Czy Jan Pospieszalski się zaszczepił na Covid? Publicysta prostuje plotki - zdjęcie
29.06.21, 12:33fot. yt/sventization

Czy Jan Pospieszalski się zaszczepił na Covid? Publicysta prostuje plotki

64

- „Czytam, że Jan Pospieszalski zaszczepił się na covid. Bardzo dobrze! Szkoda tylko, że mówi o tym w przerwach programów, a nie w publicznych wypowiedziach, gdzie opowiada o "eksperymencie medycznym" itp. Ile osób mu uwierzyło i nie szczepi się? Ile zachorowało?” – napisała na Twitterze posłanka PiS Joanna Lichocka.

W rozmowie z portalem wPolityce.pl publicysta i autor programu "Warto rozmawiać" emitowanego na antenie TVP Info Jan Pospieszalski odniósł się do słów Lichockiej.

– Nie, nie zaszczepiłem się. Uznaję, że skoro wielokrotnie miałem kontakt z ludźmi chorymi na COVID-19 i nie zachorowałem, to mam naturalną odporność. Jednocześnie szanuję tych, którzy podejmują inny wybór i się szczepię. Skoro mamy dobrowolność szczepień, to każdy ma prawo sam podjąć decyzję – powiedział Jan Pospieszalski.

– Jednocześnie podkreślam, że cała moja rodzina, wszystkie dzieci i wnuki, mają realizowane cały kalendarz szczepień. Ale uważam, że w przypadku szczepień przeciw COVID-19, sprawa jest dużo bardziej skomplikowana – dodał publicysta.

 

mp/wpolityce.pl

Komentarze (64):

