To zdumiewające zachowanie, firma, która pod rządami "menadżerów" z PO traci pasażerów, marnotrawi fundusze przeznaczone na restrukturyzację, zawiesza część połączeń i zmniejsza częstotliwość lotów, postanawia szukać tak skandalizującej reklamy.

To będzie miało odwrotny efekt od deklarowanego, na pewno nie przybędzie pasażerów, gdyż klienci o normalnych, umiarkowanych przekonaniach będą zniesmaczeni takim sposobem marketingu. Ja sam rzadko korzystam z usług Lot-u, będę jeszcze rzadziej.

Co znaczy hasło: odkrywaj miejsca, w których możesz być sobą? Nie życzę, sobie aby pasażer samolotu "był sobą" i informował swoje otoczenie o swoich seksualnych preferencjach. Przecież to niestosowne i niesmaczne.

Czy PLL LOT pragnie, aby firma kojarzyła się ludziom z ordynarnymi wybrykami niektórych homoseksualistów? Przykro widzieć, jak przedsiębiorstwo założone jeszcze w czasach II RP ( w 1929 roku) tak lekkomyślnie niszczy swój poważny wizerunek.

Not. MaR