Tomasz Terlikowski: Jeśli się tego nie nauczymy, przegramy starcie z ideologią LGBT. I sami będziemy temu winni - zdjęcie
07.08.19, 07:00screenshot Youtube - Telewizja Republika

Tomasz Terlikowski: Jeśli się tego nie nauczymy, przegramy starcie z ideologią LGBT. I sami będziemy temu winni

157

I jeszcze krótko o kazaniu arcybiskupa Marka Jędraszewskiego. Zacznę od sprawy oczywistej. Afera wokół niego jest dęta, a ostrzeżenia o możliwych blokadach stron, które je prezentują, to zwyczajna cenzura, i to skandaliczna. Trzeba o tym mówić i przeciw temu protestować. Problem polega tylko na tym, że wszyscy ci, którzy (słusznie) twierdzą, że są na wojnie, powinni wiedzieć (bo wiadomo to od dawna), że w tej wojnie więcej metod, broni i siły mają środowiska wspierające rewolucję LGBT. Oburzenie, krzyk, a nawet moralne wzmożenie tego nie zmienią. Walcząc w tym sporze, trzeba mieć tego świadomość. I nie podkładać się.

Teraz o strategii. O co chodzi w ideologicznym starciu (starciu cywilizacji) ideologii LGBT i klasycznej cywilizacji chrześcijańskiej? O to, by do argumentacji swojej strony przekonać nieprzekonanych. Przekonani są już po naszej stronie (niezależnie od tego, jak ją definiujemy), i choć trzeba ich umacniać w wierze, to kluczowe dla zwycięstwa w sporze (a nawet obrony status quo) jest przekonywanie nieprzekonanych, niepewnych swoich racji, współczujących prawdziwie lub rzekomo prześladowanym. To o nich toczy się teraz walka ideowa, do nich trzeba dotrzeć.

I z tej perspektywy warto spojrzeć na kazanie arcybiskupa Jędraszewskiego. Czy ono ma szansę przekonać nieprzekonanych? Czy użyty w nim język i argumentacja służy długofalowemu ideowemu przekonaniu tych, którzy nie mają w tej sprawie zdania, a może przechylają się już na drugą stronę? Odpowiedź, obawiam się, brzmi: nie, nie przekonamy w ten sposób nieprzekonanych. Szczególnie, że druga strona do mistrzostwa opanowała sztukę (nasza strona też, niestety, robi to samo) manipulowania wypowiedziami, wykorzystywania każdej okazji, by ostre słowo - nawet użyte jako przenośnia czy odniesione do tekstu literackiego wykorzystać jako dowód na rzekomą brutalność katolików czy konserwatystów, naszą mowę nienawiści. W walce o dusze nie ma znaczenia, czy tamta strona ma rację, ważne, że przekonuje do swojej argumentacji nieprzekonanych. I buduje wrażenie walki czy prześladowania osób LGBT. To najsilniejsza broń w walce z tradycyjną rodziną. Dlatego, jak ognia, trzeba unikać słów czy sformułowań, które mogą być w ten sposób wykorzystane. One szkodzą sprawie, a nie jej pomagają.

Strategia, rozsądek, budowania szerokiego poparcia, unikania niepotrzebnych starć - to elementarz prowadzenia starcia ideowego, szczególnie, gdy jest się stroną słabszą (a taką już jako konserwatywni katolicy jesteśmy, bo po tamtej stronie są potężne instytucje, które mogą całkowicie zablokować nasz przekaz). Istotą w takiej sytuacji nie jest moralne wzburzenie, nie jest manifestowanie tego, że mamy rację czy tym bardziej entuzjazmowanie się każdą, nawet najsłuszniejszą wypowiedzią. Rozsądek podpowiada, by unikać dostarczania broni drugiej stronie, by unikać niepotrzebnego tracenia sił i zniechęcania do siebie nieprzekonanych. Jeśli się tego nie nauczymy przegramy starcie z ideologią LGBT. I sami będziemy temu winni.

Warto też uświadomić sobie, że czy się to nam podoba czy nie, będziemy żyli i już żyjemy obok siebie. A to wymaga wzajemnego szacunku, unikania niepotrzebnej agresji, kultury debaty. Bez tego pogrążymy się zupełnie. Jako społeczeństwo. I żeby nie było wątpliwości, odnoszę to do obu stron debaty, starcia, ideowej wojny. Miejmy świadomość, że choć jesteśmy w sporze, to będziemy obok siebie żyć, funkcjonować, a niekiedy nawet się przyjaźnić, a do tego będą sprawy, w których musimy współpracować. Nie niszczmy więc tkanki społecznej.

Tomasz Terlikowski @ Facebook

Komentarze (157):

anonim2019.08.8 6:16
Przyznam, że nie bardzo rozumiem, wszak wyzwala nas prawda.
CYBORG 17/82019.08.7 22:49
normalny kiedyc bylec, teraz jestes na rzadowym stolku , bez kasy z budzetu zdechla by ta tv republika , i ty razem z nia , jestes niewiarygodny i sie zamknij
techniczny2019.08.7 22:02
A mnie zawsze ciekawi, czy ten "ona" robi sobie lewatywę "przed"..? bo jak nie, to kał wyłazić musi przecież... co, oni to potem wycierają, czy jak..? to nieźle dawać musi.. gorzej niż w kiblu.. może ten dumny gej podzieli się wiedzą jak to jest..?
Jeremiasz2019.08.7 20:32
To jest przykład kapitulanckiej postawy redaktora Terlikowskiego!. Pieszczenie LGBT nic nie pomoże sprawie!
Alojzy Cedzidło2019.08.7 20:31
No ,,... Po takich rekolekcjach naszego teologa wiemy co robić aby przeżyć tą wojnę . Czyli tak mniej naukowo . Poddać się i tylko przytakiwać . Nie drażnić ,,przeciwnika " bo jest od nas silniejszy . Nie prowokować obroną bo to się żle skończy . Tak jak sytuacja po słowach abp M. Jędryszewskiego Próbował być dobrym pasterzem dla swoich owieczek . I jak na tym wyszedł ? . Nawet swoi , Dominikanie zamiast pomagać w obronie owieczek , wilka na nie napuszczają .A bractwo LGBT czuje się coraz pewniej . Kto nie z nimi won z roboty . Kto nie z nimi won z You Tube. Poradz Doktorku co robić , bo rzucania na kolana Polaków próbowali Niemcy (podobno dalej o tym marzą ) Ruski z pomocą naszych towarzyszy . To teraz LGBT ? Miedzy wierszami pana ,,porad " czuć takie ,, rady." .
Mirek2019.08.7 20:15
"Rozsądek podpowiada, by unikać dostarczania broni drugiej stronie, by unikać niepotrzebnego tracenia sił i zniechęcania do siebie nieprzekonanych. Jeśli się tego nie nauczymy przegramy starcie z ideologią LGBT. I sami będziemy temu winni." - to pan coś zrób p. Terlikowski w pełni szacunku !........ Od dłuższego czasu marzy mi się profesjonalny film o prawdziwym obliczu lgbt- oparty na rzetelnych dowodach.. Codziennie sa materiały obnażające ich kłamstwa. Tylko to zebrać. Bedzie skowyt na cały swiat. I dobrze. Oni wynajęli Sekielskiego. Wynajmijmy kogoś lepszego. P. Terlikowski zajmij sie pan tym !!
grimm2019.08.7 18:27
Panie Terlikowski, ci którzy mają zamysł atakować, niszczyć, deprawować, nie zamilkną tylko dlatego, że strona chrześcijańska będzie milczeć. Oni w nas kamieniem, a my chlebem? Tu nie tylko o nas chodzi, ale o innych - dzieci i młodzież,. W ich imieniu musimy bronić zasad chrześcijańskich. Własnie bezwolność spowoduje rozlanie się tej zarazy tęczowej na cały kraj, do szkół i zakładów pracy. Ideologię lgbt trzeba prawnie zakazać.
Frodo2019.08.7 17:23
Gdyby Jezus zastosował się do tych wskazówek to nie wypowiedziałby wielu słów, które przekazuje nam Ewangelia: o grobach pobielanych, o plemieniu żmijowym, o gorszycielach mających sobie uwiązać kamień młyński u szyi i rzucić się w morze, o kwasie faryzeuszy i saduceuszy, o obłudnikach... I pewnie żyłby w zgodzie i z faryzeuszami, i ze zwolennikami Heroda i z Rzymianami. Może nawet uniknąłby krzyża. Tylko my nadal bylibyśmy poganami...
cloiebk2019.08.7 14:48
"...buduje wrażenie walki czy prześladowania osób LGBT. To najsilniejsza broń w walce z tradycyjną rodziną..." Czy Pan redaktor, albo ktokolwiek inny mógłby mi wytłumaczyć jaki jest związek logiczny między pokazywaniem, nawet nieprawdziwym, prześladowania osób LGBT z walką z tradycyjną rodziną? W jaki sposób pokazywanie dyskryminacji jednych ma skłaniać innych do niezakładania tradycyjnych rodzin? Przecież to jest logiczne horrendum...
Michał Pasierb 2019.08.7 14:41
Polecam uprzedzając,że miejscami mocne.....https://www.youtube.com/watch?v=e-wRldzzUhk&t=505s
Reytan2019.08.7 12:44
Terlikowski zawsze byl syjonista,masonem i wrogiem Kosciola,Wielkim Hipokryta. Katolicy beda juz niedlugo musieli oddac swoje dzieci pedalom w szkolach,jezeli nie uzbroja sie w kije,i nie zaczna tworzyc Grup Samoobrony.