Urszula2021.07.14 0:11
Tak trzymać, Panie Janie. Serdecznie pozdrawiam
Anonim2021.07.4 0:01
1 lipca weszła w życie Ustawa Zakrzewskich. Ciekawy artykuł w tym temacie: https://polskatimes.pl/edukacja-domowa-ustawa-zakrzewskiego-rewolucja-w-polskim-szkolnictwie/ar/c5-15594553
Totustuus2021.06.30 21:36
KAŻDY KTO ZAWIERZY SIĘ BOGU POPRZEZ MARYJI NIEPOKALANE SERCE BĘDZIE ŁASKĄ BOŻĄ CHRONIONY OD KAŻDEJ PANDEMII , TAK ZARÓWNO MORALNEJ , DUCHOWEJ JAK I WSZELKICH EPIDEMII ... WARUNEK JEST NIEZMIENNIE TEN SAM - WIARA W OPATRZNOŚĆ BOGA ŻYWEGO.
jle_ffm2021.06.30 6:54
Warto się szczepić.
Anonim2021.06.30 14:30
"Jedyne co warto, to upić się warto."
toni2021.06.30 5:43
Brawo p. Pospieszalski
Waldi2021.06.29 20:19
Napiszę tylko tyle, świat ogarnęło wiele groźnych chorób, gruźlica, ospa, odra, hajnemedina, na wszystko są szczepionki, szczepi się dzieci i te choroby prawie zanikły, teraz mamy kolejną zarazę i ??? mamy internet, mamy pajaców, hejterów, trolli, pożytecznych dla propagandzistów głupców i mamy problem. Taki Dziambor ostro przechorował COVID-19 i dla potrzeb propagandy, a może dla samego Putina, rozsiewa debilizmy w lewackich meNdiach
kasia2021.06.30 5:57
A ile lat badano i przygotowywano szczepionkę na Heinego Medina, ospę,odrę???Proszę o rzetelną odpowiedź.
BieS2021.07.2 12:20
A ty wiesz? Podziel się swoją wiedzą też ile lat zajmowano się szczepionkami na wirusy.
kali2021.06.30 13:17
To są normalne szczepionki na davida ?
Anonim2021.06.30 14:31
Jest "maleńka" różnica. Producenci nie chcą wziąć odpowiedzialności za skutki uboczne tych szczepionek. Nie wiedzą co wyprodukowali i sprzedają ?
BieS2021.07.2 12:22
Kiedy brali taką odpowiedzialność? Proszę o dokumenty!
Jan2021.06.29 15:47
Jeśli ten ...publicysta zachoruje na kowid, ma być leczony na własny koszt.
JA NIE2021.06.29 15:58
Jeśli zaszczepiony zachoruje to pokryjesz koszty jego leczenia i pogrzebu
tomasz2021.06.29 15:59
ale głupio Pan pisze ...
Ant2021.06.29 17:17
Proponuję także, aby ZUS zwrócił mu w związku z niewywiązywaniem się z uowy wszystkie zagrabione do tej pory składki wraz z odsetkami.
Polak2021.06.29 20:30
Głupiś jak but !
NIE2021.06.30 5:44
Jeśli palacz zachoruje na raka płuc niech sam płaci za leczenie. Jeżeli ktoś wpierdziela fasfoody to niech sam płaci za leczenie chorób wieńcowych czy raka. Jeżeli ktoś utnie sobie palca podczas pracy niech sam płaci zaleczenie itd.
Anonim2021.06.30 14:36
Jeśli ma być leczony na własny koszt, to trzeba go zwolnić z płacenia składki zdrowotnej. Nie można zabierać człowiekowi pieniędzy na leczenie, a potem wymagać, by miał następne na ten cel. W praktyce to dotyczy sporej liczby osób zarabiających choćby parę tysięcy. Płacić muszą, a jak potrzebują pomocy medycznej, to i tak płacą jeszcze raz. Totalna niewydolność i rabunek.
Hmmm2021.06.29 15:41
cholernie licha ta Lichocka skoro takie ploty wymyśla i puszcza w obieg
Foster2021.06.29 14:48
Nikt mu nie broni grać durnia, tylko niech to robi na swoja odpowiedzialność i na sw,oj rachunek.
Tomasz2021.06.29 15:55
Ten człowiek nie gra durnia tylko stawia uczciwe pytania i z szacunkiem wypowiada sie o innych , czego Pan mógłby sie nauczyć
jle_ffm2021.06.29 16:25
Płaskoziemcy też stawiają uczciwe pytania. Tylko co z tego wynika.
Michał Jan2021.06.30 15:02
"Okrągłoziemcy" nie stawiają pytań, tylko łykają każdy kit. "Szczepionki w pełni bezpieczne, jak zachorujesz na covid, to umrzesz, bee, mee".
kasia2021.06.30 6:17
proszę sobie zajrzeć do VAERS i do rejestru NOPów w EMA, ja się pytam, kto tych wszystkich poszkodowanych przez te "szczepionki" i za co będzie leczył. Nie dość ,że wydajemy kasę z naszych podatków na te cholerne preparaty ( moderna ponad 200 zł, podczas gdy leczenie np. amantadyną to 65 zł bez recepty) to jeszcze trzeba tych ludzi częstokroć hospitalizować, ( ponad 80 tys. zachorowań na covida po szczepieniach w PL, zakrzepica, udary i zgony - tak tak, w tym ponad 3,5 tys. zgodnów na covida po szczepionce na covida), Kto to będzie opłacał się pytam? Firmy ubezpieczeniowe odmawiają ubezpieczeń szczepiącym się.
