Otwarte forum dyskusyjne Frondy

"Protest kobiet podważa moje prawo do życia"

dodano: 20.11.2020, 14:45
akcje wątku: drzewko

Autor: AnnaMS

Katarzyna Waliczek urodzona z Zespołem Turnera. Zgodnie z tzw. „przesłanką eugeniczną” to schorzenie, które kwalifikuje dziecko do aborcji. Rodzicom proponowano aborcję…

„Dziś mam lat 28. Oczywiście doświadczam pewnych trudności zdrowotnych, leczę się. Natomiast ukończyłam dwa kierunki studiów – filozofię na UJ i pedagogikę specjalną. Kończę studia doktoranckie z filozofii. Dwa lata uczyłam etyki. Obecnie pracuję jako nauczyciel wspomagający ucznia z niepełnosprawnością. Od kilku lat jestem w szczęśliwym związku. Nie wydaje mi się, że moje życie jest jakieś gorszej jakości niż życie kobiety zdrowej”.

Piękny, cały wywiad tu:

https://ekai.pl/katarzyna-waliczek-protest-kobiet-podwaza-moje-prawo-do-zycia/

• Re: "Protest kobiet podważa moje prawo do życia"|Agnes32 20.11.2020, 14:54
    Dokładnie tak. Chociaż takie osoby są z miejsca zakrzykiwane. Co, oczywiście, jeszcze pogarsza ich samopoczucie i nawet zaryzykowałabym stwierdzenie, że samoocenę.
    Odpowiedz
  • Re: "Protest kobiet podważa moje prawo do życia"|Orest 20.11.2020, 14:56
    Nie podważa. To demagogia.
    2 + a = 5
    Odpowiedz
  • Re: "Protest kobiet podważa moje prawo do życia"|AnnaMS 20.11.2020, 14:58

Nie podważa. To demagogia.

Podważa. To barbarzyństwo.
    Odpowiedz
  • Re: "Protest kobiet podważa moje prawo do życia"|Orest 20.11.2020, 15:01

Podważa. To barbarzyństwo.

Przestań. Stop it 🤥
    2 + a = 5
    Odpowiedz
  • Re: "Protest kobiet podważa moje prawo do życia"|AnnaMS 20.11.2020, 15:02

Przestań. Stop it 🤥

Dlaczego? Mam prawo wyrażać swoją opinię.
    Odpowiedz
  • Re: "Protest kobiet podważa moje prawo do życia"|Orest 20.11.2020, 15:07

Dlaczego? Mam prawo wyrażać swoją opinię.

Masz. Ale nie pisz głupot.
    2 + a = 5
    Odpowiedz
  • Re: "Protest kobiet podważa moje prawo do życia"|AnnaMS 20.11.2020, 15:26

Masz. Ale nie pisz głupot.