Neoendecji marsz na wschód: ku zgubie Polski! - zdjęcie
09.11.14, 09:04

Neoendecji marsz na wschód: ku zgubie Polski!

37

Patriotyczna młodzież – trudno się temu dziwić – chętnie słucha neoendeckich ideologów. Ich radykalny, antyestabilishmentowy język, przyciąga młodych ludzi jak magnes. W rzeczywistości wszystko, co proponują młodzieży ludzie z tych środowisk, jest w ostatecznym rozrachunku obłudne: bo antypolskie.

Neoendecja nie chce służyć niepodległej Polsce, bo właściwego suwerena upatruje w Rosji. Czy robi to ze zdradzieckiego wyrachowania, czy też z pełnego dobrych chęci zaślepienia: nie oceniamy. Fakty są jednak faktami: kierunek wytyczany przez neoendecję to kierunek na Moskwę.

Prawdę o neoendekach pokazują ich liczne wypowiedzi na temat Polski, Rosji i Ukrainy. Przypominamy kilka z nich, by przestrzec prawdziwych patriotów przed fałszywą i zgubną drogą. Oto one!

Janusz Korwin-Mikke – wolnościowy piewca wroga wolności Putina

„W sprawie Krymu [scil. Władimir Putin] postąpił słusznie, osiągnął sukces – i najwyraźniej uznał, że może teraz wyciągnąć jakieś dodatkowe korzyści (…).To nie nasza wojna. Domagamy się ogłoszenia désintéressement i prowadzenia polityki ścisłej neutralności”[1]. To oświadczenie Korwin-Mikkego jest już swoistym klasykiem, który obnaża jego prorosyjskość.

Dodajmy do tego zaklęcia, jakoby „95% głosujących chciało przyłączenia do Federacji Rosyjskiej” – tak, pod groźbą bezpośredniej inwazji, pod lufami karabinów! Tego Korwin-Mikke, samozwańczy mistrz logiki, nie widzi.

A malezyjski samolot? W pierwszym odruchu, w rozmowie z „Onetem”, Korwin-Mikke stwierdza, że każdy, kto oskarża o zestrzelenie tegoż samolotu „Rosjan albo separatystów ma nie po kolei w głowie”. Na jakiej podstawie? Może na podstawie sporządzanych na szybko notatek FSB?

Trudno się dziwić takim przedziwnym ocenom w jego wydaniu. Przecież ten sam polityk twierdzi, że upadająca rosyjska gospodarka charakteryzuje się „dynamiką rozwoju” i jest dzięki temu świetnym partnerem handlowym dla Polski[2]. Rzeczywiście! Ten świetny jakoby partner tylko czeka, by nałożyć na Polaków embargo czy sankcję i w ten sposób nas osłabić. Ale o tym Korwin-Mikke już milczy!

Co tu zresztą dużo mówić. Korwin-Mikke niecałe dwa tygodnie temu napisał jasno i otwarcie, że woli reżim Władimira Putina od demokratyzacji Rosji! A oto stosowny cytat:

„ Dziś wolę reżym JE Włodzimierza Putina od demokracji - bo gdyby w Rosji panowała obecnie demokracja, to wojska rosyjskie zajęłyby już dawno całą Ukrainę - bo taka jest chęć znaczniej większości Rosjan.
Rosjanom lepiej jest pod okupacją obecnego państwa - bo podatki znacznie mniejsze, niż w UE, bo dzięki temu bogactwo Rosjan wyraźnie rośnie, bo w Rosji nie ma parad tych (tfu!) "gejów", bo w Rosji rozwydrzone babsztyle wydzierające się półnago w cerkwi pakuje się na dwa lata do obozów (...i po pół roku wypuszcza)...
Oczywiście, że obecny reżym rosyjski nie jest moim ideałem. Ale jest znacznie lepszy od tego, który chcieliby w Rosji zaprowadzić towarzysze komisarze z UE![3]

A więc to tak. Korwin-Mikke popiera reżim, który jest odpowiedzialny za przelewanie krwi niewinnych Ukraińców. Popiera reżim, który w całkowicie otwarty sposób zagraża bezpieczeństwu Polski! I to jest człowiek, który ma być patriotą?!