Max2021.06.29 14:30
Brawo dla p.Pospieszalskiego, prawdziwy dziennikarz, który zna swój fach i wie co to praca śledcza, niestety dziś trudno jest znaleźć już takich ludzi. Jego program warto rozmawiać to przykład na to jak powinna wyglądać merytoryczna dyskusja, niestety gdy jest zbyt merytoryczna to ze strony wierzacych w szczepionki na covid19 słychać często obraźliwe słowa a czasem po prostu po emisji programu jest telefon z rządu i cisza przez kilka miesięcy. Smutne to jak dziś wygląda merytoryczna dyskusja, prawda umarła już na komuny ale dzisiaj fałsz i obłuda wylewają się na nas z każdego medium.
Monika.2021.06.29 13:35
Poszukujesz kobiety? To dobrze trafiłeś bo ja szukam faceta! Dyskretnego, ale przede wszystkim zadbanego do dyskretnych seks spotkań po pracy. Oferuję, wszystko to co może sprawić nam przyjemność. Jeżeli chcesz wiedzieć czegoś więcej o mnie to dzwoń, pisz, przyjedź. Numer telefonu i więcej fotek wrzuciłam na swój profil tutaj: www.cutt.ly/monika89
PILNE! TYLKO U NAS!!2021.06.29 13:08
Osoby, które świadomie się nie szczepią, w przypadku zachorowania i konieczności hospitalizacji - za swoje leczenie powinny płacić
plum2021.06.29 13:12
Osoby, które się "szczepią" preparatami eksperymentalnymi, warunkowo dopuszczonymi do użytku na terenie USA i UE, które nie przeszły III fazy badań klinicznych, za które producenci nie ponoszą żadnej odpowiedzialności, za swoje leczenie i późniejszą niesprawność powinni sami ponosić odpowiedzialność finansową.
PILNE! TYLKO U NAS!!2021.06.29 13:26
Powiedz to Lichockiej gimbie
plum2021.06.29 13:39
A co jest nie tak z moją propozycją? Napisałem o "szczepionkach" coś nieprawdziwego? A co do p. Lichockiej to jest stręczycielką ludobójstwa Misiu. Niestety za wysokie progi na moje - jak to ująłeś - gimbowe nogi. Jeśli mam być nazywany gimbem tylko dlatego, że nie chcę ryzykować swoim życiem by jakiś matoł miał zadowolenie to proszę bardzo, mogę być gimbem. Ty zaś jaśnie oświecony, "zaszczep" się i jeszcze weź moją dawkę. Twój wybór.
Maria Błaszczyk2021.06.29 14:00
Tak. Napisałes. Szczepionki zostały dopuszczone po ocenie wyników badania klinicznego 3 fazy, gdzie potwierdzono skuteczność kliniczną i bezpieczeństwo szczepionki w ochronie przed objawami COVID-19. Badania kliniczne 3 fazy są jednak cały czas kontynuowane, aby ocenić takie parametry jak np. czas utrzymywania się ochrony poszczepiennej. To potrzebujemy wiedzieć, by ewentualnie doszczepiać, ale nie ma znaczenia dla dopuszczenia do obrotu. Co do odpowiedzialności - leży ona w gestii państw - czyli one poniosą ewentualne koszty. https://ec.europa.eu/commission/presscorner/detail/en/QANDA_20_2390#xd_co_f=ZGI1NGZmZmYtZmMxNi00ZjIzLTlmMTMtZmJmM2QzNDk3Yzc4~
Polak2021.06.29 20:32
Jednak jesteś głupia i tępa dzida.
Maria Błaszczyk2021.06.29 23:35
Jednak dyskusja z użyciem tego, co nazywamy "argumentami", przekracza Twoje możliwości intelektualne. No nic. Może kiedyś, gdy będziesz już duży, się uda.
BieS2021.07.2 12:37
Tych "nieoświeconych " jest coś mało na tym świecie nie mówiąc, że w Kraju też już was mało zostało a będzie jeszcze mniej. Chyba nie przetrwacie.
jle_ffm2021.06.29 13:33
I w dodatku przez takich foliarzy to będziemy mieli kolejny lockdowan na jesieni. Bo owszem, do kawiarni czy na koncert to wszyscy chcieliby pójść ale gdy trzeba sie zaszczepić to już nie, niech inni sie szczepia a ja na tym skorzystam.
Frec2021.06.29 14:03
To powinni też płacić ci którzy są zaszczepieni i chorują, propagandzisto chłamu.
do Pilne tylko u nas!2021.06.29 14:06
