Scheuring-Wielgus o Marszu Niepodległości: Trzeba na zawsze zakazać. To ,,faszyści’’  - zdjęcie
08.11.20, 12:50Fot. screenshot - YouTube (Radio ZET)

Scheuring-Wielgus o Marszu Niepodległości: Trzeba na zawsze zakazać. To ,,faszyści’’

166

Nie przeszkadzają jej agresywne manifestacje Strajku Kobiet w czasie pandemii, w których sama uczestniczy. Jednak jej zdaniem prawa do manifestacji nie mają środowiska konserwatywne, niezależnie od trwającej pandemii. Joanna Scheuring-Wielgus przekonuje, że Marsz Niepodległości powinien zostać po prostu na stałe zakazany.

Prezydent Warszawy Rafał Trzaskowski nie tylko zachęcał, ale sam uczestniczył w nielegalnych manifestacjach Strajku Kobiet, gdzie chętnie fotografował się na tle tłumu. Nie dostrzegał wówczas zagrożenia epidemicznego. Jednak w przypadku Marszu Niepodległości już takie zagrożenie widzi:

- „W związku z negatywną opinią Sanepidu, nie wyrażam zgody na organizację 11 listopada zgłoszonego Marszu Niepodległości” – napisał dwa dni temu na Facebooku.

- „Opinia inspekcji sanitarnej, o którą również wystąpił wojewoda, wskazuje na trudną sytuację epidemiczną koronawirusa, szczególnie w Warszawie i całym Mazowszu” – dodał.

Swojego uznania dla decyzji włodarza stolicy nie kryje posłanka Lewicy Joanna Scheuring-Wielgus. Sama od 22. października, wbrew sanitarnym obostrzeniom, bierze udział w nielegalnych zgromadzeniach, domagając się aborcji na żądanie. Jednak w ocenie tej, tyle mówiącej o „równości” i „demokracji” posłanki, są w Polsce grupy, którym wolno i grupy, którym nie wolno. Lewicowi ekstremiści mają prawo do organizowania burd na ulicach, atakowania kościołów (sama posłanka aktywnie zakłócała Mszę św. w Toruniu) i niszczenia mienia. Jednak środowiska patriotyczne i konserwatywne nie mają prawa do publicznych manifestacji, bo w ocenie  Scheuring-Wielgus to „faszyści”.

- „W końcu Rafał Trzaskowski poszedł po rozum do głowy. On powinien tych marszów zakazać już w poprzednich latach” – mówiła posłanka Lewicy na antenie Radia ZET.

Przekonywała, że sytuacja związana z pandemią koronawirusa nie ma tutaj znaczenia. Jej zdaniem środowiska konserwatywne po prostu nie mają prawa do manifestowania swoich poglądów w przestrzeni publicznej:

- „Ja byłam na tych marszach co roku, przez ostatnie pięć lat i wystarczyło pozbierać informacje i zobaczyć co się tam dzieje” – przekonywała, zapewniając o niezgodnych z prawem incydentach, jakie na tych marszach miała obserwować.

Posłanka wymieniła m.in. pojawiające się na nich „symbole nazistowskie”. Tak, powiedziała do posłanka, która wystąpiła na mównicy Sejmu RP w maseczce z błyskawicą, którą widząc, każdy natychmiast skojarzy z symbolem SS. Posłanka, która uczestniczyła w manifestacjach, które w swojej wulgarności i agresji nie mają porównania z żadnymi innymi manifestacjami odbywającymi się w Polsce. Manifestacjach, w czasie których dewastowano miejsca pamięci, pomniki i kościoły.

Oto „wolność, równość i braterstwo” w wydaniu Lewicy. „Wolność, równość i braterstwo albo śmierć”.

kak/Radio ZET
 

Komentarze (166):