A przy tym wszystkim Korwin-Mikke cały czas twierdzi, że popiera niepodległość Ukrainy, bo dzięki temu Polska jest daleko od Rosji. Czy w obliczu innych wypowiedzi: można w to wierzyć?

Ruch Narodowy – ideologiczna kontynuacja TPPR

„To zależy co kto pod tym rozumie. Jeśli kontynuację polityki Lecha Kaczyńskiego, czyli rezygnacji z polskich interesów tylko po to, by za wszelką cenę zyskać krótkotrwałą sympatię rządów niektórych państw pomiędzy Polską a Rosją, jeśli pod hasłem międzymorza miałoby się realizować romantyczne wizje nie mające wiele wspólnego z rzeczywistością - to nie. Obóz giedroyciowski sprowadził naszą politykę wschodnią do walki z Rosją, czyniąc z tego quasi-religijny zabobon, któremu podporządkowano wszystkie nasze interesy” – stwierdził Robert Winnicki o polityce tzw. Międzymorza.

Innym razem uznał jednak, że Polska musi budować silną pozycję w Europie Środkowej, bo na NATO jakoby nie ma już co liczyć[4].

Winnicki stwierdził też, że największym zagrożeniem dla Polski nie jest Rosja, ale rozkład kulturowy – zupełnie, jakby oba zagrożenia, mając inną naturę, nie były równie poważne[5]!

Dodajmy do tego Sylwestra Chruszcza, który publicznie popierał aneksję Krymu[6]. Należy też wspomnieć o zaangażowaniu „narodowców” w inicjatywę oderwania Śląska od Polski. W tym roku Młodzież Wszechpolska była obecna na Marszu Autonomii, gdzie u boku Jerzego Gorzelika domagała się poluzowania więzów tego województwa z Warszawą – oczywiście, rzekomo odcinając się od separatyzmu.

Działacze Ruchu Narodowego sprzeciwiali się też obecności ukraińskich studentów w Polsce. „W sposób korupcyjny nabywają Kartę Polaka, korzystają ze środków publicznych, a tak naprawdę nie wykonują interesu publicznego. Kpią z historii Polski, gloryfikują morderców Polaków z UON-UPA. Takich studentów tutaj nie chcemy. Chcemy takich, którzy szanują Polskę, naszą historię i kulturę” – mówili w październiku[7].

Michalkiewicza świat na opak

W przypadku Stanisława Michalkiewicza trudno o krótkie, wymowne cytaty. Nie będąc politykiem, lecz publicystą, Michalkiewicz przemyca prorosyjską propagandę raczej w fałszywym obrazie świata, jaki proponuje czytelnikom, aniżeli w prostych i jasnych wypowiedziach. Nie znajdziemy więc u niego wyraźnych pochwał Putina, za to nieustanne utyskiwanie na rzekomy spisek amerykańsko-żydowski, który, we współpracy z całością niemal polskich polityków, ma pchać Polskę do zguby. A o to kilka stosownych cytatów! (z góry przepraszamy za ich zbytnią długość, jednak wymaga tego rozwlekły styl Michalkiewicza):

„Piotr Poroszenko z błogosławieństwem Stanów Zjednoczonych obstalował sobie polityczny przewrót i załatwił stanowisko prezydenta” a „przewrót ten zmierzał do wyłuskania Ukrainy z rosyjskiej strefy wpływów”. „Polityczny przewrót został kupiony za cenę wyższą niż kwota wyłożona nie tylko przez „głównego sponsora Majdanu” i jego protektorów – bo za cenę faktycznego rozbioru Ukrainy”  - pisał w felietonie „Sojusznik naszych sojuszników” dla portalu narodowcy.net.