W porządku tylko jak Państwo zwróci składki zdrowotne, które te osoby wpłaciły na przestrzeni lat. Tylko pod takim warunkiem. Tak będzie uczciwie. Albo wszyscy maja zagwarantowaną opiekę zdrowotna albo nie i czy ktoś się szczepi nie ma tu nic do rzeczy. Nie każdy musi poddawać się każdemu zabiegowi medycznemu a co tu mówić o tych eksperymentach medycznych. Na każdy zabieg medyczny trzeba najpierw wyrazić dobrowolna zgodę (pisemną) i tak niech pozostanie jak wszyscy płacą.
Kida2021.06.29 14:29
Osoby, które palą papierosy powinny same płacić za leczenie raka płuc, osoby, które świadomie doprowadzają się do otyłości powinny płacić za leczenie chorób powiązanych z otyłością, anorektycy czy bulimicy powinni płacić za swoje leczenie, alkoholicy za leczenie/przeszczep wątroby też powinni płacic sami, kierowcy jeżdżący za szybko za wszystkie zabiegi po wypadkach itp.
Anonim2021.06.29 13:02
Lichocka niech opowie o skutecznosci szczepien na choroby sezonowe. Jak to bylo przez dekady. Albo niech spojrzy kto umiera. Ozdrowieniec albo mlody czlowiek np 25 lat co pol roku ma sie szczrycowac jakims gownem bo noz widelec umrze? Albo zarazi drzewa w lesie ktore pozniej zaraza Lichocką. Klamaliscie na temat skutecznosci masek , klamaliscie na temat zamykania gospodarki i klamiecie na temat szczepionek.
Jacek2021.06.29 12:46
Więcej pani Lichockiej i pana Kaczyńskiego w sprawie tzw. szczepień i kolejna fala zmyje PIS
plum2021.06.29 12:51
Mam już dla nich pomysł na karę: będą musieli się "zaszczepić". Oryginalnym Pfizerem, którego tak nam wciskają. Wszyscy i z prawa i z lewa, na czele z konowałami rządowymi nie wiedzieć czemu nazywanymi "ekspertami". No i po "szczepioneczki" zapraszamy wszystkich pracowników, wszystkich mediów wiodących... Nie po placebo tylko po "szczepioneczki" i normalną igłą ze strzykaweczką co się dawniej wyparzało w gorącej wodzie a nie jakieś sztuczne wynalazki co to można kombinować.
plum2021.06.29 12:53
Ps. Proponuję na wszelki wypadek od razu trzy dawki. Z miesiąc temu opisywano przypadek kobiety, której przez pomyłkę dano 4 dawki Pfizera od razu. Ciągle ją nawadniali po tym, tak 8 litrów wody na dobę i ciągle stwierdzali odwodnienie. Konserwacja w formalinie... Co się z nią stało potem to już nie przekazali.
plum2021.06.29 12:54
Może wstawili do muzeum figur woskowych czy jak...
Maria Błaszczyk2021.06.29 13:24
Chyba nie. Po 24 godzinach opuściła szpital w dobrym stanie - tzn. była jeszcze zestresowana, zmęczona i bolało ja ramię. Zapewne zapomniała już o całej sprawie. Dobrze, że pan plum pamięta. https://www.corriere.it/cronache/21_maggio_10/pfizer-massa-carrara-studentessa-che-ha-ricevuto-sei-dosi-vaccino-ho-paura-mi-fa-male-tutto-ma-perdono-infermiera-be3d40b4-b198-11eb-97b4-aa5e7b1c1388.shtml
BieS2021.07.2 12:46
Ale ty jesteś skołowany. Fanatyzm z ciebie wprost wycieka. Teraz już nie czip tylko placebo, tak?
Anonim2021.06.29 12:45
Temat holocaustu Polakow musi byc wyjasniony. Jak to jest ze nie umieramy znaczaco za granica? Wszystko na emigracji jest ciezsze, co widac po innych narodowosciach.
plum2021.06.29 12:44
Panie Janie. Nie czas bawić się w dyplomację tylko jasno i wyraźnie powiedzieć, że to broń biologiczna a nie żadna szczepionka. To jest "szczepionka", która taką nazwę nosi dla zmyły. Już pojawiają się coraz liczniejsze doniesienia, że "zaszczepieni" mają problemy i wcale nie chodzi o Covid-19. W miarę upływu czasu takich doniesień będzie coraz więcej. Raport dr Tess Lawrie oparty na oficjalnych danych brytyjskich z baz NOP-ów nie pozostawia złudzeń. Konkluzja raportu skierowanego do brytyjskiego odpowiednika polskiego Sanepitu jest taka: szczepionki są niebezpieczne dla ludzi i należy zaprzestać szczepień przeciw Covid-19. Oraz pada sugestia, że należy zbadać czy szczepionki nie zmieniają ludzkiego DNA bowiem pojawiła się nadmiarowa ilość bardzo rzadkich schorzeń genetycznych.
Maria Błaszczyk2021.06.29 13:37
No i znowu bzdura. Dr Tess Lawrie nie wzięła dnych z "oficjalnych danych brytyjskich", tylko z sytemu Yellow Card. Po co kłamać?
miki2021.06.29 12:41
ta Lichocka, to ma chyba jakąś wściekliznę, pieprzy jak potłuczona i pokazuje faki
