Postępujący kryzys demograficzny - efekt feministycznego zabójczego modelu wojny płci - zdjęcie
08.06.21, 10:51Fot. screenshot YouTube

Postępujący kryzys demograficzny - efekt feministycznego zabójczego modelu wojny płci

223

Przed dekady III RP nierozwiązywalnym problemem dla SLD, PSL, PO czy AWS był problem ubóstwa młodych rodzin z dziećmi. Przez 25 lat po transformacji ustrojowej normą było to, że niedożywienie dotyka ponad milion polskich dzieci. Sukcesem programu 500+ jest rozwiązanie tego problemu.

 

Jednak jak można było się spodziewać, 500+ nie uratował Polski przed katastrofą demograficzną – nie ma w tym nic dziwnego, już od czasów nazistowskiej polityki prorodzinnej wiadomo, że państwo nie jest w stanie skłonić ludzi do posiadania dzieci, jeżeli na to nie mają ochoty. Dziś w świecie zachodnim konsumpcja okazała się o wiele bardziej interesująca od prokreacji.

 

Takie antynatalistyczne prądy kulturowe, narzucone społeczeństwu przez lewicę, są zabójcze dla życia społecznego. Katastrofa demograficzna powoduje to, że nie tylko ZUS czy NFZ zbankrutują – zbankrutować będzie musiał cały budżet. Wynika to z tego, że rządzący nie mają kury znoszącej złote jajka. Budżet (w tym i wydatki na emerytury czy lecznictwo) opiera się na podatkach płaconych przez młodych w wieku produkcyjnym – gdy odsetek młodych w społeczeństwie spada, nie ma komu płacić podatków.

 

Zagrożenia wynikające z kryzysu demograficznego w Polsce opisał na łamach 36 numeru czasopisma „Rzeczy Wspólne” Michał Kędzierski (w rozmowie z Dobrosławem Rodziewiczem).

 

W Polsce jest coraz większy odsetek w populacji osób starszych i coraz mniejszy odsetek osób młodych. Wynika to między innymi z coraz dłuższej przeciętnej długości życia – która dziś w naszym kraju wynosi 80 lat.

 

Coraz ostrzejszy jest konflikt międzypokoleniowy. Interesy starych są sprzeczne z interesami młodych. W czasie ''pandemii'' interesy seniorów (rzekome bezpieczeństwo zdrowotne) zostały postawione ponad interesy młodych (dostęp do edukacji, pracy, normalnych relacji społecznych, aktywności fizycznej, a nawet ochrony zdrowia).

 

Widoczny jest konflikt między młodym a średnim pokoleniem. Średnie pokolenie, które weszło w życie bezpośrednio po 89 roku, stało się beneficjentami transformacji ustrojowej. By chronić interesy beneficjentów transformacji, system zablokował możliwość wejścia na rynek kolejnym młodszym pokoleniom, które skazane zostały na role spauperyzowanego proletariatu.

 

Kryzys demograficzny jest napędzany nie tylko sztucznie wykreowaną w Polsce biedą, ale demoralizacją kulturową płynącą do Polski z zachodu. Sztucznie wykreowany przez lewicę (uznającą rodzinę za przeżytek) konflikt kobiet z mężczyznami, wzajemna nieufność, doprowadziły do (zabójczego dla biologicznego przetrwania społeczeństwa) zjawisku nie zawierania związków i w konsekwencji braku prokreacji. Feministki, zamiast propagować współpracę kobiet z mężczyznami, propagują zabójczy model konfliktu. Młodzi nie chcą (odmiennie od swoich rodziców) tworzyć rodzin. Współczesna popkultura nie oferuje młodym pozytywnych wzorców kulturowych, które by do tego zachęcały.

 

Niezwykle ciekawe jest to, że konflikt kulturowy młodych mężczyzn z młodymi kobietami wynika z tego, że propaganda lewicowa okazała się niezwykle skuteczna w indoktrynowaniu młodych kobiet, i wyjątkowo nieskuteczna w indoktrynowaniu młodych mężczyzn. Obawy młodych mężczyzn i obawy młodych kobiet w Polsce są całkowicie odmienne. Lęki młodych Polek są urojone, sztucznie narzucone przez lewicową propagandę, a lęki młodych Polaków realne i sprzeczne z politycznie poprawną propagandą. Młode „kobiety najbardziej boją się zmian klimatycznych oraz wyjścia Polski z Unii Europejskiej, a młodzi mężczyźni obawiają się ideologii gender i ekspansji ruchów LGBT”. Młode Polki są bardziej lewicowe, a młodzi Polacy bardziej prawicowi – proces ten eskaluje.

 

Warto dodać, że w wyniku postępującej laicyzacji, nawet ta prawicowość młodych Polaków jest wykorzeniona z chrześcijaństwa i bardziej odwołuje się do laickich klimatów Alt-right niż do chrześcijaństwa.

 

Rozbiciu życia społecznego sprzyja pragmatyzm i odrzucenie romantyzmu przez młode Polak, które zakładają związki tylko z dobrze sytuowanymi mężczyznami. Problemem społecznym jest więc duża grupa mężczyzn w wieku produkcyjnym, którzy z racji niskich zarobków (sztucznie kreowanej przez system pauperyzacji) nie mają partnerek, bo nie spełniają finansowych oczekiwań kobiet. Sytuacji tej nie łagodzi też dominacja kobiet wśród mieszkanek miast – dziś w dużych miastach naszego kraju na 100 mężczyzn przypada 130 kobiet – odwrotnie jest w mniejszych ośrodkach. Dziś Polski nie chcą wiązać się z mężczyznami nie tylko, bo ci nie spełniają ich oczekiwań finansowych, ale też z powodu ulegania ideom feministycznym, laicyzacji, wpływu popkultury.

 

Obyczaje zmienione przez pop kulturę (w tym i powszechną pornografię) doprowadzą do: kryzysu społecznego, rozpadu więzi społecznych, braku socjalizacji dzieci, a w konsekwencji utraty kapitału społecznego niezbędnego dla funkcjonowania instytucji życia społecznego.

Jan Bodakowski

Komentarze (223):