„Prezydent Bush najwyraźniej nie był w swoim przekonaniu odosobniony, bo podobne nadzieje muszą ożywiać również „judeochrześcijan”, tworzących w naszym nieszczęśliwym kraju ważne ogniwo Stronnictwa Amerykańsko -Żydowskiego, szykującego się właśnie do rozstawienia po kątach tubylczej sceny politycznej. Jeśli tedy wojna o pokój nie wybuchnie do września, to będziemy świadkami ograniczania, wypierania, a nawet likwidacji wpływów Stronnictwa Pruskiego, nie mówiąc o Stronnictwie Ruskim, które - sądząc po buńczucznym przemówieniu pana prezydenta Komorowskiego - jest w trakcie przewerbowywania” – pisał z kolei w tekście „Kurde balans” dla „Najwyższego Czasu!”.

Przystąpienie Polski do Unii Europejskiej Michalkiewicz uważa za „Anschluß”, bo, jak twierdzi, Unia jest tylko narzędziem przeprowadzania „drugiej fazy rewolucji komunistycznej”[8].

Ci straszliwi Żydzi…

Czy w tej „rewolucji” wiodącą rolę mają odgrywać Żydzi, Michalkiewcz nam nie mówi. Bo przy całej swojej wrogości wobec Izraela i Stanów Zjednoczonych wykładanie meandrów żydowsko-amerykańskiego spisku pozostawia innym: zwłaszcza Grzegorzowi Braunowi, który, od Apokalipsy św. Jana i pobożnych zaklęć wychodząc, kończy na wizji Europy środkowej gniecionej żydowskim butem zainstalowanym tu przez Waszyngton.

Tak Braun raczył się wypowiedzieć 16 sierpnia w Mielcu, wygłaszając wykład zatytułowany „Czy nadchodzi wojna i czy powinniśmy na nią iść?”. Nie dość, że tłumaczył ukraiński konflikt próbą stworzenia dla Izraela zastępczej enklawy w Europie, gdzie mógłby umieścić swoją broń atomową, to wykładał jeszcze obszernie, jak bardzo Żydzi gardzą Polakami, na przykładzie jednego jedynego oficera.

Zostawmy jednak szczegóły jego koncepcji, bo, po prawdzie, strawić je mogą chyba tylko funkcjonariusze z Moskwy, sprawdzając, jakie postępy czyni nad Wisłą urabianie opinii społecznej w odpowiednim kierunku.

Droga na wschód – droga ku niewoli

I tak, drodzy Państwo, wygląda neoendecka wersja patriotyzmu. A przecież wyżej opisani to tylko drobna część całości prorosyjskich polityków, publicystów i działaczy! Nie wspomnieliśmy ani słowem o antypolskich quasi-historycznych dywagacjach Rafała Ziemkiewicz i jego kliki; o prorosyjskich portalach prawy.pl, narodowcy.net, kresy.pl, xportal.pl; nie mówiliśmy o środowiskach wokół konserwatyzm.pl, Najwyższego Czasu! i Myśli Polskiej; przemilczeliśmy takie persony jak Mateusz Piskorski czy członkowie rozmaitych radykalnych łże-prawicowych ugrupowań… A gdyby dołożyć do tego jeszcze podejrzane środowiska katolików wpatrzonych w Putina niczym w świętego, szerokie środowiska lewicy i centrum – wymieniać można bez końca!