polonista2020.11.21 14:04
...bo w ocenie Scheuring-Wielgus to „faszyści”... Kobieto! O przepraszam: posiadaczko macicy! Nie używaj słów, których znaczenia nie znasz. Chodzi mi o "faszyści".
dz2020.11.19 21:18
Scheuring-Wielgus , Bismarck-Lempart
gosc2020.11.12 22:52
Fielgus, a kim ty jesteś? Kapuś i donosiciel, mąciciel ze wściekłą macicą!
heniek2020.11.10 15:09
scheuring to faszystka
Gustav2020.11.9 13:54
Samo istnienie pani Lempart i pani Wielgus stanowi poważny argument za aborcją.
Anonim2020.11.21 14:05
i eutanazją
helmut arschloch2020.11.9 13:36
Pani Johana - moja firma mieć duzio gaza cyklon b - my dać dobra preisse
gienek2020.11.9 13:03
Szajbus- Wielgus byłaś już u dr psychiatry , musisz koniecznie umowić konsultacje.
donaldkaczor2020.11.9 13:00
tak jest jak demokracja nie reaguje. faszyści nazywają siebie "antifa", terroryści demokracją, a bezmózgowcy inteligencją.
Toni2020.11.9 12:17
Tak marsze czarnych macic pod znakiem czerwonej błyskawicy SS, którzy jak hitlerowcy chcą zabijać dzieci to są faszyści i trzeba tych faszystów zatrzymywać i karać. Szajbus Wielki i stara obleśna żydówka Lempart to najbrzydsze faszystki w tej grupie. W niczym kobiet nie przypominają wyglądają jak krzyżówka lochy z dzikami.
kibic2020.11.9 10:45
Najwyższy czas zacząć z powrotem przyjęcia do psychiatryków. Za dużo nadających się do szybkiego leczenia znajduje się na wolności !!!
Olo2020.11.9 9:00
Szajbus-bajbus jest typowym przykładem nazi-komunistki, na razie chce tylko wykluczać inaczej myślących podobnie jak szwaby czy kacapy, później pewnie lewactwo takie jak ona przeszliby do fizycznej eliminacji, zresztą księży już by zabijali jak to wynika z ich haseł!
comic2020.11.9 9:44
Za tą szajbuskę z Torunia modlę sie do Boga Prawdziwego o jej nawrócenie- jest ochrzczoną corką Koscioła; nie dam jej rzucić w objęcia Złu... a wyrwij ją z potężnych nieprzyjaciół mocy !
tęczowy ormowiec2020.11.9 8:17
widzę, że żeby być zauważonym przez Frondę trzeba klepać bzdury i faszystka szajbus-wielgus robi to w każdej swojej wypowiedzi więc częto gości na tych forach. kim jest ta niemra i jakiej urody każdy kto choć trochę myśli to to wie.
Paweł2020.11.9 3:18
Pani Scheuring-Wielgus jest tak tragicznie potentegowana, że wszystko się jej miesza, dyktatura kobiet i faszyści. Biedaczka, nie jest w stanie odróżnić poszczególnych zagadnień. Powinna trochę odpocząć.
tęczowa superniania2020.11.9 13:16
Schleswig-Holstein nic nie pomoże nawet dłuterminowy odpoczynek
Glaudiusman2020.11.9 0:44
Tylko kominiarka i bransoletki. I odjazd na oddział zamknięty.
jan2020.11.8 23:54
Serio? Nie sądziłam, że jest aż tak stara. Ale mogła widzieć nazistów z ładunkami w trzydziestym dziewiątym. Dobrze się trzyma starowinka. To ile Ona ma lat?
dość dyktatury kobiet - idiotka?2020.11.8 23:02
dość dyktaktury kobiet, dość dyktaktury kobiet, dość dyktaktury kobiet, dość dyktaktury kobiet, dość dyktaktury kobiet, dość dyktaktury kobiet ,dość dyktaktury kobiet,.....
fedcb2020.11.8 22:55
A nazifeministki mogą demolować Polskę?
pytam2020.11.8 22:16
weszła podczas Mszy św.z transparentem,zresztą razem z mężem i zakłócali nabożeństwo.Jeszcze się chwali,że 17 lat temu brała tam ślub .no tylko brać przykład.Skąd toto się wzięło?
40 i 42020.11.8 22:13
To ten babon miał gdzieś napisane do młodych ludzi,żeby zarażali koronawirusem dziadków,rodziców,kaszleli na nich ,pluli,żeby poumierali to nie będzie ich na następnych wyborach?
Anonim2020.11.8 21:56
Babsztyl, który ważył się wtargnąć do kościoła w czasie mszy, powinien być wyeliminowany z życia publicznego. Są granice akceptowania wulgarności i prymitywizmu. Kiedy powiecie dość i przestaniecie ją lansować w mediach?!
rebeliant2020.11.8 21:34
Taka okazja do podk...enia Polaków nie może się zmarnować - TAKY BYZNES. Ludziki zamieszkujące Polandię zacznijcie skrupulatniej liczyć wasz wysiłek i lepiej zachowajcie tym razem - w tym napiętym czasie - skromność w obchodzeniu tej rocznicy. Sami widzicie, że cała masa wesz potrzebuje tu majdanu jak grzybnia dżdżu. Szojring-Wielgus gra na tych samych organach co i inni podku...wiacze społeczeństwa.
emeryt wojskowy2020.11.8 21:28