pytajnik2021.06.9 6:10
Jak wpływa na demografię realizacja nauczania polskich biskupów: „Kościół nie zostawia ich samotnych w obliczu życiowych zmagań. Wśród osób, które skorzystały z terapii w katolickich ośrodkach „Odwagi” ponad 30% potrafiło zmienić swą orientację i podjąć życie w sakramentalnych związkach małżeńskich.” ( http://episkopat.pl/swiadkowie-ewangelii-zycia/ )? Kto ma zorganizować demonstrację o zwiększenie skuteczności do 100%?
Maria Błaszczyk2021.06.8 23:45
No więc ja jestem feministką. I mam ponadstatystycznie dużo dzieci. A ile dzieci ma pan bezrobotny redaktor? I wyjaśnię panu redaktorowi. Polki nie chcą się wiązać z mężczyznami nie dlatego, że ci ni spełniają naszych oczekiwań finansowych, bo jedną ze zdobyczy feminizmu jest możliwość pracy zarobkowej kobiet. Co prawda to jeszcze nie do końca działa, kobiety wciąż często zarabiają mniej i łatwiej tracą pracę, co widzieliśmy w pandemii, ale wciąż, nie to jest główny powód. Główny powód jest taki, że żadna kobieta przy zdrowych zmysłach nie będzie się wiązała z prawicowymi, nienawistnymi szurami. No bo któż chciałby mieć dzieci z czowiekiem, który ma w tyłku ich przyszłość, ignorując chociażby katastrofę klimatyczną, no a jeśli urodzimy dziecko nieheteronormatywne - to zamienią jego życie w piekło. Ja osobiście czuję się odpowiedzialna za dobrostan moich dzieci i zależy mi na ich przyszłości, więc nie urodziłabym ich osobie z opisu pana bezrobotnego redaktora. Natomiast zarobki, no cóż, korelują pewnie z inteligencją i wykształceniem - a te z kolei korelują z lewicowością.
Anonim2021.06.8 23:54
Opowiadasz dyrdymały. Nikt nie rodzi "dziecka niehetero", ponieważ "dzieci niehetero" stają się "niehetero" wskutek: zgwałcenia homoseksualnego, molestowania homoseksualnego, pouczania o Prawach LGBT od przedszkola (ponad 30-krotny wzrost liczby zmiennopłciowców, 10- a nawet 12-krotny wzrost liczby zboczeń homoseksualnych), posiadania ofensywnej matki (toksycznej i feministki po prostu) oraz skarmiania dziecka paszą opartą na Soi, opracowaną przez Korporacje właśnie w celu wyhodowania Nowego Człowieka.
Anonim2021.06.9 0:08
Oprócz soi i oleju sojowego - nieuchronnie skażonego roślinnymi ksenohormonami - znaczny wpływ ma celowe skażanie kukurydzy środkiem o nazwie Atrazyna. Zarówno atrazyna, plastyfikatory (np z butelek PET) jak i ksenohormony sojowe, wywołują feminizację osobników męskich, zachowania antyspołeczne i dziwaczną uległość. Wyrasta w ten sposób Pokraka, coś na kształt semigeja, panienki płci męskiej, a z drugiej strony agresywne, chamskie i roszczeniowe nibysamice. Oto Nowi Ludzie Nowego Porządku Świata - uniseksualne zwierzęta pozbawione precyzyjnie wszelkich cech ludzkich. Inaczej - potulne bydło robocze.
Maria Błaszczyk2021.06.9 0:08
Tak, tak. A to, że na Marsie jest zimniej niż na Ziemi oznacza, że CO2 nie powoduje globalnego ocieplenia. O to mi właśnie chodziło z tym, że nikt odpowiedzialny nie będzie rodził dzieci szurom. Tupanie nóżkami na kobiety nic tu nie pomoże, od tego ani CO2 nie straci właściwości, ani nieheteronrmatywność nie zniknie. Bo wiesz, o niej już jest w Wedach. Jest w Biblii. Występowała w starożytnej Grecji i Rzymie. I to tak powszechnie, że oni nawet koncepcji heteronormatywności nie mieli, bo nie wpadli na to, że ktoś mógłby taką bzdurę wymyślić.
Anonim2021.06.9 0:20
Jak na ten moment, "szury" mają statystycznie dwa razy tyle dzieci co lewackie mądralle. Kolejny efekt będzie taki, że już teraz młode pokolenie kobiet ma drastycznie obniżoną inteligencję (co poniekąd widać po Czarnych Maskach z Hitlerowskim Krwawym Sznytem), ale przecież inaczej być nie może, skoro Feministki zmusiły "kulturowo" najmądrzejsze kobiety do "karier" i pozostania w 2/3 bezdzietnymi, w imię zysków Korporacji (sponsorujących, jak zawsze, lewactwo). Oto wasz feminisukces - przyszłe pokolenia kretynek o IQ rzędu 70. I tak natura zatoczyła koło - katolicyzm wywindował Inteligencję Ludzi, w szczególności właśnie Kobiet, a więc "coś" skorygowało ten eksperyment, brutalnie i szybko. Tak oto kończy się Epoka Wynalazków - masowym skretynieniem z winy feministek.
Maria Błaszczyk2021.06.9 0:42
Czyli to feministki są winne szurii? Niesamowite. Jeśli ktoś twierdzi, że Juliusz Czar żarł za dużo soi - swoją drogą, Japończycy i inni Azjaci jedzą tej soi po kilkadziesiąt gramów dziennie, a jakoś nikt nie udowodnił, by częściej byli panienkami płci męskiej, a azjatyckie kobiety roszczniowymi niby samicami - to rzeczywiście, feeministka jest winna obniżenia inteligencji kolejnych pokoleń... No a już winienie lewaczek za plastik - poważnie? To lewica popiera to świństwo? Czyli to prawaczki latają do sklepu z torebeczkami z firanki i kupują makaron do słoika po ogórkach konserwowych? Z kolei Leonardo da Vinci zapewne padł ofiarą skażonej kukurydzy - swoją drogą, co Ty jesz, że w tym jest kukurydza? Jej się używa jako pasz, a nikt nikomu nie każe jeść mięsa, w którym ta kukurydza to i tak najmniejszy problem; i do produkcji jakichś przetworzonych świństw i alkoholu - normalnie nie potrafię sobie wyobrazić, w czym mogłabym ją zjeść. No ale to ten lewacki weganizm... Jak się je byle co, to pewnie jest trudniej, tym chyba się słodzi i wypełnia śmieciowe jedzenie. A opat de Choisy przebrany za kobietę? Co on zjadł? Alan Turing? Aleksander Macedoński? Król Edward II? Papież Juliusz II? Piotr Czajkowski? Czy może oni mieli w przedszkolu edukację WHO? A jak myślisz, ci geje, zrzucani z wież przez zbrodniarzy z da'esh - co było nie tak z ich dietą - a może edukacją? A ci masowo mordowani w Czeczenii?
Anonim2021.06.9 0:59
Wystarczyło, że zostali zaliczeni za młodu przez jakiegoś pederastę. W czasach o których mówisz, liczba zboczeńców homoseksualnych wynosiła JEDEN %. Tyle gwałcono. W czasach dzisiejszych, wśród osób 14-29 lat, w UE liczba zboczeńców wynosi 12% wśród "chopaków" i przekracza 20% wśród "dziewczont". Oto skala POSTĘPU i skarmiania paszą GMO.
Anonim2021.06.9 1:06
Azjatom przystosowanie się do diety z soja zajęło ładnych parę tysięcy lat, poza tym tofu ma obniżony poziom skażenia. Analogicznie - jest drastyczna różnica w odporności na wódkę między Europejczykami a Azjatami, czyż nie?
Maria Błaszczyk2021.06.9 1:29
Czyli przez tysiące lat byli panienkami płci męskiej i roszczeniowymi nibysamicami, ale już im przeszło? Do tego dla przykładu tofu w Japonii jada się od niedawna, maksymalnie kilkaset lat, a jedzą go najwięcej na świecie. Poza tym oni jedzą soję na różne sposoby, wcale niekoniecznie jako tofu, bo to jest dość drogi i skoplikowany proces, bardzo często po prostu jako fasolę, jak my w fasolce po bretońsku, takie ziarenka. Więc co Ty bajdurzysz?
Anonim2021.06.9 1:36
Kolaps demograficzny w Japonii jest równie głęboki jak w Europie. A że reagują inaczej niż Europejczycy, no cóż, są innej rasy.
Maria Błaszczyk2021.06.9 1:58
Ludzie nie mają ras. Psy mają rasy. I tak, dla przykładu, nie potrzeba dużej spostrzedawczości by zrozumieć to patrząc np. na białego owczarka szwajcarskiego i jamnika jednocześnie. Kapusta ma odmiany. I tak brokuł znacznie się różni od, dajmy na to, rzepaku. Możemy je skrzyżować - tzn. z tym jamnikiem i owczarkiem to może nie byłby taki dobry pomysł, w jedną stronę można by zagrozić suce, w drugą - pojawiłby się pewien problem techniczny, no ale powiedzmy, że jest to możliwe. Dałoby płodne potomstwo, gdyby przeżyło. Japończyk i Ty jesteście genetycznie bardzo w ogóle zbliżeni, a istniejące różnice w niewielkim stopniu wynikają z etniczności. No a dzietność teraz mają niską, ale jedli już soję kilkaset lat, gdy mieli wysoką. Dla przykładu dokładnie wiek temu mieli 5 z hakiem, a wtedy już soję jedli powiedzmy od 200 lat jako główne źródło białka.
Anonim2021.06.9 2:10
Ludzie "mają" rasy. Częściowo pokrywają się one z "kolorem" skóry. Miejscem, gdzie rasa się manifestuje jest jednak głownie mózg. Mózg przystosowany do lokalnych warunków. Zróżnicowanie na poziomie mózgu, choć niewidoczne dla oka, jest ogromne. Tacy murzyni są przystosowani do rywalizowania na sawannie z lwami i hienami - stąd ich drapieżność i niski IQ (stąd liczba mordów i gwałtów dokonanych przez czarnych w USA i Afryce). Na sawannie nie ma miejsca na planowanie dalsze niż do jutra. Inaczej w Europie - geografia kontynentu i zmienność klimatu spowodowała selekcję - głupi umarł, mądry przeżył. Dodatkowo - tzw patriarchat powodował że mężczyźni byli "klasą" eksterminowaną i uciskaną, co również wywarło ogromną presję ewolucyjna na zwiększanie męskiej inteligencji. Dlatego to biali mężczyźni a nie czarni albo kobiety stworzyli Cywilizację. I dlatego są teraz niewygodni i planowo eksterminowani. Jak Żydzi kiedyś, tylko sprytniej.
Maria Błaszczyk2021.06.9 2:43
Taaaaak... Zwłaszcza czarni Afrykanie są świetnym przykładem. Bardziej zróżnicowani gentycznie pomiędzy sobą, niż cała reszta... I co zabawne, jakoś mordowanie i gwałcenie przez nich zabawnie pokrywa się z ich sytuacją materialną, zupełnie zanika, gdy żyją sobie spokojnie w Europie w krajach z mniejszym rozwarstwieniem. Aha, a cywilizacji było wiele, i robili je ludzie w innych kolorach. Często lepiej. Marudzisz na kukurydzę, ale my - Europejczycy - byśmy to potrafili zrobić dopiero w XX wieku... A jak Niemcy odkrywali Ile-Ifee, to twierdzili, że znaleźli Atlantydę - przecież czarni ludzie nie potrafią tworzyć cywilizacji... Gratuluję Ci mentalnych pobratymców.