Strzeżmy się wszystkich tych, którzy każą nam widzieć interes Polski na wschodzie. Komukolwiek służą - czy obcym siłom, czy po prostu własnym błędnym ideom - pchają nas prostą drogą do zniewolenia. Nie możemy dać się nabrać, bo to oznacza jedno: konieczność nowej walki z Moskwą o wolność, którą chcą nam odebrać. Neoendeckie marsze mogą zaczynać się przy rondzie im. Dmowskiego - ale dobrze wiemy, że tak naprawdę kończą się dopiero aktem hołdu na Kremlu. 

tag,bjad



[1] http://korwin-mikke.pl/blog/wpis/oswiadczenie_ws_sytuacji_na_ukrainie/2177

[2] http://www.tvn24.pl/wiadomosci-z-kraju,3/korwin-mikke-dla-rosyjskiej-agencji-aneksja-krymu-zupelnie-naturalna,433432.html

[3] http://korwin-mikke.pl/blog/wpis/odnosnie_wpisu_sprzed_22_godzin__o_rosyjskim_memoriale/2489

[4] [9] http://prawy.pl/felieton/3342-robert-winnicki-bole-politycznych-prorokow

[5] [8] http://www.obiektywnie.com.pl/artykuly/robert-winnicki-nasz-wywiad-rosja-bauman-media.html

[6] [10] http://niezalezna.pl/52583-kandydat-ruchu-narodowego-do-europarlamentu-popiera-rosyjska-okupacje-ukrainy

[7] http://rzeszow.gazeta.pl/rzeszow/1,34962,16831271,Narodowcy__Nie_chcemy_w_Polsce_ukrainskich_studentow_.html

[8] http://www.fronda.pl/a/moskwa-chce-uwiesc-mlodych-patriotow,40124.html?part=3

Komentarze (37):