Kiedy ktoś chce być pilotem, żołnierzem, księdzem, policjantem, nawet elektrykiem na pewnych stanowiskach musi przejść pewne badania. Dlaczego nie ma badań dla tych, którzy maja mieć wpływ na państwo, rządy?
Tom2020.11.8 21:28
Ciągle tylko gadanie i gadanie. Przecież ci ludzie już dawno powinni oglądać świat zza krat. Nie rozumiem bierności państwa w stosunku do nielegalnych zgromadzeń organizowanych przez Lempart ani tego, że posłanka Scheuring-Wielgus zakłóca Mszę św. i nie ponosi żadnej odpowiedzialności. W normalnym państwie, ze sprawną władzą jest nie do pomyślenia.
cyryl2020.11.8 20:57
100% faszystką jest Scheuring - Wielgus; odwraca od siebie i swoich zagrań uwagę..
Jm2020.11.8 20:38
Nie pokazujcie tego wrednego ryja tej damy bo tracę apetyt. Miała mieć postawione zarzuty za brednie, które wygaduje. Co za cholerna tępota!
ble2020.11.8 20:36
Kobieto o co tyle zamieszania,wyjdą podrą ryjami,zapalą racę,rano się posprząta
anty bolszewik2020.11.8 19:39
krew menstrtuacyjna zamiast mozgu
wierny Ojczyźnie2020.11.8 19:16
5 poprawnie politycznych minut miało lewactwo. Kolej na manifestację ugrupowań prawicowych. I nic tępej wielgus do tego. Tu jest Polska!!!
hartmantocvel2020.11.8 19:16
Poczekamy do czasu, kiedy stracisz immunitet i wtedy zaśpiewasz inaczej levacka kurvvo.
Maciej Płatov2020.11.8 19:15
ZAKAZ MARSZÓW PIERWSZOMAJOWYCH.DELEGALIZACJA PARTII>>LEWICOWO--LEWACKO -- Anarchistycznych.
KRZYSIEK2020.11.8 18:50
PIJACZKA W AMOKU BREDZI COŚ O FASZYSTACH
opty2020.11.8 18:40
"Dość dyktatury KOBIET!!!!!!!".......
Michał Jan2020.11.8 18:36
Bolimienoga zazdrości, że mają ochotę w taki ziąb maszerować. Jej się nie chce. A jej pierwszy małżonek się w grobie przewraca...
POLIKRATES2020.11.8 18:28
TO JEST CHORA IDIOTKA
komes2020.11.8 18:19
Ludzie maja wyprane muzgi co? ida lewacy demoluja auta i niszcza Koscioly to ok! ida narodowcy polscy jak baranki potulne -toz to faszysci -ludzie otworzcie oczy i myslcie samodzielnie-
Starzec2020.11.8 18:18
Uważam,ze zanim kogoś wybiorą do Parlamentu-musi ten ktoś uzyskać papiery od psychologa i psychiatry.Toz ta kobieta jest chora z nienawiści!Ciekawe czy z mężem robią to...i o czym wtedy mówią?o następnym ataku?Boże ratuj!
Olo2020.11.9 9:05
Jej to by się dobry psychiatra przydał, choć ujemne IQ to wada wrodzona.
Pawel2020.11.8 18:07
Bakowska co Ty lewaczka i aborcjonistka robilas na marszach PATRIOTOW,dla Ktorych slowa BOG,HONOR i OICZYZNA sa swiete.A dla ciebie lewaczko Bakowska nic nie znacza.bo ty ich nigdy nie zrozumiesz
GeneralAdmiral2020.11.8 18:03
Patriotyzm to nie faszyzm.Mylisz pojecia kobieto
Olo2020.11.9 9:06
To co ona wygaduje jest typowym przykładem faszyzmu.
...2020.11.8 18:00
Faszystami to jesteście Wy lewacy. Swoim lewacki myśleniem plugawicie nie tylko swoje rozumy ale i nasz język ojczysty. I jako mniejszość chcecie nam narzucić swój sposób postrzegania świata.
Anonim2020.11.8 17:58
Biedna chora osoba !!!!
Tereska2020.11.8 17:56
ogolić głowę szojring!
Maria Błaszczyk2020.11.8 17:45
"jej zdaniem prawa do manifestacji nie mają środowiska konserwatywne, niezależnie od trwającej pandemii" Faszyzm nie jest odmianą konserwatyzmu. Prawica ma także odłam skrajny. Sam fakt bycia przeciwko prawom kobiet czy osób nieheteronormatywnych to jeszcze trochę mało, jeśli jednocześnie chce się państwo prawa zamieniać w oparte na przemocy społeczeństwo, gdzie racja jest tego, kto ma władzę, gdzie miejsce demokracji zająć ma autokkratyzm/totalitaryzm, wywrócić się chce system ekonomiczny zupełnie na drugą stronę i nie akceptuje się przebiegu granic. Więc nie. Środowiska konserwatywne mogą demonstrować, choć może rzeczywiście lepiej nie teraz, gdy epidemia wymknęła się spod kontroli. Nie mogą demonstrować ludzie głoszący ideologię w Polsce zabronioną. I nie chodzi o "incydenty" - zapraszanie członka jednej z najbardziej krwawych w historii Europy organizacji terrorystycznej z dumą opowiadającego w wywiadach prasowych, że jest faszystą trudno nazwać "incydentem", jeśli jest on fetowany w polskim Sejmie i zapraszany co roku. Trudno nazwać incydentem te zaśpiewy, kogo to się będzie zabijać raz sierpem a raz młotem. Trudno nazwać incydentem krzyże celtyckie na tych marszach, jeśli nosi je na czapkach straż marszu - do tego skrzyżowane z polskim orłem, co jest dość zabawne w kontekście tego, że ściga się ludzi za tęczę na fladze, a połączenie orła z symbolem białych suprematystów sprawia, że do marszu dołącza prezydent.