Anonim2021.06.9 9:25
Ile razy trzeba pisać, ze są RASY (l.mn) czarne? Ludzie mają więcej ras niż trzy. Poza tym, jak zawsze, ignorujesz czarna przestępczość, drastycznie wyższą od białej. Nikt nie zabija i gwałci tyle co czarni, proporcjonalnie kilka razy więcej od białych. Rozwarstwienie nie ma tu nic do rzeczy, dziś rozwarstwienie w Europie sięga szczytów, ale przestępczość (i wypadki samochodowe) wśród białej tłuszczy maleje. Maleje, ponieważ białasy zostały przecwelone. Cwele i metroseksualne dziewczynki płci męskiej (hetero-cioty) nie są zdolne do bicia w mordę, a więc równiez do popełniania przestępstw i do zbyt agresywnej jazdy samochodami. Proste?
Maria Błaszczyk2021.06.9 23:10
Taaaaak. Bardzo. Ale to jeszcze nie znaczy, że prawdziwe. Bogaci nie popełniają zbyt wielu przestępstw. Po prostu. Wystarczy, że czarny zostaje profesorem, lekarzem lub nawet, niech będzie, właścicielem dobrze prosperującej restauracji - a prawdopodobieństwo, że popełni przestępstwo jest takie samo, jak że popełni je profesor, lekarz czy restaurator biały lub jakiegokolwiek innego koloru. I to samo dotyczy jego dzieci. Ale zepchnij białych do slumsów, uniemożliw edukację i awans społeczny, i wtedy zbadaj przestępczość wśród nich i ich dzieci... Ci nie są przecweleni, dzielnie popełniają przestępstwa. Tylko że nie wiem, czemu to miałby być nasz cel. Co jst dobrego w przestępczości i wypadkach samochodowych? Aha, ja na studiach jako wolontariuszka prowadziłam zajęcia na warszawskiej Pradze-Północ. I te dzieci były zupełnie białe, jak ja, a okradały nas - pracowników tych świetlic, streeetworkerki i wolontariuszy - naprawdę częściej niż dzieci ze szkół, w których prowadziłam edukację seksualną czy warsztaty antyuzależnieniowe w innych dzielnicach. Pewnie po prostu to była inna rasa niż dzieci z Pragi-Południe, ze szczególnym uwzględnieniem Saskiej Kępy. Wiadomo, te bariery geograficzne w postaci kolei średnicowej dbają o czystość rasową...
Maria Błaszczyk2021.06.9 1:14
Ależ skąd. To było zjawisko tak powszechne, że przezroczyste - dlatego nie stworzyli koncepcji heteronormatywności. I dajżesz spokój z tym GMO. Bogowie raczą wiedzieć, co to by miało nam robić, przecież nic z tego, co jemy, nie ma "naturalnego" kodu genetycznego. Niby czemu modyfikacje genetyczne, gdzie zmienia się jakiś konkretny jeden gen miałyby nam szkodzić, a mutacje powodowane naświetlaniem nasion rentgenem w nadziei, że może któraś ze zmian da nam coś pożytecznego, nam nigdy nie szkodziły. Ale nawet gdyby, to powszechność zjawiska nieheteronormatywności we wszystkich miejscach i czasach sprawia, że jest to teza nie do obrony. Miejsca i czasy różnią się swoim stosunkiem do niej, więc ewentualnie możemy ludzi pozastraszać i zepchnąć do podziemia, ale ona występowała zawsze i wszędzie powszechnie.
Anonim2021.06.9 1:22
Zboczenia są obecnie tak samo jak rak, płaskostopie czy dur brzuszny. Epidemie też były przezroczyste i traktowane jako coś oczywistego. I łatwo można wykazać, że poskromienie zboczeńców przez chrześcijaństwo było KONIECZNE do rozwoju naukowo-technicznego. Dziś obserwujemy proces odwrotny - rozbestwienie zboczeń, spadek IQ i jednoczesna deindustrializację Europy. Po prostu wracamy do prymitywnego barbarzyństwa, a wkrótce i niewolnictwa, zgodnie z doktryna Zero Growth.
Maria Błaszczyk2021.06.9 1:39
Aha. Czyli epoka klasyczna, z jej osiągnięciami naukowymi, gospodarczymi i kulturalnymi i kompletnym znormalizowaniem nieheteronormatywności, to był brak rozwoju i barbarzyństwo. Średniowiecze z chrześcijaństwem i jego degrengoladą, przestępczością, spadkiem dochodów, ciemnotą to był rozwój naukowo-techniczny. Na litość boską, oni nawet dróg przez tysiąc lat nie budowali. Więcej - nie remontowali tych odziedziczonych po starożytnych... Zostały one przez tych światłych chrześcijan rozkradzione, bo takie ładnie obrobione kamienie łatwiej ukraść, niż ciosać. No to ja chyba bardziej lubię barbarzyństwo. Już starożytni barbarzyńcy z grubsza wiedzieli, jak hamować epidemie - dystans społeczny, higiena, te sprawy - dopiero średniowieczny rozwój naukowo-techniczny kazał uznać je za karę bożą, względnie zatruwanie studni przez Żydów, więc walką z nimi były jakieś ówczesne różańce do granic, czyli biczowanie się, wzglednie stare dobre palenie sąsiadów w stodołach.
Anonim2021.06.9 1:43
Osiągnięcia techniczne zaczęły się w okresie szczytowego rozwoju doktryny chrześcijańskiej, tak od XVIII wieku. Im jakaś kultura ostrzej rugowała rozbestwienie seksualne, tym większe osiągnięcia notowała. Poza tym, nic nie wesz o średniowieczu, poza bredniami jakie wgrano ci w szkole w ramach zwalczania chrześcijaństwa.
Maria Błaszczyk2021.06.9 2:07
Tzn. budowali drogi i nie mordowali Żydów? Bo ja np. jestem z Warszawy. I pierwsze utwardzane drogi z tego miasta to te Druckiego-Lubeckiego. Czyli zaraz będzie 200. rocznica. Takie to były te średniowieczno-chrześcijańskie drogi. Ale, ale, pomijając już drogi, to fajnie, że chrześcijaństwo zaczeło notować większe osiągnięcia akurat wtedy, gdy Oświecenie zakończyło jego hegemonię. Przedziwny zbieg okoliczności, nieprawdaż? Gdy powszechną stała się krytyka Kościoła, indyferentyzmy religijne, racjonalizmy i naturalizmy - przypadkiem na przełomie XVII i XVIII wieku - to wtedy pojawiły sie te osiągnięcia. No ale na pewno, ich istotą było tępienie gejozy, a nie encyklopedia, sekularyzacja i Wolter z krytyką chrześcijańskiego obskurantyzmu.
Anonim2021.06.9 2:17
Jeśli encyklopedia czy sekularyzacja oznaczały jakiś postęp, to był to postęp w produkcji mydła z ludzkiego tłuszczu. Oraz w produkcji galanterii z ludzkiej skóry (szczególnie skóry kobiet-katoliczek). Poza tym nic nie wiesz o "tępieniu żydów", zupełnie przypadkiem tych żydów, którzy uprawiali międzynarodowy handel niewolnikami, szczególnie z obszaru Polski, Litwy, Bałkanów i państw ruskich. Zupełnie nie wiesz, ponieważ co jak co, ale nauczana historia jest w 90% kłamstwem. Zwycięzcy (katofobiczne bydło i ludobójcy, ci co zrobili majątki na niewolnikach i na delikatnej skórce zdzieranej żywcem z katolickich dziewcząt wieszanych w ramach postępu za nogi na drzewie, żeby krew dopływała do głowy nie pozwalając zemdleć z bólu) wszak piszą historię.
Maria Błaszczyk2021.06.9 2:30
No tak, całe gminy, dzieci, staruszkowie, wszyscy, wszyscy... Dla przykładu, 900 Żydów spalonych żywcem w Strasburgu. Paryskie niemowlęta żydowskie i małe dziewczynki z BAzylei. Nadreńscy to w ogóle wszyscy, grube tysiące ludzi. Właśnie tak to było.
Anonim2021.06.9 2:38
Nienawiść nie powstaje ot tak sobie i bez powodu.
Maria Błaszczyk2021.06.9 2:56
Nie no, nic takiego nie twierdzę. Nienawiść powstaje, gdy komuś jest potrzebna do zdobycia lub utrzymania władzy. Rzecz jest gruntownie zbadana. I rzeczywiście działa. Ja np. widziałam, jak taka akcja była w czasie kryzysu po 2008 roku robiona w Holandii przeciwko Polakom. Bo wiesz, pracę zabierali - nie, żeby jakiś Holender zgodził się tak harować, ale i tak - lepiej pewnie, jakby nie było komu pracować, jeździli po pijaku i domówki urządzali... Co tam, że tę Holandię pomogli przez ten kryzys przeciągnąć - pan Wilders za rosyjskie pieniądze realizował rosyjskie scenariusze. Potem pojawili się uchodźcy, i przyszły nowe instrukcje, równie skuteczne.
Anonim2021.06.9 2:28
Osiągnięcia pojawiły się nie "dzięki" pojawieniu się proto-lewackich zbrodniarzy, tylko za sprawą stopniowego przetrącania Imperium Osmańskiego. Tego potwora wysysającego miliony Niewolników z Europy. Białych niewolników trafiających na afrykańskie targowiska.
Maria Błaszczyk2021.06.9 23:17
Miliardy tych niewolników... Po prostu, ludzi do pracy nie było, bo tak Imperium Osmańskie porywało ludzi. Ze szczególnym wskazaniem na Anglię, tam ich kradli jak opętani, i dlatego tam się to Oświecenie zaczęło i tak tam ładnie wypadło, rozpoczynając rewolucję przemysłową i nowożytną naukę.
Anonim2021.06.9 2:33
Ach, no i nie wiem czy wiesz, ale właśnie ujawniają się kolejne okoliczności, jak "zrobiono" haggadę jakoby jacyś Polacy spalili "sąsiadów" w stodole. Polacy tego nie zrobili, choć mieli sto powodów. A raczej tysiące powodów, dwa tysiące kobiet, dzieci i mężczyzn zamordowanych w tamtej okolicy przez Armię Czerwoną, pod komenda zawsze usłużnych "sąsiadów".
Anonim2021.06.9 1:02
Zasadniczo osoby około "subkultury" prepersów, uparcie robiących przetwory, piekących własny chleb i hodujących własne kury, to w 90% far-right. W pewnym sensie to postawa skrajnie ekologiczna.
Maria Błaszczyk2021.06.9 1:49
??? Nie jestem żadnym prepersem, ale chleb piekę, no a po co mi przetwory lub kury? W sklepie jest kasza, soczewica i pomidory cały rok, a kury som gupie i śmierdzą. Po co mi kury??? Do tego, znam całe mnóstwo piekących chleb lewaków, pierwszy zakwas dostałam od znajomej lewaczki kiedy mieszkałam od niedawna w Holandii, chyba to był, 2005 rok. Pamiętam, jak leciałam z nim samolotem i się zastanawiałam, czy przeżyje te zmiany ciśnienia w walizce. I to pieczenie jest w moim otoczeniu zjawiskiem normalnym, choć nie znam żadnego prepersa.