PiS=UWbis2019.08.7 11:40
Nauczyciel strategii Terlikowski, a o kolorach opowie nam ślepy, kulawy poprowadzi naukę tańca, a żyd naukę różańca...
obserwer2019.08.7 9:59
Terlikowski zwyczajnie się zaplątał i zamiast sie przyznać dalej brnie w bełkot "nowo-mowy..I jest pytanie dla Terlikowskiego czy on nie widzi do czego dprowadzila poprawność polityczna i ustepliwośc wobec homo-faszyzmu na Zachodzie UE?!
JONASIK2019.08.7 11:16
do czego? umieram z ciekawości, no, do czego?
ZERR02019.08.7 11:41
do totalitaryzmu i ludobójstwa
AntyZerro2019.08.7 14:22
Jakiego ludobójstwa dopuściło się LGBT? o totalitaryzm nie pytam bo znowu będzie to sama śpiewka.
ZERR02019.08.7 15:02
Przerobiliście całe społęczeństwo na 'metroseksualnych nie-mężczyzn', właśnie wypieranych przez tłum 'uchodźców'. Doprowadziliście do sytuacji wyniszczenia populacji autochtonicznych
Anna2019.08.7 18:24
ty tak serio? - to zapraszam do mnie - będziesz miał społeczeństwo lokalne nie-metroseksulanych mężczyzn prezentujących się dumnie z butelką piwa w ręku na okolicznych ławkach do późnych godzin nocnych- zero uchodźców - daję słowo żadnego wyniszczenia i populacja autochtoniczna kwitne - - tak więc zapraszam - Zagłębie 13km od Katowic
KDJ2019.08.7 12:45
Do takich degeneratów, jak ty.
ZERR02019.08.7 9:28
kilka spostrzeżenień Nie walczymy ze zboczeńcami seksualnymi, tylko z Sektą LGBT, w większości sa to ludzie 'heteronormatywni'. Czym jest Sekta? Sekta jest to bojówka neomarksizmu uruchomiona w celu ujarzmienia społeczeństwa. Czym jest neomarksizm? Neomarksizm jest bronią Międzynaroowego Kapitału od dekad finansowaną w celu podboju i łupienia państw. Społeczeństwo podbite neomarksizmem staje się społeczeństwem posłusznych niewolników, niezdolnym do buntu. W jaki sposób neomarksizm ujarzmia społeczeństwa? Jednym ze sposobów jest zmiana znaczenia słów - ludzie myslą słowami i jeśli popodmienia się ich znaczenia, zaczynają myśleć tak jak chcą inżynierowie społeczni. Nie sa w stanie nawet wyartykuowac buntu (patrz: zamiana przez Sektę LGBT pod pretekstem równopraw znaczenia słów "tolerancja, rodzina, małżeństwo"). Innym sposobem jest zmiana ról społecznych - poprzez przemoc seksualna na dzieciach realizowana pod pozorem seksedukacji. Dziecko zgwałcone mentalnie dożywotnio staje sie uległe i posłuszne. Dokładnie tak samo, tylko brutalniej, postępuja sutenerzy z porwanymi kobietami - seria gwałtów na początku zniewolenia powoduje że ofiary stają się posłuszne. Inaczej mówiąc jest to przecwelenie chłopców i pozbawienie ich naturalnych predyspozycji, naturalnej agresji i instynktu walki. Temu właśnie służy powszechna sodomizacja - jak wykazały wieloletnie badania naukowe, do 1/4 chłopców i do 1/2 dziewcząt można zhomoseksualizować. Nikt tu z nikim nie walczy. Walka polega na konfrontowaniu się, a tu nik się z nikim nie konfrontuje, ponieważ 99% kanałów komunikacji społecznej posiada nasz Wróg. On po prostu przekształca bezradnie miotające się społeczeństwo. Jak jest to możlwe? jest to możlwe dlatego, że żołnierze wroga sa na etacie. To jest ich praca, sa profesjonalistami. po naszej stronie 99% aktywności to amatorzy, dłubiący coś tam po godzinach cdn.
ZerrO2019.08.7 15:30
Bla bla bla blllla bla bla bla bla Jestem zerro nie umiem nic kreatywnego napisać i robię kopiuj wklej
Hanys672019.08.7 9:27
Czekam kiedy Państwo Polskie przypomni sobie o Konstytucji RP i wyłączy na terenie Polski dostęp do FB, YT - z powodu tejże Konstytucji łamania. Wystarczy na 1 godzinkę. A takiego wyłączenia można dokonać w 3 do 7 sekund skryptem na serwerach DNS zarządzanych przez NASK (Narodowa i Akademicka Sieć Komputerowa) - zarządcy polskiej części Internetu.
JONASIK2019.08.7 11:22
Tak, Internet to trzeba w całości wyłączyć. To narzędzie szatana, same kłamstwa, propaganda, pornografia i gender. Zagraniczne stacje TV i radiowe też. Czasopisma też. Zostaje TV Kurski. Niemożliwe? Ależ możliwe, zobaczcie jak to dobrze się sprawdza w Korei Pn.
ZERR02019.08.7 11:43
Wyłączenie internetu? Dobra myśl... Z całą pewnością te państwa i te społeczeństwa, które "wyłączą" internet, w ciągu jednego pokolenia zaczną intelektualnie górować nad zbydlęconą hołotą przyssaną do smarkfonów. Potem przejma władzę i oczadziałe bydło wezma za mordę.
AntyZerro2019.08.7 15:21
Absolutnie powinniście dążyć do wyłączenia internetu. A potem się do tego przyznać, żeby ludzie wiedzieli na kim się wyżyć :P. "Z całą pewnością te państwa i te społeczeństwa, które "wyłączą" internet, w ciągu jednego pokolenia zaczną intelektualnie górować nad zbydlęconą hołotą przyssaną do smarkfonów. Potem przejma władzę i oczadziałe bydło wezma za mordę. " Jak se narysujesz to może tak będzie. Wiesz, są kraje gdzie tego internetu nie ma i możesz spokojnie wyemigrować, a potem podbić Europę na swoją modłę.
ZERR02019.08.7 16:06
Typowy wlewak - półdebil Przeciez juz teraz efekt Flynna sie odwrócił i IQ w państwach porażonych smarkfonami spada na pysk... Myślisz że utrzyma się 'cywilizacja technologiczna' robiona nie przez mądrali IQ 120 tylko przez półdebili IQ 90? Wygra ten, kogo ludzie nie będa tak beznadziejnie głupi jak przeciętny 'europejczyk' z mordą przyspawaną do gejfona. Doprawdy, 30 lat temu kibole z knajpy dyskutowali na poziomie nieosiągalnym dla dzisiejszych wyższowykształconych.
Anna 2019.08.8 8:39
taka obserwacja z boku absolutnie nie umiem zrozumieć skąd przekonanie, że jak będzie się bardziej wulgarnym to będzie się miało bardziej rację???? takie zawody w sikaniu na odległość..... ale co kto lubi....
Alojzy Cedzidło2019.08.8 21:30
Ej ,,JONASIK " , ,,JONASIK " Wysyłasz nas do Korei Pn a nie zdradzisz nam ,że to wspomnienia Twojego Dziadka z czasów PRL. Było podobnie . Z wyjątkiem TVP. . Bo wtedy Radio Wolna Europa była jak TVP Reszta była Ruska . Tak jak teraz Niemiecka , Francuska , itp .
michu2019.08.7 8:34
Przede wszystkim trza właśnie jasno formułować poglądy. Np my jesteśmy za całkowitym zakazem aborcji oni wprost przeciwnie. Oni wiedzą swoje i my wiemy swoje. My jasno prezentujemy poglądy i oni. Są sprawy gdzie wszyscy muszą jasno wiedzieć jakie są nasze poglądy a jakie ich.
prosty2019.08.7 8:34
Abp Jędraszewski dobrze zdiagnozował zjawisko, idzie nowy totalitaryzm, tyle że pod innym sztandarem. Żeby zacząć obronę, trzeba przede wszystkim rozpoznać przeciwnika. To, co widać na ulicznych paradach to żołnierze, pytanie, kto dowodzi, czyli skąd idzie kasa. Nie da się wszystkiego zwalić na Sorosa, muszą być inne ośrodki zainteresowane i szerzeniem ideologii. Państwo powinno mieć środki żeby zlokalizować przynajmniej część źródeł finansowania. ZSRR finansował kiedyś partie komunistyczne i tzw. "ruchy narodowo-wyzwoleńcze", dziś też ktoś finansuje działania. Komuna i nazizm rekrutowały wśród najemnych, słabo opłacanych robotników,obiecując internacjonalistyczny albo nacjonalistyczny raj. Kogo przyciąga LGBT i co obiecuje? Kluczem jest chyba też upadek moralności, bez której demokracja się degeneruje i przyciąga takie patologie.