Anonim2020.11.8 17:47
Faszyzm w Polsce jest. Czy w Holandii też szykują zakaz wyjścia do lasu?
Maria Błaszczyk2020.11.8 21:48
Faszyzm oznacza zakaz wstępu do lasu? Tego nie było w moich książkach. Ale odpowiedź brzmi: nie. Ani przez chwilę nie wprowadzali tu jakichkolwiek ograniczeń aktywności na świeżym powietrzu, cały czas wolno było wszędzie wchodzić, zalecane było normalne uprawianie sportu, dzieci miały się bawić na ulicy z innymi dziećmi. Obecnie zamknięte są restauracje, puby, kina itp. - reszta działa normalnie, nawet bardziej niż wiosną, bo wtedy na kilka tygodni zamknęli szkoły, ale okazało się to nie mieć znaczenia, więc chyba już się nie powtórzy. Aha, siłownie były zamkniete wtedy, ale już na szczęście nie są, to było naprawdę bolesne.
kacaraba2020.11.8 17:44
Nie dość że głupia to jeszcze paskudna
Leon2020.11.8 17:44
Przedstawicielka najbardziej zbrodniczego systemu totalitarnego - komunizmu wyzywa innych od faszystów. Płyty tej słuchamy już 100 lat.
astm.2020.11.8 17:37
Jeżeli tacy są agresywni to dlaczego nie zrobili jej baleronu z dzioba na marszu . Przecież tą kanalie wszyscy rozpoznają.
ceramik2020.11.8 17:29
Oskarżyła wiedźma, nas Polaków o marsz faszystów. To jest paragraf. Jeżeli teraz nie udowodni, że widziała nazistów z bombami, to jest kolejne oskarżenie dla Wielgus. Mam nadzieję, że prokuratura zajmie się nią z urzędu. Lepiej urząd niż Polacy mamy się wziąć.
Maria Błaszczyk2020.11.8 21:56
To jest zdjęcie z marszu niepodległości. Ten pan z prawej to pan Roberto Fiore. https://images.app.goo.gl/ubFE9uzhUpByDXGP6 Pan Roberto Fiore jest człowiekiem skazanym na wieloletnie więzienie za terroryzm. Ale to nic. Pan Roberto Fiore sam o sobie mówi z dumą, że jest faszystą: https://www.corriere.it/politica/18_febbraio_22/sono-fascista-ma-dico-no-chi-spara-o-picchia-5441628e-17a0-11e8-b6ca-29cefbb5fc31.shtml Jak tak mówi, to chyba wie?
znikaj wiedźmo2020.11.8 16:47
faszystkami wy jesteście, ze swoim wulgarnym językiem.Polski naród nigdy was nie zaakceptuje, na miotły i wynocha
Anonim2020.11.8 17:27
Widać że niedawno wyszedłeś z mszy świętej. Takie nienawistne komentarze katolicy piszą właśnie w niedzielę katolicką.Tradycja.
Wolny Jezdziec2020.11.8 17:48
Moze tepaku wyjasnisz jak to sie wychodzi z mszy i co to jest niedziela katolicka. Glupias ruska onuco i tepa jak but z lewej nogi i to mowi ci Katolik i to nie jest nawet nienawisc tylko my Katolicy mowimy zawsze prawde.
Anonim2020.11.8 19:23
Katolicy, nie ośmieszajcie nas prawdziwych katolików i wiary w Boga, swoimi wypowiedziami nie godnymi katolika. Dajecie tylko pretekst niektórymi swoimi żałosnymi komentarzami, że my wierzący niczym sie nie różnimy od ateistów i lewaków. A tak przecież nie jest. Z Bogiem.
sorry2020.11.8 16:44
Nie piszcie o niej bo szkoda czasu szybciej ucichnie szum koło idiotki.
racja2020.11.8 16:33
ta kobieta niech się weźmie do uczciwej roboty , a ona uprawia demagogię i slini się jak pies na kasę
Głos Rozsądku2020.11.8 16:16
Zakazać to powinni kandydowania w wyborach parlamentarnych w RP imbecylom. "Precz z dyktatura kobiet" i wszystko w temacie samozaorania.
kat2020.11.8 16:16
I co ja mam myśleć o trzaskowskim i wielgus? - Tylko jedno mi się nasuwa: HIPOKRYTYCZNE SZUJE. Cała ich formacja osnuta jest na kłamstwie i oszustwie.
katolicka deratyzacja Polski2020.11.8 16:03
Walki faszystow i nazistow z komunistami na ulicach czesto poprzedzaly upadek demokracji,kultury i cywilizacji. Nad Polske nadchodzi ciemna noc.
Reytan2020.11.8 16:20
Upadek zwiastowało rozgrywanie swoich sprawek na naszym terenie przez obce dwory. Tak jak teraz "dwór" amerykańsko-żydowski z "dworem" rusko-niemiecko i tu niespodzianka -także żydowskim:)
ape2020.11.8 15:55
A to "demokratka". Strach pomyśleć co by było gdyby tacy dostali się do władzy.
kibic2020.11.8 15:50
„W końcu Rafał Trzaskowski poszedł po rozum do głowy" i niestety nic tam nie znalazł. Straszna pustka !!!
katolicka deratyzacja Polski2020.11.8 15:50
