazują, że seksedukacja jest obowiązkowa i wyłamanie się z tego grozi konsekwencjami. Zresztą przykład baptystów pokazał, że za edukację domową, która jest nielegalna, nie było kar, a za odmowę edukacji seksualnej były jak najbardziej.
Gryfita2019.11.12 17:42
Jeśli szkoła organizuje zajęcia z pedofilem albo transseksualistą, to małe znaczenie ma fakt, że pójdą na te zajęcia dzieci których rodzice wyrażą świadoma zgodę. Zagrożone są i tak wszystkie. Wszystkie są poddane praniu mózgu i wszystkie są pouczane, że obecność pedofila i fakt że on coś mówi dzieciom jest okej. Nie ma najmniejszego znaczenia mechanika docierania i deformowania umysłów najmłodszych Liczy się skutek - ponad 20% młodzieży określającej się jako LGBT w Nowym Jorku. 25% w Bostonie. To jest zmasakrowanie i okaleczenie młodego pokolenia. Winne nie są anonimowe krasnoludki, tylko konkretne osoby znane z imienia i nazwiska. To jest zbrodnia przekraczająca dokonania nazistów w generalnej guberni.
anonim2019.11.13 18:48
Ty wiesz, że to, że więcej osób identyfikuje się jako LGBT nie jest spowodowane tym, że ktoś ich przerobił, tylko dlatego, że są świadomi i nie boją się przyznawać? Młodzież coraz mniej boi się mówić o swojej seksualności, szczególnie w tak dużych i otwartych miastach jak Boston czy NY.
leszczyna2019.11.14 0:12
Czy jakaś populacja osób dorosłych jest LGBT w ponad 20%? "Polska z wynikiem 4,9% plasuje się poniżej średniej ze wszystkich krajów {tj. 9 krajów Europy}, która wynosi 5,9%. Najwyższy odsetek osób homoseksualnych odnotowano w Niemczech (7,4%), a najniższy na Węgrzech (1,5%). Ankietowani odpowiadali na pytanie: "Czy identyfikujesz się jako lesbijka, gej, osoba biseksualna lub transpłciowa?", a twierdzącą odpowiedź należało doprecyzować. Ze szczegółowych danych dotyczących Polski wynika, że przynależność do środowiska LGBT deklaruje 5,5% mężczyzn i 4,3% kobiet. Jak podaje "Rzeczpospolita", największy odsetek to osoby w przedziale wiekowym od 14 do 29 lat (10,5%). Więcej: https://www.chillizet.pl/News/Policzono-ile-osob-homoseksualnych-zyje-w-Polsce-Okazalo-sie-ze-mniej-niz-wynosi-srednia-europejska-2895" Jak widać, najwięcej LGBT to przedział wiekowy 14-29 lat. Czyli im starsi ludzie, powyżej 30 lat, to ubywa tych "nieheteronormatywnych". Zmieniają orientację czy ci młodzi są pod wpływem seksedukacji medialnej?
Daniel Cohn Bendit z Zielonych to pedofil 2019.11.12 15:49
Strach sobie nawet wyobrazić, co przeżywały te biedne dzieci.... K**wa mać, takich zboczeńców należy kastrować publicznie na rynku miasta, nie ważne czy to 'ksiądz', polityk, prawnik, celebryta czy reżyser filmowy. Ukrywanie tych zboczeńców jest współsprawstwem, ale dotąd tak będzie, dopóty do szajk pedofilów będą należeć politycy, sędziowie i ludzi z pierwszych stron gazet, tak jak to było choćby Belgi z obrzydliwą sprawą Marca Dutrox, gdzie jak zwykle było wg zasady "kowal ukradł - cygana powieszono". A dowody, zeznania i świadectwa skrzywdzonych dzieci z końca lat dziewięćdziesiątych XX wieku, wskazują że zboki ze szczytów władzy dalej mają się tam dobrze i po przeobrażeniu dalej dają upust swym patologicznie chorym i złym chuciom
Ordon2019.11.12 14:19
Piotrus Nowak obywatel bezrobotny, moralista, jurista i kto wie czy nie pederasta. Wszystkie statystyki swiata sa zgodne, ze olbrzymia wiekszosc pedofili jest "dokonnywana" w rodzinach. To co sie dzialo w KK to wrecz znikoma ilosc w porownaniu np. z nauczycielami i ich pedofilia - meska i zenska. Ale przypadek Potrusia Nowaka i jemu podobnych jest w psychiatrii i psychologii szeroko opisywany i latwo rozpoznawalny. Piotrus Nowak i jemu podobni byli w dziecinstwie "sadzani na kolana wujka Aloszy" i dotykani tu i owdzie. I Piotrusiowi Nowakowi to sprawialo przyjemnosc. Pozniej probowal byc ministrantem i sie "podotykac" z popem, ale ten go pogonil z cerkwii. I dzisiaj Piotrus Nowak jest na lekarstwach psychotropowych, siedzi w domu i na blogach. Tak Piotrus zazylem swoja codzienna dawke "lekow" - bylem w Starbucksie na "latte".