Jacuś2021.06.29 12:41
Popieram Panie Janie i pozdrawiam. Szkoda, że p. Lichocka zjeżdża na boczny tor. Kiedyś ją popierałem.
Anonim2021.06.29 12:40
W normalnym kraju publicysta by się tłumaczył z tego że się NIE szczepił, ale nie w kraju z gówna i kartonu, gdzie jedna trzecia ludzi to antyszczepionkowe foliarstwo.
Niki2021.06.29 12:41
w normalnym kraju ludzie nie rzucają się z taką agresją na tych, którzy mają inne zdanie...
Anonim2021.06.29 12:48
Owszem.
plum2021.06.29 12:46
To po co tu siedzisz między foliarzami? Jedź do swojej ojczyzny postępu, Izraela. Tam wszyscy "wyszczepieni". Przyślesz nam wrażenia z hospitalizacji. Jak przeżyjesz.
Dariusz2021.06.29 12:47
Dlaczego miałby się tłumaczyć ? Jeżeli jest wybór to o co ten raban. Część ludzi woli dbać o własna odporność i nie polegać na szybko wprowadzanych szczepionkach. Dziś wyszczepiona Anglia ma 22 tys COVID weriand Delta. Zabija ludzi szczepionych i nie szczepionych. Tych szczepionych nawet częściej. A jak przyjdzie kolejny wariant który szczepionych zdziesiątkuje albo nowe szczepionki wywołają choroby autoimunologiczne. Może fikcja a może bliska rzeczywistość.
plum2021.06.29 12:56
Wg. ostatnich danych brytyjskich (linki dawałem kilka razy) śmiertelność "zaszczepionych" jest 6x wyższa niż nie"zaszczepionych". Hospitalizacji też wymagają bardziej "zaszczepieni" niż nie"zaszczepieni".
Maria Błaszczyk2021.06.29 13:09
Jasne. A taki drobiazg, że Brytyjczycy zaczynali szczepienie od seniorów i mają niezaszczepionych tylko młodych i dzieci, jest tu zupełnie nieistotny. Bo pan plum nigdy nie słyszał o tym, że statystycznie 90-latek umiera częściej od 20-latka. Jest to zjawisko zupełnie pana pluma zaskakujące. Bo o tym, że sam covid ma pewną specyfikę, i dla przykładu dla osoby powyżej 40. roku życia prawdopodobieństwo zgonu z powodu COVID jest 10 razy większe niż dla 20 i 30-latków, 50-latkowie są zagrożeni 35 razy bardziej, 60-latkowie 95 razy bardziej, 70-latkowie 230 razy bardziej, a osoby 85+ aż 610 razy bardziej, to pan plum w ogóle nie ma pojęcia, bo po co się czegokolwiek dowiadywać, zanim się wypowiemy na tematy dotyczące zdrowia i życia dużych grup ludzi.
Anonim2021.06.29 13:23
Masz racje ze szczepionka poki co daje to i owo. Na razie.. Pamietasz jak ci pisalem ze sa klamstwa, superklamstwa i statystyka? Statystyki "zwiekszonej smiertelnosci" sa prawdziwe, z tym ze to jest manipulacja.
Maria Błaszczyk2021.06.29 13:30
Taaaaaak. Takie dodawanie, odejmowanie, dzielenie i mnożenie to megahiperkłamstwo do potęgi entej. I nie, nikt nie twierdzi, że statystyki dotyczące większej śmiertelności seniorów nie prawdziwe. Na szczęście są, i to nas uspokaja - bo nie byłoby dobrze, jakby młodzi ludzie umierali częściej od nich.
Anonim2021.06.29 13:49
To sa czyste procenty ale na niereprezentatywnych grupach. Nie tylko roznica wiekowa ma tu znaczenie. Poki co bym powiedzial ze szczepionka robi na mnie wrazenie ale nie sadze by do jesieni jej skutecznosc sie utrzymala. Ludzie wierzyli w cuda a ja podchodze realnie do tematu.
Polak2021.06.29 20:38
Zaszczep siebie (to już pewnie dawno zrobiłaś) i swoje dzieci . I przestań promować szprycę bestii . Już niedługo się dowiesz komu służysz . Ja wiem już teraz -twoim ojcem jest szatan .
Maria Błaszczyk2021.06.30 0:01
Naprawdę wystarczy nie kochać chorób zakaźnych, by awansować na córkę samego szatana? Tylko nie jestem pewna, czy wśród pokus tego wiata rzeczywiście "szpryca" jet tak atrakcyjna, tak zwodząca z drogi cnoty, by zaprzątać główkę córeczki osobnika, co normalnie ręka w rękę z Jahwe zsyłał zarazy na ludzi - że wspomnę Hioba... Wyrodna byłaby więc ze mnie córka, co działa przeciwko własnemu tatusiowi i chce mu zepsuć taka fajna epidemię.
Anonim2021.06.29 12:55
Tylko w jednym masz rację, że to "państwo" jest z guana... a reszte pozostawiam do przemyslenia tobie, bo logiki w reszcie wywodu nie widzę