"Przepis na sukces jest taki: znaleźć naiwnego frajera, natłuc mu do głowy głupot, podpisać umowę i doić jak krowę" – mówi jeden z rozmówców w najnowszym odcinku "Magazynu śledczego Anity Gargas". Program pokazuje bulwersujące kulisy współpracy polskich przedsiębiorców z francuską siecią supermarketów Intermarche.

W najnowszym odcinku "Magazynu śledczego" Anity Gargas francuska franczyzowa pułapka założona na polskich przedsiębiorców. Rozmówcy określają działania francuskiej firmy jako „kolonializm”, a nawet „sektę”.

Jakie były główne przyczyny nierentowności placówek prowadzonych przez zrekrutowanych w Polsce przedsiębiorców?

Dlaczego Grupa Muszkieterów zarządzająca supermarketami mamiła Polaków zapewnieniami stabilnego biznesu? Jak rzetelne były badania rynku określające potencjalne obroty sklepów, które przedstawiano przedsiębiorcom?

Dlaczego francuskiej korporacji opłacało się utrzymywać przynoszące straty placówki? Jaki inny francuski biznes może kryć się pod płaszczykiem handlu artykułami spożywczymi?

Polscy przedsiębiorcy we franczyzowej pułapce w „Magazynie śledczym Anity Gargas" w czwartek o 22:35 w TVP1.

mp/magazyn śledczy anity gargas