Nie da się ukryć, że osoby dumne ze swojego heteroseksualizmu (zdrowej i społecznie niezbędnej skłonności seksualnej do osób płci przeciwnej) są dziś marginalizowane i dyskryminowane w duchu tęczowej heterofobii – zapowiada to moim zdaniem heterofobiczne prześladowania przez 6-kolorowy tęczowy terror.

Kiedy tęczowi mogą być dumni i manifestować swoje (często niebezpieczne dla zdrowia) skłonności seksualne to heteroseksualiści (opowiadający się za związkami binarnymi kobiet i mężczyzn) stają się ofiarami zinstytucjonalizowanej kampanii nienawiści, której konsekwencją są anty heteroseksualne akty agresji ze strony zwolenników tęczowego terroru – który jest nie tylko usprawiedliwiany, ale i wspierany przez możnych tego świata.

By oszczędzić cierpień heteroseksualnym nastolatkom marginalizowanym i dyskryminowanym, a w skrajnych przypadkach prześladowanym, z powodu swojej zdrowej i naturalnej orientacji warto zapewnić dzieciom bezpieczne miejsce edukacji wolne od tęczowej heterofobicznej atmosfery linczu.

Szukając szkół wolnych od tęczowej heterofobicznej atmosfery nienawiści wobec dumnych ze swojej seksualności heteroseksualistów, warto skorzystać z tęczowej wyszukiwarki szkół ''przyjaznych tęczowym'' i wybierać te szkoły, które w tęczowych rankingach miały jak najniższe lokaty,

Korzystając z wyszukiwarki tęczowych szkół, należy unikać szczególnie „szkół przyjaznych i zaangażowanych” oraz „szkół przyjaznych”, a nawet „szkół umiarkowanie przyjaznych” i wybierać „szkoły nieprzyjazne” - bo tylko w nich można liczyć na to, że nastolatek dumny ze swojej heteroseksualności nie spotka się z atmosferą tęczowej heterofobicznej nienawiści.

Interaktywną mapę tęczowych szkół można znaleźć pod adresem

https://maparownosci.pl/

Jak informują na swojej stronie twórcy tej tęczowej inicjatywy „w tegorocznej edycji Rankingu Szkół LGBTQ+ […] Uczniowie i uczennice odpowiadali na 17 pytań, które dotyczyły obecności osób nieheteronormatywnych, postaw nauczycieli i nauczycielek oraz ewentualnej dyskryminacji na terenie placówki. W tym roku szczególną wagę miały pytania dotyczące systemowego podejścia szkoły – organizacji Tęczowego Piątku, warsztatów antydyskryminacyjnych czy zwracania się do osób transpłciowych imieniem preferowanym. Zwycięskie szkoły nie są więc tylko przyjazne osobom LGBTQ+, ale także zaangażowane na rzecz ochrony praw człowieka. Łącznie na pytania odpowiedziało ponad 22000 osób z całego kraju. Badanie, dzięki zaangażowaniu 14 koordynatorów i koordynatorek regionalnych dotarło do 2500 placówek w Polsce”.

Z odpowiedzi respondentów „wynika, że aż 90% uczniów i uczennic wie o przynajmniej jednej osobie LGBTQ+ w swojej szkole. Ponadto, niemal 78% rówieśników i rówieśniczek regularnie dostrzega w swojej szkole symbole przypisywane społeczności LGBTQ+, np. tęczowe przypinki na plecakach. Aż 55% osób jest też zdania, że szkoła nie miałaby nic przeciwko, gdyby para jednopłciowa tańczyła poloneza na studniówce. Dużo mniejszy odsetek respondentów i respondentek wskazuje jednak na reakcje ze strony grona pedagogicznego w przypadku dyskryminacji czy obraźliwych symboli (jeśli takie przypadki występują). Na wsparcie może liczyć jedynie 26% ankietowanych”.

Operatorem projektu była Fundacja GrowSpace. Fundatorem projektu ILGA Europe oraz Forbidden.

 

Jan Bodakowski