Tomek2019.08.7 8:19
Pederaści są potrzebni lewicowym ideologom do czasu. Pederaści tworzyli kierownictwo nazistowskiej SA, to oni zakładali zresztą pierwsze obozy koncentracyjne. W końcu przestali być potrzebni i podczas nocy długich noży SA zostało wydane w łapy SS. Podobnie w Związku Radzieckim. Kilka lat po rewolucji panowało "róbta co chceta". Ale potem kiedy okazało się że brakuje ludzi, nawet tak zasłużeni zbrodniarze geje jak Jeżow zostali zlikwidowani.
Maciek Arczyński2019.08.7 9:49
Żadna rewolucja nie znosi dowolności. Ale hasła owszem pniękne. "Wolność, równość, braterstwo... albo śmierć". Zawsze mnie to fascynowało jak oni rozpoznają kto jest bratem, kto ma być wolny, a kogo zrównać z ziemią. Bo to w zależności od etapu zmienia się mondrość rozpoznawania...
Stop pederastom2019.08.7 8:18
Pederaści do alkowy. tam kopulujcie ile wam trzeba. Wynocha z polskiej ulicy. Wynocha z polskiej szkoły. Wara od dzieci!! Wara od dzieci!!!! Wara od dzieci!!!!! Tylko dobierzcie sie do dzieci a koniec wasz będzie tragiczny.
JONASIK2019.08.7 8:25
Ten wpis napewno miał być o homoseksualistach? Bo jak ulał pasuje do kleru :)
Maciek Arczyński2019.08.7 9:22
Chciałeś przyłożyć duchowieństwu i katolom? He, he, he... "Kler" Cię wyprzedził. Najlepsze, że ostatnia scena w "Klerze" to masoński symbol... Ot i obiektywizm. A p. Sekielski tylko potwierdził, że to o czym piszesz to UB-ecja. Zatem trudno tu mówić o duchownych bo od początku się pod nich podszywali po to by Kościół rozwalać od środka. Ale tacy niedorobieni indegdualiści jak Ty i tak tego nie zrozumieją. Choć może jesteś z tych co to są zadaniowani na okoliczność walki z przebrzydłym katolstwem.
JONASIK2019.08.7 11:25
Najzabawniejsze jest to, że biskupi kryjąc pedofilów byli be, a jak się okazało, że kryli ubeków, to są cacy. Nie sposób ogarnąć tego idiotyzmu.
Alojzy Cedzidło2019.08.8 21:21
A to takie proste . Trzeba tylko myśleć . A Was na taki wysiłek nie stać .Szanowny ,,Jonasiku " siku .
Polak Ateista Dumny Gej2019.08.7 8:14
Terlkik starcie i tak przegracie co jest pewne bardziej niż w banku, a to dlatego, że to wy stoicie po stronie zła, prześladowań, dyskryminacji. Jesteście starym zmarnowanym pokoleniem wychowanym na "wartościach" białoruskiej mentalności dlatego dziś w dobie równouprawnienia i walki z niesprawiedliwościami czujecie się poszkodowani i atakowani, bo nagle musicie się pogodzić z rzeczywistością, w której obok żyje sąsiad gej i ma duupie wasze katolskie ideolo. Wy tego ścierpieć nie możecie.
Alojzy Cedzidło2019.08.8 21:16
To ma tą doopę przepracowaną . Partnera zaspokoić , To gdzie on zmieści te nasze ideolo .Ja się tam zaś nie pcham . Bo i nie pedał jestem a Adidasa chwycić też nie chcę .
JPIII2019.08.7 8:12
Do katoli nie trafia fakt, że chrystek to owoc pedofila zw. bogiem, który molestował i gwałcił 14-letnie dziecko zw. maryśką. A chrystek to ped...zio, który łajdaczył się z 12 pedziami zw. apostołami. Prawda was wyzwoli, katole.
Maciek Arczyński2019.08.7 9:46
Na prawdę tak głupi jesteś? Żeby tak dobrowolnie pchać się do piekła... Wiem wiem to wymysły katoli... tylko problem polega na tym, że to Chrystus zmartwychwstał a nie katole. A On mówił o piekle i przed nim przestrzegał. Ale skoro tam się wybierasz to Cię nikt na siłę chronić przed nim nie będzie. Wiesz, jeszcze parę lat życia i każdy stanie ze swoim dorobkiem na Sądzie. Tak ja jak i Ty. No i zobaczymy kto wtedy będzie się śmiał ostatni. No bo umrzesz przecież, czyż nie? Nie dziś, nie jutro to może za rok, za dwa, za dziesięć, może za pięćdziesiąt lat. Ale i tak umrzesz. To pewne.
JPIII2019.08.7 12:00
To wszystkich czeka ale lepiej w piekle niż z bożyszczem pedophilem i chrystkiem pedałem.
Maciek Arczyński2019.08.7 8:10
Proponuję zapoznać się z "Manifestem Swifta" (Manifest gejowski) z 1987 r.
JONASIK2019.08.7 8:23
No i co? Od 1987 roku minęło 32 lata, LGBT "wygrało" w wielu krajach .... i co się niby stało? Zrozumiałeś już, że ten "manifest" to bzdura? To jakby walczyć z KK za pomocą "Malleus Maleficarum"
Maciek Arczyński2019.08.7 9:13
To popatrz wokół siebie i zobaczymy czy "Manifest" to bzdura, gieniusiu. Pewnych rzeczy nie robi się w ciągu jednego dnia tylko latami, dekadami, wiekami. Ale jesteś na to zdaje się zbyt ograniczony by pojąć, że istnieją takie rzeczy jak procesy rozciągnięte w długim czasie. Jak mówi polskie przysłowie: "Nie od razu Kraków zbudowano".
Anna 2019.08.7 9:55
tekst w założeniu miał być IRONIĄ czy Gazeta Warszawska przetłumaczyła tez pierwsze zdanie tego artykułu - "Ten esej jest szaleństwem, szaleństwem, tragiczną, okrutną fantazją, erupcją wewnętrznej wściekłości, o tym, jak uciskani desperacko marzą o byciu oprawcą" bo jak nie to MANIPULUJE bardzo brzydko
ZERR02019.08.7 10:04
tekst nie jst ironią, chocby z tego powodu że znamy inne bliźniaczo podobne teksty, cytatami różnych aktywistów gejowskich.
Anna 2019.08.7 10:42
wskaż te cytaty - jak na razie tak Cie się tylko wydaje
ZERR02019.08.7 10:56
A skąd ty wiesz co mi się wydaje skoro nie wiesz co mam w książkach na półce? Cytaty nie staną się prawdziwsze bo jakiś "anna" dostanie nimi po oczach. Nie masz mocy kreowania rzeczywistości, jak ci sie wydaje.
Anna 2019.08.7 13:06
a co ma zawartość twojej półki do przedstawienia dowodów / argumentów na poparcie tezy, którą powtarzasz w co drugim poście? i chyba podchodzimy do wymiany zdań z dwóch diametralnie rożnych pozycji - ja mam głębokie przekonanie, ze się mylisz i dlatego chcę (na miarę swoich możliwości) pokazać Ci gdzie błądzisz i dlaczego. Ty natomiast chcesz dać mi czymś "po oczach"???? A o tym kreowaniu rzeczywistości to nie zrozumiałam - a Anna Ewa mam w dowodzie
ZERR02019.08.7 14:02
popełniasz całą masę fundamentalnych błędów. 1. Zboczenia seksualne sa wrodzone. Nauka sprawę przebadała i okazuje się że bardzo rzadko sa wrodzone. W większości zostały wytworzone - indoktrynacją, wychowaniem, przemocą. 2. Równoprawa nie wpływają na resztę społeczeńśtwa. Nieprawda. Wpływają bardzo mocno. a) zostało udowodnione przez socjologów, że zboczeńcy tworzą równoległą hierarchię władzy we wszystkich instytucjach i firmach. Przykładem - lawendowa mafia w Kościele katolickim. Równoprawa zboczeńców wywołują swoisty nepotyzm na potężną skalę. Jedyną droga kariery dla mężczyzn staje się homoseks. b) w starozytnym rzymie i grecji homoseksualizm służył do trzymania klas niższych w posłuszeństwie. Tak samo jak u wielu gatunków zwierząt. c) wiadomo że 25% chłopców poddanych agresywnej, przemocowej seksedukacji doznaje syndromu 'przecwelenia'. Traca pewność siebie i inne cechy męskie. To właśnie obserwujemy na wielką skalę na Zachodzie - następuje powszechna demaskulinizacja i obowiązującym wzorcem zachowań staje się 'mertoseksualna pierdoła'. d) wprowadzenie 'homomałżeństw' powoduje zmianę znaczenia słowa 'rodzina' z 'podstawa rodu' na 'komuna'. Ludzie się dopasowuja do zastanych wzorców wymuszanych prawem i nie sa w stanie tworzyć 'rodzin-podstaw rodu' ponieważ wstrzyknięto im do umysłów błędne wzorce. Na tym mechanizmie opiera się totalitaryzm opisany przez Orwella - na minipulacji słowami. na teraz wystarczy CDN
Anna 2019.08.7 14:46
"popełniasz całą masę fundamentalnych błędów" - wyhawtuję sobie i powieszę nad łóżkiem :) Ad 1) zboczenia - tu rozumiem masz na myśli homoseksualizm (znowu obrzucanie błotem) - nie są wrodzone tylko "wyuczone" - stawiasz tezę i ZERO argumentów na jej poparcie - mam ci wierzyć na słowo - nie wydajesz się być bardzo wiarygodny Ad 2. Równoprawa - a to sformułowanie mi się podoba. i zgadzam się, że wpływają na resztę społeczeństwa - pozytywnie ad. 2a) ja się na socjologii znam słabo - to o czym piszesz może chyba mieć nawet miejsce ale w "układach' zamkniętych i silnie zchierarchizowanych: więzieniach, obozach, wojsku - może ale nie musi - aby zaistniało otoczenie zewnętrzne musi temu sprzyjać. W normalnym życiu nie do odtworzenia - no chyba,że chcesz wyeliminować z życia społecznego wszystkie heteroseksualne kobiety Ad.2b) w staożytnym Rzymie homoseksualizm był karany śmiercią - w Grecji był symbolem statusu społecznego i miał stanowić dopełnienie heteroseksulaniego małżeństwa a nie je zastepować cdn :)
ZERR02019.08.7 14:57
trochę się mylisz co do rzymu: W starożytnym Rzymie zaostrzyły się nieco społeczne uwarunkowania dopuszczalności praktyk homoseksualnych. Mężczyzna o ugruntowanej pozycji społecznej mógł mieć stosunki seksualne jedynie jako partner aktywny, z mężczyzną pod jakimś względem niższym społecznie (młodszym, niższym stanem, niewolnikiem). Bycie pasywnym partnerem własnego niewolnika było czymś niedopuszczalnym. Jak pisałem - homo jako narzedzie opresji warstw posiadających względem pospólstwa
ZERR02019.08.7 15:01
Nie dajesz cienia dowodu, aby wpływ był pozytywny. Równoprawa powodują rozpowszechnianie sie para-homoseksualnego wzorca relacji międzyludzkich, zwiększanie się liczby zboczeńców i patologii z tym związanych. Aż do rozpadu społeczeńśtwa i jego zagłady, co właśnie obserwujemy na zachodzie. rządy Sekty trwają już jakieć 30 lat i nie będzie kolejnych 30.