Anonim2021.06.9 1:16
Szukasz skażonej atrazyną kukurydzy? Tu ją znajdziesz: https://pl.wikipedia.org/wiki/Syrop_glukozowo-fruktozowy https://pl.wikipedia.org/wiki/Płatki_kukurydziane https://pl.wikipedia.org/wiki/Popcorn Poza tym Atrazyna skaża nie tylko paszę ale i wody pitne.
Maria Błaszczyk2021.06.9 1:43
No ale w czym to chciałbyś zjeść? Serio kupiłbyś coś z syropem fruktozowo-glukozowym? Ja wiem, że tym się słodzi i dodaje do różnych świństw, ale nie przyszłoby mi do głowy coś takiego zjeść lub wypić. Przecież nikt Cię nie zmusza. I ja naprawdę szału dostaję na widok mazowieckich pól po horyzont obsianych kukurydzą - jakoś w Holandii z braku sentymentu drażni mnie to mniej, ale to nie wina kukurydzy, tylko ludzi, którzy pragną mięsko kupować po 20 pln, a w weekend ubzdryngolić się wódeczką.
Anonim2021.06.9 1:45
Nie chodzi o to czy zmusza, tylko że wciska się ludziom a oni jedzą, bo mało kto ma zdolność intelektualna aby kontrolować te sprawy. 95% ludzi nie ma, więc sa z premedytacją truci.
Maria Błaszczyk2021.06.9 2:24
Eeee... Nikt tego nie wciska. W sklepie jest zdecydowana większość artykułów bez tych elementów. Byłam dziś w Lidlu, kupiłam kalarepę, cukinię, czereśnie, bulgur, pistacje, kawę, oczywiście, i wiele, wiele innych rzeczy - nikt nijak nie wciskał mi płatków kukurydzianych. Zupełnie dowolnie wkładałam rzeczy do koszyka, zapłaciłam za nie - niezbyt dużo, nieprzetworzona żywność nie jest zbyt droga - i wyszłam. I bez przesady, każdy może przeczytać etykietę. To, że prawactwo nie potrafi, to właśnie jest powód, że nie chcemy mieć z Wami dzieci. Naprawdę, ryzykować, że ktoś mojemu dziecku da płatki kukurydziane? Brrrr... Ale przecież to jest ta prawacka wolność, pamiętasz, jaka była awantura, gdy chciano ograniczyć drożdżówki, chipsy, batony, drożdżówki, napoje energetyzujące i inne świństwa w szkołach? Nie w sklepach, gdzie raczej zakupy robią dorośli, tylko w szkołach? No a potem PiS rękami ministry Zalewskiej w podskokach to przywracał, bo jakże tak można, zabronić truć dzieci? Toż to zamach na wolność. Więc przestań lewaków winić za obskurantyzm i poziom kształcenia, bo nie po to przejmowaliście szkoły, by teraz jeden z drugim umiał etykietę przeczytać.
Anonim2021.06.9 2:44
Żadnych szkół żadni prawicowcy nie przejmowali. Szkoły są od zawsze w łapach patolewaków z ZNP i kryptogejów z PiSu (sypiących milionami na organizacje gejowskie), z tego pisu, którego większość pogłowia to zadeklarowani lewicowcy. Lewicowiec niekoniecznie lubi lewaka, ale nie robi to z niego prawicowca. Lewak po prostu nie lubi nikogo. Twój upór w nazywaniu prawicą lewicowców i socjalistów z pisu jest zdumiewający.
Maria Błaszczyk2021.06.9 23:22
Taaaak. I to właśnie patolewacy zaprowadzili tam te wszystkie lekcje religii, ograniczając inne przedmioty i porozwieszali wszędzie gdzie popadnie krzyże, jakby to były rutery i z kilkudziesięciu metrów nie działały. W porównaniu do przeciętnego księdza, to rzeczywiście z PiSowca można zrobić zupełnie umiarkowaną postać, ale wciąż, to ja jstem lewicową lewaczką i odróżniam innych lewicowców od prawaków. I ja bardzo lubię ludzi, tak zasadniczo, jak mi krzywdy akurat nie próbują robić. Więc nie wiem, skąd ten pogląd, że nikogo nie lubię.
Anonim2021.06.9 0:26
I żebym nie zapomniał - podobno w Polsce "mamy" spory problem ze zdrowiem psychicznym dzieci i młodzieży, co jak widać z czegoś musi wynikać. Otóż, wynika to z tego z czego nie wiem dlaczego jesteście dumne - z szybkiej "ateizacji". Mniej wiary zakazującej surowo (kulturowo) samobójstw - więcej samobójców. Więcej przymuszania dzieci do nieheteronormatywności - też więcej samobójstw, w tej grupie dosyć częstych, i to z winy homo-partnerów. Możecie być dumne.
Maria Błaszczyk2021.06.9 0:51
Nie no, wiadomo. Nie dlatego popełniają samobójstwa, że chorują, nikt im nie chce pomóc, nie ma opieki psychiatrycznej, tylko z powodu braku religii, dzieci są samotne, stosowana wobec nich jest przemoc itd... To jak wyjasnisz to, że w ateistycznej Holandii samobójstw w tej grupie jest o kilkanaście procent mniej w przeliczeniu na głowę? Czy przypadkiem nie pomaga tu fakt, że holenderskie dzieci są najszczęśliwsze na świecie?
Anonim2021.06.9 0:54
Jak przestaniecie unieszczęśliwiać Polskie dzieci - a szczucie przeciwko rodzicom jest unieszczęśliwianiem - oraz indoktrynować je w brutalny sposób - problem zaniknie. Nie twórzcie konfliktów gwałcąc mentalnie dzieci katolików, czym świadomie i z premedytacją prowadzicie do sytuacji konfliktowych w domach. Proste? Bardzo proste.
Maria Błaszczyk2021.06.9 1:22
Wiadomo. Dlatego w Toruniu umiera - czy może już umarła - 3letnia Zuzia. Poszczuliśmy ja przeciwko rodzicom i oni nie mili wyjścia - musiali skarcić, w końcu to ich rodzicielskie prawo. A co do gwałcenia - no tak. Nasze gwałcenie nie jest dla dzieci dobre. Nie to, co księża Dymerzy, siostry Bernadetty, ksiądz Mirosław z Salezjańskiego Domu dDzieck aw Częstochowie, proboszcze w Witwicy i inni tacy. Oni dają katolickim dzieciom siłę i zdrowie psychiczne. Gdy ofiara ks. Bhrendta raz za razem trafiała po próbach do szpitala, to nie dlatego, że on ją miesiącami więził, głodził, katował i gwałcił. Ależ skąd. To my, lewacy, doprowadziliśmy świadomie i z premedytacją do sytuacji konfliktowej u niej w domu. Bardzo proste, rzeczywiście.
Anonim2021.06.9 1:39
Oczywiście, bo wy lewacy atakujecie masowo. Każdemu dziecku strzał z liścia w mózg raz na miesiąc. Aż do skutku, czyli powstania dumnego lewaka. Przemoc psychiczna i szantaże, zastraszanie, eko-terror i wmawianie że trzeba umrzeć bo umrze ziemia to też przemoc. Tylko taka, przed którą dziecko nie może się łatwo obronić.
Maria Błaszczyk2021.06.9 2:51
A ja myślałam, że trzeba umrzeć, bo nie da się żyć wiecznie. Kto Ci takich głupot nagadał? Twierdzenie, że trzeba się ogarnąć i przestać wywalać tony jedzenia, kupować setki nigdy niewkładanych ubrań i chodzenie do sklepu z własnym słoikiem nie oznacza, że "trzeba umrzeć". Oznacza tyle, że trzeba trochę myśleć, co się robi. Bo jak tego nie będziemy robić, to Ziemia nie umrze, ona sobie bez nas poradzi, tylko dla ludzi zabraknie miejsca. I wiesz, dzieci to wiedzą. One znają ludzi, dla których już zabrakło miejsca. Inne dzieci, którym zginęło 3/4 rodziny w walkach o dostęp do wody i kilkoro rodzeństwa w czasie przeprawy przez Saharę lub rejsu przez Morze Śródziemne. I tak sobie myślę, że tłumacząc, czemu nie kupimy ajfona, tylko coś trwalszego, jeden tani tiszert mniej czy wręczając słoik, gdy wysyłamy dziecko po kaszę do sklepu, własnie po to, by takich sytuacji było mniej, dajemy im poczucie kontroli i sprawczości. Oczywiście, możemy udawać, że to się nie dzieje, ale ma to równie dużo sensu co udawanie, że nastolatki nie uprawiają seksu. Codzienne doświadczenie przekona je, że jesteśmy zakłamanymi, niegodnymi zaufania, egoistycznymi gnojkami.
Anonim2021.06.9 1:25
Po prostu Lewactwo robi z katolickimi dziećmi coś podobnego do tego, co rząd kanady robił z dziećmi indiańskimi - kradnie je i pierze im mózgi, a że część nie przeżyje tego gwałtu, no cóż, skoro ktoś popiera szlachtowanie płodów nie widzę najmniejszego powodu aby nie godził się na spychanie z mostów innych "nieprzystosowanych" do pałowania Prawami LGBT.
Maria Błaszczyk2021.06.9 2:34
Szlachtowanie płodów? Po pierwsze, co płody mają do rzeczy, a po drugie - nikt ich nie szlachtuje ani tego nie popiera. Więc niepotrzebnie się unosisz. Jedyne, co popieramy, to uznawanie kobiet za ludzi. I nie, nie godzimy się na spychanie z mostów - ani katolickie wychowanie przez Dymerów, Bernadetty i innych tego typu zasłużonych katolickich osobników. Aha, a te dzieci to może i rząd kanadyjski kradł - ale mordowali i gwałcili je księża i zakonnice. Tego nie było w umowie, był to wkład własny tej instytucji. Jak to mówią, nadgorliwość gorsza niż faszyzm.
Zenon2021.06.8 23:20
Co ten człowiek ćpie :'D ??
Anonim2021.06.8 23:42
Co ty ćpiesz, skoro nie potrafisz zrozumieć całkowicie logicznych spostrzeżeń. Pozostaje ci zapluwać się po lewacku, niemądrallo.
jak to ??????2021.06.8 22:58
coś to nie tak.........antychryst gates ze shabem i innym sorosem i nasze plandemiusze twierdzą ,ze jest przeludnienie dlatego ściemą pandemii i szczy...pionkami dokonują depopulacji.......czyli jak to ?
Damian Szymczak-Leszno2021.06.8 22:56
Chyba tradycyjnie jedyny podpisuję się z imienia i nazwiska. To jeden z najmądrzejszych tekstów jakie w życiu czytał. Przy tym w krótki, konkretny sposób idealnie przedstawiono jak ogromnym zagrożeniem jest feminizm i jak tragicznie oddziałuje na dzisiejsze kobiety.
jan kowalski2021.06.8 21:30
przeludnienie nadzieją dla świata
aj waj2021.06.8 21:14
Na zielonej trawie pod błękitnym niebem, odbył się czarny protest czerwonej zarazy w biały dzień.
Izydor Oracz2021.06.8 20:54
Rozwiązanie jest proste - zafundujmy bezdzietnym trzy obciążenia: bykowe, progresywny podatek katastralny i zasadniczą służbę wojskową. Zapobiegajmy emigracji za pomocą exit-taxu, takiego jak np w RPA.
Anonim2021.06.8 23:44
