Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucja Prasy, przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl, liderem sprzedaży wśród tytułów prasowych pozostaje "Fakt". W maju 2015 roku ten tytuł należący do firmy "Ringier Axel Springer" sprzedał 305 990 egzemplarzy. To o 2,73 proc. mniej, niż w maju 2014 roku. Pomimo wszystko "Fakt" nie ma wielkich powodów do smutku na tle innych tytułów.

Ogromny spadek zanotowała za to "Gazeta Wyborcza" należąca do "Agory". W tym samym co "Fakt" okresie "Wyborczych" sprzedało się 155 643 egzemplarzy. To aż o 8,59 proc. mniej, niż rok wcześniej.

Trzecie miejsce zajmuje "Super Express" z "ZPR Media", sprzedany w maju w 143 992 egzemplarzy (w dół o 4,46 proc.).

Tuż za podium plasuje się "Rzeczpospolita" ("Gremi Buisness Communication), któej sprzedaż wzrosła o 0,32 proc. "Rzepy" kupiono w maju 56 305 egzemplarzy. Konkurujący z "Rzeczpospolitą" "Dziennik Gazeta Prawna" ("Infor Biznes") zanotował z kolei wzrost 0,16 proc., rozchodząc się w 46 894 egzemplarzach.

bjad/wirtualnemedia.pl