Homoseksualistom przypomina to symbol Manif pour tous – oddolnego ruchu, który jesienią 2012 i na początku 2013 roku organizował liczne i masowe protesty przeciwko „małżeństwom” homoseksualnym.

Reklama banku dotyczyła produktów ubezpieczeniowych. Oprócz dłoni z papierową rodziną zawierała jeszcze napis „Chrońcie siebie i waszą rodzinę”.

Francuska grupa LGBT „Cash!” ostro oskarżyła bank o „homofobię”. Firma niezwłocznie przeprosiła. Na Twitterze ogłosiła, że zostanie przeprowadzone dochodzenie na temat pochodzenia zdjęcia użytego w reklamie. Zdjęcie, jak stwierdził bank, sprzeciwia się politycy firmy, która „ nikogo nie dyskryminuje na podstawie jego prywatnych decyzji i orientacji”. Obiecano też, że „zdjęcie zostanie zastąpione przez inne”.

W ten sposób zwykła, papierowa wycinanka stała się we Francji zakazana w biznesie z powodu terroru mniejszości. Można przypuszczać, że gdyby bank nie poddał się presji homoseksualistów, doszłoby to tak głośnych protestów jak we Włoszech, gdy „homofobii” dopuścił się producent makaronów, Guido Barilla.

Pac/katholisches.info