Lidl zareagował na protest polskich internautów, którzy oburzeni komentowali reklamę „Słodki jeżu”, która najwidoczniej według sieci dyskontów miała być zabawną grą słów.

Internauci podkreślali, że żartowanie z tego, kto jest w centrum chrześcijaństwa, nie jest zabawne. Lidl postanowił reklamę usunąć i przeprosić na swoim facebooku.

Jeden z użytkowników facebooka komentował:

Jeżeli Państwo postanawiacie tak zachęcać klientów do zakupów w Waszej sieci handlowej, to ja od teraz w proteście postanawiam nie robić zakupów w sieci sklepów LIDL. I będę od tej pory wszem i wobec zniechęcał do zakupów u Was. Bez pozdrowienia, Marek”

Tak z kolei wygląda odpowiedź Lidla:

Naszą ofertę chcieliśmy zaprezentować w sposób nieformalny, tak jak często to robimy na naszym profilu. Nie chcieliśmy w ten sposób nikogo urazić”

Bulwersująca reklama została ze strony usunięta.

dam/wirtualnemedia.pl,Fronda.pl