W tej chwili fundujecie extra obciążenia podatkowe ludziom wychowującym dzieci. 500+ to tylko zmniejszenie tego wyzysku, pasożycie.
Antychryst 6602021.06.8 16:16
Cholera tyle komentarzy już napisane, a ja miałem do napisania tyle ciekawych rzeczy. Ale artykuł całkiem daje radę jak na dziennikarza z kultury Gender) dżentelmen i burleska chociaż widać że w paru punktach oficer prowadzący kazał popełnić literówkę żeby nie szerzyć nienawiści . No cóż to i tak wina tego co w nieskończoność chce się ćwiczyć w miłosierdziu na poszerzającym cierpieniu i twierdzi że jego miłosierdzie jest nieskończone.
AAAtomek2021.06.8 16:16
Nic to, Bodakowskiemu jako rasowemu katoprawakowi, pozostało obecnie "zaprzyjaźnienie" się z Muzułmanami-Hindusami-Buddystami, którzy w niedalekiej przyszłości uzupełnią lukę demograficzną w Polsce... :D
Laura2021.06.8 14:25
Komiczne sa te stare mordy wdów po esbekach i ich bekartów
6969692021.06.8 17:10
Czy można z takimi zrobić dziecko????!
Jarek K. do Klapaucjusza2021.06.8 14:21
Klapaucjusz, czyli żyd "prof. dr" Hertrich-Woleński to bardzo stary ch uj, który już od kilku DEKAD nie wie po co ch uja w ogóle ma! Jego codzienny lament-pyerdolenie na mój temat z każdym dniem staje się coraz bardziej desperacki. Bo wie ten stary gudłaj "prof. dr" Hertrich-Woleński, że JA go przeżyje POLITYCZNIE i fizycznie. Nie tylko jego ch uj strzela z mojego i arcybiskupa Jędraszewskiego powodu, ale całą i Lożę Polin. "Prof" Jan Hartman jest bliski zawału.
MaxFiend2021.06.8 14:15
Rozumiem, że "pokój płci" według autora będzie wtedy, gdy sprowadzimy kobiety do roli służących i bezwolnych inkubatorów? No i jeszcze radzę sobie przypomnieć jakie były radosne hasła i oczekiwania wzrostu dzietności po bezmyślnym wprowadzeniu przez PiS 500+. A teraz z podkulonym ogonem: "jednak jak można było się spodziewać ...". Jeżeli można było się spodziewać. to 500+ było ordynarną propagandową wyborczą łapówką wyciągniętą bezczelnie z kieszeni wszystkich Polaków :-D
Anonim2021.06.8 14:18
Lewaku, chyba nie potrafisz liczyć. 500+ zwiększył liczbę dzieci o ponad 11%.
Suweren2021.06.8 15:22
To spójrz na krzywą urodzeń.
Anonim2021.06.8 15:28
Aleś ty głupi... co ci z krzywej urodzeń, skoro nie wiesz, że w ciągu 6 lat drastycznie spadła liczba młodych kobiet, ponieważ zestarzał się szczyt fali wyżu demograficznego.
Suweren2021.06.8 15:57
W takim razie może pokażesz mi ten pisowski sukces na krzywej urodzeń/1000 kobiet, a może w medianie wieku matek? 44 mld PLN rocznie wyrzucone w błoto, byle było na kiełbachę wyborczą dla człowieka z drabnki, jego wściekłych psów gończych i potulnych marionetek.
Anonim2021.06.8 16:14
wystarczy przeliczyć liczbę dzieci na kobietę w przedziałach, jeśli 20-34 uznamy za 100%, to 35-39 rodzą już tylko 41,8% dziecka na kobietę, od 40 zaś tylko 8,7%. W 2015 kobiet 20-34 było 10,9% populacji (4189K), 35-39 było 3,9%, 40-44 było 3,4%. W 2020 zaś było inaczej. 20-34 to 9,4% (3596K), 35-39 to 4,0%, 40-44 to 3,8%. Potencjał rodzicielski w przeliczeniu na kobietę 20-34, wynosił w 2015 roku: 4930,6K, w 2020 zas tylko 4363,6K. Spadek o 11,5%. Tymczasem wzrost liczby urodzonych dzieci w stosunku do współczynników z 2015 wynosił: w 2016r 6,0%, w 2017r 14,2%, w 2018r 13,0% a na koniec w 2019r 11,8%. Jak widać spada - proporcjonalnie do inflacji. Jakby nie 500+, to w 2019 urodziłoby się nie 358,9K, a zaledwie 326,8K dzieci. Dziękuję za uwagę.
Suweren2021.06.8 16:48
Dobrze, dobrze. Owszem, dzietność w PL nieznacznie (szczególnie uwzględniwszy nakłady) wzrosła zaraz po wprowadzeniu 500+. Trend jednak szybko się odwrócił i obecnie znowu jest spadkowy, a więc efekt programu na tę chwilę wydaje się nietrwaly. Co więcej mediana wieku, w którym kobieta rodzi pierwsze dziecko nieprzerwanie rośnie. Dwa, zaniedbania rządu w zakresie ochrony zdrowia doprowadziły do dramatycznego wzrostu liczby zgonów, głównie osób starszych, ale nie jedynie.
Anonim2021.06.8 17:19
Trend się nie odwrócił, ponieważ liczba śmierci ma związek nie z obecnymi narodzinami, a z tym, że właśnie swoją przeciętną długość życia osiąga bardzo liczne pokolenie powojenne. Stąd liczba zgonów w naturalny sposób będzie rosła, ponieważ zacznie się liczniejsze umieranie kobiet z roczników 46-50.
Anonim2021.06.8 17:25
Mediana rośnie bo pokolenia ok. 40 lat są liczebnie dominujące. Szczyt demograficzny wyszedł już z wieku gdy planuje się kolejne dzieci. https://www.populationpyramid.net/poland/
6969692021.06.8 17:29
Mimo twoich rzetelnych argumentów - głupek i tak będzie wiedział lepiej.
Suweren2021.06.8 18:04
Nie, mediana wieku, w którym matka MA PIERWSZE dziecko nie rośnie z tego powodu. To kompetna bzdura. Sam pomyśl... to po prostu parametr, który pokazuje jaki jest wiek, w którym połowa kobiet ma już dziecko, a połowa jeszcze nie. Innymi słowy, ile czasu upływa od narodzin (tych kobiet) do czasu, kiedy połowa z nich urodzi żywe dziecko. Kohorta wiekowa jest tu bez znaczenia, jak również jej liczebność, ex definitionem - bo to mediana.
Anonim2021.06.8 18:10
Jeśli 40% kobiet ma JEDNO dziecko, to większa liczba 35- do 44-latek ma jak najbardziej wpływ. To jest ich pierwsze i jedyne dziecko.
Suweren2021.06.8 18:20
Nie ma, ponieważ ludzie dochodzą do pewnego wieku w tym samym czasie, jeśli pominąć jego dylatację :)
Anonim2021.06.8 18:31
Nie sądzę. Jeśli w Polsce rodziłoby wyłącznie połowa 20-30 latek, to mediana będzie ca. 25. Ale jeśli nagle namówisz bezdzietne 30-45 latki, równie liczne co zbiór 20-30 latek, na ciążę, to połowa zbioru będzie przed 30, a połowa po 30. Mediana 30. Po prostu zbiór pod nazwą "wiek pierwszej ciąży" nie zawiera kobiet bezdzietnych.
Suwerem2021.06.8 21:47
Problem w tym, że wg. danych 500+ nie przekonuje ludzi, a decyzja o posiadaniu dziecka jest odkładana w czasie, często na Świętego Nigdy.
Anonim2021.06.8 23:32
Właśnie wykazałem, że porównując do danych z 2015 (współczynników dzietności w grupach 20-34 lat, 35-39 lat i 40-44 lat), po wprowadzeniu 500+, w 2016 dzietność wzrosła o 6,0%, w 2017 o 14,2%, w 2018 o 13,0%, w 2019 o 11,8%, w 2020 o 9,8%. Łącznie przyszło na świat 190 tysięcy dzieci więcej.
Suweren2021.06.9 0:04
W statystyce nazywa się to baking result. Szukasz grupy, w której to jest istotne.
Anonim2021.06.9 0:13
Nie opowiadaj dyrdymałów. Zaprzeczasz najoczywistszym faktom. Nie "szukam grup", tylko dzielę całą populację wg oczywistego, jednoznacznego i koniecznego kryterium. Ty zas dowodzisz skostniałego i dogmatycznego spojrzenia, wyszukując kolejne pseudo-argumenty byle tylko odmówić uznania faktów. jak to mówią - jeśli ktoś nie chce, to gorzej niż nie może.
Anonim2021.06.8 18:17
No więc jaka będzie mediana, gdy wszystkie 20-34 latki wyjadą? A jaka będzie gdy wszystkie 35-44 latki umrą na kowida? A kto emigruje z Polski na wielką skalę, jak nie 20-34 latkowie?
Suweren2021.06.8 18:29
To może trzeba młodym dawać jakieś sensowne perspektywy? Drukowanie i rozdawnictwo pustego pieniądza nie wystarczy - bo nigdy nie będzie wart tyle co ojro czy dolce. Natomiast twoje, poniekąd słuszne spostrzeżenie, pokazuje doskonale, jak głupim rozwiązaniem jest 500+, bo jeśli zgodzić się z twoją interpretacją, te pieniądze nie zostały spożytkowane - zostały wyrzucone w błoto.
Anonim2021.06.8 18:27
Mediana to nie jest wiek gdy połowa kobiet ma dziecko, tylko mediana między najmłodszą (np 10 lat) a najstarsza (np 55 lat) matką. Tak jak na medianę zarobków nie wpływa milion całkowicie bezrobotnych, tak i na medianę wieku narodzenia 1 dziecka nie wpływają osoby bezdzietne. Jeśli skłonimy bezdzietne 48+-latki dotacją 10 mln Euro na łeb, do masowego rodzenia dzieci, to jaki będzie wpływ na "wiek pierwszej ciąży"? Czy jest inaczej?
Suweren2021.06.8 18:33
Tu sobie obczaj: https://www.opolskie.pl/wp-content/uploads/2017/06/wiek-%C5%9Brodkowy-matek.pdf.
Anonim2021.06.8 18:35
Mediana nie może być wiekiem gdy połowa kobiet ma dziecko a połowa nie ma, ponieważ w kraju gdzie z jakiegoś powodu w ciążę zachodzi np tylko 30% kobiet, a 70% nigdy nie zachodzi, mediana nie mogłaby być obliczona. Nigdy nie zachodzi sytuacja, ze połowa kobiet ma dziecko.
Suweren2021.06.8 21:40
Nie kobiet sensu lato. Matek. To mediana wieku, w którym kobieta zostaje matką, dodałbym po raz pierwszy, ale byłby to pleonazm.
Anonim2021.06.8 23:34
Cytuję swojego adwersarza, jeśli nie zauważyłeś. Wykazuję, że wprowadzenie do statystyki pewnej liczby pierwiastek 35-39 oraz 40-44 powoduje podniesienie się mediany wieku urodzenia pierwszego dziecka.
Margeritta2021.06.8 17:54
500+ funkcjonuje od 2016 r., a to był czas, kiedy przedstawiciele wyżu stanu wojennego (oczywiście biorąc tych, którzy pozostali w kraju) zaczęli zakładać rodziny. Wpływ 500+ na sytuację demograficzną jest iluzoryczny, bardziej przyczyniło się tu zjawisko tzw. echa demograficznego.
Anonim2021.06.8 18:12
Nieprawda. W 2016 roku szczyt wyżu właśnie zaczął WYCHODZIĆ z okresu wysokiej płodności. Echo było 5 lat wcześniej. 2016 to był ostatni moment, aby 500+ dał względnie znaczący efekt.
Suweren2021.06.8 18:21
Bardzo "względnie" :)
Anonim2021.06.8 18:44
Maksymalnie 14,2% w 2017. Potem spadał proporcjonalnie do inflacji.
Suweren2021.06.8 21:45
Być może, owszem, widać negatywną korelację z inflają. A dlaczego wzrosła infacja? I czego nas to uczy?