Maciek Arczyński2019.08.7 16:35
Taaa... Muzułmanie i tak ten cały postępowy Zachód zrównają z ziemią.
ZERR02019.08.7 17:07
Muzułmanie zrównają Zachód - ponieważ Zachód został pozbawiony zdolności do samoobrony przez m.in. Sektę LGBT.
Anna2019.08.7 18:37
uzgodnijcie wersję - to ci wszscy geje i lezbijki powodują wyniszczenie społeczeństw (jako strona aktyna) - ktoś tu nawet pisał o ludobójstwie - czy pozbawiają zdolności samoobrony ludzie nie wiem co paliwie ale wam szkodzi!
ZERR02019.08.7 14:48
"Aktywiści homoseksualni bardzo niechętnie przyznają, że zależy im na indoktrynacji dzieci. Spójrzmy prawdzie w oczy, to kłamstwo. Chcemy, by nauczyciele uczyli dzieci akceptacji homoseksualizmu. De facto, nasza przyszłość zależy od tego. Rekrutujemy dzieci? Oczywiście" "Ja i wiele innych osób chcemy indoktrynować, rekrutować, uczyć dzieci akceptacji dla homoseksualizmu, chcemy szerzyć wśród dzieci homoseksualizm. I nie ma w tym nic złego" Aktywista LGBT Daniel Villarreal
Anna 2019.08.8 8:27
bardzo wątpię aby pan D. Villarreal posługiwał się pięknym językiem Mickiewicza, Gałczyńskiego i Tuwima dlatego najpewniej przedstawiłeś tłumaczenie Słowo angielskie "indoctrinate" ma taki sam negatywny kontekst w języku angielskim jak i w polskim, dlatego mam niejakie podejrzenia, że tłumacz podkręcił oryginalną wypowiedź aby osiągnąć efekt propagandowy. ale może się mylę - mógłbyś przytoczyć oryginalną wypowiedź p. Daniela?
ZERR02019.08.7 9:33
jak to co się stało? Sekta LGBT rządzi, a społeczeństwa zostały ujarzmione. Połowa małżeństw sie rozpada, rodzian wielopokoleniowa została wytępiona, społeczeństwo jest w fazie podmiany populacji. Liczba homoseksualistów dynamicznie rośnie wszędzie tam, gdzie Sekta LGBT przejęła od państwa wychowanie dzieci szkolnych.
Anna 2019.08.7 10:10
Taaaaa - a od mieszania łyżeczką w prawo herbata staje się słodka, oraz po wyrwaniu wszystkich nóżek mucha ogłuchła ponieważ nie reaguje na komendę 'mucha idi" - nieprawdaż? A może liczba UJAWNIONYCH homoseksualistów rośnie ponieważ ludzie ci byli w społeczeństwach od zawsze, w porównywalnym odsetku - a różnica jest tylko w odbiorze społecznym - jeżeli ktoś nie boi się że straci pracę, przyjaciół i rodzinę to oczywiście, że woli żyć w zgodzie z sobą niż cały czas kłamać I wydaje mi się, że tu jest główna oś sporu - żeby nasze dzieci przypadkiem nie pomyślały że bycie homo może być OK
ZERR02019.08.7 10:54
Dla sekciarzy każdy zgwałcony i zmuszony do homoseksualizmu 'i tak był gejem'. Może jeszcze powiesz, że zgwałcona kobieta tak naprawdę sama tego chciała, po co sie wyzywająco ubrała i chodziła wieczorami po ulicy? Nauka na szczęście od dawna zna odpowiedzi na te pytania. Bycie zboczeńcem nie jest OK, i abyście przypadkiem nie wmawiali dzieciom tego, jesteśmy gotowi powstrzymac was za wszelką cenę. Rodzice dla swoich dzieci są gotowi na wszystko, tak że wiesz, za propagowanie pedofilii czeka was wiele boleści i zwierzęcego strachu, zanim weźmiecie naród pod but.
Anna 2019.08.7 14:06
nie wiem jak to jest z facetami - ale ja będąc kobietą nie musiałam uprawiać seksu aby być pewna, ze jestem hetero. z zupełnie niezrozumiałych dla mnie powodów zrównujesz seks homoseksualny z gwałtem - oraz co ma do tego nauka..... potem kolejna zbitka - homoseksualizm = pedofilia, bez żadnego uzasadnienia - rzucajmy uparcie błotem, coś się na pewno przyczepi......
ZERR02019.08.7 14:18
zbitka homoseks-pedofilia ma bardzo mocne uzasadnienia Osób LGBT jest 1,3 - 2% społeczeństwa, ale odpowidają oni za 40% przestępstw pedofilnych - i wcale nie sa przy tym pedofilami w sensie medycznym, ponieważ tych jest 1/10 spośród przestępców. Reszta działa w pełnej zgodzie z orientacją. Oczywiście jeśli "wyjdą z szafy" dojdzie do powtórki sytuacji ze starożytnej Grecji, gdzie nazwą homosia było: pederasta - czyli po naszemu: miłosnik CHŁOPCÓW, tradycyjnie 10-15 lat albo do powtórki sytuacji z Rzymu - gdzie powstała specjalna funkcja Pedagog - czyli osoba do ochrony dzieci/chłopców przed napaścią seksualną. Dzisiaj LGBT sa trzymani w ryzach przez opresyjna kulturę chrześcijańską, ale nie bez przyczyny od lat na zachodzie działa ruch obroby praw gejów-pedofilów z wpływową organizacją NAMBLA. Quasi-normalnych gejów, takich z urodzenia, jest bardzo, bardzo mało. Może tylko 0,5% społeczeństwa. Owszem, są tacy. nie przecze.
Anna 2019.08.8 9:49
nie wiem skąd masz te dane http://statystyka.policja.pl/st/kodeks-karny/przestepstwa-przeciwko-6 podaje tylko ogólne liczby dochodzeń wszczętych i stwierdzonych w danym roku np SEKSUALNE WYKORZYSTANIE MAŁOLETNIEGO (ART. 200) bez podziału na pleć: ani ofiary ani sprawcy znalazłam opracowania polskiego badania z 2013 https://fdds.pl/wp-content/uploads/2016/05/Wlodarczyk_J_Sajkowska_M_2013_Wykorzystywanie_seksualne_dzieci_Wyniki_Ogolnopolskiej.pdf gdzie wykazano 3x częściej dziewczęta niż chłopcy są wykorzystywani seksualnie co absolutnie przeczy całej twojej teorii
Beno2019.08.7 8:00
Terlikowski, jak ideologia gender i LGBT dopadnę twoje dzieci, bàdziesz inaczej śpiewał, ale będzie już za późno. Kościół ma mówić jak jego Mistrz: nie ma być nie, a tak ma być tak. Zero tolerancji dla zła. Ze złem trzeba walczyć. Apokalipsa i opowieść o smoku wyraćnie o tym mówią.
KDJ2019.08.7 7:51
Myślę, że na Terlikowskiego mógłby zadziałać ożywczo następujący post, który jeszcze nie został usunięty przez żydowską cenzurę na portalu wpolityce.pl: Pedały są zasskoczone, jak to, 240.212.227.* to katolicy nie pozwalają nas.ać sobie na łeb? A gdzie miłość chrześcijańska? To my, pa.chy i zboczeńcy już nie możemy obs.ywać katolików!? A gdzie nasze prawa obywatelskie, Bodnar, rusz d.pę!
Andrzej2019.08.7 7:49
Rada Terlikowskiego na "wygranie" wojny: Nie bij synku kolegi, bo się spocisz. naiwność posunięta do głupoty!