anonim2014.11.9 9:16
Co za prymitywny, antypolski bełkot ! Widać, że autor jest zwolennikiem koalicji PO, PiS i SLD w szkodliwej dla Polski rusofobii.
anonim2014.11.9 9:30
Czy autorem tego artykułu jest Michnik. Retoryka jak z GW. Nie lubię Korwina bo to cham i głupek jest. Ale argumenty że każdy kto nie popiera Ukraińców to zdrajca Polski są niedorzeczne. I Rosja i Ukraina zrobiły Polsce dużi złego. A polską politykę należy prowadzić suwerennie a nie jako bycie poplecznikiem jakiejś strony. I tak to rizumiał śp. Lech Kaczyński jedyny uczciwy Prezydent pi 89 roku.
anonim2014.11.9 9:35
Zgadzam się z Patriotą - tak należy rozumieć nasze długofalowe interesy narodowe.
anonim2014.11.9 10:11
Wielka nerwowość w obozie PiSu zapanowała. Afera z Hoffmanem, Kamińskim i Rogackim. Wyniki sondaży nie takie jak powinny być. Kłopoty GP i GPC na rynku prasowym. Zbieracie żniwa swojej kampanii nienawiści. Znowu porażka wyborcza ?
anonim2014.11.9 10:12
@GenesisX Najgorsza odmianą nacjonalizmu jest banderyzm Twoich rodaków.
anonim2014.11.9 10:20
flądra stacza się poniżej Gazwyb. Zyskując poklask polskojęzycznych trolli nie rozróżniających polskiego nacjonalizmu od niemieckiego nazizmu czy ukraińskiego szowinizmu.
anonim2014.11.9 10:44
Autor trochę się rozpisał, ale ja chcę odnieść się do dwóch spraw. No może trzech. Sprawa ukraińska. Od początku konfliktu uważałem, że polscy politycy nie powinni się tam wtrącać. Owszem, każdy ma prawo mieć jakieś osobiste poglądy, wyrażać je w radiu, w swoich tekstach w gazecie, natomiast czynne uczestnictwo, a mam na myśli jechanie tam i agitowanie to nieporozumienie. Po pierwsze dlatego, że to jest wewnętrzna sprawa Ukrainy. Po drugie polski polityk powinien zajmować się polskimi sprawami. Ale to pokazuje, iż widocznie nie uważają, iż mają jakieś kompetencje w sprawie swojej polityki, bo ma ją już teraz Unia. Jest to dodatkowo złe, bo robią sobie wrogów wtrącając się do czyichś spraw. Gdyby ruskie, albo ukraińskie wojska stanęły u wrót Polski, to co innego.
anonim2014.11.9 10:48
@GenesisX Mylisz nacjonalizm z szowinizmem narodowym albo przez przypadek albo z lewicowego zacięcia @Ems Mógłbyś naświetlic czym dla ciebie różni sie banderyzm od sympatii dla narodu walczącego z naszym odwiecznym wrogiem?
anonim2014.11.9 10:51
Grzegorz Braun to autor świetnych, patriotycznych dokumentów, na przykład o komunistycznym zbrodniarzu "Towarzysz generał".
anonim2014.11.9 10:55
Przyznaję bez bicia, że sam wpłacałem na TPPR, bo pani od ruskiego tego wymagała. Było to 10 złotych rocznie, na stare pieniądze, więc nie tak dużo. Ale niesmak zostawał;-)
anonim2014.11.9 10:57
Widzę stale dwie strony tego medalu. Z jednej strony - biorąc pod uwagę historyczne doświadczenia - należy zachować jak najwiekszą czujność wobec ducha imperializmu w społeczeństwie rosyjskim i wśród klasy rządzącej. Z drugiej strony - jak genetyka wykazuje - Rosjanie, zwłaszcza w pasie środkowej i południowej Rosji, to nasi, obok Ukrainców i Białorusinów, najblizsi spośród narodów Europy krewni. Więc postulatem rodzinnej etyki byłoby strzec się wobec nich nienawiści, emocjonalnych zrywów i nagonek.
anonim2014.11.9 11:05
@zibikn Nic Ci nie będę naświetlał ale w skrócie napiszę tak : W naszym interesie jest to by Ukraina była trwałe słabsza od Polski pod względem demograficznym, politycznym, gospodarczym i wojskowym. Dlatego od tego kraju powinno odłączyć się ok 10 mln ludzi. Ukraina zredukowana do ok 28 mln mieszkańców nie będzie stanowić dla nas żadnego zagrożenia. Taki jest nasz narodowy interes.