Anonim2021.06.8 23:48
Inflacja nie wzrosła jakos specjalnie po wprowadzeniu 500+. Drastycznie wzrosła dopiero teraz, po sypaniu miliardami na Siepaczy Kowida przy jednoczesnym zakazie pracy firm.
Suweren2021.06.8 16:48
Piszę o dzietności/1000 kobiet.
Anonim2021.06.8 17:16
Dzietnośc na 1000 nie ma sensu, ponieważ całkowicie inne znaczenie ma identyczna liczbowo dzietność w populacji młodej niż w starzejącej się. Dzietność trzeba rozbić na kolejne roczniki a przynajmniej 5-latki. W zakresie 20-34 wynosi 0,074899 dz/k, dla 35-39 wynosi 0,031353 (x1000 jak komu wygodnie) a dla 40-44 wynosi 0,006504 dz/k, co wynika z tego, że w 2015r 4189,6 tys kobiet 20-34 urodziło 313,8 tys dzieci, 35-39 urodziło 47 tys a 40-44 urodziło 8,5 tys.
Suweren2021.06.8 18:12
Przecież dzietność w takim ujęciu jest odbiciem struktury wiekowej populacji. Im starsza populacja - tym mniej urodzeń na 1000 i odwrotnie. Może już tak zapytam na koniec: to jak z tą dzietnością w Polsce - dobrze jest, czy może jest źle?
Anonim2021.06.8 18:50
Dlatego nie można porównywać populacji o różnej strukturze wiekowej tylko dzietnością na 1000. Trzeba rozbić na porównywalne zakresy i ja tak zrobiłem. Dzietność 60 dz/1000k będzie bardzo niska w meksyku z młoda populacją i bardzo wysoka w Polsce we szczytem demograficznym pod 40-stkę
Anonim2021.06.8 18:56
Oczywiście chodzi o porównanie populacji Polski w 2015 vs 2020.
Anonim2021.06.8 18:54
Dzietność w Polsce - wg danych GUS uwzględniających rzeczywiste emigracje - jest około 1,7. To radykalnie za mało w stosunku do MINIMUM biologicznego 2,15, ale na tle Europy, z ich dzietnością ludności rdzennej rzędu 1,1-1,2, jest to wynik "doskonały". Czyli jak na garbate europejki, Polki są całkiem prostawe. Nie to że nie mają garba, ale pod grubą kapotą jakby mniej razi.
Suweren2021.06.8 21:42
Jakieś stare dane. w 2019 -1,402 bodaj.
Anonim2021.06.8 23:38
I znowu - nie czytasz. Powtórzę - informacja o 1,7 NIE pochodzi z danych oficjalnych. To jest odpowiedź GUS na zarzut, że nie uwzględnia rzeczywistej emigracji. GUS przyznał, że gdyby uwzględniał, to wyszłoby 1,7, a nie 1,4, ale nie uwzględnia, bo nie uwzględnia.
MaxFiend2021.06.8 16:57
"Ujemny przyrost naturalny w Polsce w 2020 r. sięgnął blisko 120 tys. Dla porównania, w 2019 r. - dotychczas najgorszym pod tym względem od drugiej wojny światowej - wyniósł niespełna 35 tys."
Anonim2021.06.8 17:21
To nie ma związku, ponieważ umierają bardzo liczne pokolenia powojennego wyżu, a rodzą bardzo nieliczne pokolenia niżu demograficznego. Licząc liczbę dzieci / kobietę wg roczników, jeśliby było jak w 2015, to w 2020 narodziłoby się nie 358,9 a tylko 326,8 tys dzieci.
MaxFiend2021.06.8 17:50
Masz problem z faktami? Za PAP: "Ze wstępnych szacunków GUS wynika, że w 2020 r. zarejestrowano 355 tys. urodzeń żywych, tj. o ok. 20 tys. mniej niż w poprzednim roku; współczynnik urodzeń spadł o 0,6 pkt do 9,2‰"
Anonim2021.06.8 18:00
Masz problem z faktami? z roku na rok spada liczba MŁODYCH kobiet. Co roku z tego powodu możliwości reprodukcyjne polek spadają o 2,4%. W stosunku do relatywnie wysokiej liczby w 2015, spadek wynosi 11,5%. Jakby Polki rodziły tak jak w 2015, przed 500+, to urodziłoby się nie 355 (znalazłem inne dane, ale gdy liczyłem były tylko takie), a zaledwie 326,8K dzieci. Zanotuj sobie - LICZBA MŁODYCH KOBIET SZYBKO SPADA, przy precyzyjnie zachowanej identycznej dzietności, liczba dzieci też będzie spadać.
MaxFiend2021.06.8 18:21
Podaj definicję współczynnika urodzeń i jak się on ma do ilości kobiet w wieku reprodukcyjnym. A potem odrób lekcje :-D
Anonim2021.06.8 19:01
Współczynnik urodzeń oblicza się uwzględniając dzietność kolejnych roczników. Tu masz definicję: https://pl.wikipedia.org/wiki/Współczynnik_dzietności I ja tak właśnie porównałem, co prawda 5-latkami a nie okresami rocznymi, ale tylko takie dane znalazłem. Jak widzisz, sam odrób lekcje.
MaxFiend2021.06.9 9:49
Problem z czytaniem ze zrozumieniem? Za przytoczonym linkiem do wiki: "współczynnik określający przeciętną liczbę dzieci, które urodziłaby kobieta w ciągu całego okresu rozrodczego (15-49 lat), przy założeniu, że w poszczególnych fazach tego okresu rodziłaby z intensywnością obserwowaną wśród kobiet w badanym roku" - czyli wszystkie wymóżdżenia, które robisz są chorymi bredniami. Czego nie rozumiesz w określeniu: "w ciągu całego okresu rozrodczego (15-49 lat)"?? Wróć do szkoły, bo masz poważne braki :-D
Izydor Oracz2021.06.8 20:57
Trzeba po prosty zmusić ludzi do posiadania dzieci. Zzacznijmy od przywrócenia zasadniczej służby wojskowej, potem bykowe i kataster dla tych co nie mają komu przekazać spadku
Anonim2021.06.8 23:41
Do posiadania dzieci Ludzie są przymuszani KULTUROWO. Tak jak dziś są przymuszani do nieposiadania. Oprócz tego są przymuszani (do nieposiadania) systemem podatkowym i emerytalnym, co udowodnił laureat nobla z 1992, Gary Becker, w swojej pracy "Ekonomiczna teoria zachowań ludzkich".
Dar2021.06.8 13:58
Świetny artykuł. Durni rodzice wyhodowali nam bandę zwyroli i zboczeńców, lewactwo jednym słowem. Samo się zażre, taki będzie ich koniec.
Anonim2021.06.8 14:09
Nie rodzice, tylko Lewicowcy. Nikt nie zmienił podręczników, pełnych lewackich kłamstw i nienawiści. To jest efekt szczucia przez 30 lat, judzenia dzieci przeciwko ich rodzicom i Kościołowi. Sparszywiałe lewicowe Rządy celowo przyzwalały na masową antyludzką indoktrynację, i teraz mamy tego efekty.
AAAtomek2021.06.8 20:27
Ja stawiam na religię w szkole. Odkąd jest, "popsuła" się młodzież... :D
Anonim2021.06.8 23:57
1 godzina religii vs całodobowy, 7 dni w tygodniu, wyrzyg lewackiej NIENAWIŚCI. Opowiadasz kocopały.
Anonim2021.06.8 13:30
czy opis pasuje takze do Korei i Japonii?
Klapaucjusz2021.06.8 13:14
Lament starego kawalera z przymusu; zalała go pornografia a kobiety sparszywiały przez feminizm. Pozostaje tylko pisanie o niszczeniu cywilizacji Białego Człowieka przez obrzydliwych multikulturalnych homoseksualistów: https://pl.wikipedia.org/wiki/Incelizm
Anonim2021.06.8 13:20
Kobiety niestety faktycznie sparszywiały przez feminizm. Dotyczy to wszystkich ruchniętych przez lewactwo. Parszywieją... nienawiść, ojkofobia i kretynizm dominują.
leo2021.06.8 14:27
A te które zostały "ruchnięte" przez prawaków czasami jeszcze jak dostaną po pysku mają się świetnie, są radosne i rodzą mnóstwo dzieci...Ale zdrowo cię poj...bało.
Anonim2021.06.8 15:30
Jak wykazało bezspornie badanie FRA UE, prawicowcy i katolicy zdecydowanie NAJMNIEJ stosują przemoc wobec kobiet. Im w kraju więcej Ateistów, tym więcej bicia, gwałtów i przemocy.
6969692021.06.8 17:12
Na przykład - w holenderskim "raju"
AAAtomek2021.06.8 20:30
Tam gdzie jest większa świadomość feministyczna oraz prawna, kobiety nie boją się złożyć zawiadomienia np. o pobiciu przez męża/partnera. W średniowiecznych mentalnie rodzinach, bita kobieta przez lata tego nie zrobi... i statystyki będą niskie lub 0-zerowe.
Anonim2021.06.9 0:49
To jest po prostu nieprawda. Autorzy (i autorki) tego badania nie opierały się na danych Policji. Uwzględniono i zniwelowano hipotetyczne ukrywanie przez kobiety przemocy. Dodatkowo - z innych Badań wynika, że to właśnie w krajach kultury katolickiej unika się ukrywania przemocy. Z kolejnych danych wynika, że jeśli jakaś przemoc jest ukrywana, to przemoc kobiet przeciwko mężczyznom. W Polsce w wyniku przemocy ze strony "partnera" lub :partnerki" co prawda co roku ginie 300 do max 400 kobiet, ale mężczyzn ponad 3000. I to jest kulturowo ukrywane, tuszowane i zaprzecza się temu w sposób zinstytucjonalizowany. Dziękuję za uwagę.
Suweren2021.06.8 12:49
Będzie jeszcze gorzej. Przez drakońskie orzeczenie TK młodzi zwyczajnie się boją.
Anonim2021.06.8 12:55
No cóż, PiS stwierdził że dla niektórych 4000 złotych jednorazowo i 500 co miesiąc będzie wystarczającym argumentem aby narażać się na opiekę do końca życia nad niepełnosprawną osobą.
Anonim2021.06.8 13:16
pisss dobrze stwierdził, ponieważ 500+ zwiększyło liczbę nowych dzieci o ponad 11%. Kretyni, lewaki i debile nie potrafią liczyć, ale to chyba nikogo nie dziwi.
Anonim2021.06.8 13:18
Tobie z kolei polecam wrócić do podstawówki na powtórkę lekcji czytania ze zrozumieniem.
Anonim2021.06.8 13:21
500 nie ma nic wspólnego z "narażaniem", lewaku, nie łżyj tak głupio.
Suweren2021.06.8 13:14
* poprawka, pseudo-TK kuchary Kaczyńskiego. W Polsce nie ma TK.
Anonim2021.06.8 13:15
Bredzisz. Liczba dzieci ZAWSZE względnie spada wraz z zaostrzaniem (przyzwalanie na mordowanie ludzkich dzieci jest zaostrzaniem, a nie "liberalizacją") praw aborcyjnych.
Anonim2021.06.8 13:16
Czy źródłem tych danych jest IDZD?
Anonim2021.06.8 13:18
Na pewno źródłem twoich debilizmów są wstydliwe zakątki LGBT.
Suweren2021.06.8 15:24
Spójrz na krzywą urodzeń. Dziekuję.
Anonim2021.06.8 15:31
Tylko głupi lewak "patrzy" na krzywą urodzeń, bez zrozumienia na co patrzy.
Suweren2021.06.8 16:50
Tylko ostatni dureń z Zakaukazia myśli, że przez kable zobaczy, na co ktoś się w istocie patrzy.
robaczek2021.06.8 12:29
podobno pisiurkom juz nie staje ;] stad problemy na powiatach
6969692021.06.8 12:36