OLI2019.08.7 7:42
Terlikowski "rozpuścił pysk w sposób tak okrutny", jak , nie przymierzając, Lucjan Rydel w grobie Agamemnona... https://wolnelektury.pl/katalog/lektura/slowka-zbior-z-podrozy-lucjana-rydla-na-wschod.html Terlikowski lepiej zrobi, jak posłucha, co o LGBT mówią lepiej poinformowani od niego, a dopiero potem niech pisze te swoje zamemłane na śmierć wierszówki. Ideologia LGBT to nie geje i lesbijki żyjący wśród nas. Ideologia LGBT co najwyżej cynicznie ich wykorzystuje. Kiedy już zwycięży - geje i lesbijki , jako już do niczego niepotrzebni, trafią do łagrów, bo dla ideologów LGBT tyle tylko znaczą, na ile mogą się przydać do walki. Trafią do łagrów, jak my wszyscy, ale jest bardzo możliwe, że w pierwszej kolejności. Geje i lesbijki są taranem służącym do zburzenia obecnego porządku. Potem zostanie zbudowany nowy porządek, ale nie będzie to porządek ustanowiony dla gejów i dla lesbijek.
MariaK2019.08.7 7:35
Ten człowiek to jakaś porażka.
Marek2019.08.7 7:29
Obarczanie dzieci grzechami rodziców to nikczemność . Nic i nigdy nie zwalnia nas od logicznego myślenia .
Pierzasty kogucik2019.08.7 7:28
Nie ma to jak wojna w wyimaginowanym wrogiem. Strzelać nie musisz, ale za to chwała ta sama. Potem ordery, wizyty w zakładach pracy. Ech! Żyć nie umierać.
and2019.08.7 10:43
Wroga nie ma.:) Oczywiście. Największym sukcesem diabła jest wmówienie ludziom, że go nie ma.
Ania2019.08.7 17:41
Wroga nie ma, zresztą diabła również :)
Cogito ergo sum2019.08.7 7:26
Wśród zwierząt nie występuje zjawisko homoseksualizmu. To, że pies psa wytrzepie nie znaczy, że żyją razem. Nie ma w przyrodzie par homoseksualnych. Niektórzy mają w swej naturze pociąg do dzieci. I co z tego¿
Pierzasty kogucik2019.08.7 7:29
Nauka nie boli. Naucz się płynnie czytać a odkryjesz takie rzeczy, o których się księdzu proboszczu nie śniło.
K.K.2019.08.7 8:26
Tak zwana orientacja seksualna to lewacki wymysł, czysta ideologia nie mająca z nauką nic a nic wspólnego. Na drodze głosowania ustalono, że homoseksualizm to nie zaburzenie, a tylko inna orientacja seksualna. Zdajesz sobie z tego sprawę? To jest jedyny przypadek w dziejach świata, gdy o tym, co jest naukowe zdecydowało głosowanie!!! Lewacki bełkot ludzi opętanych wizją nowego wspaniałego świata.
Anna 2019.08.7 10:40
A jak Ci się wydaje- jak zostało ustalone/wymyślne CREDO nicejskie? Zebrali się ojcowie synodalni i obradowali tak długo aż ustalili wspólną wersję (GŁOSOWANIE), którą powtarzamy do dzisiaj - ten odsetek, który zgłosił 'głos odrębny" do "z Ojca i Syna pochodzi" dzisiaj nazywa się Kościołem prawosławnym
K.K.2019.08.7 11:42
Nie wiem co chciałaś uzyskać tym wpisem., ale obawiam się, że nie zdajesz sobie sprawy z istotnej różnicy między prawdami wiary, a prawdami naukowymi, między debatą soborową, a debatą naukową.
Anna 2019.08.7 12:05
popatrz sam napisałeś - w jednym i w drugim wypadku DEBATA - ludzie przekonują się na wzajem.
K.K.2019.08.7 12:22
Co z tego? Inne są założenia debaty soborowej, inne debaty parlamentarnej inne debaty naukowej. W nauce podaje się dowody naukowe. Co do homoseksualizmu takich naukowych dowodów jak narazie nie ma. Wykreślenie homoseksualizmu z listy chorób z naukowego punktu widzenia nie ma więc znaczenia.
Anna 2019.08.7 12:43
Nie ma bo ty tak uważasz czy możesz przytoczyć jakieś argumenty na poparcie tej tezy? Bo jak na razie kwestionujesz tylko sam fakt, że w ramach debaty gremium podjęło jakąś decyzję
K.K.2019.08.7 12:54
Co mam udowadniać? To, że prawdy naukowej się nieprzegłosowuje? To może poddajmy pod głosowanie twierdzenie Pitagorasa.
Anna 2019.08.7 13:42
Muszę zburzyć twój uporządkowany obraz niezmiennego świata. istnieje zbiór warunków, których twierdzenie Pitagorasa może być nieprawdziwe. prawdziwe jest tylko wtedy "obowiązuje na abstrakcyjnej, matematycznej płaszczyźnie idealnej, nieczułej na jakiekolwiek krzywizny np. Ziemi czy Wszechświata" Tak to co nazywasz PRAWDĄ NAUKOWĄ też jest zależne od warunków zewnętrznych i stanu wiedzy. ad rem Istniał w przeszłości jakiś rejestr chorób - w pewnym momencie gremium, które go tworzy (ten ze spis) powzięło decyzję, o wykreśleniu jednej pozycji poprzez glosowanie i to cię oburza (jak dobrze zrozumiałam) - pytam dlaczego????
ZERR02019.08.7 13:47
Gremium cos wykreśliło? Zapewne dlatego, że dochodziło do pobić, rozbijania wykładów, gróźb karalnych a na koniec organizacje gejowskie zaszantażowały ujawnieniem psychologów będących homosiami. Dzisiaj, jak się okazuje, 1/3 amerykańskich psychologów to zboczeńcy seksualni. Dokonał sie długi marsz przez instytucje.
Anna 2019.08.7 14:17
I znowu tak ci się tylko wydaje czy jesteś w stanie podać jakieś weryfikowalne dowody tego typu zachowań
ZERR02019.08.7 15:09
Co to znaczy 'weryfikowalne dowody'? Istnieją tylko wypowiedzi świadków historii. I co się stanie jesli ci udowodnię? Zostaniesz homofobem?
Anna2019.08.7 18:16
zapewne nie - ale przeczytam wszystko co wskarzesz i powiem Ci co o tym myślę :)
ZERR02019.08.7 15:22
https://www.apa.org/pi/lgbt/resources/issues?item=4 1/3 APA to "niehetero"
K.K.2019.08.8 5:26
"istnieje zbiór warunków, których twierdzenie Pitagorasa może być nieprawdziwe". Podaj więc zespół warunków, według których homoseksualizm nie jest zaburzeniem. Dodam tylko od siebie, że gdyby taki istniał nie poddano by tego pod głosowanie. Ale czekam na odpowiedź.
Anna 2019.08.8 7:58
to może z innej strony - lista chorób stworzona przez APA w 1952 - homoseksualizm został z niej w 1972 (cytacik -osoby homoseksualne „były przede wszystkim chore z punktu widzenia społeczeństwa i dostosowania się do dominującego środowiska kulturowego”. Pierwotna lista także została stworzona poprzez głosowanie - klasyfikacja poszczególnych chorób została zatwierdzona przez głosowanie - to pierwsze glosowanie było OK - a drugie, przeczące twojej wizji świata, jest podważeniem metody naukowej?
K.K.2019.08.8 8:46
Podaj źródło tego co napisałaś, bo pierwszy raz słyszę o głosowaniu na rzecz wpisania homoseksualizmu na liste chorób.
Anna 2019.08.8 10:05
już podaję: It circulated an adaptation of Medical 203, the VA system, and the Standard's Nomenclature to approximately 10% of APA members. 46% replied, of which 93% approved, and after some further revisions (resulting in its being called DSM-I), the Diagnostic and Statistical Manual of Mental Disorders was approved in 1951 and published in 1952 tłumaczenie moje: projekt otrzymało 10% członków APA. Odpowiedzi udzieliło 46%, z których 93% zaakceptowało\" wiki.en
K.K.2019.08.8 10:37
Trudno mi się dokładnie ustosunkować do Twojego wpisu, bo mam za mało danych. Nie zmienia to mojego zdania na temat metody ustalania prawdy naukowej. Co do normalności zachowań homoseksualnych mam poważne wątpliwości na podstawie obserwacji jak funkcjonuje cała przyroda. Ciężko mi dalej pisać ze względu na zwężenie pola do treści komentarza.
K.K.2019.08.8 5:47
Tak to co nazywasz PRAWDĄ NAUKOWĄ też jest zależne od warunków zewnętrznych i stanu wiedzy. A czy ja twierdzę, że wiedza się nie rozwija, że to co było kiedyś naukową prawdą, po jakimś czasie przestaje nią być. Za każdym razem zmiana taka dokonuje się według metodologii naukowej. W przypadku wykreślenia homoseksualizmu z listy chorób tak nie było. Zadecydowała ideologia, pewien konstrukt umysłu.
JONASIK2019.08.7 7:37
"łączeniem się w pary lub wspólną opieką nad potomstwem." https://pl.wikipedia.org/wiki/Homoseksualne_zachowania_zwierząt
ZERR02019.08.7 9:49
to sa brednie. Tak zwany 'homoseksualizm zwierzęcy' nie jst żadnym homoseksualizmem i nie ma z nim nic wspólnego.