2019.11.12 14:33
:) Lubię cię! Taki jesteś pocieszny. :D
observer19202019.11.12 14:48
Faktycznie: zabawny idiota.
Ordon2019.11.12 15:00
chcialys mnie w d ... pocalowac? Piotrus pierwszy, observer drugi
2019.11.12 15:24
Ja nie chcę! Fuj! Musisz szukać gdzie indziej. Łee! Dziwak z ciebie. Spróbuj może komuś zapłacić. Może jakiś desperat się zgodzi? Spróbuj na Nowogrodzkiej, tam się tacy kręcą ;)
Sebastian Lorenc2019.11.12 15:42
Wow, chodzisz na kawę do Starbucksa. Jeeej, jak nam wszystkim zaimponowałeś, prawie tak samo,jak wtedy,kiedy popisujesz się mierną znajomością języka angielskiego.
Sebix2019.11.12 13:12
Biedne dzieci.
2019.11.12 13:00
Wy jesteście kato-taliby yebnięci w te puste łby? Z czego wy się cieszycie? Jaracie się krzywdą dzieci, bo to było w Niemczech? Patologiczne debile. Ciekawe ile takich niewykrytych afer jest w Polsce? Co za kato-pisie dno... Aż żal czytać. :(
Sebix2019.11.12 13:16
Nikt się nie jara ani nie cieszy.... Z jakiego komentarza Pan to wyczytał? PS. To że dzieci zostały skrzywdzone to chyba oczywiste.
observer19202019.11.12 14:46
Naprawdę «nie»?
Olo2019.11.12 15:29
Też głupa palisz , czy tak już masz!
Piotr Nowak2019.11.12 15:45
Mam nierówno pod sufitem, nawet moje rodzeństwo o mnie tak mówi :((
Formularz zawiera madrosc.2019.11.12 16:17
Weź lupę i rusz w Polskę w poszukiwaniu afer. Nie czytaj Frondy bo meritum i tak nie zrozumiesz. J e bnij piwko i w Polskę.
Tom.2019.11.12 12:46
Sekielski ! Tylko nie mów nikomu.
Eskimo2019.11.12 21:47
Szczególnie swojemu rebe
anonim2019.11.12 12:38
Pewnie to wierzchołek góry lodowej pedofilii. W Niemczech przynajmniej ich złapali w Polsce pewnie by tak fajnie nie było i dzieci by były nadal wykorzystywane przez ojca/ wujka/ dziadka/ księdza. I jak tu później być przeciw edukacji seksualnej na, której min. dziecko powinno się uczyć jak reagować na takie zachowanie ze strony dorosłego człowieka.
Gryfita2019.11.12 15:48
Jedyna "wiedzą" jaka dziecko wynosi z zajęć seksedukacji jest to, że może wyrazić świadomą zgodę na seks pedofilowi.
anonim2019.11.12 23:53
Może też wiedzieć, że wujek nie ma prawa wciskać ręki pod spódniczkę.
trzeźwo myślący2019.11.12 12:29
Jakoś cicho tu. Gdzie się podziali tęczowi tu komentujący i zarzucający pedofilię księżom? Może już się przekonali, że ulegli tęczowemu kłamstwu? Oby im Bóg dał łaskę zrozumienia i odróżniania dobra od zła sianego przez lewactwo.
Polak Ateista Dumny Gej2019.11.12 12:34
Co ma piernik go wiatraka? Pedofila klechów jest najbardziej na widelcu, ponieważ jako jedyna jest pod systemową ochroną instytucji kościoła. W żadnym innym zawodzie pedofile nie mają ochrony. Tylko w kościele, więc się ogarnij i zamiast prosić swojego bożka o laskę, yebnij się łbem o ścianę. Będzie więcej pożytku może wytrzeźwiejesz.
Przeciw kretynom2019.11.12 16:29
A teraz wyjmij sobie korek z dvpy, może krew dojdzie do mózgu. odczekaj 10 minut i spróbuj pomyśleć nad tym, co napisałeś, głąbie.
Polak Ateista Dumny Gej2019.11.12 18:36
kretyn nie zrozumiał? to przeczytaj jeszcze raz i raz i raz za 10x może trafi do zakutego łba
Gryfita2019.11.12 12:24
Lewactwo jak zwykle zacznie wmawiać, że seksedukacji za mało. Są jak pijak, który leczy kaca klinem. Więcej pedofilii? No to więcej seksedukacji. jeszcze więcej pedofilii? no to jeszcze więcej seksedukacji aż pacjent zdechnie
Polak Ateista Dumny Gej2019.11.12 12:31
Oczywiście, że za mało seksedukacji. Jej brak to młyn na ideologię katolskiego prawactwa oraz spełnienie mokrego snu każdego klero-pedofila w szkole na tzw. lekcjach religii. Mądrze rozumienia edukacja seksualna jest bardzo potrzebna i jak pokazują statystyki niezbędna w zapewnianiu dzieciom ochrony przed zakusami pedofilów.