"podobno pisiurkom juz nie staje ;] ", a wy wciąż coś pieprzycie o Księżach pedofilach. No więc jak to jest, bo widzę tu tylko sprzeczność logiczną...?
robaczek2021.06.8 12:38
tlumacze:..................... MINISTANCI NIE ZAJDA W CIAZE!!!!!!! w tym artykule chodzilo o seks pomiedz kobieta a mezczyzna ;] ;] ojoj ......................................... grubo sie tam bawicie na tych powiatach z proboszczem..................................... a na zewnatrz takie zaklamane prudery ;]
6969692021.06.8 12:42
Nie głupcze! Napisałeś wyraźnie - "podobno pisiurkom juz nie staje". Skoro nam nie staje, to jak możemy się bawić???
Anonim2021.06.8 12:44
Nie wiem, ale każdy PiSdzielec wygląda, jakby był miękką fają robiony. 😁😁😁
Grizzly2021.06.8 12:45
Jasiu, widać jak jesteś zafiksowany na punkcie seksu, nawet twój nick na to wskazuje. Idź na dziwki, wydasz stówę ale przynajmniej nie będzie wybrzydzać, może nawet się do ciebie uśmiechnie. Spuścisz z kija, ciśnienie ci zejdzie i od razu świat ci pojaśnieje.
6969692021.06.8 12:46
Przecież seks to nie tylko penetracja.
Anonim2021.06.8 12:48
Dla prawiczków to niestety "aż", a i to niewykonalne bez pigułki gwałtu...😁😁😁
robaczek2021.06.8 12:50
racja!! na powiatach seks to takze............................................ zrobienie lodzika proboszczowi na tyłach kosciola.................................. TAKI NOWY SAKRAMENT...........zeby wiecej gówniarze nie kusily biednego proboszcza!!!! .................
6969692021.06.8 17:14
Jesteś najgorszym prymitywem
Suweren2021.06.8 12:48
Azaliż głową nie starczy ruszyć?
robaczek2021.06.8 12:53
widze ze ci bardzo zalezy ................ no dobrze ......................... PISIURKOM TEZ STAJE ...................... głównie przed ministrantami ;]
robaczek2021.06.8 12:28
efekt zepsucia kosciola i zacofanej wladzy z mentalnoscia rodem z PRL........................ ale co tam..................... ważne ze wasi u koryta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! rodzina PIS na swoim
6969692021.06.8 12:39
Podoba mi się , kiedy stary komuch mówi o cyt. "mentalności rodem z PRL" ...
Anonim2021.06.8 12:27
Prawaki to bardzo często incele
Anonim2021.06.8 14:21
Trudno aby było inaczej. W końcu ponad 20% młodo-lewaczek to lesby, a kolejne 20% ma naszczane do łbów nienawiścią a w dópy sadłem. Nikt rozsądny nie bierze się za taką lochę
Jasiu,2021.06.8 12:22
mała prośba, nie bierz się za socjologiczne tematy bo nie masz o nich zielonego pojęcia.
Anonim2021.06.8 12:27
Jasiu jest ekspertem od LGBT, marksizmu, szczepionek, genderyzmu i wielu, wielu innych rzeczy. W każdym z tematów nieodmiennie pier*oli takie kocopoły że to aż śmiech. Trzeba uszanować tak wszechstronnego publicystę xD
Anonim2021.06.8 13:17
Wystarczy umiejętność rozumowania logicznego i ogólnie dostępne dane. Lewaki mają z tym gigantyczny problem, bez względu na formalne "wykształcenie". Jakby potrafili myśleć, nie byliby lewakami.
Anonim2021.06.8 13:19
Tak tak, PANIE INO CHŁOPSKI ROZUM.
Anonim2021.06.8 13:22
Po prostu rozum i uznanie, że EWOLUCJA , w tym społeczna, ma miejsce. Lewaku, nie zaprzeczaj nauce.
Anonim2021.06.8 12:16
Ludzie postępują zgodnie ze wzorcem narzucanym im przez kulturę, a dziś nie tyle kulturę, ile rozdarte mordy lewackie, plujące nienawiścią z massmediów. Skoro lewaki non stop wmawiają kobietom, jak to są niby pokrzywdzone, to one chcąc nie chcąc tak się czują. Skoro lewaki wmawiają kobietom, że "mają prawo zabijać dzieci, booo....", to ona tak zaczynają myśleć, i coraz łatwiej im jest spędzać "płód".
Anonim2021.06.8 12:24
Buhahhahaha 😁😂🤣😂😁 PiSdzielce jak zwykle niewinne jak lelija przeczysta, wszystkiemu winne "lewaki", czyli wszyscy poza nimi. Jakim trzeba być głąbem, żeby w to wierzyć...
6969692021.06.8 12:28
Komentarz na twoim poziomie - hahahihi, hahahihi, co zostało z mojej kichi...?
Anonim2021.06.8 12:36
Powiedzieć ci, gdzie mam zdanie PiSdzielskiego stulejarza, czy sam się domyślisz? 😁😁😁
Anonim2021.06.8 13:25
Leję rozpryskowo na twoje "zdanie". Trzeba być srogim kretynem, żeby bełkotać, że "wszyscy poza pisdzielcami" to lewaki. Lewaki to lewaki, nikt więcej. Banda pochlastów pełnych nienawiści. Pisdzielce to kryptolewaki, ale lewak jest zbyt ślepy żeby to dostrzec. Ślepy, bo ma belkę w oku.
Anonim2021.06.8 13:44
Lubię jak prawiczki się tak pienią, rób mi dobrze dalej.😁😁😁
Anonim2021.06.8 13:49
Lewaku, nie rób projekcji, przecież to ty się pienisz. Ja śmieję się szeroko z ciebie i tobie podobnych pajaców.
piotr2021.06.8 12:13
Niech mi jakiś mądry wytłumaczy , po co mamy bez opamiętania i z nakazu hierarchów zaludniać "ten kraj" skoro połowa z tego ze mną na czele , to zwykła hołota..?
Mariola les2021.06.8 12:10
czesc, jestem lesbijką. nie będę miała dzieci. będę lizała całe życie. zazdrościcie mi mamuśki?
Anonim2021.06.8 13:32
Czego takiej zazdrościć? Mordobicia trzy razy w tygodniu? Kota zamiast dziecka?
Grizzly2021.06.8 12:09
Mówcie co chcecie, ale ja się Jasiowi nie dziwię że on takie brednie wypisuje. Popatrzcie tylko na niego. Gość ma mordę jak płód z wietnamskiej wioski na którą amerykanie dziesięć lat zrzucali czynnik pomarańczowy. Do tego jest prawakiem, co już całkiem dyskwalifikuje go w oczach jakiejkolwiek kobiety która ma sprawne oczy i nie ma ciężkiego stopnia niepełnosprawności umysłowej. Laski lecą na głupich facetów jak są przystojni, a na brzydkich jak są bogaci. Jasiu nie ma żadnej z tych cech więc jedyne co mu zostaje to pałowanie wiplera pod kołderką i łkanie w poduszkę. Dlatego rozumiem jego nienawiść do każdego kto ma udane życie towarzyskie. Gość jest po prostu totalnie zakompleksionym piwniczakiem na którego nie spojrzy nigdy żadna kobieta, dlatego musi swoje frustracje przelewać na innych.
6969692021.06.8 12:13
Moja odpowiedź będzie na tym samym poziomie co twoja - popatrz na to zdjęcie, na feministki. Czy znalazłaby się jakaś siła, która nakazałaby ci dotknąć taką???
Anonim2021.06.8 12:29
Argument z d*py. Czego miałby dowodzić?
Anonim2021.06.8 13:29
Argument jest doskonały. Nikt rozsądny nie szuka okazji z lesbijką albo "kobietą" gotową zamordować jego dziecko. Lewaczki to najgorszy możliwy materiał ludzki.
Polak2021.06.8 12:07
Najwięcej wymiera lewactwa, czerwone stare bezdzietne panny hahahahahah Katoliczki mają co najmniej dwójkę dzieci hahahahahaaha
AAAtomek2021.06.8 12:11
Od razu pomyślałem o pannie Pawłowicz i katoliczce Marcie...
Anonim2021.06.8 13:53
To się nazywa Argument z Dópy. Statystyka jest nieubłagana - lewaki mają przeciętnie 1,1 bachóra, a normalni katolicy 2,2. Jak widać, normalni ludzie mają udany i owocny seks, a lewackie pochlasty tylko opowiadają bajki o LGBT i głośno drą ryja.
Klejnot Nilu2021.06.8 14:13
Mierzenie jakości seksu ilością dzieci xDDDDDDDD
Anonim2021.06.8 14:17
Najwięcej seksu uprawiają prostytutki. Raczej nie miewają też z tego powodu dzieci. Dobrze wiedzieć, że to lewacki Ideał. Prostytutka, swingers, lesbijka albo gej XD
AAAtomek2021.06.8 20:18
Katolicy uprawiają seks tylko w celach prokreacyjnych, reszta normalnych ludzi przy okazji ma z tego przyjemność.
Anonim2021.06.9 0:51
Jak pokazują Badania, najwięcej satysfakcji ze współżycia seksualnego mają chrześcijanie, a najmniej lewicowcy, ateiści i liberałowie.
Izydor2021.06.8 12:01
Bo to oczywiście nie efekt rozp.ierdolenia edukacji, służby zdrowia czy wysokich cen mieszkań. Radosny taniec pisowskiej dziczy na prawach kobiet też nie ma na to żadnego wpływu. Winne są feministki. Jak natura chce kogoś pokarać to uczyni go katolikiem.
AAAtomek2021.06.8 12:10
Swoją nieudolność w rozwiązaniu tego problemu próbują obarczyć "feministki".
Anonim2021.06.8 12:18
Celem feminizmu jest sprowadzenie kobiet do roli inkubatorów. Tak ciągle im mówią - skoro jesteś w ciąży, to jesteś inkubatorem.
Izydor2021.06.8 13:43
Tego pier.dololo to na kursach młodego agitatora uczą?
Anonim2021.06.8 13:55
Wystarczy słuchać lewackiego bełkotu i lewackich porykiwań.
Trurl2021.06.8 12:01
Niska dzietność to efekt takich teorii głoszonych przez starych kawalerów takich jak autor artykuł, czy abp. Jędraszewski! Zabierz się chłopie za robotę a nie wypisujesz głupoty, pismaku!
Trurl2021.06.8 11:57
A ile dzieci wychował autor - Jan Bodakowski? Zero!. Tak samo jak abp. Jędraszewski!
AAAtomek2021.06.8 12:00
No i tacy "kawalerowie" potem próbują moralizować i kazać kobietom rodzić bez względu na konsekwencje dla tychże kobiet?...
Anonim2021.06.8 13:58
Normalni katolicy zakazują mordowania niewinnych ludzi, bez względu na chciejstwo i "konsekwencje" niezamordowania.
AAAtomek2021.06.8 21:06
To sobie żyj po katolicku. Ale nie oczekuj, że inni będą podzielali twój katolicki punkt widzenia.
Anonim2021.06.8 11:44
We Francji już w 2017 ponad 41% dzieci miało rodziców pochodzenia afrykańskiego lub azjatyckiego. Oznacza to, że biała Francuska miała ca. 1,2 dziecka, a Imigrantka non-white miała czworo, tyle co Polka po wojnie, nic nadzwyczajnego.
Anonim2021.06.8 11:39