JONASIK2019.08.7 11:14
:))))) to czym jest?
ZERR02019.08.7 11:40
jakby był realnym homoseksem, to taki zwierzęcy 'gej' nie leciałby na samiczki, gdy tylko stają się dostępne. Homoseks wśród zwierząt (i czasem wśród ludzi) służy do: 1. ustalania hierarchii w stadzie 2. jest 'zastępczą' masturbacją gdy samiczki sa niedostępne. Zwierzaki nie mają najczęściej łapek aby robić sobie dobrze. Muszą pakować w przedmioty albo w kolegów ze stada. Wasza głupota poraża
JONASIK2019.08.7 16:34
1. Racja, wśród zwierząt homoseks służy do "ustalania hierarchii w stadzie" ale tylko i wyłącznie w stadach katolickich zwierząt (np. stada hien ) 2. A pakowanie w kolegów ze stada, dotyczy TYLKO zwierzęcych przedstawicieli kleru katolickiego (np. kapucynek bosych, albo bractwa kapłańskiego misjonarzy świętego kangura bara-bara-meusza). A tak poważnie to zapomniałeś napisać dlaczego zwierzęce pary homoseksualne łączą się w pary i wspólnie opiekują się młodymi??? Twoja ignorancja poraza.
Sariel2019.08.7 16:51
Aż żal czytać, jak ktoś na podstawie własnego widzimisię kwestionuje fakty i naukę ZERRO serio, doucz się i poczytaj, może się czegoś ciekawego dowiesz i przestaniesz pieprzyć głupoty
Polak Ateista Dumny Gej2019.08.7 8:20
ty jednak jesteś tępakiem
velor2019.08.7 11:22
Faktycznie jest.
tak za normalnością2019.08.7 7:16
Tylko jasne stawianie sprawy, tak jak to zrobił abp. Jędraszewski, pozwoli nam uniknąć zakrzyczenia i zatupania przez tęczową zarazę. Niezdecydowani tylko wtedy opowiedzą się za nami, jeśli będą wiedzieli, że sami jesteśmy pewni swoich racji. Nikt nie poprze kogoś, kto chowa głowę w piasek. Jestem przekonany, że mam rację. Wystarczy poczytać komentarze pod artykułami na temat abp. Jędraszewskiego. Jedna wielka euforia, że wreszcie ktoś podniósł głowę i się odważył powiedzieć NIE!
grimm2019.08.7 18:31
100% racji. Tchórzostwo rozbisurmania do jeszcze większego tęczowego szaleństwa. Głowa w piasek brana jest i słusznie za słabość. W wielu sprawach PIS chowa głowę w piasek. I mają ataki z każdej strony od sędziów po żydów.
realista2019.08.7 7:12
Terlikowski nie rozumie jak i Jędraszewski że kto wiatr sieje zbiera burzę Może i o to chodzi ? Że ciemnota zacznie tak jak ciemne masy w Niemczech prześladowania homoseksualistów i co może zamykanie tych ludzi w obozach koncentracyjnych albo psychiatrykach? Takie głosy już na prawicowych mediach stają się powszechne A TO SA POLACY I MAJĄ TAKIE SAME PRAWA JAK PISIA CIEMNOTA
anky2019.08.7 9:29
Ani nekrofil, ani pedofil czy kleptoman, sadysta i inne zbuki nie mogą mieć takich samych praw. Społeczenstwo aby było stabilne musi zboczeńców eliminować lub izolować tak jak dawniej izolowało zarażonych cholerą czy tyfusem. Jak się medycyna nauczy leczyć te przypadki to wtedy będzie inaczej. To nie jest inna wersja człowieka to jest zboczenie - wersja choroby psychicznej. Niestabilna mentalność seksualna. Ale wszystkich praw im nie można dać. Bolszewia postępuje z tymi chorymi jak postępowała z proletariatem. A jak proletariat zażądał podzielcie się władzą to wyprowadzili czołgi. Teraz też tak będzie.
Maciek Arczyński2019.08.7 9:38
Pan Bóg i tak zrobi porządek. Jak za Potopu czy jak za Sodomy i Gomory. To będzie zaktualizowana procedura 2.0 w skali globalnej. Wystarczy chociażby poczytać Apokalipsę św. Jana.
JONASIK2019.08.7 7:11
"Warto też uświadomić sobie, że czy się to nam podoba czy nie, będziemy żyli i już żyjemy obok siebie." Dokładnie tak. A skąd się wziął konflikt. Jednoznacznie z powodu agresji "tradycjonalistów" Bo to nie "my" pierwsi chcieliśmy wpisania do Konstytucji wartości LGBT. Nie nawoływaliśmy do leczenia katolików z ich psychicznych obsesji. Nie atakowaliśmy werbalnie i fizycznie. Środowisko LGBT poprosiło tylko o równe prawa. Shame on you KK
Maciek Arczyński2019.08.7 8:02
Manifest Swifta (Manifest gejowski) Fragmenty: "Będziemy sodomizować waszych synów, emblematy waszej kruchej męskości, waszych płytkich marzeń i wulgarnych kłamstw. Będziemy ich uwodzić w waszych szkołach, w waszych internatach, w waszych siłowniach, w waszych szatniach, w waszych halach sportowych, w waszych seminariach, w waszych grupach młodzieżowych, w łazienkach sal kinowych, w waszych barakach armii, w waszych przystankach dla ciężarówek, we wszystkich waszych męskich klubach, w waszych domach Kongresu, gdziekolwiek mężczyźni są razem z mężczyznami. Wasi synowie staną się naszymi podwładnymi i będą wykonywać nasze rozkaz. Zostaną oni przekształceni na nasz obraz. … Zniesione będą wszystkie prawa zakazujące homoseksualizmu, a w ich miejsce zaczną obowiązywać ustawy propagujące miłość między mężczyznami. (…) Jeśli odważycie się nazwać nas ciotą, pedałem, zboczeńcem wbijemy nóż w wasze tchórzliwe serca i zbezcześcimy wasze martwe, rachityczne ciała. … Nasi pisarze i artyści uczynią z z miłości męsko-męskiej obowiązujący kanon mody. … Zdemaskujemy możnych homoseksualistów, którzy udają hetero. … Nasza inteligencja czyni z nas naturalnych arystokratów rasy ludzkiej, a arystokraci o umysłach twardych jak stal nigdy nie zadowolą się pośrednim statusem. … Komórka społeczna zwana rodziną – wylęgarnia kłamstwa, zdrady, przeciętności, hipokryzji i przemocy zostanie obalona. … Wszystkie kościoły, które nas potępiają, zostaną zamknięte. … W stworzonym przez nas wspaniałym społeczeństwie rządy będzie sprawować elita złożona z gejowskich poetów. Jednym z wymogów uzyskania wpływowej pozycji w tej nowej homoerotycznej społeczności będzie oddawanie się greckiej namiętności. Każdy mężczyzna zarażony heteroseksualną żądzą będzie automatycznie pozbawiony prawa do zajmowania wpływowej pozycji. …" (z magazynu „Gay Community News”, luty 1987, art.: „Gay Revolutionary”, Michael Swift)
Maciek Arczyński2019.08.7 8:08
Tłumaczenie: „Warszawska Gazeta”, 2-8 sierpnia 2019, str. 20-21, „Cele i strategia ruchów LGBT”, Piotr Lewandowski
Anna 2019.08.7 9:29
Czy ktoś w was: przeklejających, tłumaczących zadał sobie trud poszukania jakichkolwiek informacji na temat tego artykułu? - pierwsza z brzegu, z Wiki "A satirical article by Michael Swift which appeared in the Gay Community News in February 1987 entitled "Gay Revolutionary" describes a scenario in which homosexual men dominate American society and suppress all things heterosexual. This was reprinted in Congressional Record without the opening line: "This essay is an outré, madness, a tragic, cruel fantasy, an eruption of inner rage, on how the oppressed desperately dream of being the oppressor."[25]" - gdzie mamy informacje, że cały tekst jest IRONIĄ - Toi, że był potem przedrukowywany w pismach anty LGBT - ale już bez pierwszego wprowadzającego zdania: "Ten esej jest szaleństwem, tragiczną, okrutną fantazją, erupcją wewnętrznej wściekłości, o tym, jak uciskani desperacko marzą o byciu oprawcą" (tłumaczenie translator Google - bo nie mam czasu) jest MANIPULACJĄ i dorabianiem gęby ludziom, z którymi poglądami się nie zgadzamy
Maciek Arczyski2019.08.7 9:36
Oczywiście, tylko te wywieszone tęczowe flagi na ambasadzie USA w ramach "Miesiąca Dumy Gejowskiej" tak się wzięły z niczego... Tylko ten p. Tomasz wywalony z Ikei to przypadek... Tylko te Marsze Równości pełne bluźnierstw, profanacji i deprawacji dzieci to ufoludki robią. Nie rozśmieszaj mnie "autorytetem" Wikipedii. Zmiana wiatrów i hasła się modyfikują, o czym parę razy się przekonałem. Np. kiedyś treść hasła "Bóg, honor, oczyzna" zaczynała się jeszcze prze rozbiorami Polski. Obecnie początek ma miejsce mniej więcej w 1943 roku na Zachodzie. Wikipedia jest tak samo obiektywna jak FB czy Twiter, nie mówiąc o YT.