Gryfita2019.11.12 12:35
Czy ktoś tu jeszcze upiera się przy braku związku pederastii z pedofilia?
Dam2019.11.12 12:39
No niektórzy wciąż kłamliwie mówią, że taki istnieje. A wszystkie badania, które temu przeczą są oczywiście spiskiem. A brak dowodów na taki związek jest najlepszym dowodem.
Gryfita2019.11.12 12:41
Wszystkie badania potwierdzają istnienie bardzo silnego związku. Nie ma ani jednego badania które by temu zaprzeczało.
Dam2019.11.12 13:12
Masz i przeproś za kłamstwa, a potem do spowiedzi. Wyniki badań są jednoznaczne orientacja seksualna (bi-, homo-, hetero-) nie ma nic wspólnego z molestowaniem. Skłonności pedofilskie występują u niewielkiego odsetka ludzi niezależnie od orientacji. Ani homo-, ani heteroseksualiści nie są grupą, która byłaby bardziej narażona na wystąpienie tego zaburzenia. http//wiez.com.pl/2018/10/17/wykorzystywanie-seksualne-dzieci-a-orientacja-seksualna-trzy-mity/
Dam2019.11.12 13:12
Artykuł No, homosexuality is not a risk factor for the sexual abuse of children While it may be understandable that some believe this, it is simply not true. You really have to know something about the psychopathology of sex offenders and pedophiles to understand this issue more clearly. No one would suggest banning heterosexual men from the priesthood if the majority of clergy abuse victims were young girls. That would seem absurd. This is because many see heterosexuality as normal and controllable while believing that homosexuality is abnormal, dysfunctional and a psychiatric illness. As such, it is often falsely believed that men with homosexual orientations cannot be trusted around male children and that their sexual impulse control is poor. But the research data on this topic makes clear that sexual orientation alone is not a risk factor for pedophilia or for committing sexual crimes against children or teens or anyone. Sexual orientation by itself is irrelevant to child sexual abuse behavior or risks. A study from the John Jay College of Criminal Justice in 2011 informs us that most of the clergy sexual offenders were situational generalists or men who simply abused victims to whom they had access and with whom they had the opportunity to develop trust. In the Catholic Church, these individuals tended to be boys. If Father wanted to have private time with an altar boy or perhaps take a boy off on a camping trip or to a baseball game back in the 20th century, no one would have thought much of it. Boys were trusted with priests. But most of the clergy sex offenders during the last half of the 20th century, according to the John Jay Report, viewed themselves as more likely to be heterosexual than as homosexual. - Thomas Plante, PhD - an adjunct clinical professor of psychiatry at Stanford University School of Medicine. He has worked clinically and academically in the area of clerical sexual abuse for 30 years. Więcej https//www.americamagazine.org/faith/2018/10/22/no-homosexuality-not-risk-factor-sexual-abuse-children
Gryfita2019.11.12 13:17
To są kompletnie nieuprawnione wnioski, czyli kłamstwa mające ochraniać zboczeńców. Po prostu jakiś homofil napisał to co ty. Homofil a przy tym kompletny dureń.
Dam2019.11.12 13:21
Piszesz takie same głupoty, co jeden pajac co uważał, że nigdy żaden ksiądz nie zgwałcił dziecka. Pewnie jesteś nawet tą samą osobą, bo tamten nawet nie zauważył, jak zaczął odpisywać z innego nicka. Taka rotacja co godzinę, żeby płatny troll się za szybko nie wydał, gdyby nie to, że jest niekompetentny.
Gryfita2019.11.12 13:46
Co za lewacka głupota. Jeśli pisarz książek pracujący jako stróż nocny zgwałci to napiszesz, że zgwałcił pisarz czy że zgwałcił stróż nocny? Czy może potrzebujesz informacji czy gwałcił podczas stróżowania? A co jeśli stróżując akurat pisał książkę? Albo, jeśli żołnierz z poboru, w cywilu kleryk, zgwałcił na wojnie, to zgwałcił jako kleryk czy jako poborowy? A jeśli gwałciciel zmienił zawód i w chwili osądzenia nie jest już nauczycielem tylko prezesem spółki miejskiej, to napiszesz że zgwałcił nauczyciel czy prezes spółki miejskiej? To jest bełkot. Gwałci Jan P., Zenon U., Mariusz S. a nie murarz, ekspedient czy pilot awionetki.
Dam2019.11.12 13:54
Jeżeli nauczyciel zwabia dzieci korzystając z autorytetu nauczyciela, to zgwałcił jako nauczyciel. Jeżeli ksiądz zwabia dzieci korzystając z autorytetu księdza i Kościoła, to zgwałcił jako ksiądz. Z resztą już ci wszystko opisywałem. No i miło, że się ujawniłeś, ale i tak jesteś zaledwie niekompetentnym trollem.