Komunisci to komunisci i nie da sie o nich nic pozytywnego powiedziec. To jest skrajna lewica. Nie znaczy to jednak,zeby skrajna prawica byla chocby troche lepsza. A Konfederacja to JEST skrajna prawica ! I jest ona jednak pod pewnym wzgledem bardziej niebezpieczna od komunistow,bo jest znacznie bardziej zaklamana. Komunisci nie podaja sie tak jak Konfederacja za Polakow i za katolikow. Tymczasem Narodowcy zwalczaja panstwo polskie i popieraja panstwo rosyjskie,walcza przeciwko polskiej demokracji i popieraja dyktature Putina,i reprezentuja zimne wyrozumowane myslenie zydowsko-protestanckie i pogarde dla calego narodu. Darwinizm,kult sily i militaryzacja kultury i religii,negacja historycznej kultury polskiej i polskich powstan narodowych,rasizm,faszyzm,negacja moralnosci i zasad katolickich,zasady milosci,milosierdzia i wspolczucia dla blizniego,i we wszystkim butny duch prusactwa. Kenfederacja tak SAMO jak Komuna,to proba wymiany polskiej kultury na inna,jej calkowicie obca i calkowicie wroga,
Jacek2020.11.8 16:03
Tyleś się napisał głupot. Z błędami.
katolicka deratyzacja Polski2020.11.8 16:04
Jak rozmawiac z idiota ?
Szybka Randka2020.11.8 15:47
│ Szukam mężczyzny na namiętne spotkania. Mam 24 lat i zgrabne ciało, moje nagie zdjęcia i kontakt na stronie: https://erooo.pl ------------------ Wyszukaj mnie po niku: Marikax2 napisz do mnie lub zadzwoń o każdej porze, odpisuje zazwyczaj do 5 minut, czekam.
Tamara2020.11.8 18:10
Podpowiadam rozwiazanie !Wyjedz do Niemiec,napisz na kartonie od butow odpowiedni tekst i stan w okolicah dworca w byle jakim miescie!Bedzie szybko i duzo!
Toni2020.11.8 15:20
Faszyzm powstał w Niemczech i to te baby co z Lempart i Szajbusem Wielkim lewakami i pedałami łazili po ulicach i ozdabiali się czerwonym znakiem błyskawicy SS pokazali wszystkim, ze są faszystami najgorszego gatunku hitlerowskiego spod ich znaku. Szajbus największa faszystka, najgłupsza i najbrzydsza razem z lampucerą żydowską.
Anonim2020.11.8 15:24
Jeszcze zwariujesz od tej niedzielnej katolickiej nienawiści. Zgaduję że niedawno wyszedłeś z mszy świętej.
guil2020.11.8 15:34
Żaden Polak i chrześcijanin nie będzie litować się nad zdechłym truchłem lewactwa!
Anonim2020.11.8 15:58
I Kościół Katolicki cię tego nauczył? Naprawdę? Czy rodzice? Nadal stoją pod budką z piwem?
guil2020.11.8 17:42
Ty nawet rodziców nie masz! Ciotka cię rodziła bo matka pranie miała!
katolicka deratyzacja Polski2020.11.8 15:27
Konfederacja chce doglupic Polakow do poziomu rosyjskiego,zeby byli bezbronni. Konfederacja bowiem to wazny fragment rosyjskiej wojny hybrydowej. Faszyzm to zawsze skrajna prawica,czyli Konfederacja,a nie Komuna.
xxxxxx2020.11.8 15:32
Sory kolego ale faszyzm nie powstał w niemczech tylko we włoszech,w niemczech był nazizm goorsza odmiana ustroju tolitarnego porównywalna do komunizmu,to co reprezentuje leparcica to mieszanka nazi z komuną jeszcze gorsza odmiana ustroju niz te dwa ostatnie.
katolicka deratyzacja Polski2020.11.8 15:55
Konfederacja zawsze klamie TAK SAMO TOTALNIE jak Komuna. I faszyzm i nazizm to jest jednak skrajna prawica,a NIE skrajna lewica. Przestan KLAMAC !. I faszyzm i nazizm widac tylko i wylacznie w Konfederacji . A komunizm,czyli skrajna lewice widac wsrod komunistow !
katolicka deratyzacja Polski2020.11.8 16:00
Nie dajmy sie zwariowac przez wrogow Polski. Kto nam poplacze jezyki,juz zwyciezyl. Mowil o tym juz bardzo dawno Chinczyk Sun Tse,ktorego zasady stosuje obecnie razwiedka rosyjska czyli Konfederacja.
Benny Benassi2020.11.8 17:16
Akurat faszyzm powstał we Włoszech. W Niemczech powstał nazizm. Wbrew temu co się mówi to nie jest to samo
Golfstrom2020.11.8 15:11
Joanna Scheuring-Wielgus pokazuje tragedię demokracji: ktoś o takich deficytach umysłowych, kompromitujący się każdą wypowiedzią, może być posłem na Sejm RP !!! Kiedy lewacy określają nas, Uczestników Marszu Niepodległości - faszystami, czuję się dumnym patriotą.
man.of.Stagira2020.11.8 15:01
HEIL Lempart Pani Joanno!...SIEG Heil!
Lewaczka2020.11.8 15:01
Małpa z Wehrmachtu i Armii Czerwonej . Mentalnie puszczalska
telewidz2020.11.8 15:01
A mieli już nic brzydkiego nie pokazywać w telewizji.
antykomuch2020.11.8 14:59
Nie używaj słów, których znaczenia nie znasz, ty komunistyczna wywłoko.
Knutsen2020.11.8 14:54