Anna 2019.08.7 10:27
Tęczowa flaga Cię obraża? Na prawdę? Rozwiń to proszę - dlaczego? P.Tomasz stracił pracę bo obrażał swoich współpracowników. jeżeli na marszach Równości w Polsce dopatrzyłeś czynów niezgodnych z prawem (bluźnierstw, profanacji i deprawacji dzieci) to powinieneś czym prędzej zgłosić to prokuratury. nie zrobiłeś tego - czemu? a teraz ad rem - nie o Wikipedię (czy jest czy nie jest autorytetem) tutaj chodzi a o rzetelność przekazu: pokazujesz tekst, który w założeniu miał być IRONICZNY jako śmiertelnie poważny, na dodatek CENZURUJESZ go z pierwszego zdania, który tę ironię sugeruje. Kiedy pokazuje Ci czarno na białym, że źle robisz to zasłaniasz się "Bogiem, honorem i ojczyzną" - nie ładnie
Maciek Arczyński2019.08.7 16:24
Tak wiem, jestem wrednym katolem nietolerancyjnym, pozbawionym empatii, zacofanym, nie umiejącym dyskutować i nie rozumiejącym postępu co to "ślad przeszłości zmiata"... Ale kiedyś będzie Sąd Ostateczny bo wszyscy umrzemy, tak ja jak i Ty - to jest pewne - i wtedy zrozumiesz jakie głupoty pisałaś/mówiłaś. Tylko, że wtedy będzie już za późno na zmianę poglądów.
Anna2019.08.7 17:56
co cóż - twoje słowa nie moje - ty już siebie sam znasz najlepiej.... :) I nie mam pretensji do ciebie o to jaki jesteś, a o manipulacje i przekłamania jakich dokonujesz cytując cudze teksty a co do Sądu Ostatecznego to proponuje przeczytać Ewangelia Mateusza 25,35-37 „Albowiem łaknąłem, a daliście mi jeść, pragnąłem, a daliście mi pić, byłem przychodniem, a przyjęliście mnie, byłem nagi, a przyodzialiście mnie, byłem chory, a odwiedzaliście mnie, byłem w więzieniu, a przychodziliście do mnie. Wtedy odpowiedzą mu sprawiedliwi tymi słowy: Panie! Kiedy widzieliśmy cię łaknącym, a nakarmiliśmy cię, albo pragnącym, a daliśmy ci pić?" oraz „A chwała i cześć, i pokój każdemu, który czyni dobrze, najpierw Żydowi, a potem i Grekowi. Albowiem u Boga nie ma względu na osobę.” (List do Rzymian 2,10-11)
Polak2019.08.7 8:11
Zapomniałeś jeszcze zacytować protokoły mędrców syjonu i fragmenty scenariusza "Żyda Sussa".
ZERR02019.08.7 9:05
po co? wystarcza realne wypowiedzi realnych aktywistów gejowskich
Maciek Arczyński2019.08.7 9:10
Ot i gieniuś się odezwał. Cooo... argumentów zabrakło? Podaję źródło. I to jest pewne. A poza tym jak się obejrzy człowiek dokoła to rzeczywistość odpowiada temu co w Manifeście. Nawiasem mówiąc zupełnie tak samo jak się do ręki weźmie te słynne Protokoły. Kiedy o nich słyszałem to wydawało mi się, że to jakieś gusła, czary mary. Jednakże kiedy przeczytałem to stwierdziłem, że to jest precyzyjny plan, niezwykle logiczny, podboju świata. I co by o nich nie mówić to na pewno nie napisali ich ludzie z poziomem IQ debila. Więcej, Protokoły odznaczają się wielką znajomością skłonności ludzkich i są genialnym studium nieprawości ludzkiej. Kto tego nie rozumie nie powinien zajmować się współczesną polityką. "Protokoły..." powinny być obowiązkowym studium na wszelkich kierunkach nauk humanistycznych, nie jako wzywanie do nienawiści, ale jako lekcja poglądowa dokąd ludzi może zaprowadzić nienawiść.
Anna 2019.08.7 10:15
Ale wiesz, że zostały napisane przez carską Ochranę (ówczesne KGB) w celu wykreowania wroga, którego można obarczyć winą za wszystkie bolączki Rosji carskiej II poły XIXw. ? Bo przeczytałeś i przeanalizowałeś?
ZERR02019.08.7 17:04
Wybacz, ale akurat protokoły są prawdziwe jak mało co. Jednym sowem - Ochrana niczego nie musiała dodawac od siebie, wystarczyło ujawnić rzeczywiste zakusy. W sumie blixniaczo podobny do Pism Marksa, których nikt nie posądza o nieprawdziwość.
Anna2019.08.7 18:02
Znowu za Wiki: Protokoły mędrców Syjonu (ros. Протоколы Сионских мудрецов) – carska antysemicka fałszywka opisująca rzekome plany osiągnięcia przez Żydów globalnej dominacji (teoria spiskowa). Protokoły mędrców Syjonu zostały sfabrykowane przez Matwieja Gołowinskiego, rosyjskiego współpracownika cara Mikołaja II, na zamówienie Ochrany, tajnej policji politycznej Imperium Rosyjskiego, w celu obarczenia społeczności żydowskiej odpowiedzialnością za ówczesne problemy polityczne i społeczne Rosji. W dużej części są plagiatem XIX-wiecznej nieantysemickiej satyry autorstwa Maurycego Joly’ego „Rozmowy w piekle między Monteskiuszem i Machiavellim”. Encyklopedia Britannica opisuje je jako sfałszowany dokument, który służył za pretekst i uzasadnienie antysemityzmu na początku XX wieku[1]. Historycy w Stanach Zjednoczonych i Europie od dawna się zgadzają, że jest to fałszerstwo, w 1993 roku sąd okręgowy w Moskwie wydał w tej sprawie formalne orzeczenie, stwierdzające, że Protokoły mędrców Syjonu zostały sfabrykowane, oddalając powództwo o oszczerstwo wytoczone przez ultranacjonalistyczną rosyjską organizację Pamjat, która posługiwała się nimi w swoich antysemickich publikacjach[2]. Protokoły mędrców Syjonu bywają przyjmowane jako prawdziwe w tych środowiskach i rejonach świata, gdzie są forsowane krytyczne opinie na temat Żydów czy Izraela, a także m.in. w Japonii, gdzie wiele osób uważa je za „podręcznik przejmowania władzy”. W obecnych konfliktach na Bliskim Wschodzie są wykorzystywane jako rzekomy „dowód żydowskiego spisku”. Dały też początek współczesnej literaturze spiskowej, jak np. „None Dare Call it Conspiracy” („Nikt nie waży się nazwać tego spiskiem”) czy „Conspirators Hierarchy: the Committee of 300” („Hierarchia konspiratorów: Komitet 300”).
ZERR02019.08.7 9:07
Wy i 'równoprawa'? Wy nie chcecie żadnych równopraw, tylko odebrania nam naszych praw i władzy nad nami. Przeliczycie się i będze was to kosztowało utratę tolerancji, którą sami juz zniszczyliście.
Cool2019.08.7 15:47
Osoby LGBT maja dokładnie te same prawa co Katolicy osoby heteroseksualne czy jakikolwiek inny obywatel . Wy domagacie sie PRZYWILEJÓW!!! a na to nie będzie naszej zgody!!!
Alojzy Cedzidło2019.08.7 20:43
No proszę jakie to niewinne i święte dziewice i prawiczki męskie te LGBT-owskie towarzystwo . No to proponuję . Jednego geja i jedną lesbijkę beatyfikować i wygoda ja cholera ( jak mówi Olsen) Nie będziecie musieli wypożyczać obrazów od katolików , tylko swoich świętych ustroicie w 6 -co kolorowe aureole .Dobrze radzę ,,Jonasiczku" .
JONASIK2019.08.7 21:38
Jak zwykle wszystko mylisz. To nie Egon Olsen, tylko Benny Frandsen często mówił w filmach "Skide godt" – „Klawo jak choolera” Tłumaczenie zresztą nie jest dosłowne, bo "skide" oznacza "sraaać", czyli razem "dobre sraanie". Reszta twojego wpisu to też bełkot.
Alojzy Cedzidło2019.08.8 21:09
Dobrze,że nie ,,mowa nienawiści." A ja tyle serca włożyłem w dobrą rade ,a tu ,,bełkot" Przyjmuję z pokorą taką ocenę . zdając sobie sprawę ,że ostatnio rację mają tylko członkowie LGBT popierani cichcem przez POKOKO . Wszędzie [przodują W napadach na kościoły też . Teraz tylko czekać na zwycięstwo 13 pażdiernika . Będzie wesoło , Oj będzie. A 1 września to ,,Jonasik " będzie na tańcach u pani Dulkiewicz . ?
CYBORG 17/82019.08.7 22:54
mylic rozpetalicie wojne przeciwko katolikom . w naszym kraju nie bedzie dla was miejsca sami wybralicie swoi los ue wam nie pomoze jak przyjdzie czas pozbywania nieproszonych gosci ,ktorzy nachalnie chca promowac sodome
Cogito ergo sum2019.08.7 7:06
Problem tęczowych bolszewików polega na tym, że uderzają w nasze wolności. W Szwecji skazano pastora za to, że nazwał na podstawie Biblii homoseksualizm złem. Oni przymuszają Kościół do afirmacji aktu homoseksualnego. Jest to niebywała bezczelność. Akt homoseksualny jest wynaturzeniem.
