Większość konsumentów uważa, że popularne marki powinny zachować neutralność światopoglądową. Ponad połowa Polaków mówi nie wspieraniu LGBTQ. "Z poparcia dla mniejszości seksualnych kojarzą najmocniej Google i MTV" - pokazuje nowe badanie agencji mediowej Wavemaker.

- 45 proc. polskich internautów jest raczej lub zdecydowanie przeciwnych angażowaniu się marek we wsparcie społeczności LGBTQ+. 26 proc. osób tego typu działania popiera, a 29 proc. wyraża wobec tego obojętność. - pisze portal wirtualnemedia.pl

Według badania, ankietowanych nie różnicują istotnie wiek, zamożność czy miejsce zamieszkania.

Aż sześciu na 10 badanych konsumentów sądzi, że firmy powinny być neutralne w kwestiach światopoglądowych. 

Wavemaker badał postawy konsumentów wobec zaangażowania marek we wsparcie LGBT w czerwcu 2019 r. metodą wywiadów internetowych wśród 1 tys. polskich internautów.

bz/wirtualnemedia.pl