Gryfita2019.11.12 14:06
Z reguły gwałci się nie "autorytetem" tylko fujarką. Tylko Noblistki gwałcą "autorytetem". Gwałcą umysły czytelników, oczywiście. A co jeśli gwałciciel podaje się za nauczyciela? A co jeśli podaje się za księdza? Zgodnie z lewacka szit-logiką zgwałcił "autorytetem księdza" czyli zgwałcił jako ksiądz, czyli Kościół ma zabulić zadośćuczynienie. Co za lewackie debilizmy...
Polak Ateista Dumny Gej2019.11.12 14:59
Obudne prawactwo jak zwykle udaje, że nie ma problemu. Pedofile są wszędzie, ale tylko w kościele są pod systemową ochroną instytucji. Nigdzie indziej nie ma ceregieli od razu schwytanie, sąd, odsiadka leczenie. A w kościele co jest? Przenosenie do innej parafii, krycie przez kumpli duchownych, biskupi parasol ochronny, z definicji zawierzanie wersji klechy, a nie ofiary.
Gryfita2019.11.12 15:40
W każdym cywilizowanym państwie jedyna droga jest taka: ofiara (lub jej bliscy) składa doniesienie do uprawnionych organów. Dla Policji nie ma najmniejszego znaczenia, czy ew. sprawca zmienił "parafię". Jak widzisz, nie istnieje, bo istnieć nie może, żaden "parasol ochronny". Lewactwo rozsiewa łgarstwa, jakoby biskup mógł chronić sprawcę, gdy prokurator wystawił nakaz aresztowania. Nie ma takiej mozliwości i nie zarejestrowano ani jednego przypadku aby biskup ochronił księdza przed policjantem posiadającym nakaz aresztowania.
Polak Ateista Dumny Gej2019.11.12 15:45
Gdyby nie było parasola ochronnego to biskupi nie mogliby swobodnie i bezkarnie działać. Gdyby nie były przychylności prawackiego rządu to prokuratura dawno wkraczałaby na teren parafii.
Polak Ateista Dumny Gej2019.11.12 13:31
Czym są wobec tego twoje głupoty? Ano zboczoną ideologią zaburzonej homofobicznie fanatycznej prawaczki, która marzy o tym, żeby geje byli pedofilami. Co prawda nie ma na to ani jednego dowodu w nauce, ale jej to nie przeszkadza. Zaburzonej homofobce wystarcza pusta negacja nauki, bo "nauką" jest dla niej własna chora ideologia.
Gryfita2019.11.12 13:40
Wszystkie badania populacji skazanych pokazują ,że ta 1% mniejszość odpowiada za do 40% sprawców i do 80% przestępstw.
Polak Ateista Dumny Gej2019.11.12 13:49
Nieprawda, ponieważ w tej mniejszości nie ma zbioru pedofilów. Pedofile są osobnym zbiorem, do którego homofobka Gryfita bezczelnie wrzuca społeczność homo po raz kolejny dowodząc, że nie wie o czym pisze.
Gryfita2019.11.12 14:02
Mądralla Durnygej nie wie, ze słowo Gryfita jest rodzaju męskiego.
Polak Ateista Dumny Gej2019.11.12 14:36
Homofobka znowu nie na temat. ty już płeć zmieniałoś tutaj miliard razy, więc forma nie powinna ci robić jakiejkolwiek różnicy
Gryfita2019.11.12 14:46
na temat twojej głupoty XD
Polak Ateista Dumny Gej2019.11.12 15:01
raczej na temat swoich pseudonaukowych wynurzeń oraz chorej obsesji łączenia gejów z pedofilami
Polak Ateista Dumny Gej2019.11.12 13:28
Nie ma ani jednego takiego badania.
leszczyna2019.11.12 13:28
Korelacja jest oczywista: homoseksualista napastuje dzieci swojej płci, a heteroseksualista napastuje dzieci przeciwnej płci, zaś biseksualista napastuje dzieci jak leci. Jedyny problem, to jaki jest odsetek pedofilów wśród populacji o danej orientacji.
Polak Ateista Dumny Gej2019.11.12 13:33
Nie ma takich korelacji, ponieważ pedofilia z definicji nie jest preferencją płci, tylko niedojrzałych cech płciowych. Dla pedofilów z definicji płeć nie ma znaczenia. Osobami homo, hetero, bi nauka określa zdrowe preferencje i relacje między partnerami dojrzałymi.
Gryfita2019.11.12 13:38
Ponad 90% przestępstw pedofilnych nie jest pedofilią polegająca na preferencji niedojrzałych cech płciowych. Pedofil to kolokwializm oznaczający przestępców pedofilnych,czyli kilkuprocentową mniejszość pedofili i resztę efebofili.
Polak Ateista Dumny Gej2019.11.12 13:53
Nie na temat. Moja odpowiedź dotyczy definicji pedofilii i obnażenia kłamstwa leszczyny, która sobie ubzdurała, że pedofilia to preferencja płci dzieci. Jest to oczywista nieprawda, natomiast fakt, że żonaty mężczyzna heteroseksualny często bywa sprawcą gwałtu na swoim dziecku tej samej płci jest zupełnie osobną parą kaloszy i jednym z dowodów obalających bajania Gryfity.