JONASIK2019.08.7 7:15
Akty homoseksualne są naturalne, bo: - występują powszechnie w przyrodzie - u ludzi występowały od zawsze (patrząc historycznie) i występują wszędzie (tak patrząc geograficznie) Absurdem jest też twierdzenie, że to jak się kochają ludzie LGDB, uderza w kogokolwiek wolności. Macie jakąś obsesję, zresztą jedną z wielu.
rebeliant2019.08.7 7:41
"Absurdem jest też twierdzenie, że to jak się kochają ludzie LGDB" Tu się nikt (po za prowokatorami z lgbt) nie czepia jak się ludzie kochają po domach. Tu jest obrona wolności od ingerencji lgbt - jednej z macek marksistów.
Polak Ateista Dumny Gej2019.08.7 8:08
Nie ma żadnej ingerencji nikt wam do heteryckiego seksu nie zagląda, jakośc waszych hetero relacji nie jest pod jakimkolwiek wpływem dążenia LGBT do równych praw. Prawactwo odwiecznie potrzebuje wroga do utrzymania władzy opartej na dzieleniu społeczeństwa i strachu. Dziś znaleźliście sobie kozła ofiarnego LGBT.
jan2019.08.7 8:28
ale niektórzy heterycy tracą pracę albo dostają naganę bo sprzeciwili się promowaniu ruchu LGBT i śmieli zacytować Pismo Święte. Vide: pracownik ikei. Więc nie chrzań gościu, że to nie dotyczy heteryków. A tak swoją drogą: co ma sklep z meblami do promocji ruchu LGBT?
Polak Ateista Dumny Gej2019.08.7 8:41
W tzw. piśmie świętym są cytaty, które atakują, obrażają i naruszają godność osób LGBT. Nic dziwnego, że pracodawca zwalnia świrów to cytujących w miejscu pracy. Nie za sam sprzeciw, lecz za obelgi pod adresem drugiego człowieka, w tym przypadków innych pracowników. Zresztą trzeba być skończonym debilem, żeby jako homofob się zatrudniać w sklepie, który na sztandarach ma promowanie równouprawnienia LGBT, a potem oczekiwać, że propaganda homofobii i obrażania ludzi będzie tolerowana, bezkarna, a jeszcze najlepiej dostanie laurkę dziękczynną.
ZERR02019.08.7 9:49
Osoby LGBT nie posiadaja ządnej 'godności' z zasady. Sami sie jej pozbawiają.
hm2019.08.7 12:13
prezentujesz moralność Kalego z powieści W Pustyni i w Puszczy
Maciek Arczynski2019.08.7 9:26
He, he, he... dumna bido to ile Ci jeszcze latek życia zostało? No a potem zobaczysz kto jest na prawdę Twoim wrogiem. Bo nie prawactwo. Prawactwo po śmierci nie wpycha do piekła a Pan Bóg próbuje aby nikt się tam nie znalazł. Ale tacy jak Ty sami się tam pchają... No to ile Ci tego "radosnego" żywota zostało? No ile Misiu-Pysiu... I nie będzie możnych kolegów co by Cię ochronili...
rebeliant2019.08.7 12:10
A kto chce do szkół włazić ? No chyba, że chcesz powiedzieć, że edukacja nie ma znaczenia.
Maciek Arczyński2019.08.7 9:30
Skoro są naturalne i powszechne to aż dziwota, że coś na tym świecie jeszcze żyje... No poza bakteriami, pierwotniakami i grzybami... Takie drożdże na przykład... "Kolega" JONASIK tak pisze, że zdaje się dosyć dużo używa produków ich metabolizmu...
Stanislaw2019.08.7 11:44
Jakiż to argument, że w przeszłości akty homoseksualne istniały zawsze? Tak, ale zawsze były wynaturzeniem i zboczeniem, tak jak mordy, zabójstwa, rabunki, kradzieże, choroby, nienawiść itd. Istnieje zawsze, ale zawsze jako zło!
ZERR02019.08.7 12:08
zjadanie ofiary żywcem również występuje w przyrodzie powszechnie. Tylko półdebil może twierdzić, że Sekta LGBT nie likwiduje Wolności Normalnych Ludzi - wielokrotnie detalicznie wyliczałem, jakie Wolności są kasowane i jest tego bardzo, bardzo dużo.
Sebastian Lorenc2019.08.7 14:48
Czy Wolność Normalnych Ludzi to nazwa sekty, której jesteś guru? Zerro, odpuść już, bo nie da się czytać. Powiesz mi prosto w twarz, że jestem półdebilem? Bo mojej wolności nic nie ogranicza.
Cool2019.08.7 15:31
A zwolnienie pracownika za cytowanie Biblii?! . a skazanie drukarza? a zrywanie umów z aktorami? a odbieranie nagród sportowcom? Homoterror w Polsce dopiero sie rozkreca, poczytaj wpisy dumnego geja, robaczka albo nowaka!!!
anonim2019.08.7 15:34
Nowak to jej posuwacz. Zaraz co oczy wydrapie dziiwka.
Cool2019.08.7 15:53
Myśląc w ten sposób, niczym od nich się nie różnisz?
ZERR02019.08.7 15:55
Co jest? Pod moim wpisem tylko ja mogę wyzywać i rozstawiac po kątach.
anonim2019.08.7 16:24
I pozwolisz żeby ci ta lezba wrzucała? usadź ją.
Freud2019.08.7 19:27
Kiła, cholera, AIDS też występują i występowały w naturze. Dlaczego się je leczy? Bezpłodność też jest naturalna. Po co in vitro? A co do powszechności aktów homoseksualnych to zwykły komunał. W przyrodzie nie ma klubów gejowskich, feministek, itd. Przyroda jest praktyczna i takimi bzdurami jak kto się kim czuje zupełnie się nie przejmuje. A co do miłości ludzi LGBT warto podać przykład z ich propagandowego filmu Obywatel Milk. Najpierw seks z nieznajomym, a później pytanie jak masz na imię. To nie miłość, to fucking.
Wiesław Kaloryfer2019.08.7 7:22
Problem katotalibów polega na tym, że uderzają w wolności osób LGBT. Ostatnio w Białymstoku dokonali fizycznych napaści tylko z powodu wyjścia zwykłej i w sumie nielicznej demonstracji. Nie wspomnę już o braku możliwości legalizacji związków homo nawet bezdzietnych, które nijak mają się do wolności obywatelskich osób wierzących. Co do problemu tęczowych bolszewików i przywołanego przykładu pastora w pełni zgadzam się z przedmówcą. Zresztą na tapecie jest też świeży przykład. I nie nie chodzi o pracownika IKEI, ale australijskiego rugbysty. Jego wypowiedź w mediach społecznościowych, choć też cytująca biblię, miała zdecydowanie neutralny charakter i traktowała tylko o nieakceptowaniu tego typu związków z punktu widzenia religii. Skończyło się ostracyzmem (wyrzucono go chyba z kadry narodowej). Katotalibowie i tęczowi bolszewicy mają jedną wspólną cechę - za swoje święte i niezbywalne prawo traktują wyrzucenie osób z innymi poglądami poza nawias społeczny. Do tego są chorobliwie przewrażliwieni. Mieliśmy tego przykład niedawno w Wielkanoc i nieco po nim, jak się wzajemnie poobrażali z uwagi na źle podpisane kartony na Grobie Pańskim vs nieodpowiednie kolory na aureoli MB Częstochowskiej.
Polak Ateista Dumny Gej2019.08.7 8:11
Wasza "wolność" nie ma nic wspólnego z wolnością. Żądacie nielimietowanego i bezkarnego opluwania wszystkich wartości i ludzi, z którymi wam nie po drodze, a to wszystko najlepiej w majestacie prawa. Sprzeciw wobec propagandzie faszyzmu w kościele katolickim nie jest przymuszaniem do żadnej afirmacji. Niektórzy religijni LGBT upominają kościół i wyrażają swoje poglądy o porzebie reform w kościele, ale to żadne przymuszanie. To wy chcecie ludzi przymuszać, żeby tolerowali jak na nich plujecie, prześladujecie i dyskryminujecie.
Voina2019.08.7 8:53
Chcesz szariatu to wyp*laj do Arabii
XXXXXX2019.08.7 19:03
Podpisujcie listę poparcia abpa Jędraszewskiego w internecie.
BiegunkaProrocza2019.08.7 23:41
Ja już podpisałam, palcem grzebalcem
BiegunkaProrocza2019.08.7 23:40
Zbadaj sobie kał i umyj siusiaka.
ACTA22019.08.7 7:03
https://www.gosc.pl/doc/3421980.Terlikowski-zrywa-z-fronda-pl
Stanislaw2019.08.7 11:40
Zauważam u p. Tomasz zbyt dużo narzekalstwa, a konkretnych metod - raczej nic!
Stanislaw2019.08.7 11:57
Może Terlikowskiemu zanadto przeszkadza antyhomoseksualny i anty-LGBTowy duch na Frondzie? Ciekawe, jak można wierzącego katolika, biorącego poważnie źródło wiary i moralności - Objawienie Boże, przekonać do niewinności homoseksualizmu i LGBT?