Dzisiaj w Sejmie odbyła się konferencja prasowa, podsumowująca kampanię prezydencką Janusza Korwin-Mikkego – kandydata obywatelskiego.

Od wielu tygodni podróżuje po Polsce i spotykam się z wyborami. Jestem wzruszony reakcjami tych ludzi, mających często po 23 czy 24 lata, którzy wiedzą, że będą musieli wyjechać z Polski –rozpoczął europoseł Janusz Korwin-Mikke, kandydat Partii KORWiN na Prezydenta RP. - Chyba że coś się zmieni. Oni mówią, że: „jak przyjdzie Korwin, to jedyna szansa, że coś się zmieni”. Na potwierdzenie tych słów wspomnę, że kiedy napisałem artykuł o emigracji miałam 1 milion 280 tysięcy wejść na profilu na Facebooku w pierwszych trzech godzinach. Teraz jest około 2 milionów. To są akurat te 2 miliony Polaków, o których badania mówią, że wyjadą z Polski, jeśli nic się nie zmieni. (…)

Poseł Przemysław Wipler dodał: Podczas tej kampanii, żeby dotrzeć do Polaków, lataliśmy samolotem, helikopterem, jeździliśmy pociągiem, tirem, furgonetką, tramwajem. Praktycznie nie było środka komunikacji, którego byśmy nie używali.

Poseł Przemysław Wipler zaprezentował oficjalne strony komitetów wyborczych Andrzeja Dudy i Bronisława Komorowskiego, na których według przepisów kodeksu wyborczego powinny znajdować się rejestry wpłat przekraczających 1750zł. Rejestry wpłat obu kandydatów są puste.

Chcielibyśmy pokazać, czym różni się Janusz Korwin-Mikke od Bronisława Komorowskiego i Andrzeja Dudy. Nam wpłacono 676 tysięcy złotych, a wpłat dokonało 8643 osób. Brak wpłat w rejestrze Bronisława Komorowskiego i Andrzeja Dudy pozwala domniemywać, że obywatele ich nie popierają, a obaj kandydaci opierają się tylko na pieniądzach wyciągniętych pod przymusem z kieszeni podatników albo też chcą zataić, kto finansuje ich kampanie oprócz partii. To stanowi złamanie prawa wyborczego.

{...)Z przyjemnością pragniemy poinformować, że już od dzisiaj w sprzedaży jest napój energetyczny KORWIN.

Opakowanie napoju zawiera slogan reklamowy: „Prawe źródło mocy”. 

W ulotce reklamowej czytamy:

Sensacyjna wiadomość stała się faktem. Zadebiutował na rynku wspaniały napój energetyczny o wyjątkowej marce i oryginalnym, nietuzinkowym smaku.

KORWIN ENERGY DRINK – bo o nim mowa – robi już furorę na polskim rynku. Potwierdzają to reakcje pierwszych Klientów, którzy już zamawiają produkt.

Pierwsza partia NAPOJU jest stworzona na bazie najlepszych smaków napojów energetycznych, a powszechna opinia smakoszy o nim to: „On jest lepszy niż wszystko co jest na rynku..„

Druga partia NAPOJU będzie stworzona z nutą polskich jabłek i dodatkowo wzbogacona o odrobinę mięty.

Czyżby więc celem kampanii Janusza Korwin-Mikkego była nie tylko, a może nawet nie przede wszystkim, promocja kandydata, co promocja produktu sygnowanego jego nazwiskiem?

Operacja wprowadzenia napoju musiała być bowiem przygotowywana od dawna. To przecież poważne przedsięwzięcie komercyjne.

Znawcy Korwina z pewnością nie będą zaskoczeni."

Cóż, Korwin nie daje o sobie zapomnieć. Tak jak podczas dzisiejszej debaty. Rosja skacze z radości!

mod