anonim2014.11.9 11:14
Kłamcie, plujcie siejcie nienawiść i walkę po prawej stronie, a skończycie jak gazeta Michnika. Kolejny popis żenującej propagandy.
anonim2014.11.9 11:27
@Jack_Holborn > Przyznaję bez bicia, że sam wpłacałem na TPPR, bo pani od ruskiego tego wymagała. Było to 10 złotych rocznie, na stare pieniądze, więc nie tak dużo. Ale niesmak zostawał;-) ... Jacku, Ty bezwstydniku, Pałciłes składke na TPPR? Mnie pani psorka weychowawczyni na swojej lekcji przyniosła legitymację członka TPPR i wsręczajac, powiedziała. Jesteś przewodniczacym szkolnego koła. - Ależ pani psorko, przeciez ja sie nie zapisywałem! - Wiemy o tym. Ale ktoś MUSI być! No i byłem, przez całe cztery lata ogólniaka. Ani się nie zapisywałem, ani nie wypisywałem, ani jednej dziesiątki członkowskiej nie wpłaciłem, ani jednego zebrania nie zorganizowłem! Czy w ogóle ta organizacja miała w LO jakichkolwiek członków - to juz sekret pani psorki! I niech mi ktos powie, że CCCP w owym czasie nie był wobec Polaków tolerancyjny!
anonim2014.11.9 12:05
@Atimeres O ile z pierwszą częścią twojego wywodu zgadzam się o tyle część druga jest chyba żartem. Po pierwsze to nie jest ważne co my myślimy sobie na temat Rosji i jak chcemy ją po bratersku kochać tylko to jak oni widzą i chcą traktować nas. A polityka rosyjska wyraźnie wskazuje na to że nie widzi miejsca dla państwowości polskiej, chyba że w postaci ograniczonej autonomii pod protektoratem rosyjsko-niemieckim. No bo chyba tylko tak można tłumaczyć werbalizowane przez Putina tęsknoty za paktem Ribentrop-Mołotow i niechęć do Traktatu Wersalskiego. Nawet wczorajsze przemówienie Gorbaczowa w Berlinie wpisuje sie w tą linię. Przypomnę że osnową tego przemówienia była teza że Europa była bezpieczna gdy między Rosją a Niemcami panowała dobrosąsiedzka zgoda. Chyba nie muszę nikomu tłumaczyć jakie wówczas było miejsce Polski. A po drugie, pokrewieństwo panslawistyczne jest rzeczą dużo mniej istotną od odrębności cywilizacyjnej. Dlatego bliżej mi do Węgrów niż Rosjan.
anonim2014.11.9 12:12
Unikajcie wszystkiego co ma choćby pozór zła 1 Tes 5,22. Unikajcie frondy.
anonim2014.11.9 12:22
Obrzydliwy wpis. Fronda we Frondzie. Jeśli ktoś kłamie i próbuje manipulować bez krzty wstydu i żenady - bardzo szybko straci swoich czytelników. Polacy to nie Niemcy z czasów Goebelsa. Taka propaganda nie zadziała. Wstyd. Czekać tylko kiedy nowa redakcja uderzy w Kościół.
anonim2014.11.9 12:36
@amandil Skutki wrogości i niechęci Litwy czy Ukrainy są niczym, w porównaniu ze skutkami wrogości stojącej nad naszymi granicami Rosji. Jeżeli masz jakiś pomysł na utrzymanie Rosji w tej samej odległości od nas co teraz, to ja bardzo chętnie podzielę twój punkt widzenia. Twój tekst słusznie przestrzega przed lecącym tynkiem na głowę ale odnoszę wrażenie że nie dostrzega pękającej belki węgłowej. Jak uczy historia, podzielenie Ukrainy prowadzi do jej upadku, a Rosja nad naszymi granicami daje pewność w dłuższym lub krótszym okresie utraty państwowości
anonim2014.11.9 13:49
http://www.petycjeonline.com/stop_agresywnym_antyklerykaom_na_portalu_fronda
anonim2014.11.9 14:20
Tego typu teksty skłaniają mnie raczej do zagłosowania na partię Korwina.
anonim2014.11.9 14:48
@Atimeres - nie płaciło się na to dobrowolnie. Każdy musiał:-)
anonim2014.11.9 15:03
