Jak się okazuje, nie tylko kobiety cieszą się, że będą mamami. Mężczyźni są również zadowoleni i nie posiadają się z radości. I choć filmik to nowa kampania firmy Dove, to chwyta za serce.

Jak informuje specjalista firmy Dove od marketingu Jennifer Bremner, filmik złożono z dostarczonych przez pary video. Zostały one użyte z uwzględnieniem praw autorskich i za zgodą osób, które je kręciły. 

Nie tylko kobiety cieszą się, że zostaną mamami. Okazuje się, że mężczyźni są jeszcze bardzo zadowoleni i najczęściej nie posiadają się z radości. To minutowe video pokazuje, jakie emocje towarzyszą im, kiedy dowiadują się, że zostaną ojcami.

Nowa kampania reklamowa z okazji Dnia Ojca jest prezentem. Jak wskazują badania przeprowadzone wśród przyszłych ojców, ponad 82 proc. odpowiedziało, że taka nowina zmieniła ich emocjonalnie.


KZ/EliteDaily