Gryfita2019.11.12 14:11
Kolejne łgarstwo lewackie. Zaledwie 17% przestępstw pedofilnych zachodzi "w rodzinie". Najczęściej dalszej albo na linii ojczym-pasierbica.
Polak Ateista Dumny Gej2019.11.12 14:24
Znowu nie na temat i zarzut odnośnie czegoś o czym nie pisałem.
Gryfita2019.11.12 14:27
Napisałeś "żonaty mężczyzna heteroseksualny często bywa sprawcą gwałtu na swoim dziecku tej samej płci" co w świetle danych Policji jest oczywistą nieprawdą. No chyba że 0,3% to "często".
Polak Ateista Dumny Gej2019.11.12 14:34
Udowodnij, że takie przypadki stanowią 0,3% Policja nie zajmuje się klasyfikowaniem przestępstw wobec nieletnich na tle seksualnym. Robią to biegli medycyny sądowej.
Gryfita2019.11.12 15:43
40% sprawców, 80% ofiar nie zakrzyczysz niewygodnej prawdy
Polak Ateista Dumny Gej2019.11.12 16:17
Chcesz powiedzieć, że twoje bajania to prawda? Nie żartuj, miałoś udowodnić, że żonaci heterole gwałcący swoje dzieci to tylko "0,3%" sprawców pedofilii.
Gryfita2019.11.12 16:39
Nic ci nie muszę udowadniać. Lewakoidalni to plemię dzikusów wierzące w gułsa, a wiara ci jest wielka. Trzeba was ignorować i izolować.
Polak Ateista Dumny Gej2019.11.12 18:31
Jesteś rozkosznie żałosne ZERO
Justyna S2019.11.12 14:03
od strony medycyny racja, pedofilia jest niewłasciwym popędem seksualnym do dzieci przed pokwitaniem czyli powiedzmy poniżej 11-12 roku życia. Powyżej to nie pedofilia, a bardzie współżycie z małoletnim co w Polsce karane jest tak samo jak pedofilia. I racją jest że z punktu widzenia medycyny ok 10% osob dopuszczających się czynów o charakterze pedofilii jest pedofilami o charakterze klinicznym, podlegającymi leczeniu. Reszta osób robi to z innych pobudek, brak dostepnosci partnera lub partnerki, nie radzenie sobie w zwiazkach z doroslymi osobami itp, latwiejszy dostep do dzieci np. szkoła itp. Nie mniej dla pedofili nie ma znaczenia płeć.
Gryfita2019.11.12 14:08
W tej pyskówce nie o pedofilach klinicznych mowa, tylko o pederastach popełniających przestępstwa pedofilne. 40% sprawców, 80% ofiar.
Polak Ateista Dumny Gej2019.11.12 14:27
W tej pyskówce jest przede wszystkim mowa o nieudolnych próbach Gryfity wrzucania zdrowej społeczności LGBT do woreczka z napisem "sprawcy przestępstw pedofilnych". To kłamstwo nie przeszło i stąd srraczka sfrustrowanej Gryfity.
Gryfita2019.11.12 15:50
Nie istnieje "zdrowa społeczność lgbt", tak jak nie istnieją zdrowi chorzy.
Polak Ateista Dumny Gej2019.11.12 16:19
Co istnieje i nie istnieje w łepetynie Gryfity nikogo tutaj nie interesuje. Dla mnie najważniejsze jest to, że nikt nie łyknął twoich ściem.
Dam2019.11.12 13:35
Dla pedofila nie ma znaczenia, jakiej płci jest dziecko, ponieważ interesują go osoby o niewykształconych cechach płciowych. Inna sprawa jest z dostępnością, bo facetowi łatwiej dobrać się do chłopców, niż do dziewczynek.
Gryfita2019.11.12 13:49
Nie zarejestrowano przypadku, aby heteroseksualne chłopaki pukały się po meczu, bo są "dostępni", a dziewcząt jakby brak. To są wnioski na poziomie lewaka.
Polak Ateista Dumny Gej2019.11.12 13:57
Seksualność zastępcza nie polega na korzystaniu z okazji "pod prysznicem", lecz na długookresowym braku dostępu partnerów płci preferowanej. Takim środowiskiem jest więzienie, gdzie obserwuje się zastępcze zachowania jednak tylko u niektórych osobników, bo też nie jest to też masowa i trwała tendencja.
Gryfita2019.11.12 14:15
Warunki więziennej izolacji występują zasadniczo tylko w więzieniach. Chłopak niemający od roku dziewczyny żyje zasadniczo w "długookresowym braku partnerów płci preferowanej" ale jakoś nie odnotowano, aby chłopaki niepotrafiące znaleźć sobie dziewczyn zaczynały dobierać się do innych chłopaków. Nawet do chłopaków w podobnej sytuacji.