"...to wykładał jeszcze obszernie (to o Grzegorzu Braunie), jak bardzo Żydzi gardzą Polakami, na przykładzie jednego jedynego oficera". No to może zacytujmy nie tego "jednego jedynego oficera": "Nasza rasa jest Rasą Panów. Jesteśmy świętymi bogami na tej planecie. Różnimy się od niższych ras, ponieważ wywodzą się one od insektów. Faktycznie porównując je do naszej rasy, inne rasy to bestie i zwierzęta, owce w najlepszym przypadku. Inne rasy są uważane jako ludzkie odchody. Naszym przeznaczeniem jest rządzenie ponad niższymi rasami. Nasze ziemskie królestwo będzie rządzone poprzez naszych liderów za pomocą rózgi żelaznej. Masy będą lizać nasze stopy i służyć nam jako nasi niewolnicy." menachem begin - premier Izraela, laureat Pokojowej Nagrody Nobla
anonim2014.11.9 15:04
@amandil Trudno odpowiadać mi za Frondę na twoje pytanie, w szczególności po zniknięciu wczoraj mojego komentarza odnoszącego się do podobnie "mądrego" jak dziś artykułu o narodowcach. Na moje wyczucie w Rosji obywatele mogą biedować a na wojsko i tak kasa będzie. Co więcej spora część na to biedowanie się zgodzi. Zawsze się zastanawiam na jakiej zasadzie tacy ludzie działają? Czy uważają że choć oni biedni to Rosja jest wielka i wspaniała, czy też na zasadzie: może ja jutro zdechnę ale dziś moje państwo wykończy ciebie. Niezgłebione meandry rosyjskiej duszy:) Co do dowodów na imperialność Rosji w stosunku do Polski to zależy czy traktuje się poważnie to co mówi Putin. Ja po jego działaniach na Ukrainie traktuję to poważnie. Nie chodzi nawet o jego wypowiedź że wojska rosyjskie mogą być w dwa dni w Warszawie, czy o ruskie ćwiczenia wojskowe których celem jest atak jądrowy na stolicę Ważniejsze moim zdaniem są jego wypowiedzi dotyczące Traktatu Wersalskiego i Paktu Ribbentrop-Mołotow. W pierwszym wypadku stwierdza że pokrzywdzono dwa wielkie państwa czyli Niemcy i Rosję a cały układ prowadził do drugiej wojny św.O tym jakie państwa powstały czy wróciły na mapę w wyniku tego układu przypominać nie trzeba. Stwierdzenie Putina że w pakcie Ribbentrop-Mołotow nie było nic złego, chyba dla nas Polaków powinno być symptomatyczne. Jeszcze ostatnia kwestia. Trudno negować pewne niesympatyczne zachowania wobec Polski, Litwinów czy Ukraińców. Ja jednak bez emocji staram zadać sobie pytanie : czy Ukraina lub Litwa są w stanie zagrozić polskiej państwowości teraz lub w ciągu kilku następnych lat? To bardzo mało prawdopodobne. A Rosja? Tu chyba nie ma problemu z odpowiedzią.
anonim2014.11.9 15:32
Pewnie chcieliście mądrze przekonać nieprzekonanych, ale wyszedł wam artykuł o niczym dla imbecyli, bo nie da się streścić w kilku linijkach JKM, Michalkiewicza i RN na podstawie kilku wyrwanych z kontekstu wypowiedzi. I jeszcze podpis autora tego paszkwilu tag.bjad. To po hebrajsku ? Zeświniliście się panowie na całego i w związku z tym proponuję zmiane nazwy portalu na "Trybuna Ludu" albo "Gazeta Wyborcza". Może być z dopiskiem "poświęcona". Mało mnie to obchodzi bo więcej tu nie zawitam. Nie warto czytać waszych propagandowych wypocin. Szkoda czasu.
anonim2014.11.9 15:37
Usnęli mój wpis. Oni mogą pluć ile wlezie na tych co nie pasują im (albo ich mocodawcom) ale oceniać ich czyny już nie wolno. A chodziło tylko o pokazanie iż można być świadomym zagrożenia a nie być jednocześnie siewcą zamętu, skłócającym Polaków (stężenie plugastwa wskazuje na zlecenie wiadomego lobby). Usunięty link : http://www.youtube.com/watch?v=xTaQOEx0Acs
anonim2014.11.9 15:42
Taaak,lepiej na zachod do gender,slubow pederastow,multikuti i innych zbydlecen!
anonim2014.11.9 16:40