Wielgus-Obrzydliwus ma nocne majaki:):) Babsztylu przebrzydły.....skamlący i plujący na swój kraj......przepadnij.
k.2020.11.8 14:54
Aborcyjna nazistka się odezwała...
Dam2020.11.8 14:52
Musiała prawdę powiedzieć bo u prawaków słychać wycie znakomicie.
dumas2020.11.8 15:37
Co robisz na prawicowym portalu mendo?
Dam2020.11.8 15:42
Podziwiam katolicką miłość bliźniego.
dumas2020.11.8 17:44
Co ty o tym możesz wiedzieć komuchu?
Dam2020.11.8 17:52
Komuchy już dawno wymarli, pomyliły ci się epoki.
Jan2020.11.8 14:48
powiedz swoim dzieciom ze jak je nosilas w brzuchu, to byly do wyskrobaia, bo byly niczym KOBIETO opamietaj sie
Anonim2020.11.8 15:15
Katolikiem to ty kolego nie jesteś, bo ŻADEN katolik nie popiera aborcji jak ty o tym pisząc. Spadaj lewacki prowokatorze do Urbana.
Anonim2020.11.8 15:56
Jeszcze jeden sowiecki troll. Kiedy, tawarisz, nauczą was pisać po POLSKU?
Krzysztof2020.11.8 16:12
Mają putinowskie rozkazy aby skłócać Polaków. Pełno tu takich ,łatwo ich rozpoznać po pisowni.
ala2020.11.8 14:37
Ta pani powinna siedzieć za profanację z mężem kościoła katolickiego.
klawisz2020.11.8 14:34
na ciebie cela + a tam juz się z tobą zabawią
Jerzy2020.11.8 14:28
pani wieka, albo coś tam, coś tam... jakie to uczucie być taką tępą szamtą???
Skanderbeg2020.11.8 14:28
A pamięta Joanna jak bujała się na koncertach zespołu Zadruga? A można znaleźć filmiki. To był zespół pogańsko-naconalistyczny. Ideologia bliska narodowemu socjalizmowi (czy nawet komunizmowi). Pokazuje to bliskość ideową nazioli i współczesnego lewactwa.
Zibi442020.11.8 14:26
Pytam prokuraturę kiedy ta pani stanie przed sądem za zakłócanie mszy w kościele? . Jej mężowi już można postawić zarzuty, nie jest posłem i nie trzeba mu uchylać imunitetu. Z tą babą trzeba będzie dłużej poczekać, ale prokuraturo zacznij coś robić. Przecież dowldów jest aż nadto.
matis892020.11.8 14:05
Podobno jak kobietom dobrze wypierze się mózg, zlasuje to one potrafią być bardziej bezwzględnymi terrorystkami od facetów. Ta kobieta niewątpliwie ma wyprany mózg przez masonerię i widać jak bardzo jest zaprogramowana w służalczości obcym, wrogim siłom spoza Polski. Jest w tym jak robot.
matis892020.11.8 14:00
Lewactwo, lewakoateiści w polityce na świecie już jasno mówią że są komunistami, nie kryją już tego i są z tego dumni. Mają polecenia odgórne od masonów by na całym zachodzie głosić komunizm dlatego robią to tak skoordynowanie w różnych krajach.
stop antypolskiej lewicy2020.11.8 13:58
Dla Polaków ta pani o obco brzmiącym nazwisku nie jest autorytetem !
racjonalista2020.11.8 13:53
08.11.2020 . Od wczoraj BLOKADA na NIEZALEŻNE MEDIA. Lewacka zaraza OBAWIA się Marszu Niepodległości 11.11.2020 r. Tylko lewaków obchodzi co przeszkadza BIEDNEJ sch.-w. skrzywdzonej przez WOLNOŚĆ swoich własnych WYBORÓW. Dlatego marsze wolności masochistów i cierpiących na zaburzenia psychiczne winny być zakazane.
ORP Błyskawica2020.11.8 13:51
Podobno Prezes Bąkiewicz potrafi wykonać 120 salutów rzymskich na minutę, a Wiceprezes Kalinowski tylko 90.
Marian2020.11.8 14:20
Jak ma się wachtę to chlusta.Nie wiesz o tym?
ORP Błyskawica2020.11.8 14:24
Jaki jest rekord Marianka w zakresie salutów rzymskich? Czy Marianek ma na nocnym stoliku zdjęcie Leona Degrelle - idola Wiceprezesa Kalinowskiego?
Marian2020.11.8 14:35
Ja nie salutuje tylko oddaje salwy. Masz szczęście że nie jesteś z Kriegsmarine.
Anonim2020.11.8 13:51
To kolejny dowód że Fronda to portal poświęcony katolickiej nienawiści , wiec trzeba zajmować się takimi osobami którzy tę nienawiść potęgują w katolikach.Ten portal "katolicki" rzadko pisze o Jezusie, Bogu czy wierze katolickie. Ważniejsze o wiary katolickiej są: LGBT, Tusk, Kaczyński ,Trzaskowski, Ziobro, masoni czy Owsiak. Chyba nikt nie zaprzeczy mojemu trafnemu komentarzowi?
RZADKO PISZE?2020.11.8 14:24
"Ten portal "katolicki" rzadko pisze o Jezusie, Bogu czy wierze katolickie."
Anonim2020.11.8 15:19
Dokładnie kolego. Na dwanaście jest jeden o wierze.A tak to jest Kurski,Legutko,Wielgus,Budka.Lempart,jakis ksiądz,Niemcy itd.
Greg2020.11.8 13:47
o fujjjjj - dlaczego ta szkarada obrzydza oglądanie netu ??????
Anonim2020.11.8 13:52