Polak Ateista Dumny Gej2019.11.12 15:06
Znów porażająca krótkowzroczność Gryfity. Chłopak z przytoczonego przykładu tym różni się od więźnia, że ma dostęp do pornografii, nieskrępowanej masturbacji oraz prostytutek. Ale nawet wśród więźniów odsetek decydujących się na kontakty zastępcze jest niewielki.
leszczyna2019.11.12 17:09
Zachęcam do lektury publikacji o aferze pedofilskiej w Bostonie, tej ze "Spotlight", może coś znajdziesz. Mam książkę z dokumentami, na podstawie której nakręcono film. "Rekordzistą" w temacie pedo- był o. John Geoghan, który napastował ponad 200 chłopców i ani jednej dziewczynki. To bardzo pokręcony przypadek, ale jego kierunek działania był jednoznaczny: tylko chłopcy, żadnej dziewczynki.
anonim2019.11.12 23:51
Ile dziewczynek a ile chłopców służy w kościele? Z resztą cherry picking to żaden dowód, orzeszku.
leszczyna2019.11.13 12:51
Przedszkolaki nie służą w kościele. Łaskawy opiekun sam się starał o przedmiot pożądania poza kościołami, nie ministranci byli na pierwszym planie, jak byś chciał powielać znany stereotyp. A czemu ksiądz z filmu Sekielskiego, ten, co mu zakonnica przynosiła jabłuszka pieczone, kleił się tylko do dziewczynek, gdy się w nim "męskie sprawy odezwały"? Dlaczego mijał chłopców?
anonim2019.11.13 18:44
Bo może miał do nich dostęp, a inni nie mieli?
leszczyna2019.11.14 0:02
Do nich to znaczy do kogo? I co jacyś inni mają tu do rzeczy? Mowa o zachowaniach konkretnych dwóch mężczyzn, jeden lgnął do chłopców, bo go podniecali, drugi do dziewczynek, bo nie chłopcy, ale dziewczynki mu się podobały. Proste. Właśnie płeć dzieci była decydująca.
Polak Ateista Dumny Gej2019.11.12 13:27
Nikt się nie upiera, bo takowego brak. Zresztą pederastia to efebofilia, a pedofilia to preferencja niedojrzałych cech płciowych. Nie powinnaś operować pojęciami, których znaczenie jest ci obce.
Gryfita2019.11.12 13:35
Operuję doskonale i sprawdzam czy rozumiesz co się do ciebie pisze. Widać, że nie rozróżniasz przestępstwa pedofilnego od pedofilii.
Polak Ateista Dumny Gej2019.11.12 13:46
Niczego nie sprawdzasz, tylko się błaźnisz, co ja wytykam. Nadal nie rozumiesz róznicy między pederastią i homoseksualnością, pedofilią i efebofilią. Dla ciebie to wszystko jedno i to samo. Na dodatek ordynarnie łżesz nt. badań.
Gryfita2019.11.12 13:51
Ujawnij jedno badanie populacji osób skazanych, gdzie odsetek sprawców jest identyczny jak odsetek LGBT w społeczeństwie.
Polak Ateista Dumny Gej2019.11.12 14:01
Kto powiedział, że być musi? Poza tym sprawcy pedofilii nie należą do społeczności LGBT. Udowodnij, że zdrowa część społeczeństwa jest metodologicznie spójna ze sprawcami przestępstw. Pytanie retoryczne, ale jakby co to czekam.
Gryfita2019.11.12 14:18
Ponad 90% sprawców nie jest pedofilami w sensie klinicznym. Mniejszości LGBT nie są zdrową częścią społeczeństwa w jakimkolwiek znaczeniu słowa "zdrowy".
Polak Ateista Dumny Gej2019.11.12 14:31
Wg. nauki są. Niech Gryfita nie marnuje naszego czasu na własne bajania, tylko fakty. Sprawców przestępstw pedofilnych nie wrzuca się do zbioru zdrowej społeczności osób dorosłych mających popęd w kierunku innych dorosłych, tylko dlatego płeć jest cechą wspólną. To za mało, aby utożsamiać obie grupy, tym bardziej jak i zwłaszcza, że pedofilia z definicji nie polega na preferencji płci.
Gryfita2019.11.12 14:48
Przestępstwo pedofilne nie jest tożsame z pedofilią. Fakty są takie, że do 40% sprawców odpowiadających za nawet 80% ofiar ma jednoznacznie określona "orientację" LGBT.
Polak Ateista Dumny Gej2019.11.12 15:11
Nie ma znaczenia, że nie jest tożsame. Gryfita utożsamia tego typu przestępców ze społecznością LGBT tylko na podstawie płci, która jak wiadomo z definicji nie ma nic wspólnego z prefereowaniem płci, tylko niedojrzałych cech płciowych. Wg. "logiki" Gryfity, sprawcą LGBT jest żonaty heteroseksualny mężczyzna, który zgwałcił swojego syna. To idealny przykład obnażający absurd Grfiity.
Gryfita2019.11.12 15:27
Dla 90% sprawców płeć ma znaczenie. Lewak = kłamca.
Polak Ateista Dumny Gej2019.11.12 16:20
kolejne prawackie wynurzenia z brudnej doopy wzięte czy prawactwa potrafi nie kłamać?
