– Ponad 100 tys. materiałów na temat Jarosława Kaczyńskiego opublikowały media w ubiegłym roku – wynika z analizy „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów”.

Jak wynika z badania, jest wiele przyczyn tak dużej popularności. To między innymi wybory parlamentarne, wygrana Prawa i Sprawiedliwości, spekulacje dotyczące objęcia stanowiska premiera. Kaczyński jest także politykiem, który budzi szereg różnych emocji.

- Największe zainteresowanie prezesem PiS przypadło na październik – czas wyborów parlamentarnych. W tym miesiącu codziennie na temat Kaczyńskiego ukazywało się ponad 730 publikacji. Aktywność rosła dynamicznie już od sierpnia – wówczas rozpoczęła się kampania wyborcza. Drugi wyraźny pik dotyczył wyborów prezydenckich, które odbyły się w maju. - informuje 300polityka.pl

Na medialność polityka przełożyły się głównie materiały internetowe. W jego przypadku ich udział sięgał aż 63% wszystkich doniesień.

kz/300polityka.pl