Sowiecka Agentura Wpływu : JKM + StM. Smutne ale prawdziwe. W takim sąsiedztwie mieszkamy od ponad 1000 lat - nie dziwmy się zatem, że Moskwa swoich agentów tutaj instaluje. Jak to się robi (z tą agenturą) : YouTube + Rafał Brzeski (np.: http://youtu.be/eRu2N-Agx6M albo: http://youtu.be/-a-QyarPz08 ). Jak tych agenciaków nam lansowano ? Prosty przykład : YouTube + Polska Kronika Filmowa lata 1989, 1990, 1991, 1992. Moja ulubiona kronika to ta, która reklamuje jednocześnie Leppera i Korwina (Lepper 2m30s, Korwin 6m20s): http://youtu.be/8DYaagtmsjk . Tu znakomita reklama, szampana piją : http://youtu.be/beNMrzDYY1I . Tu z kolei Tow. Michalkiewicz z Tow. Korwinem w studiu wyborczym http://youtu.be/75-0oRxhHgA . A tu Ziemkiewicz wykładający korwinizm teoretyczny 2m35s : http://youtu.be/6P9bX-Kmbo0
anonim2014.11.9 16:55
Tow. Michalkiewicz - jak diabeł święconej wody - boi się dyskusji o Agencji Nowosti. Dlaczego ? Rafał Brzeski : http://youtu.be/eRu2N-Agx6M?t=1m7s - wyjaśnia czym była Agencja Nowosti, w której pracował "Nasz" Nieustraszony Tropiciel Razwiedki : Tow. Michalkiewicz.
anonim2014.11.9 18:44
Mienicie się Katolicka i patrityczna stroną a piszecie takie brednie o prawdziwych patritach takich jak narodowcy(wgl nie wiem czemu korwina nazywaja neoendekiem jak on nim nie jest, sa nimi narodowcy). po 2 nacjonalizm nie prowadzi do zbrodni tylko wynika z logiki. po 3 to ze sie nie popiera Ukrainy nie znaczy ze jest sie zdrajca i przyjacielem Rosji. Zenada na tej Frondzie, chyba ostatni raz tu wszedłem jak takie obelgi rodem z GW padaja na patriotów i wolnościowców(korwin)...
anonim2014.11.9 19:09
GenesisX, Ty lepiej weź pistolet,idź do piewnicy i odstrzel sobie swój łeb.
anonim2014.11.9 21:07
Szkoda Was Frondo. Szkoda Was, bo kiedyś fajnie się Was czytało, a teraz wchodzić się tu nie chce. Nowe kierownictwo rozwaliło ten portal.
anonim2014.11.9 22:35
ale plugastwa...
anonim2014.11.9 22:59
Ciekaw jestem, dlaczego piszący ten "odkrywczy" artykuł autor, nie podał swojego imienia i nazwiska? Czyżby rzeczywiście miał rację Michalkiewicz o istnieniu opcji żydowskiej w polskiej polityce? Jeżeli ma ona silne umocowanie w PiS, to tym gorzej dla PiS. Opcja ta niewątpliwie sprzeciwia się tożsamości narodowej Polaków wyrosłej z katolicyzmu, zatem gdyby faktycznie miała ona silne umocowanie w PiS, wówczas hasła o oparciu się w programie PiS na wartościach katolickich byłyby kłamliwe. Niech zatem PiS udowodni swój patriotyczny charakter dbając o interes Polski również wobec USA, a nie jedynie ujadając przeciw Putinowi, który niewątpliwie nie jest rzecznikiem polskiego narodowego interesu... Już poparcie przez PiS udziału Polski w rozpoczęciu III Wojny Światowej, a tym niewątpliwie była
anonim2014.11.10 1:53
Żenujący paszkwil, pełen sprzecznosci i pomieszanie pojęć, jak wam nie wstyd? Może chociaz autor by się podpisał.
anonim2014.11.11 16:43
Korwin to liberał i idiota, żaden z niego narodowiec co widać gołym okiem. Winnicki to katolik i on ma rację, katolik rozmawia z każdym, ale interes Polski ma na pierwszym miejscu. Nie widzę tego u Kaczyńskiego, który owszem, jest przeciwko Rosji, ale wepchał nas w łapy Uni i uprawia masońską politykę wewnętrzną.
anonim2014.11.12 12:07
Tych bzdur nikt nie podpisze z imienia i nazwiska? W Wyborczej się nie boją pisać takich rzeczy pod nazwiskiem. Tak więc porównanie wychodzi dla Frondy na gorsze. Szczególnie, że i warsztat słabszy.
anonim2014.11.14 8:23
INTERESUJĄCE: CZY AUTOR TEGO CZEGOŚ MA WADĘ DZIEDZICZNĄ (RODZINA Z TRYBUNY LUD) CZY TEŻ NABYTĄ (SYSTEM EDUfeKACJI G... WYBIÓRCZEGO). PROSZĘ DAROWAĆ SWÓJ muzg DO ANALIZY, KIEDY BĘDZIE PO WSZYSTKIM.