2019.11.12 14:51
Pier­dolisz jak potłuczona :O
Gryfita2019.11.12 15:45
Następny frajter nieznający języka polskiego No tak, pokolenie gwałcone na umyśle w gimnazjach.
anonim2019.11.12 12:12
Biedne dzieci, jeśli matki o tym wiedziały i milczały, to powinny również odpowiedzieć.
sara miriam2019.11.12 12:40
Starsze dzieci były pewnie wyedukowane seksualnie w przedszkolu, wiec straty emocjonalne mniejsze. Gorzej z tym rocznym. No chyba że "postępowe" szwabskie lewactwo dotarło już do żłobków, co całkiem możliwe.
anonim2019.11.12 12:43
Co za bzdury wygadujesz. Aż przykro czytać. Szkoda, że w obliczu tragedii dzieci potrafisz tylko szydzić.
sara miriam2019.11.12 13:01
"szkoda" to tolerancja dewiantów, wszelkich ! szanowna pani.
www2019.11.12 13:25
Niestety edukacja seksualna w krajach europejskich nie obejmuje dzieci przedszkolnych. Dlatego nie wiedzą jak bronić sie przed złym dotykiem. Poza tym większość winnych to heteroseksualni mężczyźni, mężowie i ojcowie.
sara miriam2019.11.12 13:55
Edukacja seksualna u dzieci wzbudzi tylko ciekawość i chęć poznania "zakazanego owocu", a zabawa w mamę i tatę będzie się odbywać pod kołdrą.
www2019.11.12 14:16
Tak? To ciekawe. Bo w Polsce mowi sie o edukacji powyżej 7 klasy. Myslisz, że te dzieci do tej pory nie wiedziały nic o seksie?
Dr Aloha2019.11.12 14:27
Dokładnie tak myśli. Jak proboszcz zrobi dziecko gospodyni to się o tym nie mówi. Sąsiad leje żonę po pijaku się o tym nie mówi. Dzieci chodzą brudne i posiniaczone to się o tym nie mówi. Jak się nie mówi to nie ma tematu, Dulszczyzną nasz kraj bogaty
Teodor Szelest2019.11.12 14:45
+
fthdfgh2019.11.12 16:06
jestes kobieto do tylu z wiadomosciami o niemcach, nie wiesz zapewne ze w niemczech wypuszczono broszurke na temat pieszczoty rodzicielskiej, byly tam instrukcje jak piescic dziecko podczas kapieli czy zabawy, byla tam uwaga aby mowic dzieczynkom by nie tarly sromem o rozne rzeczy bo moze dojsc do krwawienia/przetarcia, wiec ty sie przejmujesz matkami a nie organizacjami lgbt ktore popieraja czyny pedofilne, jak znam ciebie to pewnie bedziesz bronic wszelkie zboczenia z ktorych sie wlasnie wywodzi pedofilia
Sebastian Lorenc2019.11.12 16:18
Właśnie poczytałam o edukacji seksualnej w Niemczech, nieobowiązkowa, od 14 roku życia, wprowadzona już ponad 50 lat temu do szkół. Nie znasz mnie, bo ja na szczęście nie zadaję się z ludźmi, którzy fantazjują na temat jakiś broszurek, które pewnie są tak prawdziwe, jak swego czasu czarna wołga porywająca dzieci.
leszczyna2019.11.12 16:59
Skoro edukacja seksualna w Niemczech jest nieobowiązkowa, to dlaczego rodzice-baptyści trafili do więzienia za odmowę posyłania na nią dzieci? Niemcy: więzienie za odmowę posyłania dzieci na kurs ... www.bibula.com/?p=16593
Sebastian Lorenc2019.11.12 17:08
Leszczyna nie wiem, może chodziło na przykład o zajęcia z biologii? Baptyści są specyficzni, przecież tu chodziło o dzieci 15-16 letnie. Myślę, że w grę wchodziła w ogóle odmowa edukacji. Mowa tam jest o tym, że chcieli kształcić dzieci w domu. Mam znajomych i rodzinę w Niemczech i dokładnie ich wypytałam jak to jest z tą edukacją seksualną.
sara miriam2019.11.12 18:32
https://www.dorzeczy.pl/kraj/46035/Jakie-zabawy-seksualne-sa-przedstawiane-dzieciom-jako-norma-Rodzice-byliby-zszokowani.html
Sebastian Lorenc2019.11.12 18:39
Ksiądz w Suchej Beskidzkiej mówił młodzieży, że trzeba tak zdradzać, żeby żona się nie dowiedziała, bo jak się dowie i będzie rozwód, to dopiero wtedy jest ciężki grzech. Czy z tego powodu trzeba sądzić, że wszyscy katecheci mają narąbane w głowach, a religia jest zła?
sara miriam2019.11.12 18:58
...jeden ksiądz to nie wyrocznia ! Nie wpadłaś na to ?, ...zdolna kobieto ?
sara miriam2019.11.12 17:51
Mówię za siebie. W przedszkolu nic nie wiedziałam oprócz tego ze dziewczynki mają inny "przyrząd" do sikania niż chłopcy. Kiedy sprawy seksu zaczęły do mnie docierać (12,13 lat) byłam wystarczająco mądra by pojąć "czym to pachnie".