Rodzice cię nauczyli wyśmiewania się z czyjegoś wyglądu? Naprawdę? To co powiesz na wygląd Terleckiego? Działasz wybiórczo jak pewna Gazeta z Czerskiej czy powiesz coś o wyglądzie Terleckiego?
Anonim2020.11.8 15:21
No i miałem 100% racji. Klawiszowy "bohater" nic o Terleckim nie napisał.Wybiórczy jak Wyborcza.
prawy2020.11.8 13:45
faszysta mowi łapać faszystę to tylko lewak tak POtrafi mowić ,piękne hasła ktore wg lewaków działan prowadzą do zaglłłady w imię miłości innaczej ,prawa kobiet krtore prowadzą do odganiczen ich praw wszystko na dowrot ,to dobre było i jest dla ciemnogrodu!!!!!!!!!!!!niech zyja i slużą POLSKIM INTERESOM ich uczestniczy!!!!!!!!!!!!
TVN2020.11.8 13:43
Najpierw zdelegalizowany zostanie faszyzujący ONR, a potem się zobaczy.
Zimne oko2020.11.8 13:36
Czerwonych gwiazd, świecących w waszych łbach nie wykuje się ani sierpem, ani młotem. Nie wyrwie się też z waszej mentalności tego, co z tak wspaniałym skutkiem wszczepili wam rodzice i komunistyczni propagandyści! Zastanów się!!! Jaki sens miałoby życie, gdyby nie było Boga, honoru i Ojczyzny???!
Izydor2020.11.8 13:47
Boga nie ma. Katoprawackie, nacjonalistyczne bydło nie ma honoru. Ojczyzna to mało znaczący kraik gdzieś w europie B.
Grizzly2020.11.8 14:28
..tak twoja ojczyzna to mało znaczący kraik gdzieś na Bliskim Wschodzie!
Izydor2020.11.8 15:29
Tak, zapomniałem. Katoprawackie, nacjonalistyczne, ksenofobiczne, antysemickie bydło.
Gdzie jesteś Herr Eichmann?2020.11.8 13:34
Praca nie skończona!
Profesor2020.11.8 13:33
Gdyby nie była po prostu głupia, podejrzewałbym ją o agenturę niemiecką. Jak swego czasu Lenin w Rosji.
Anonim2020.11.8 13:31
Zaraz się tu lecą katolicy pełni nienawiści niedzielnej. Zgodnie z tradycją w katolicką świętą niedzielę mają jej najwięcej. Nie w poniedziałek czy środę ,tylko w niedzielę ,najczęściej po mszy świętej.
Oficer2020.11.8 13:30
a ty i twoje ugrupowanie przestępcze to nie tylko faszyści ale i bolszewiko- naziści.
Anonim2020.11.8 13:57
Jeżeli wiesz o przestępstwie to powiadom prokuraturę i policje.Ziobro tylko czeka aby ja wsadzić. A za ukrywanie dowodów grozi ci więzienie. Chyba że grzeszysz ósmym przykazaniem Dekalogu i dowodów nie masz.Wtedy musisz iść do spowiedzi za ten ciężki grzech.Trzecia opcja że jesteś ateistą wtedy spowiedz możesz olać.
Anonim2020.11.8 14:11
A który katolik chodzi w pandemii do spowiedzi? Żaden.Więc można grzeszyć, a wyspowiada sie (jak nie zapomni) za 5 lat.
obs.2020.11.8 13:29
Scheuring-Wielgus i R.Trzaskowski to m.in. jedni z najbardziej zagorzałych faszystów i faszystek to właśnie lewactwo, gniazdo rozpusty, morderczyń nienarodzonych dzieci, ci "ludzie" to rynsztok upadłych najgorszych ludzkich "odpadów" i wrogów Polski.
olo2020.11.8 13:32
Racja! My katolicy musimy mieć wroga, jak Jezus który przegonił kupców. Bez wojny i wroga tracimy wiarę w Chrystusa. Poczytaj nasze katolickie komentarze pod wiadomościami o Tusku, LGBT, nauczycielach, Unie Europejskiej, masonach , lekarzach,Trzaskowskim ,Owsiaku czy "artystach" którzy nie popierają PiS i teraz o kobietach. Cieszymy sie że dołączasz do prawdziwych katolików.
łapy precz od Strajku Kobit i Rady lewaczko2020.11.8 13:26
wy########laj i Spi########laj
Prawnik2020.11.8 13:26
Po tej wypowiedzi powinna być aresztowana i skazana za wypowiedzi antydemokratyczne i antykonstytucyjne. Do przestępca i wróg demokracji.
Anonim2020.11.8 13:34
Jeżeli wiesz o przestępstwie to powiadom prokuraturę i policje.Ziobro tylko czeka aby ja wsadzić. A za ukrywanie dowodów grozi ci więzienie. Chyba że grzeszysz ósmym przykazaniem Dekalogu i dowodów nie masz.Wtedy musisz iść do spowiedzi za ten ciężki grzech.
JANOSIK2020.11.8 13:26
Az dziw bierze ze za takich ludzi nasi dziadowie gineli.CHWALA BOHATEROM.Milej niedzieli
da da towariszcz krasnoarmiejec2020.11.8 13:33
a polskowo alfabeta NIET u was!
JANOSIK2020.11.8 13:50
A paszol won
AAAtomek2020.11.8 13:26
Brawo Scheuring-Wielgus!! Precz z nazistami i faszystami!
Patriota2020.11.8 13:29
Zagrażasz demokracji i wolności obywatelskiej. Wpis zgłoszone e-mailem do prokuratury.
AAAtomek2020.11.8 17:18
Zmieni się władza, faszyzm odejdzie w niebyt, tzn. co cel+++
ceramik2020.11.8 13:25
Ciekawym, czy prokuratura pójdzie po rozum i oskarży Wielgus z urzędu. Obraża Polskę i Polaków.
AAAtomek2020.11.8 13:26
