reklama
reklama

Czy już czas na bojkot Lidla? Tak! Dość nachalnego kulturkampfu zachodniego nihilizmu i ateizmu

Czy już czas na bojkot Lidla? Tak! Dość nachalnego kulturkampfu zachodniego nihilizmu i ateizmu
reklama Sieć spożywcza LIDL usunęła ze swojej reklamy „Boże Narodzenie”. Zamiast tego pojawiło się określenie „te wyjątkowe dni". Lidl chce narzucić Polakom laicką ideologię, my mówimy stanowcze NIE!

Nowy spot reklamowy sieci sklepów Lidl pojawił się już pod koniec października. W pierwotnej reklamie pojawiły się wszystkie elementy charakterystyczne dla przedświątecznego okresu: zaśnieżone ulice, radośni ludzie szykujący się do Świąt, choinki i inne bożonarodzeniowe dekoracje, bohaterowie dający sobie prezent podczas spotkania rodzinnego oraz piosenka „Let it snow”. Lektor mówił o Świętach i Bożym Narodzeniu.

Niestety do stacji telewizyjnych trafiła wersja zupełnie inna. Zamiast Świat i Bożego Narodzenia pojawiło się laickie określenie „te wyjątkowe dni".

A tak zmianę tłumaczy przedstawicielka Lidla: „Zmiana w spocie reklamowym promującym szeroki asortyment delikatesowych produktów marki Deluxe związana jest z tym, że produkty te w tym roku dostępne są w sklepach naszej sieci już od 3 listopada. W mediach pojawiają się reklamy z treścią „ten czas” gdyż jest to pojęcie szersze obejmujące zarówno okres kilkutygodniowych przygotowań do Świąt Bożego Narodzenia, Mikołajki jak i samą Gwiazdkę – stwierdziła Anna Biskup, PR manager w Lidl Polska.

Polska to kraj chrześcijański. Nasza tradycja bożonarodzeniowa jest ściśle związana z przeżywaniem Narodzenia Pana Jezusa Chrystusa. Nie pozwolimy na to, by zagraniczna firma narzucała nam laicką i ateistyczną ideologię. Nie chcemy w Polsce propagandy nihilistycznej! Domagamy się przywrócenia „Bożego Narodzenia” do spotu przedświątecznego, albo będziemy wzywać do bojkotu produktów sklepu Lidl.

Już teraz wysyłajmy maile do przedstawiciela sieci Lidl na adres: [email protected] z następującą treścią:

Oddajcie nam „Boże Narodzenie”

Z wielkim oburzeniem zauważyłem/am, że promują Państwo niechrześcijańską wizję Świat Bożego Narodzenia w Państwa spocie telewizyjnym. Dlatego proszę o przywrócenie w reklamie akcentów polskiej chrześcijańskiej kultury, Bożego Narodzenia. Jeśli Państwo nie zmienią swojej nihilistycznej i obcej nam ideologii, przestaniemy kupować Państwa produkty i będziemy zachęcać innych do bojkotu Lidla!

Z poważaniem

Imię i nazwisko

 

Bardzo prosimy o przesłanie nam kopi protestu na adres: [email protected]

Fronda.pl

 

19.11.2014, 21:08

Komentarze (57):

Sebinus Lis 19, 2014, 9:23 po południu

,, Lidl chce narzucić Polakom laicką ideologię, my mówimy stanowcze NIE!"
że co?
jedyne co Lidl robi to posługuje się zaraźliwą poprawnością polityczną,obstawiam że sami ateiści i innowiercy są zdziwieni zarówno polityką tej sieci jak i paranoją w tym artykule.

Gabbi Lis 19, 2014, 9:30 po południu

Czy ktoś mógłby mi przypomnieć, jaki był ostatni skuteczny bojkot ogłoszony przez Frondę?

redhead Lis 19, 2014, 10:08 po południu

jeszcze nawet Adwent się nie zaczął a oni już Święta mają .....żenada

PanYurek Lis 19, 2014, 10:08 po południu

Widać jak w Empiku są to "święta" związane z tradycją obdarowywania prezentami. Znaczy się "święta" komercji i konsumpcji. Ogólnie "święta" sztuczne i bez sensu o czym sami szefowie różnych sieci handlowych doskonale wiedzą i co raz częściej dopuszczają możliwość zwrotu nietrafionych prezentów.

pokaż więcej komentarzy

Najnowsze artykuły:

 
 
reklama

Najczęściej czytane

reklama

Najczęściej komentowane

reklama
reklama
facebook