Jakiś czas temu na "głębokich podstronach" stronach GUS znalazłem informację, że gdyby liczyć realną emigrację, to Polka rodziłaby przeciętnie 1,7 dziecka, ale GUS nie liczy bo nie. Pytanie brzmi - dlaczego podaje się zafałszowane i zaniżone dane? Odpowiedź brzmi - aby wytworzyć w Polkach przekonania, że brak dzieci jest "normalny". Pytanie kolejne brzmi - dlaczego Rząd usiłuje na rożne sposoby zmniejszać liczbę Polaków - wypędzając ich na emigrację, szykanując w kraju i zmuszając do ograniczenia ilości potomstwa? Kolejna odpowiedź brzmi - Rząd robi to, ponieważ realizuje Plan Elit Europejskich, opisany w Raporcie Klubu Rzymskiego, plan zakładający redukcję pogłowia stada ludzkiego na terenie Polski do 15 mln osobników.
AAAtomek2021.06.8 11:22
Dobra, "dobijmy" Bodakowskiego: JAN BODAKOWSKI Katolik. Polak, endek, politolog, absolwent IPS WDiNP UW. Non stop pracuje, STARY KAWALER, przez lata żył w ubóstwie, pisze artykuły, recenzje, relacje.
chlopy to teraz nieroby2021.06.8 11:27
a co ty robisz zawodowo jak tylko siedzisz caly dzien w internecie ?umisz utrzymac rodzine ? nie. Bo takich jak ty jest teraz mnostwo alkohol dziwki i jeszcze na was trzeba robic a dzeci to mozesz sobie z pedalem zrobic moze on bedze mial ochote na ciebie zarabiac
AAAtomek2021.06.8 11:54
nie chcialbym ci przeszkadzac w twoim monologu ale ile ty masz dzieci zeby wypowiadac sie w tej kwestii ?
6969692021.06.8 11:27
Opowiedz lepiej historię swojego alkoholizmu. Mamy prawo ją poznać, bo też jesteś niezwykle płodnym autorem
AAAtomek2021.06.8 11:34
No dobra. Opowiem moją historię alkoholizmu. A więc. Posłuchajcie. Moja historia alkoholizmu skończyła się zanim się zaczęła.
6969692021.06.8 11:43
Fajnie! Cieszymy się, że nie jesteś alkoholikiem, ale jakie masz poglądy, jakie szkoły ukończyłeś, jaki jest twój stan majątkowy, czy jesteś żonaty, czy W OGÓLE pracujesz? Poza "dziennikarstwem" na Frondzie, rzecz jasna...
AAAtomek2021.06.8 11:52
Pracuję naukowo i jestem ojcem trójki dzieci. Frondę traktuję jako portal satyryczny i odskocznię od rutyny. Ba - mam misję od Boga w nawracaniu katoprawaków! Może być?
6969692021.06.8 11:54
Oczywiście! Żadnej innej odpowiedzi nie spodziewałem się ...
AAAtomek2021.06.8 11:57
Przecież nie będę kłamał.
6969692021.06.8 12:16
Jeszcze jedno nieśmiałe "pytanko" - masz urlop czy nienormowany czas pracy ...?
Anonim2021.06.8 12:19
Naukowo? A taki głupi ty, bo trzeba być kretynem, żeby odrzucać, zaprzeczać i wyśmiewać Teorię Ewolucji.
6969692021.06.8 12:26
Masz chociaż wiedzę, jak powstała i jak była narzucana? Czy masz jakąś wiedzę o tym, że wszystkie teorie są natychmiast wykorzystywane przez ideologie? Czy wiesz, że twoja "nauka", która wpiera mechanistyczny ewolucjonizm, niepopartymi dowodami, nie potrafi stworzyć najprostszego aminokwasu?
6969692021.06.8 12:31
*ewolucjonizm niepoparty dowodami
Anonim2021.06.8 14:02
Chodzi o Ewolucję w takim zakresie, w jakim na pewno zachodzi. Konkretnie o ewolucję społeczno-cywilizacyjną. Społeczeństwa aby zachować zdolność do życia muszą przejawiać całą kupę cech, obyczajów i nakazów moralnych. Lewackie półgłówki precyzyjnie zaprzeczają WSZYSTKIM cechom niezbędnym do przetrwania, więc narody trafia szlag i wymierają szybciej niż Rosjanie na wielkiej wojnie ojczyźnianej.
6969692021.06.8 17:17
Natura eliminuje mutantów...
Suweren2021.06.8 16:33
Ależ potrafi stworzyć. I to od dawna.
6969692021.06.8 18:35
Tak??? Proszę, podaj źródło tej wiedzy!
niemieckie statystyki2021.06.8 11:15
w Niemczech 28% niemcow ma korzenie migranckie a 12% to cudzoziemcy dzieci co sie rodza maja w wiekszosci rodzicow spoza Niemiec a i to jest za malo zeby ta potezna grupe egoistycznych starych ludzi co sobie psy urodzili utrzymac. wystarczy niemieckie statystyki sobie zobaczyc tu nikt nie jest goloslowny
AAAtomek2021.06.8 11:07
Hi Bodakowski, zapomniał Pan napisać, że ten kryzys został wywołany przez Marię Curie-Skłodowską, gdyby jej Rodzice nie pozwolili na edukację, dzisiejsze kobiety nie miałyby wzorca do nasladowania... :D
6969692021.06.8 11:21
Skrajna ignorancja, czy skrajna perfidia??? Wiesz na pewno doskonale, że twoi infantylni, ale i bezwzględni idole, zamienili walkę klas na walkę płci.
6969692021.06.8 11:38
Powołam się na mędrca: "Umysł, jako aparat wrażeń zmysłowych, interpretuje dane dostarczane mu przez narządy zmysłów. Odczytuje zewnętrzne symbole danych zmysłowych poprzez utrwalenie ich w ramie przestrzenno-czasowej, nadając im w ten sposób formę „teraz’ i „tu’ (lub „tam”). Trzeba w tym miejscu podkreślić fakt, iż umysł zajmuje się „symbolami”, które są zewnętrzne (dane zmysłowe), i które przetwarza na „symbole” wewnętrzne (spostrzeżenia, sądy). Umysł jako aparat „myślący” zajmuje się wszelkimi formami procesu mentalnego – pojęciami, rozumowaniem, wolą, pamięcią etc. Ów proces mentalny związany jest ze „słowami” lub „obrazami”, które również są symbolami – symbolami wewnętrznymi. (Żadna myśl nie jest możliwa bez słów lub obrazów.) Słowa, wypowiadane bądź pisane, symbole i wzory matematyczne, semantyka i logika – wszystko to są próby przekształcenia owych symboli wewnętrznych na zewnętrzne. Przeto nasz skończony umysł jest instrumentem ograniczonym, zajmującym się jedynie symbolami, wewnętrznymi i zewnętrznymi, oraz ich wzajemnym przetwarzaniem w celu zrozumienia czegokolwiek. " Może jednak, lepiej byłoby, aby głównie zostały dawczyniami Miłości, boginiami ogniska domowego ...?
6969692021.06.8 11:58
Mój ulubieńcu AAAtomku, pracujący naukowo... Nie potrafisz odnieść się do powyżej zacytowanej przeze mnie myśli, twoja nauka nie potrafi być opisowa, ino potrafi mówić "NIE"?
Anonim2021.06.8 14:13
Między naukowcem a pracownikiem naukowym zieje PRZEPAŚĆ. Mniej więcej taka, jak między robolem kopiącym rów pod fundament, a Architektem który zna wygląd budynku aż po komin.
Anonim2021.06.8 14:07
Dawniej Edukacja nie miała zbyt wiele wspólnego z "pozwoleniem", tylko z tym czy kogoś było stać na to, a było stać tak z 1% ludności. Nie mówiąc już o tym, że ćwierć żaków po wyjeździe do miasta na nauki umierała na jedna z modnych zaraz, szalejących właśnie w miastach. Naraziłbyś córkę na śmierć, ignorancie? Syna można było, jego życie było mniej warte.
lewacka śmieciarka2021.06.8 11:06
jest szansa, że lewactwa typu: Po 11... czy AAAtomek będzie mniej
AAAtomek2021.06.8 11:08
"Nas" będzie mniej, za to "Wy" wyginiecie.
Anonim2021.06.8 14:26
Nieprawda. Leberały najczęściej mają 1,1 bachóra na parkę. Normalni Katolicy dwoje czy troje. Jak widzisz, twoje opowieści to typowe myślenie życzeniowe. Jak widzisz, właśnie trwa Wielka Selekcja i populacja uzyskuje odporność na bełkot lewacki w taki oto sposób, że podatni na lewackie szczyny wymrą bezpotomnie.
AAAtomek2021.06.8 11:05
Specjalnie przeczytałem artykuł nie zwracając uwagi na autora, żeby sobie nie popsuć tej przyjemności. :D BODAKOWSKI pomyślałem. :D
Feminizm, lgbt-yzm, genderyzm,...2021.06.8 11:05
...to kolejne wcielenia marksizmu. Musi być jakaś "walka" by zdobywać kolejne szeregi mięsa armatniego do załatwiania geszeftów dla pomysłodawców.
wers2021.06.8 11:05
Bardzo celny artykuł. Lewactwo zaraz zawyje.
POdPIS2021.06.8 11:02
Czemu tu się dziwić jak odwieczny solidaryzm pokoleniowy czyli RODZINĘ zastąpiliśmy solidaryzmem społecznym czyli SOCJALIZMEM . Na starość nie dzieci a państwo ma się nami opiekować i dzieci czują się z tego obowiązku zwolnione skoro futrują PISowski socjalistyczny worek coraz nowymi daninami.
Zawi2021.06.8 11:01
Posłuchacież no Bodakowski, zamiast strumienia wody, proste zasady. Kryzys demograficzny jest wtedy, kiedy na kobiety rodzą mniej niż 3 dzieci. Przy 2 już jest spadek (nie każda kobieta może rodzić). W Polsce jest to 1,3. A kto winien? Niech Pan zapyta siostry, kuzynki, sąsiadki, koleżanki z pracy... każdej, która może a nie chce mieć więcej niż 2. Obstawiania, że nie są to Żydzi, lewaczki, ateistki i zagorzałe feministki. A i ciekawostka - w Czechach dzieci rodzi się więcej.
AAAtomek2021.06.8 11:09
Obawiam się, że mizogin Bodakowski boi się kobiet?
faceci sa za to winni2021.06.8 11:23
bo tacy jak ty siedza w internecie nie pracuja nie dbaja o rodzine lataja za porno i dziwkami i mysla ze wszystkie kobiety to prostytutki spelniajace kazde seks zyczenie malzonka musimy na was pracowac i jeszcze dzeci rodzic a zenic to tylko chcecie sie z pedalami cos zapomnialam ?
6969692021.06.8 11:24
"nie są to Żydzi, lewaczki, ateistki i zagorzałe feministki.", tylko osoby, które dzień w dzień, zewsząd, bombardowane są ideologiami wytworzonymi przez te grupy.
Anonim2021.06.8 11:32
I w Polsce rodzi się więcej, ponieważ z zagadkowego powodu GUS rżnie głupa i nie uwzględnia realistycznych wskaźników emigracji, a emigrują w 90% ludzi młodzi. Jeśli uwzględnimy ogromną emigrację (w nieoficjalnych rozmowach "u sowy" politycy PO mówili o 7 mln wyjechanych, może i przesadzali, ale to już kilka lat temu było) oraz imigrację (głównie z Ukrainy, może i 3 mln), wyjdzie na to, że Polki rodzą może i najwięcej dzieci z narodów rodzimej ludności europejskiej.
Poznasz Bodakowskiego po nagłówku jego2021.06.8 11:00
hehehe
Anonim2021.06.8 10:57
TYSIĄC PINCET STO DZIEWIŃCET PLUS nie działa??? Jak to korfa możliwe?
Zawi2021.06.8 11:03
Działa! Tylko w drugą stronę. Dokładnie od momentu wprowadzenia nastąpił w PKL spadek dzietności. Polki nie lubią, jak chce się je się namówić na coś przy pomocy forsy. A przynajmniej nie tak małej forsy.
Anonim2021.06.8 11:11
Bo za pieniadze tylko ku.rwa się pieprzy.