Wg prawaków nie można obrażać wiwatujących faszystów i nazistów?
Anonim2020.11.8 13:28
Zgodnie z prawem musisz to zgłosić prokuraturze inaczej nie zadziała.Do dzieła.Ziobro tylko czeka aby ją wsadzić.
ja2020.11.8 13:24
w tej jej partii glupszego nie znajdzie chyba ze jej chlop
a ja gupi i w młodzieżówce PO2020.11.8 13:22
dumałem, że po wygranej Bidena coś się zmieniło
znowu z Tworek2020.11.8 13:21
bełkot lewackofaszystowski
Olej2020.11.8 13:20
Niech idzie i to powie tym wszystkim, którzy z rąk niemieckich i sowieckich leżą na Powązkach lub w dołach śmierci !!!!! Jeżeli coś takiego wydała polska ziemia to szkoda było ich każdej kropli krwi.
sfrustrowana Ziutka Słoneczko2020.11.8 13:20
nie jest w Radzie Konsultacyjnej - a tyle dała z siebie
RicoB2020.11.8 13:17
To wyjątkowa kobieta w sensie negatywnym, nie tylko jest hipokrytką, ale można jej dorzucić cynizmy, zakłamanie, zdradę i może jeszcze nikczemność. Matka moja często powtarzała, że "kto kłamie, to i kradnie a może i co gorszego?". Czemu w przyzwoleniu na kandydowanie w wyborach do władzy PKW nie stosuje kryterium uczciwości? Przecież bez trudu w PKW gdyby tylko jej sędziowie zechcieli, można byłoby odsiać plewy od ziarna. W normalnym świecie, kanciarzy, oszustów i drani się wyławia i odsuwa na boczny tor, a przestępców nawet zamyka do więzień. W polskiej polityce łajdactwa, fałsz i przekręty pozostają bezkarne. Selekcji kanalii na poziomie kandydowania nie ma, a przecież dowodów na nikczemność wielu posłów nie brakuje. No tak ryba gnije od głowy. Jak sędziowie mieliby eliminować ludzi nieuczciwych z kandydowania skoro kasta sama nie poszlakowana nie jest.
NaziBarbi2020.11.8 13:17
Ta starucha jeszcze żyje. Ile ona ma lat? Wygląda na 83.
Anonim2020.11.8 13:25
Rodzice cię nauczyli wyśmiewania się z czyjegoś wyglądu? Naprawdę? To co powiesz na wygląd Terleckiego? Działasz wybiórczo jak pewna Gazeta z Czerskiej czy powiesz coś o wyglądzie Terleckiego?
AAAtomek2020.11.8 13:27
Nazistko, wy...aj za Bug!
Nacjonalista2020.11.8 13:16
Wystawiłem tyłek - tam może mnie pocałować wielgus.
Robert2020.11.8 13:06
Po co tą ciotę debilną pisać w Frondzie szkoda czasu !!!!!!!!!!!
Anonim2020.11.8 13:21
To proste.Fronda to portal poświęcony katolickiej nienawiści , wiec trzeba zajmować się takimi ludźmi którzy tę nienawiść potęgują w katolikach. W to tobie ją spotęgowała,bez pudła.Twój wpis o tym doskonale i nie zaprzeczalnie wskazuje.
Beno2020.11.8 13:30
Anonim, niewiele rozumiesz, a clągle tutaj piszesz.Fronda to portal piętnujący lewacką i nie tylko lewacką, ale wszelką głupotę, nienawiść i obłudę. To Szajbus-Wielugs używa ciągle mowy nienawiści. Ona i jej podobni mogą manifestować ich inność, ale drugim chcą zabronić. To jest ta wasza tolerancja i demokracja. 30 lat po okrągłym stole, a tylko jedna partia ma prawo. Czysty totalitaryzm. To wam zostało po PRL.
Anonim2020.11.8 13:37
Też jesteś pełen niedzielnej nienawiści, więc wszystko sie sprawdza co napisałem.
Historyk2020.11.8 13:03
Coś jest na rzeczy. Organizatorzy i propagatorzy marszu w znaczniej mierze wywodzą się z ONR, zaś ideologia ONR ma wyraźny rys faszystowski, a dokładniej klerofaszystowski.
Marian2020.11.8 13:12
ONR to przy PPR czy UB mały pikuś. Czy w tym jest coś na rzeczy?
Historyk2020.11.8 13:19
100-letni weterani UB i PPR też maszerują?
Marian2020.11.8 13:24
Pewnie ci 150- letni z ONR to maszerują jeszcze dziarsko.
Historyk2020.11.8 14:36
Jak na 150-latków, Bąkiewicz i faszyzująca spółka trzymają wie nieźle.
Anonim2020.11.8 13:00
Zdelegalizować należy faszystowską partie PIS. Z danych eurostatu wynika że Polska przegoniła Szwecję w łącznej liczbie zgonów ponad poprzednie lata.
fyu2020.11.8 17:49
Zmień lekarza bo ten cię okłamuje!
katolicka kretynizacja polski 🇵🇱2020.11.8 13:00
Po przegranej trampka wiadomo że na Kremlu i Nowogrodzkiej żałoba. PADodil natomiast popisał się subtelnością PiSdowatych dyplomatołków. Wolska stała się jeszcze bardziej osamotniona...
Anonim2020.11.8 12:58
Zaraz się tu lecą katolicy pełni nienawiści niedzielnej. Zgodnie z tradycją w katolicką świętą niedzielę mają jej najwięcej. Nie w poniedziałek czy środę ,tylko w niedzielę ,najczęściej po mszy świętej.
adamk2020.11.8 12:57
idiotka