R.2019.11.12 15:47
Seksedukacja w przedszkolu...A w domu wszyscy zdrowi, agnieszko?
Sebastian Lorenc2019.11.12 15:50
Nikt nie chciał edukować dzieci przedszkolnych i nie edukuje, "sara miriam" ma jednak takie fantazje, więc ją/jego wyprowadzam z błędu.
soch2019.11.12 13:31
Agnieszko - "matkami" byli ci pedofile, ponieważ niemieckie homopary mogą adoptować dzieci.
www2019.11.12 13:43
Nieprawda. To były tradycyjne rodziny. Poczytaj o tym szerzej gdzie indziej. Nie dość, że tradycyjne, to jeszcze o nieposzlakowanej opinii.
Renata2019.11.20 9:48
Ale matki te dzieci urodziły, i one powinny ponieść najsurowszą karę! Jeśli dziecko nie może liczyć na troskę matki, to taka matka nie ma prawa do współczucia. I nie ma tłumaczenia, że oddała do adopcji i nie wiedziała.
Formularz zawiera madrosc.2019.11.12 16:06
Jakie matki? Matki to pedofile co zaadaptowały te biedne ofiary. Grasz głupa czy masz IQ 80.
Sebastian Lorenc2019.11.12 16:15
Nie, to byli biologiczni ojcowie dzieci, żonaci facecie i chyba 2 ojczymów, też w związku małżeńskim z matkami dzieci. Po co zmyślasz? Prawda boli? Zboczeńcy są wszędzie, niestety w tych zwykłych, tradycyjnych rodzinach też.
franc2019.11.12 11:42
Ludzie, co wy. Przecież w Niemczech ludzie nic mogą nie wiedzieć. O Sylwestrze w Kolonii dowiedzieli się 2 tygodnie po fakcie. Jak się okaże, że to działacze, to może coś gdzieś bąkną za miesiąc. Co innego, jakby tam był jakiś Polak. Jak się w Berlinie zaczęło, to już znajomi z Berlina dzwonili opowiadając z przejęciem o polskim terroryście...
www2019.11.12 11:45
To na frondzie jest cenzura. W tamtym tygodniu 15 letnia Polka zabiła nożem swojego 3 letniego braciszka. W Niemczech. Na frondlu cisza.
Gryfita2019.11.12 12:26
każdego dnia ktoś kogoś zabija dzień w dzień świątek piątek
Sebix2019.11.12 13:13
Pochopne wnioski pochopnie myślących.
internautka2019.11.12 11:42
Niemcy to zakała Europy!!!Najgorsze czyny wojny morderstwa to Niemcy robili to choć nikt ich do tego nie zmuszał nawet Hitler ich do tego nie zmuszał robili to z własnej nieprzymuszonej woli oni gen nienawiści do polski maja wszczepiony już od czasu Marchi Brandenburskiej nie mówiąc o Krzyzakach
ktoś tam2019.11.12 11:22
Jak wiadomo Niemców nie da się wyprzedzić w niczym. Także w "pobożności"... Czyż nie są najbliższymi doradcami "papiża" Bergoglio? "Niemiecki kościół: Chrysus zgwałcony na jednej ze stacji Drogi Krzyżowej" https://gloria.tv/post/eRtGfNbfk7WK3bGpUqASqgYmb fota z bliska: https://image-media.gloria.tv/placidus/f/kc/iewf1voxpgj5ntu9nfiqbxp46ntu9nfiqbxp5.jpg
Cool2019.11.12 11:19
Niemcy ... niemożliwe!!! przecież to postępowe, tolerancyjne ... nowoczesne społeczeństwo!!
racjonalista2019.11.12 13:09
Wg najnowszej definicji wlasnie na tym polega postep, pelnej tolerancji dla kazdego rodzaju zboczenia z pedofila wlacznie.
anonim2019.11.12 23:43
Według Twojej definicji?
STOP PEDOFILII2019.11.12 11:16
Idę o zakład, że aktywnie wspierali LGBT
Sprytny ninja 2019.11.12 11:11
Za mało godzin sex edukacji w szkołach i za mało promocji LGBT. Wciąż za mało. Taki będzie pewnie osąd sprawy w lewicowo--nowoczesnych głowach.
anonim2019.11.12 23:42
Plot twist. Edukacja seksualna zmniejsza ryzyko molestowania dzieci przez dorosłych, gdyż edukuje je o pewnych granicach, których nikt nie ma prawa przekraczać. Wow, nie?
gość1112019.11.12 11:08
co wy? przecież Niemcy stoją o wiele wyżej moralnie niż Polacy, przynajmniej tak mówią!
T2019.11.12 11:04
Świat stoi na progu kary Bożej. Tylko czekać jak walnie jakiś superwulkan, albo przywali planetoida i zmiecie to plugawe plemie.
XXX2019.11.12 11:08
Tak nam dopomóż buk